Téma: sezona 2010 S DA racing
 
7.12.2009 v 23:46
Vážení příznivci okruhového ježdění,

Akce jsou za námi a Vám všem velký dík za účast a podporu
9.10.2010 Vás zveme na párty do Prahy, slavnostní vyhlášení výsledků sezony 2010.


EDIT 25.3.2010:
Množí se dotazy, jestli nebudeme dělat ještě nějaké zvýhodnění
pro ty co si doposud nezakoupili ježdění s naší agenturou.
Rozhodli jsme se, že Vám nabídneme slevu 5% z naších
cen.
Jak tuto slevu můžete získat? Aby to nebylo samozřejmě úplně zadarmo
, tak podmínkou získání slevy je, abyjste se domluvili s kamarády a ...
zaslali najednou 5 přihlášek na jakoukoliv 2-denní akci, kterou letos
pořádáme. Další podmínkou pro získání této slevy je zaplacení částky
do 10dnů od obdržení platebních pokynů z naší strany.Tato akce
je časově omezená a platí od 1.4.-30.4.2010.Peter DA RACING

Na úvod bych Vám všem chtěl poděkovat za důveru, kterou jste projevili, když jste se zůčastnili našich akcí v Mostě v sezoně 2009. Obě akce proběhli hladce a já bych Vás rád viděl na dalších společných eventech.
Dovolte mi abych Vás pozval do nové sezony. V sezoně 2010 jsme pro Vás připravili DA RACING CUP. Seriál se pojede v 7 závodech. Závody se pojedou vždy v kubatuře do 675ccm, nad 675ccm, závod pro zbytek pole bude vyhodnocen zvlášť a pojede se jako Rookies cup. V kubatuře do 675ccm a nad 675ccm se pojede vždy v několika kategoriích. Všechny kategorie budou vyhodnocované samostatně.
Všechny závody se pojedou na 8 kol. Před ostrým startem proběhne otevření pitlane, vyjetí z boxu a start warm up, po war up proběhne ostrý start do závodu na 8 kol.
Vyhodnocované kategorie:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci.Platné pro oba kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro oba kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro oba kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce. Jestli se zástupkyně něžnějšího pohlaví nekvalifikují do hlavního závodu v kategorii do 675ccm, nebo nad 675ccm budou sbírat body do Ladies cupu i když pojedou Rookies cup, v případě, že se umístní na bodovaných pozicích v Rookies cupu, budou vyhodnocované v obou kategoriích. Pro chlapy tato výjimka neplatí, ani když si dají paruku atd.
Hlavní myšlenkou Rookies cupu, je abychom nabídli atmosféru opravdových závodů i ledem, kteří se trochu bojí, stydí, nebo by si to chtěli vyzkoušet. Body získané v Rookies cupu a Amateur Cupu se nesčítají. V případě, že někdo za honbou po slávě se schválně kvalifikuje pomalým časem do Rookies závodu, a v závodě zázračně zrychlí, bude diskvalifikován.

Bodové ohodnocení:
Ve všech kategoriích se bude udělovat stejný počet bodů za umístnění do 15. Příčky:
1. Místo 30bodů
2. Místo 25bodů
3. Místo 20bodů
4. Místo 15bodů
5. Místo 13bodů
6. Místo 11bodů
7. Místo 9bodů
8. Místo 8bodů
9. Místo 7bodů
10. Místo 6bodů
11. Místo 5bodů
12. Místo 4body
13. Místo 3body
14. Místo 2body
15. Místo 1bod

Na konci sezony proběhne vyhodnocení vítězů. Do 5. Místa budou udělovány hodnotné ceny v kategorii Amateur cup v obou kubaturách. Tyto ceny budou v celkové hodnotě 50.000,-Kč. Zvlášť vyhodnotíme 3 nejrychlejší z Ladies cupu, Pro licence cupu a Rookies cupu. I pro tyto kategorie budeme mít hodnotné a věcné ceny.
To vše proběhne na párty, kde bude pro zůčastněné připravená tombola v hodnotě 100.000,-Kč.
Po každém závodě vyhodnotíme 5 nejrychlejších v kategorii Amateur cup do 675ccm, nad 675ccm, 3 nejrychlejší v Ladies cupu, Pro licence cupu, Rookies cupu. Vždy Vás odměníme pohárkem.

Naše akce budou vždy probíhat ve formě tréninků, motoškoly a závodů. V případě jednodenních akcí bude kvalifikace dopoledne, případě dvoudenní, tak vždy dopoledne když se pojedou závody. Závody budou probíhat vždy odpoledne po polední pauze.

