1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Tož vítej do oranžové rodiny(potažmo stříbrné
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Teď dodělávám padáky (to je jen kus železa) a bude vymalováno
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jen snad jedna rada:jestli jezdíš terém s někým dalším, neváhej a udělej si nějakej kryt na přední světla...sakra drahá sranda je měnit...já si doma udelal neco jak vyrábí TT a funguje to sqěle...
Teď už jenom stanovil cíl na dovolenou..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Program:
do 11.00 dojezd a prezentace
od 10.00-12.00 volné jízdy po areálu
ve 12.00 časovka na vytyčené trati (pro zájemce)
ve 13.00 paralelní enduro projížďka po rozbitých asfaltových a polně-lesních cestách (pro zájemce)
V okolí hrad Bouzov, Úsov, Mírov,Mladečské, Javořičské jeskyně
večer jako obvykle, táborák, hudba (možná)??.
Ubytování:
ATC Morava Mohelnice 2km od závodiště
Chatka 2 lůžka???????.240 ,-celá, společné sociálky
4 lůžka..560 ,-celá společné sociálky
Motel 2 lůžka: 560,-
A spousta jiných variant ubytování
Nutno si objednat každý sám za sebe na tel: 583 430 129, 775 111 721, čím dřív, tím líp.
Příspěvek 200,-/ stroj (pronájem areálu závodiště).
Účast na vlastní nebezpečí.
Bližší info a předběžná přihláška
old.cars@worldonline.cz
patron "mot-old" (Tomáš K.)
TOM 602 942 777
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Ale jinak je ta motorka bombová. Sloužila nám v rum. taky jako záložní cisterna, protože Luda nejezdí s míň jak 20litry
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jenom si nejsem jistej, jestli je ten "náhon" tachometru úplná výhra. V rum. jsme dali pár delších brodíků a to se Adv. moc nelíbilo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Ohledně volby mězi magnetickým senzorem a mechanickým plastovým šnekem na předním kole asi není pochyb. U Domina jsem šneka měnil dvakrát... To nyní odpadá
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Ty problémy s hlubokýmy brody mám občas také, když je jedu stylem voda až nad hlavu. Někam nateče a po brodu si musím chvilku počkat. Pokud jedu klidně tak je vše OK. Musím dohledat a případně utěsnit díry v zadním blatníku.
Jinak Zbyňďo, jak bylo v Rumunsku? Kde jsou fotky, video ....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Fotek je bambilion, takže než je všechny dáme do kupy tak to bude ještě chvilu trvat a videa, tak toho máme 3hodiny záznamu, ale jelikož Luda_KTM bude následujících 14 v prdeli a videa stříhá on, tak na to si počkáme ještě delší dobu.
Hodně věcí je točenejch z helmy a několikakilometrovej šotolinovej úsek plnej driftů zabíranej z cca 2metru bude lahůdka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Uff, sem se nejak rozepsal.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Koupil sem si Adventure LC4 loni v létě, od začátku sem zněho byl uplně hotovej a sem čím dál víc! Je to moje druhá motorka, pár měsíců sem měl XT a to bylo fuck peklo!!!
Ježdění si teď užívám, motorka je dokonalá, hravá, skvěle ovladatelná, lehká a díky enduro škole sem ještě skočil do dalšího levelu (díky Milane).
a teď dotaz, pořád řeším pneu...
Koupil sem to na Michelin T63 (dobrá, ale nemá boční vedení a myslím že šla rychle dokopru)
Teď mám E09 Dakar (stejnej problém jako Micheliny, myslím...)
teď pojedu Rumunsko a nevím co tam obout (hrozí cesta po vlastních už z Prahy),
chtěl sem jet na Mitas C17 předek a C02 zadek - vydrží to dálnici? Abych na dálnici nenechal špunty? Může mi někdo poradit?
A ten držák na ZUMO sem řešil taky, na řidítkách mi to prostě moc nesedí a zabudovat to do kokpitu by bylo fakt dobry,viděl sem to někde na netu a ten rám pod šrouby bych chtěl taky,pokud o něm někdo víte měl bych zájem.
díky za rady, Wejtko (Vítek)
PS: SETE - p. Plattek VELKÁ POCHVALA, SUPER PŘÍSTUP, DÍKY
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Mám Enduro 3 jezdím 80-90% asfalt ale čím dál víc mně to táhne na terén a tak se teď rozhoduju jestli u nich zůstat (přeci jen na té cestě jsou supr a dá se hodně dovolit) nebo koupit buď TKC80 či KAROO T co jsem tak vyčet mají skoro stejné jízdní vlastnosti no a hlavně asfalt+voda prý katasrofa :puke: taaaaaaaaaaakže fakt nevím :marod:
A ještě jedna věc začal sem mít problémy se startováním....nejdřív chytala i po celo týdením stáni bez problémů ale teď je to celkem umění...elektrika vypadá dobrě vše jsme přeměřili dobíjení ok svíčka je nová tak mě napadlo jestli to není baterkou...napětí sice má ale že prej možná už nemá správnou kapacitu (dá se nějak zjistit stáří motka je01 no a pokud je ta baterka ještě původní?!?!?!) nová stojí 3500 a koupit jí a pak zjistit že to bylo zbytečné!!!!!
PS: co dělá Ostrava už dlouho jsem neviděl vyjíždět na bazaly lc8?? snad né moc práce :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Ahoj, možná hloupý dotaz, ale radši se ptám předem, uvažuji o montáži závažíček na KTM 640 Adventure. Díky tomu, že moje motorka je stále ještě u prodejce tak si to nemůžu změřit sám a rád by jsem si závažíčka už objednal.
Tak ta otázka, dostanu tam něco jako tohle http://www.novelmoto.cz/foto/10005339.jpg s komentářem "pro řídítka o vnitřním průměru od 18-ti mm"?
Vím, že se to na foru probíralo milionkrát, ale rád to uslyším konkrétně k téhle motorce. Eliminují závažíčka aspoň z části vibrace? Nebo je to spíš jen pro efekt? Méte někdo konkrétní zkušenost a doporučení?
Díky za komentáře!
Polďas!!! *yes*
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Fotky dodám
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Já sem na řidítkách vyměnil stávající gripy za mnohem měkčí o něco tlustší cyklistický, takový ne jen pěnový, ale pevnější (prošívaný). Sice nemáš pak takovej cit ale nic hroznýho a jede se s nima o dost líp. Závažíčka sem zatím neřešil, ale na XTZ660 když sem jednou jedno někde cestou vytratil, tak to bylo celkem znát! Takže bych je tam dal, jen nevim jak budou pasovat dohromady s těma chráničema páček!?
Jinak na stupačky vymejšlím, aspoň na silniční přejezdy (mám větší ralye stupačky), nášlapy z měkčí gumy!
Ještě by to trochu chtělo pořešit sedlo. Mám r.v. 2000 a v KTM Vlašim mi řekli, že to cestovní (gelový) se na tenhle starší model nedělá, prej jen pro model novejší s 25L nádrží(asi). Tak asi budu muset sehnat někoho kdo mi to pořeší individulně!
Jinak se na ty vybrace dá zvyknout. V terénu, na polňačce, okrsce ti to ani nepříjde a přejezd po silnici 450km dlouhej mám už taky za sebou a s rozumnejma přestávkama to kolem 100km/h de přeží. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
no tak přestan koukat a jdi do ní.nebudeš litovat..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
- netočí?- pokud netočí starter a jen cvaká start. relé tak to asi bude baterka, napětí může nezatížená mít, ale při startuje už slabá - zkusit jinou.
- motor točí lehce, naskočit však nechce ?- případně naskočí až po delším startování - to mi dělá většinou až po opravdu dlouhým odstavení, po zimě atd... - v karbecu není benzín, a než podtlakový ventil pustí benzín z nádrže do karbecu tak to chvilku trvá a za tu chvíli už můžeš baterku vymlátit... - pokud to dělá už po týdnu odstavení, zkus zkontrolovat benzinové i podtlakové hadičky.
Jinak nová baterka vyjde cca na 1500,- gelovka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
to startovaní řeším tak že si trochu našlapu zapnu sytič a startér roztočím se zmačknutým kompresákem....chytne dobře ale dřív stačil jen ten sytič ;)
no a co ty gumy??? více méně jsem rozhodnut pro TKC80 pry celkem vydrží?!?!?! tak uvidím :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |