Naposledy editováno 01.12.2009 08:59:20
1 reakcí na tento příspěvek kx-yz-sx
Jinak je na tom znát každej rok, sedlal jsem starší YZ,CR, Husky CR(jsem měl), RM, KX... A jako největší raketa mě přišla teď proti nim i endurová Huska WR125 2010, takže buhví jak jede třebas SX125 '10 , nevim, ta musí letět strašně když i WR mi přišlo dost..
Musíš zkoušet sám...
Naposledy editováno 01.12.2009 19:54:53
A pak mě ještě zajímají obecně krosky rozměrově - jestli je nějaká rozeznatelně větší (prostornější), a tím pádem pohodlnější pro postavu 185+cm. Odněkud z "prověřeného" zdroje se ke mně dostalo, že "nějvětší" z japonských 125 2T je YZ-ko, tak jestli je tohle někdo schopen použitelně komentovat? Díky
1 reakcí na tento příspěvek kx-yz-sx
1 reakcí na tento příspěvek kx-yz-sx
1 reakcí na tento příspěvek kx-yz-sx
Z tech 125 jak uz tu nekdo psal YZ je velka koza se slusnym motorem, ale je takova nezazivna. KX je zubni vrtacka ktere kdyz uberes otacky tak je to jak fichtl. SX ma peknej spodek ale vrch neni zadna strela modely SX do roku 06 podle me jely o dost lip.
A jeste k te drobnosti. Je pravda ze motorky se delaji hlavne kratsi a u KTM to vypada ze je fakt jak pitbike. Dokonce i ten novej husaberg vypada malickej kdyz na nej sedne nekdo se 180+.
Naposledy editováno 04.12.2009 06:24:48
1 reakcí na tento příspěvek kx-yz-sx
Naposledy editováno 04.12.2009 09:14:44