Téma: Suzuki TL 1000
 
18.12.2009 v 17:34
www.tipmoto.com/motorky/suzuki/45968-tl-1000s.html
Zdarec,kamos si chce toto koupit.Prosil jestli bych se na to nejel mrknout s nim.Jenze s timhle typem motorky nemam vubec zkusenosti...tak majitele techto stroju kde jsou jejich bolava mista?Kam a na co se mam hlavne divat?Predem diky za rady.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 17:34 | Nahoru | #1
Kdopak bude prvni assasin nebo dewwil?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 17:36 | Nahoru | #2

Mrzout>Kdopak bude prvni assasin nebo dewwil?


No o to nejde kdo bude prvni..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 17:37 | Nahoru | #3

JirkaCBR-fi>No o to nejde kdo bude prvni..


Pres telatka jsou tu oni A ja nad nim premyslim taky...

(reakce na) Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 17:39 | Nahoru | #4
Mrzout> Jj vim....vsak uvidime co k tomu reknou

Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 17:42 | Nahoru | #5
Tele s 25kW, to jsewm ještě neviděl. A proč má tuhle barvu, ta nebyla originál, ne?

Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 17:42 | Nahoru | #6
.

Naposledy editováno 18.12.2009 17:45:05

Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 17:44 | Nahoru | #7
tyhle dva vymazat, problém s netem a odesláno 3x

Naposledy editováno 18.12.2009 17:45:51

Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 17:46 | Nahoru | #8
Tak barva neni urcite origos.....jinak dneska se s 25kw v technicaku prodava kde co..pokud znas spravny lidi tak v tom problem neni.

Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 17:51 | Nahoru | #9
To je fakt nebo dotažený z Němec. Tam mají i MV Augustu F4 s 25kW

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 17:53 | Nahoru | #10
Jj no jsem zvedavej jak se s tim kamos vyporada ma odjetou jednu sezonu na NSR

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 17:54 | Nahoru | #11
Přesně na tyhle jsem seděl aji vim kdo to vlastni ...V tu dobu zrovna nešla nakopnout protože slábla baterka...Asi mu tam stojí už dlouho...Jinak borec to tahá z Itálie.Víc ti k tomu řict nemůžu

Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 17:55 | Nahoru | #12
ty RIZLA barvy jí sluší

(reakce na) Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 17:58 | Nahoru | #13
Venca555> A v jakem je stavu?Koukal jsi se?Byla hodne pomlacena?Co pneu,retezovka a td....

(reakce na) Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 17:59 | Nahoru | #14

Venca555>Přesně na tyhle jsem seděl aji vim kdo to vlastni ...V tu dobu zrovna nešla nakopnout protože slábla baterka...Asi mu tam stojí už dlouho...Jinak borec to tahá z Itálie.Víc ti k tomu řict nemůžu



bojíš se??

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 18:04 | Nahoru | #15
Ta už je na prodej alespoň rok a půl,koukal jsem na ni když jsem hledal TL pro sebe.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 18:11 | Nahoru | #16
No co no,proč bych lakoval moto co ztrácí na ceně jen tak z plezíru...bude padená,tže mrknout na ty klasický věci plus hlavně prohlídnout rám,zejména kolem krku řízení a v místě uchycení zadního tlumiče...moje je taky na prodej

Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 18:13 | Nahoru | #17
Vzhled bomba řetězovka nevim a pneu bych řekl tak nad 50%

[img]

Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 18:13 | Nahoru | #18
foto 2

[img]

Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 18:15 | Nahoru | #19
kup eRko, je lepší... jinak serou se eSka na klice, zvlášť 97, a poznat to nejde, nebo jde ale kdo ti nechá sundat levý víko motoru a kouknout u rotoru jestli tam nejsou šupinky kovu, když ne eRko tak aspoň novější eSko 98 vejš, už mělo tlumič řízení a vyladěnou říd. jednotku a myslím že i upravenou kliku(mazání), pokud chceš pouze 97 tak počítej s reakcí plynu ON/OFF, proto ty legendy o zabijácký moto...Assassin ví víc, za mě eRko, lepší motor, rám, jinej rotačák atd...

(reakce na) Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 18:18 | Nahoru | #20

Ďuričko22>No co no,proč bych lakoval moto co ztrácí na ceně jen tak z plezíru...bude padená,tže mrknout na ty klasický věci plus hlavně prohlídnout rám,zejména kolem krku řízení a v místě uchycení zadního tlumiče...moje je taky na prodej



Jdeš doufám do vyššího levelu, tudíž do TLR???

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 18:22 | Nahoru | #21
tak to prrr,majne 97´ f sérii tahla krásně plynule,žádný on/off...takže dyž válku tak válku Rko má sice tužší rám,ale taky trpí nadváhou,nic na to neseženeš,má jen 10kobyl navrch a tlumenímá stejnej neduh v podobě nemastné-neslané reakce na nastavení jako S

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 18:23 | Nahoru | #22

Ďuričko22>tak to prrr,majne 97´ f sérii tahla krásně plynule,žádný on/off...takže dyž válku tak válku Rko má sice tužší rám,ale taky trpí nadváhou,nic na to neseženeš,má jen 10kobyl navrch a tlumenímá stejnej neduh v podobě nemastné-neslané reakce na nastavení jako S


S tim tahem souhlas!

(reakce na) Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 18:23 | Nahoru | #23

JirkaCBR-fi>Jj no jsem zvedavej jak se s tim kamos vyporada ma odjetou jednu sezonu na NSR



No držím mu palce Jinak vím o TLS r.v.99 s laďákama Termignoni + origo

(reakce na) Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 18:28 | Nahoru | #24

Ďuričko22>tak to prrr,majne 97´ f sérii tahla krásně plynule,žádný on/off...takže dyž válku tak válku Rko má sice tužší rám,ale taky trpí nadváhou,nic na to neseženeš,má jen 10kobyl navrch a tlumenímá stejnej neduh v podobě nemastné-neslané reakce na nastavení jako S



deine TLS může být už po svolávačce a výměně ŘJ, tudíž úpravy mapy vstřikování, eRko má sice nadváhu, ale táhne furt až do omezovače, u eSka musíš napřevodovat, díly seženeš, ale ne u nás, na E-bayi jsou toho mraky, taky jeden ve Lnářích nevěřil, že těch 8 kW bude znát, no odjížděl zklamanej...kua to je WarZone tady

e: a co teda budeš kupovat po eSku??? Jinak to tlumení zadku, mrkni kdo nejvíc upravuje tlumení výměnou rotačáku??? Většinou jsou to eSka. Ale zkus obout profil 55 a dost se zlepší chování motorky, teda u eRka to funguje u eSka nevím má gumovej rám ....

e1: na obhajobu eSkaře ze Lnářů musím uvést, že do 9000ot/min to bylo vyrovnaný a pak pápá a ještě jsem měl na odpis řetězovku, že už proskočila

Naposledy editováno 18.12.2009 18:48:02

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 18:35 | Nahoru | #25
Naprosto souhlasím s Duričkem a je pravda,že to je na prodej dost dlouho a navíc ty kilometry mi taky nějak nesedí.Já mám esko dotažený s Itálie rok 97 najetých 55 000 tis a v supr stavu,žádný problémy s motorem natož s klikou.Jde opravdu o to jak se o to kdo staral.Jinak hodně štěstí při výběru.Telátka jsou fakt dobrý motky

(reakce na) Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 18:40 | Nahoru | #26
judy46> jj, záleží na přístupu majitele, pokud budeš jezdit dlouhý wheelie nebo to trápit na brzdě tak pápá eSkovej motůrku, jinak proti eSkům nic nemám, jen to píšu jak to vidím já, ale každej budem bránit to svý, to je jasný a eRko je lepší než eSko to mi nikdo nevymluví, howgh

e: eRkovej motor taky nemá moc rád wheelie, to uznávám...

Naposledy editováno 18.12.2009 18:41:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 18:43 | Nahoru | #27
Ďuričko22> prej válku, a už tu tvrdnu sám, jen do mě

e: a eRko má lepší brzdy

Naposledy editováno 18.12.2009 18:49:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 19:06 | Nahoru | #28
dewwil> To ani omylem brzdí to oboje na hovno a esko je prostě lepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 19:16 | Nahoru | #29

Mrzout>S tim tahem souhlas!



návykový viď? njn,ale Kuře!vždyť vy trpíte chronickou mnohoprstostí!!jak bysto chtěl řídit když máš 11 prstů?

dewil> seru na to nebudu střílet do vlastních řad

Naposledy editováno 18.12.2009 19:17:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000

18.12.2009 v 19:46 | Nahoru | #30
Ďuričko22> jj, nebudem mrhat střelivem, to si necháme na jiný hujdy
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist