1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cross 2 takt nebo 4 takt
sla>porid tritakt, nejlepsi kompromis, obratnost dvoutaktu a jede jako ctyrtakt
Hm o takej verzii som ja este ale nepocul!
1 reakcí na tento příspěvek Cross 2 takt nebo 4 takt
1 reakcí na tento příspěvek Cross 2 takt nebo 4 takt
1 reakcí na tento příspěvek Cross 2 takt nebo 4 takt
1 reakcí na tento příspěvek Cross 2 takt nebo 4 takt
Naposledy editováno 31.12.2009 16:03:10
1 reakcí na tento příspěvek Cross 2 takt nebo 4 takt
Pulec491>Já jel na yz-f a za boha mi to nešlo. Do zatáček to nechtělo, takový tupý nepáčilo se mi to. Ale zase jak sem tu někde psal projel sem se na kx-f a už mě z toho nesundali.. Za 2mth mi to sedělo jak prdel na hrnec
no jo, ale taková prostě byla YZ-F 2005!
1 reakcí na tento příspěvek Cross 2 takt nebo 4 takt
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cross 2 takt nebo 4 takt
Ambroz474>Kup Cr 500 Motor nejvetsi drzak u krosek
To je pravda,držák to je a jezdit na tom taky jde,i když je to trošku svině.Na to si ale zvykneš.Stačí když kejchneš a jak cukneš rukou,tak jedeš po zadnim .2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cross 2 takt nebo 4 takt
[img]
DUTOHLAV>To je pravda,držák to je a jezdit na tom taky jde,i když je to trošku svině.Na to si ale zvykneš.Stačí když kejchneš a jak cukneš rukou,tak jedeš po zadnim .
já bych si jí strašně rád testnul na vlastní kůži jenomže tohle hovado nikdo v oklí nemá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cross 2 takt nebo 4 takt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cross 2 takt nebo 4 takt
DUTOHLAV>Ambroz474> Gratuluju,hezká.
jj, nádhera.. .. zajmalo by mě, jak to jede.. ale čtvetakt je čtvertakt1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cross 2 takt nebo 4 takt
Když koupíš motorku ač 2T nebo 4T tak si po chvíli většinou uděláš motor, kažýdej není vocas jako já aby prodával motorku s novym motorem kde bylo najeto 800 KM.
Takže u dvoutaktu dáš novou ojnici,píst,ložiska na kliku, těsnící sadu motoru a možná i nikasil, záleží v jakym je stavu.
Takže máš motor hotověj, od Jara na tom jezdíš, téměř nic by se ti nemělo vysrat, v půlce sezóny vyměníš píst s pístním ložiskem a vypucuješ přívěru, znovu přetěsníš novou sadou a dojedeš sezónu.Ojku máš udělanou od Jara, ještě ti 1-2 sezóny vydrží.Píst taky vyměníš zase v půlce sezóny a nikasil máš dva až tři roky v pořádku.U dvoutaktu je velmi důležitý praní a čištění filtru!Po jedný delší jízdě je nutný vyprat a nově namazat filtr!
Dvoutakt víc žere jak čtyrtakt a navíc tam mícháš olej.Převodovej olej vyměníš jednou před závodem a nebo nějak po delší době až uznáš za vhodný(někdo to mění po 15-30 mth.)
Olej do benzínu je maličko dražší, kupuje se většinou plná sintetika takže když máš dobrý kontakty tak tak 230/litr.
Ale u 4T je důležitá výměna oleje v motoru a to i s filtrem...mylsím někde 7-10 mth a měnit..takže jen někde 4 kila za olej a filtr ...takže tady se ti to podle mě sejde...
Nevím, mě 250 2T jezdí náramně, spodek to má parádní, nástup výkonu je docela dobrý a zase tam ta špička je.... Ten pocit když se ti u většího dvoutaktu otevře přívěra, motor zařve a výkon tam je, to je parádní pocit.
Za mě jedině 2T!!