Věrnostní program:
Pro ty, kteří se přihlásí na 6-7 akcí a zaplatí je do konce ledna jsme připravili PLATINOVOU KARTU (majitel získá: polokošili DA RACING v hodnotě 2000,-Kč, 20litrů benzinu, poukázku v hodnotě 2500,-Kč, kterou může uplatnit na nákup pneumatik, motokosmetiky, doplňků u vybraných partnerů a kartu slev u vybraných partnerů, roční předplatné časopisu MOTOHOUSE, plus občerstvení na akcích zdarma)

Pro ty, kteří se přihlásí na 4-5 akcí a zaplatí je do konce ledna jsme připravili ZLATOU KARTU (majitel získá: polokošili DA RACING v hodnotě 900,-Kč, 10litrů benzinu, poukázku v hodnotě 1500,-Kč, kterou může uplatnit na nákup pneumatik, motokosmetiky, doplňků u vybraných partnerů a kartu slev u vybraných partnerů, roční předplatné časopisu MOTOHOUSE, plus občerstvení na akcích zdarma)
Pro ty, kteří se přihlásí na 3 akce a zaplatí je do konce ledna jsme připravili STŘÍBRNOU KARTU (majitel získá: triko DA RACING v hodnotě 300,-Kč, 5litrů benzinu, poukázku v hodnotě 750,-Kč, kterou může uplatnit na nákup pneumatik, motokosmetiky, doplňků u vybraných partnerů a kartu slev u vybraných partnerů, roční předplatné časopisu MOTOHOUSE, plus občerstvení na akcích zdarma)
Přesný seznam partnerů, výběr zboží značek, seznam slev uvedeme již brzo.

Vzhledem k tomu, že se množí dotazy na zakoupení jednotlivých jízd na našich akcích, které proběhnou v sezoně 2010, rozhodli jsme se, že Vám to umožníme.

Budete si moct zakoupit dopoledne, nebo odpoledne 4 jízdy po 20minutách. Registrace je ideální předem vyplněním formuláře, který si zde můžete stáhnout. Ve formuláři u daného dne napište že jde o dopolední, nebo odpolední jízdy.

Ceny pro sezonu 2010:

1. 20.-21.4. MOST, cena za 2 dny 6999,-Kč/269Euro, cena za 1 den je 3600,-Kč nebo 139,-Euro,
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 2000,-Kč.

2. 26.-27.5. BRNO, cena za 2 dny je 8600,-Kč/332Euro, cena za 1 den je 169,-Euro, nebo 4390,-Kč,
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 2400,-Kč.

3. 30.6.-1.7 MOST, cena za 2 dny 6999,-Kč/269Euro, cena za 1 den je 3600,-Kč nebo 139,-Euro,
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 2000,-Kč.

4. 15.-16.7. PANNONIA cena za 2 dny 219,-Euro, cena za 1 den je 125,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1600,-Kč.

5. 4.-5.8. SLOVAKIARING cena za 2 dny 249Euro, cena za 1 den je 140,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1800,-Kč.

6. 1.-2.9. LAUSITZ, cena za 2 dny 209Euro, cena za 1 den je 120,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1600,-Kč.

7. 29.-30.9. SLOVAKIARING cena za 2 dny 249Euro, cena za 1 den je 140,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1800,-Kč.

Důležité upozornění: vzhledem k tomu, že na našich akcích budou vždy druhý den probíhat závody, v tyto dny si není možné objednat odpolední jízdy.

Všechny akce budou probíhat ve 3 skupinách, t.j. 8 jízd po 20min na den. V případě závodu se pojede dopoledne 4 krát. Odpoledne si každý zajede závod a po závodech otevřeme pitlane, nebo budeme pokračovat v daných skupinách až do večera dál.

Předem bych Vám chtěl poděkovat za Vaše přihlášky a budu se těšit na Vaši účast

Peter Theisz
DA RACING, s.r.o.


Naposledy editováno 02.10.2010 19:25:32

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 20:21 | Nahoru | #91
LosKarlos> koukni do PM

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 20:31 | Nahoru | #92

Mike.46>Jaké úpravy a vyladění plánujete na příští sezonu?
Kdyby se náhodou někomu doma válelo zbytečné racing přepáčko na ZX6R 05 tak mi dejte prosím vědět.



Aby nezapadlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 20:44 | Nahoru | #93
Ermolenko> ty jsi koupil co hodil Vldouš link 750 k7 od natysmoto ???

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 20:49 | Nahoru | #94

gorkin>Ermolenko> ty jsi koupil co hodil Vldouš link 750 k7 od natysmoto ???



nene stavím nově

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 20:56 | Nahoru | #95
DanMagna>

ahoj, sorry ze pisu az dnes...
v pripade 2 denni akce, je vzdy prvni ted jako treningovy. Jede se ve 3 skupinach, to znamena 8 jizd.
Druhy den se vzdy jedou zavody, takze dopoledne 4 jizdy, z toho bude posledni jizda kvalifikacni, po poledni pauze se pojede 3x zavod.
Do 675ccm, nad 675ccm a pro zbytek pole bez rozdilu kubatury. Kazdy zavod je otazka cca 30minut. Po ukonceni tretiho zavodu se bud otevre pitlane az do konce, nebo se pojede dal ve skupinach jak se jelo dopeledne. Prvni by jela nejrychlejsi, pak stredni a pak pomala skupina.
Casove harmonogramy se budou delat vzdy pred akcemi cca mesic, ale bude se vychazet z tohoto mustru. Jestli se bude otevirat pitlane, nebo ne je na Vas. Kdyz budou mit prevahu ohlasy pro skupinove jezdeni priklonime se k tomu

kdyby jeste neco ptej se

sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 21:04 | Nahoru | #96
SAMOZREJME JESTLI BUDETE CHTIT V TOM MIT PORADEK, TAK MUZU HARMONOGRAMY PRIPRAVIT DO KONCE ROKU NA VSECHNY AKCE, S TOM NENI PROBLEM, ALE JEDNA SE VZDY POUZE O ODPOLEDNE PO ZAVODE.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 21:08 | Nahoru | #97

biker1300>DanMagna>

ahoj, sorry ze pisu az dnes...
v pripade 2 denni akce, je vzdy prvni ted jako treningovy. Jede se ve 3 skupinach, to znamena 8 jizd.
Druhy den se vzdy jedou zavody, takze dopoledne 4 jizdy, z toho bude posledni jizda kvalifikacni, po poledni pauze se pojede 3x zavod.
Do 675ccm, nad 675ccm a pro zbytek pole bez rozdilu kubatury. Kazdy zavod je otazka cca 30minut. Po ukonceni tretiho zavodu se bud otevre pitlane az do konce, nebo se pojede dal ve skupinach jak se jelo dopeledne. Prvni by jela nejrychlejsi, pak stredni a pak pomala skupina.
Casove harmonogramy se budou delat vzdy pred akcemi cca mesic, ale bude se vychazet z tohoto mustru. Jestli se bude otevirat pitlane, nebo ne je na Vas. Kdyz budou mit prevahu ohlasy pro skupinove jezdeni priklonime se k tomu

kdyby jeste neco ptej se



A moznost ist len zavod a tri teningy nieco podobne ako čmn cup za nejake rozumne peniaze?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 21:10 | Nahoru | #98
A.F.I.>
AHOJ,
MAS SAMOZREJME RECHT. ONO JE FAKT TEZKE VYHOVET VSEM. DEJME TOMU ZE NA PANNONII UDELAME PITLANE, V MOSTE SKUPINY, V BRNE SKUPINY, SLOVAKIARING, SKUPINY I PITLANE.
PO ZAVODE TO NENI JENOM O KROUZENI. SAMOZREJME PO ADRENALINOVE NALOZI SE CLOVEK CITI NA KRAJI SIL, ALE VZDY SE DA PILOVAT ALESPON CAST OKRUHU KDE TI TO MOC NEJDE.

SAMOZREJME CIM VIC NAZORU, TIM LIP A POKUSIM SE DETAILY PRIZPUSOBIT JAK SE VAM TO BUDE LIBIT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 21:13 | Nahoru | #99
222>
AHOJ,
MYSLIM ZE CENY SU NASTAVENE ROZUMNE. ZA CMN STE PLATILI 100EURO A CO V TOM BOLO(MYSLIM TRENING, KVALDA, ZAVOD)? U DA RACING STOJI PRIEMERNA DENNA AKCIA CCA 125 EURO A MAS V TOM CELY DEN TRENINGOV A PRETEKY.

SAMOZREJME ASI NEJAKE ROZDELENIE PRIPRAVIM, DAJ MI PAR DNI.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 21:20 | Nahoru | #100
biker1300> j, hlavně žádnej stres, Peter, bude to určitě bezva sezona a vypni si caps lock!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 21:21 | Nahoru | #101

biker1300>222>
AHOJ,
MYSLIM ZE CENY SU NASTAVENE ROZUMNE. ZA CMN STE PLATILI 100EURO A CO V TOM BOLO(MYSLIM TRENING, KVALDA, ZAVOD)? U DA RACING STOJI PRIEMERNA DENNA AKCIA CCA 125 EURO A MAS V TOM CELY DEN TRENINGOV A PRETEKY.

SAMOZREJME ASI NEJAKE ROZDELENIE PRIPRAVIM, DAJ MI PAR DNI.



Ja netvrdim ze ceny su zle .Ale mne by skor vyhovovalo len dopoludie a zavod. Co je 3 krat trening 1 kvalda a zavod.

čmn bol 3 krat trening ktory bol aj ako kvalda a zavod. A cena 100€ ako pises .

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 21:28 | Nahoru | #102
Mám takovou otázečku. 12.-13.4. Slovensko. Jaký tam bejvá hic? Dá se jet? RSVčko sice topí, ale nerad bych zmrznul, když bych jel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 21:34 | Nahoru | #103

biker1300>DanMagna>

ahoj, sorry ze pisu az dnes...
v pripade 2 denni akce, je vzdy prvni ted jako treningovy. Jede se ve 3 skupinach, to znamena 8 jizd.
Druhy den se vzdy jedou zavody, takze dopoledne 4 jizdy, z toho bude posledni jizda kvalifikacni, po poledni pauze se pojede 3x zavod.
Do 675ccm, nad 675ccm a pro zbytek pole bez rozdilu kubatury. Kazdy zavod je otazka cca 30minut. Po ukonceni tretiho zavodu se bud otevre pitlane az do konce, nebo se pojede dal ve skupinach jak se jelo dopeledne. Prvni by jela nejrychlejsi, pak stredni a pak pomala skupina.
Casove harmonogramy se budou delat vzdy pred akcemi cca mesic, ale bude se vychazet z tohoto mustru. Jestli se bude otevirat pitlane, nebo ne je na Vas. Kdyz budou mit prevahu ohlasy pro skupinove jezdeni priklonime se k tomu

kdyby jeste neco ptej se



taktéž děkuji už mě to je jasnější , akundrát když dám první den 8 jízd, tak druhej den se můžu tam maximálně válet do termálních lázní páč to je všechno co zmůžu

a nechce ti samosebou radit, ale harmonogramy bych být tebou udělal co nejdřív, páč těžko někdo něco koupí když neví přesně co

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 21:38 | Nahoru | #104
Nikotýn> Čeče nefňukej. Musíš hodně papat a vzpírat pulitry.

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 21:59 | Nahoru | #105
Vypadá to náramně, ale jinak souhlas s AFI ohledně závodu hned po polední pauze... ne, že by se to jinde dělalo vyloženě jinak, ale buď jsem spíš vídal závod ještě před polední pauzou (resp. v rámci), pak měli možnost závodníci spočnout aspoň na chvilu a odpoledne v klidu jezdit... nebo naopak dát závody až na závěr dne prostě, tedy celý den trénovat a večer to zúročit. Toť můj názor, jak udělat svět lepším
Když se bude po polední pauze závodit a hned po závodech zas jezdit, tak už málokdo má chuť vracet se hnedka do sedla a pak jsou to "vyhozený peníze"....

Jinak určitě se s DA racing taky někde svezu, po organizační stránce nebylo co vytknout a navíc mám ještě poukázku z loňska

Naposledy editováno 10.12.2009 22:00:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 22:03 | Nahoru | #106
biker1300> Peter, diky moc

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 22:14 | Nahoru | #107
A.F.I.>
vypnuto

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 22:16 | Nahoru | #108
Nejt>
zdarec
tak udelame anketku

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 22:17 | Nahoru | #109
222>
vymyslime nieco zaujimave i pre pretekarov

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 22:17 | Nahoru | #110
DanMagna>
nemas zac Dane

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 22:27 | Nahoru | #111
odstrelovac> melo by to byt .... mozna bude snih

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 22:28 | Nahoru | #112
Hmmm tak nevim jak vy, ale já ve sněhu nejezdim

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 22:30 | Nahoru | #113

vldouš>Hmmm tak nevim jak vy, ale já ve sněhu nejezdim



srabe

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 22:31 | Nahoru | #114
No tak když pojedeš ty a Odtřelovac, tak to jedu taky. To si nenechám ujít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 22:33 | Nahoru | #115

vldouš>No tak když pojedeš ty a Odtřelovac, tak to jedu taky. To si nenechám ujít



no já o tom prvnim Slovači dost přemýšlim a Zdenda taky, tak se uvidí dle počasí

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

10.12.2009 v 23:31 | Nahoru | #116
Nikotýn> Si jasnovidec bo co? Ale jedu. A ještě se mi líbí Pannonka po našem Slovensku. Kurňa, to zní divně. Pojedem kluci, ne?

A vůbec asi toho pojedu s DA víc. Loni mě už kámoš lákal, ale měl jsem už booklý jiný akce. Letos mám zatím čisto. Tenhle tejden začínám zaplňovat.

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

11.12.2009 v 09:57 | Nahoru | #117

biker1300>A.F.I.>
AHOJ,
MAS SAMOZREJME RECHT. ONO JE FAKT TEZKE VYHOVET VSEM. DEJME TOMU ZE NA PANNONII UDELAME PITLANE, V MOSTE SKUPINY, V BRNE SKUPINY, SLOVAKIARING, SKUPINY I PITLANE.
PO ZAVODE TO NENI JENOM O KROUZENI. SAMOZREJME PO ADRENALINOVE NALOZI SE CLOVEK CITI NA KRAJI SIL, ALE VZDY SE DA PILOVAT ALESPON CAST OKRUHU KDE TI TO MOC NEJDE.

SAMOZREJME CIM VIC NAZORU, TIM LIP A POKUSIM SE DETAILY PRIZPUSOBIT JAK SE VAM TO BUDE LIBIT



.......jelikož letos chci jet tu kategorii "Old turbo veteran",tak jen můj názor!
.......tak si tedy myslím,že asi se nepovede vytvořit systém ,který bude vyhovovat všem!.....a hlavně toho ježdění za celý den je dostatek za ty finance!....takže si každý může vybrat,...a odjet to vše naplno,je "záhul"!
.......8 x 20 min za den je tedy skutečně mnoho,a moc lidí neznám ,co to jedou vše,většinou se stejně nějaký "blok" vynechá z různých důvodů!
.......je taky pravda,že většina lidí,po závodech "maže" balit a domů!
.......ale mohou ,tam býr i jezdci,co třeba závod nepojedou,a ti se rádi potom povozí!

......diskutovat se může vlastně bez konce!

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing

11.12.2009 v 11:21 | Nahoru | #118
Spíš se přikláním k tomu dát po polední pauze ještě třeba dvě volný jízdy, ne jet rovnou po obědě závod a po závodě zbytek dne bez motivace a na pokraji sil kroužit
Osm jízd je hodně, ale dá se to ... za sebe ale musim říct, že po dvou dnech ježdění mě bolí celý tělo

Ještě mě napadlo - proč se s open pitline počítá zrovna PO těch závodech? Co dát open pitline na závěr prvního dne? Aspoň se my pomalíci můžem domluvit s někým ze skupiny střelců, že by nás mohl chvilku táhnout ... jinak se na dráze míjíme, když jsme rozdělený do skupin.

Naposledy editováno 11.12.2009 11:28:21

sezona 2010 S DA racing

11.12.2009 v 12:52 | Nahoru | #119
to A.F.I. - já byla na Pannonii tak plná adrenalinu že jsem ještě po závodě jela jen tak pro radost a hlavně vypilovat místa které mi zas až tak moc nešly ( no vlastně mi toho nešlo víc ), ale jak říká strejda Leko - je to na věčnou diskuzi, ale s DA se svezu určitě pár podniků

to otevření pitline na závěr prvního dne je taky zajímavý nápad, kor pro nás, kteří jezdíme jen pro kochání se štěrky, písky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

11.12.2009 v 12:55 | Nahoru | #120

A.F.I.>Spíš se přikláním k tomu dát po polední pauze ještě třeba dvě volný jízdy, ne jet rovnou po obědě závod a po závodě zbytek dne bez motivace a na pokraji sil kroužit
Osm jízd je hodně, ale dá se to ... za sebe ale musim říct, že po dvou dnech ježdění mě bolí celý tělo

Ještě mě napadlo - proč se s open pitline počítá zrovna PO těch závodech? Co dát open pitline na závěr prvního dne? Aspoň se my pomalíci můžem domluvit s někým ze skupiny střelců, že by nás mohl chvilku táhnout ... jinak se na dráze míjíme, když jsme rozdělený do skupin.



No to bude asi preto ze po zavodoch uz moc ludi jazdit nebude ako pise 2LEKO.

Ja osobne by som tiez po zavode uz nejazdil....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist