Zdarec,kamos si chce toto koupit.Prosil jestli bych se na to nejel mrknout s nim.Jenze s timhle typem motorky nemam vubec zkusenosti...tak majitele techto stroju kde jsou jejich bolava mista?Kam a na co se mam hlavne divat?Predem diky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000
Mrzout>Kdopak bude prvni assasin nebo dewwil?
No o to nejde kdo bude prvni..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000
JirkaCBR-fi>No o to nejde kdo bude prvni..
Pres telatka jsou tu oni A ja nad nim premyslim taky...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000
Ďuričko22>No co no,proč bych lakoval moto co ztrácí na ceně jen tak z plezíru...bude padená,tže mrknout na ty klasický věci plus hlavně prohlídnout rám,zejména kolem krku řízení a v místě uchycení zadního tlumiče...moje je taky na prodej
Jdeš doufám do vyššího levelu, tudíž do TLR???
3 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000
Ďuričko22>tak to prrr,majne 97´ f sérii tahla krásně plynule,žádný on/off...takže dyž válku tak válku Rko má sice tužší rám,ale taky trpí nadváhou,nic na to neseženeš,má jen 10kobyl navrch a tlumenímá stejnej neduh v podobě nemastné-neslané reakce na nastavení jako S
S tim tahem souhlas!
Ďuričko22>tak to prrr,majne 97´ f sérii tahla krásně plynule,žádný on/off...takže dyž válku tak válku Rko má sice tužší rám,ale taky trpí nadváhou,nic na to neseženeš,má jen 10kobyl navrch a tlumenímá stejnej neduh v podobě nemastné-neslané reakce na nastavení jako S
deine TLS může být už po svolávačce a výměně ŘJ, tudíž úpravy mapy vstřikování, eRko má sice nadváhu, ale táhne furt až do omezovače, u eSka musíš napřevodovat, díly seženeš, ale ne u nás, na E-bayi jsou toho mraky, taky jeden ve Lnářích nevěřil, že těch 8 kW bude znát, no odjížděl zklamanej...kua to je WarZone tady
e: a co teda budeš kupovat po eSku??? Jinak to tlumení zadku, mrkni kdo nejvíc upravuje tlumení výměnou rotačáku??? Většinou jsou to eSka. Ale zkus obout profil 55 a dost se zlepší chování motorky, teda u eRka to funguje u eSka nevím má gumovej rám ....
e1: na obhajobu eSkaře ze Lnářů musím uvést, že do 9000ot/min to bylo vyrovnaný a pak pápá a ještě jsem měl na odpis řetězovku, že už proskočila
Naposledy editováno 18.12.2009 18:48:02
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000
e: eRkovej motor taky nemá moc rád wheelie, to uznávám...
Naposledy editováno 18.12.2009 18:41:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000
e: a eRko má lepší brzdy
Naposledy editováno 18.12.2009 18:49:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000
Mrzout>S tim tahem souhlas!
návykový viď? njn,ale Kuře!vždyť vy trpíte chronickou mnohoprstostí!!jak bysto chtěl řídit když máš 11 prstů?
dewil> seru na to nebudu střílet do vlastních řad
Naposledy editováno 18.12.2009 19:17:39