paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.6.2007 v 21:16 | Nahoru | #631
HABii>>
Tož vítej do oranžové rodiny(potažmo stříbrné stejně jako ty jsem si původně chtěl udělat kufry a držáky svépomocí, ale nakonce jsem to propočítal, a vyšlo mi jednodušší a cenově srovnatelné koupit si kufry od Romana Poledníka (BigHusky), než bych to naohybal a snýtoval, pak materiál, a hlavně čas...mam je asi 14 dní a jsem spokojenej ...držáky mi udělal Matěj (jawaweb) a padly jak ulité (pochvala pro Tebe, Matěji
Teď dodělávám padáky (to je jen kus železa) a bude vymalováno)))
Jen snad jedna rada:jestli jezdíš terém s někým dalším, neváhej a udělej si nějakej kryt na přední světla...sakra drahá sranda je měnit...já si doma udelal neco jak vyrábí TT a funguje to sqěle...
Teď už jenom stanovil cíl na dovolenou..

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

21.6.2007 v 08:14 | Nahoru | #632
přijedou nějaké LC4 ADV na Boxer Morava do mohelnice 30.6. ??? :/ Já se tam chystám, tak bych tam viděl rád pár kolegů

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.6.2007 v 10:22 | Nahoru | #633
dawka> Rád bych, ale budu tou dobou v Kyjevě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.6.2007 v 13:31 | Nahoru | #634
dawaKTM>no uvidim zkalkuluju a uvidí se, nevim jak se mi to povede upravit na nějaký cesty, zatim scháním vetší nádž, změnim převodový poměr a snad by to mělo stačit, je fakt, že vybrace sem zatim neřešil jelikož po silnici nejezdim, ale je fakt, že když startnu tak mi na stojánku pěkně tancuje

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.6.2007 v 13:49 | Nahoru | #635
HABii> Nádrž z advenčra stojí 8000

KTM LC4 640 Adventure

21.6.2007 v 18:15 | Nahoru | #636
sem koukal na ebay....se daj vydrazit docela slušně..20l ..18l Acerbis

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

22.6.2007 v 07:22 | Nahoru | #637
dawka>>
Do tý Mohelnice bych celkom rád zajel. Od kdy a Kde to přesně je, mají nějaký www-čka? "Aby nás tam ti modří ale nesežrali!" :D

KTM LC4 640 Adventure

22.6.2007 v 07:36 | Nahoru | #638
Tak sem to našel, dam to sem kdyby to ještě někoho z oranžovejch zajímalo :D - BMW klub Boxer Morava pořádá v sobotu 30.června v Mohelnici-Křemačově (Truck-Trialová trať Mohelnice)setkání endur BMW a dalších XXL strojů bez omezení značky.Záměrem setkání je množnost, aby si každý, kdo má velké enduro a občas chce sjet mimo cestu nebo plánuuje expedici přes pouště a podobně, mohl na tomto setkání vyzkoušet, předvést nebo třeba jen mrknout "jak na to...."
Program:
do 11.00 dojezd a prezentace
od 10.00-12.00 volné jízdy po areálu
ve 12.00 časovka na vytyčené trati (pro zájemce)
ve 13.00 paralelní enduro projížďka po rozbitých asfaltových a polně-lesních cestách (pro zájemce)
V okolí hrad Bouzov, Úsov, Mírov,Mladečské, Javořičské jeskyně
večer jako obvykle, táborák, hudba (možná)??.
Ubytování:
ATC Morava Mohelnice 2km od závodiště
Chatka 2 lůžka???????.240 ,-celá, společné sociálky
4 lůžka..560 ,-celá společné sociálky
Motel 2 lůžka: 560,-
A spousta jiných variant ubytování
Nutno si objednat každý sám za sebe na tel: 583 430 129, 775 111 721, čím dřív, tím líp.
Příspěvek 200,-/ stroj (pronájem areálu závodiště).
Účast na vlastní nebezpečí.
Bližší info a předběžná přihláška
old.cars@worldonline.cz
patron "mot-old" (Tomáš K.)
TOM 602 942 777

KTM LC4 640 Adventure

27.6.2007 v 13:19 | Nahoru | #639
Zdarec. Máte někdo zkušenost s přiděláváním navigace na LC4 Adv. Zumo mám, MvG Touratech taky, teď kam s ním. Nejvíc by se mi líbilo umístění ala lc8 pod štítkem, ale nic takového se nedělá. Koukal jsem že Sommer vyrábí držák roadbooku, který se přidělá (asi) pod ty šrouby vedle přístrojovky. Nějaký jiný nápad? Nebo nevíte o někom, kdo by mi byl schopen vyrobit takový elegantní trubkový rám, který by se chytil pod ty šrouby na kokpitu a nahoře se na něj dalo zumo? Úplně to vidím - matný nerez, hezké ohyby, ňam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

28.6.2007 v 09:55 | Nahoru | #640
wimpi> jako spolujezdec na adv. bych nechtěl jet dál než do prvního supermárketu *no* Párkrát mě Luda_KTM vezl z garáže a po 50m sem se mírně nadlehčoval v kolenou a vzpíral na rukách a po dalších 100m sem se naférovku postavil, pač mě skoro odešly zápěstí a achilovky........... *no*
Ale jinak je ta motorka bombová. Sloužila nám v rum. taky jako záložní cisterna, protože Luda nejezdí s míň jak 20litry benzínu....
Jenom si nejsem jistej, jestli je ten "náhon" tachometru úplná výhra. V rum. jsme dali pár delších brodíků a to se Adv. moc nelíbilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

28.6.2007 v 12:06 | Nahoru | #641
ZbynekDR> něco za něco...že? Nic není dokonalé. 690 již má vyvažovák, tak by mělo být po klepání :D Tak se těším na nový model ;)

Ohledně volby mězi magnetickým senzorem a mechanickým plastovým šnekem na předním kole asi není pochyb. U Domina jsem šneka měnil dvakrát... To nyní odpadá

Ty problémy s hlubokýmy brody mám občas také, když je jedu stylem voda až nad hlavu. Někam nateče a po brodu si musím chvilku počkat. Pokud jedu klidně tak je vše OK. Musím dohledat a případně utěsnit díry v zadním blatníku.

Jinak Zbyňďo, jak bylo v Rumunsku? Kde jsou fotky, video ....

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.6.2007 v 10:25 | Nahoru | #642
wimpi> V rumunsku? No jak to říct.......................neuvěřitelnej mazec, masakrální kravení po všem, co jenom vzdáleně připomínalo matičku zemi a občas i někde jinde
Fotek je bambilion, takže než je všechny dáme do kupy tak to bude ještě chvilu trvat a videa, tak toho máme 3hodiny záznamu, ale jelikož Luda_KTM bude následujících 14 v prdeli a videa stříhá on, tak na to si počkáme ještě delší dobu.
Hodně věcí je točenejch z helmy a několikakilometrovej šotolinovej úsek plnej driftů zabíranej z cca 2metru bude lahůdka No těším se na to, jak kdybych tam ani nebyl...
Uff, sem se nejak rozepsal.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

29.6.2007 v 21:39 | Nahoru | #643
Ahoj, pišu poprvé. Vůbec sem netušil že tohle forum existuje a je to fakt dobře! Přečet sem to cele od první stránky.
Koupil sem si Adventure LC4 loni v létě, od začátku sem zněho byl uplně hotovej a sem čím dál víc! Je to moje druhá motorka, pár měsíců sem měl XT a to bylo fuck peklo!!!
Ježdění si teď užívám, motorka je dokonalá, hravá, skvěle ovladatelná, lehká a díky enduro škole sem ještě skočil do dalšího levelu (díky Milane).
a teď dotaz, pořád řeším pneu...
Koupil sem to na Michelin T63 (dobrá, ale nemá boční vedení a myslím že šla rychle dokopru)
Teď mám E09 Dakar (stejnej problém jako Micheliny, myslím...)
teď pojedu Rumunsko a nevím co tam obout (hrozí cesta po vlastních už z Prahy),
chtěl sem jet na Mitas C17 předek a C02 zadek - vydrží to dálnici? Abych na dálnici nenechal špunty? Může mi někdo poradit?
A ten držák na ZUMO sem řešil taky, na řidítkách mi to prostě moc nesedí a zabudovat to do kokpitu by bylo fakt dobry,viděl sem to někde na netu a ten rám pod šrouby bych chtěl taky,pokud o něm někdo víte měl bych zájem.
díky za rady, Wejtko (Vítek)
PS: SETE - p. Plattek VELKÁ POCHVALA, SUPER PŘÍSTUP, DÍKY

KTM LC4 640 Adventure

29.6.2007 v 22:16 | Nahoru | #644
Ahojte chlapi!
Váhám jestli do LC4 jít nebo ne. Proč? Protože měřím 172cm *no*
Začínám jezdit čím dál víc terén a s mojí těžkou krávou (Tenere) už mně to přestává bavit.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.7.2007 v 07:24 | Nahoru | #645
wejtko> pokud pojedeš po dálnici či jakékoli asfaltové cestě delší trasu na "C"-čkovejch gumách tak se se špunty rozluč. Nehledě na to, že krom C-16 a C-17 nejsou homologovaný na silnici. Tak pokud na trváš na C tak jedině 16 a 17, mají tvrdší směs a měli by vydržet déle, ale to je tak na jízdu kousek od domova, kdy máš pod kontrolou gumu a v případě nouze vyměníš. Na takovou dálku po ose bych raděli vybral z E-čkové řady či obdoby od jiných výrobců. Na té mám vyzkoušeno, že takovou dálku vydrží v solidním stavu. Nehledě na to, že nepojedeš "na lehko" a nudné úseky nepojedeš 80km/h. Počítej, že jen jízda tam má cca 1100 km a vrátit se chces asi také...

3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

5.7.2007 v 18:05 | Nahoru | #646
No pánové když tady tak píšete o těch gumách, zrovna řeším podobný problém (mimo jiné) :rolleyes:
Mám Enduro 3 jezdím 80-90% asfalt ale čím dál víc mně to táhne na terén a tak se teď rozhoduju jestli u nich zůstat (přeci jen na té cestě jsou supr a dá se hodně dovolit) nebo koupit buď TKC80 či KAROO T co jsem tak vyčet mají skoro stejné jízdní vlastnosti no a hlavně asfalt+voda prý katasrofa :puke: taaaaaaaaaaakže fakt nevím :marod:
A ještě jedna věc začal sem mít problémy se startováním....nejdřív chytala i po celo týdením stáni bez problémů ale teď je to celkem umění...elektrika vypadá dobrě vše jsme přeměřili dobíjení ok svíčka je nová tak mě napadlo jestli to není baterkou...napětí sice má ale že prej možná už nemá správnou kapacitu (dá se nějak zjistit stáří motka je01 no a pokud je ta baterka ještě původní?!?!?!) nová stojí 3500 a koupit jí a pak zjistit že to bylo zbytečné!!!!!
PS: co dělá Ostrava už dlouho jsem neviděl vyjíždět na bazaly lc8?? snad né moc práce :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.7.2007 v 18:57 | Nahoru | #647
ziggy>protože to trouba prodal..

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

5.7.2007 v 20:24 | Nahoru | #648
<strong>Jaký je vnitřní průměr řídítek u KTM 640 Adventure, montáž závažíček na řídítka.</strong>

Ahoj, možná hloupý dotaz, ale radši se ptám předem, uvažuji o montáži závažíček na KTM 640 Adventure. Díky tomu, že moje motorka je stále ještě u prodejce tak si to nemůžu změřit sám a rád by jsem si závažíčka už objednal.

Tak ta otázka, dostanu tam něco jako tohle http://www.novelmoto.cz/foto/10005339.jpg s komentářem "pro řídítka o vnitřním průměru od 18-ti mm"?

Vím, že se to na foru probíralo milionkrát, ale rád to uslyším konkrétně k téhle motorce. Eliminují závažíčka aspoň z části vibrace? Nebo je to spíš jen pro efekt? Méte někdo konkrétní zkušenost a doporučení?

Díky za komentáře!
Polďas!!! *yes*

KTM LC4 640 Adventure

6.7.2007 v 09:56 | Nahoru | #649
hele newite nekdo jaky jiny motor se da "napasovat" do ramu KTM LC4 rv96?? popr. kde se da sehnat komplet motor te modelove rady (620ccm) ?? :P

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

6.7.2007 v 13:45 | Nahoru | #650
Tak jsem doma z UA a LC4 vydržela naprosto s přehledem, nespočet pádů v terénu, 3500km. Druhé tekl olej pod válcem...

Fotky dodám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.7.2007 v 14:49 | Nahoru | #651
qwert>no to snad....!!!!! =o a proč pak to? no já mněl taky menší (prodejní) krizi (400km projíždka s kamošem na gsx-r po asfaltu)!! ale za týden sem vyjel sám do kopců a bylo vyřešeno :thmubup: ovšem po lc8 stále víc a víc koukám :shy:

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.7.2007 v 14:54 | Nahoru | #652
ziggy> E 09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.7.2007 v 18:07 | Nahoru | #653
Poldas> Ahoj. Snad trochu poradím z toho co sem za pár výjezdů pobral. Motorku mám teprv pár tejdnů najeto tak cca 1000km. Vybrace jsou fakt dost hrozný, hlavně když jedeš dál a rychlejš. Od 130km/h se to nedá dost dlouho držet!
Já sem na řidítkách vyměnil stávající gripy za mnohem měkčí o něco tlustší cyklistický, takový ne jen pěnový, ale pevnější (prošívaný). Sice nemáš pak takovej cit ale nic hroznýho a jede se s nima o dost líp. Závažíčka sem zatím neřešil, ale na XTZ660 když sem jednou jedno někde cestou vytratil, tak to bylo celkem znát! Takže bych je tam dal, jen nevim jak budou pasovat dohromady s těma chráničema páček!?
Jinak na stupačky vymejšlím, aspoň na silniční přejezdy (mám větší ralye stupačky), nášlapy z měkčí gumy!
Ještě by to trochu chtělo pořešit sedlo. Mám r.v. 2000 a v KTM Vlašim mi řekli, že to cestovní (gelový) se na tenhle starší model nedělá, prej jen pro model novejší s 25L nádrží(asi). Tak asi budu muset sehnat někoho kdo mi to pořeší individulně!
Jinak se na ty vybrace dá zvyknout. V terénu, na polňačce, okrsce ti to ani nepříjde a přejezd po silnici 450km dlouhej mám už taky za sebou a s rozumnejma přestávkama to kolem 100km/h de přeží. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.7.2007 v 18:12 | Nahoru | #654
Jawaweb> *yes* Informace sem. Kdy, kdo, na čem, kudy a hlavně zkušenosti s LC4kou. Nebudete někam dávat nějaký WWW s cestopisem a fotkama? Jedem tam asi cca za 2tejdny, a já v podstatě na novyn stroji, tak bych rád věděl co by se mi tak mohlo někde, někdy, případně po.....kakat! :lol: No prostě na co se vybavit a připravit?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.7.2007 v 22:18 | Nahoru | #655
tomik.xtz> No tak jirkovi teklo těsnění pod válcem. já ok. Budu dělat cestopis, fotky, mám dost info, do neděle to bude hotový, včera jsem teprve dorazil, tak trochu strpení

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

7.7.2007 v 10:38 | Nahoru | #656
tomik.xtz>Díky moc! Každá rada a zkušenost je ceněná! :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

7.7.2007 v 10:58 | Nahoru | #657
ziggy>>
no tak přestan koukat a jdi do ní.nebudeš litovat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

7.7.2007 v 22:54 | Nahoru | #658
ziggy>A co ti to dělá že nestartuje?
- netočí?- pokud netočí starter a jen cvaká start. relé tak to asi bude baterka, napětí může nezatížená mít, ale při startuje už slabá - zkusit jinou.

- motor točí lehce, naskočit však nechce ?- případně naskočí až po delším startování - to mi dělá většinou až po opravdu dlouhým odstavení, po zimě atd... - v karbecu není benzín, a než podtlakový ventil pustí benzín z nádrže do karbecu tak to chvilku trvá a za tu chvíli už můžeš baterku vymlátit... - pokud to dělá už po týdnu odstavení, zkus zkontrolovat benzinové i podtlakové hadičky.
Jinak nová baterka vyjde cca na 1500,- gelovka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

8.7.2007 v 17:45 | Nahoru | #659
kouďák>hmmm a tu barerku za 1500.- koupím kde??? :rolleyes: v Sette určitě ne...tam řekli 3500.-
to startovaní řeším tak že si trochu našlapu zapnu sytič a startér roztočím se zmačknutým kompresákem....chytne dobře ale dřív stačil jen ten sytič ;)
no a co ty gumy??? více méně jsem rozhodnut pro TKC80 pry celkem vydrží?!?!?! tak uvidím :)

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

8.7.2007 v 17:48 | Nahoru | #660
qwert>věřím věřím jen letos to už určitě nebude :cool: (nechtěj mi dát ředitelův plat) :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist