Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 23:01 | Nahoru | #1471
Nemáte někdo dobrej zdroj na Bridge ? :) Konkrétně BT003 :)

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 23:49 | Nahoru | #1472
Kucí tlak je jedna věc, ale váha jezdce věc druhá a řekl bych zásadní + tvrdost pružin....Foukal jsem zadek 1,7 a předek 2,2 za studena jak mi řekl Čermoň a musel jsem začít foukat 2,0 zadek, protože mi maník z Metzeleru v Mostě řekl když jsem mu dotáh rozhadrovanou zadní gumu na pravé straně že guma má být kulatá a ne placka s mojí váhou a na provozní teplotu při 22C se dostane guma po 9km.....tzn 3 kola :\ Pak mi řekl že když nebudu gumu před jízdou aspoň 45 min zahřívat, tak se neprohřeje ráfek a guma chladne nějak rychleji od středu a trhá se její bok Tak jsem tam nasral 2.0 zadek a hopla guma jak dětská prdel......asi to nebyl vůl Jo a zadní Ohlins jsem musel vyhodit,protože se to nedalo nastavit buď to bylo měkké a nebo tvrdé,zlatej Factory dumper

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 23:53 | Nahoru | #1473
readymen> ono taky zalezi jak rychle se jede, kdyz se kluci mrdali v Brne kolem 20, tak jsme zadek Bridge foukali 1,8 a ted co trochu porychlili, tak jsme museli jit na 1,6, oboje za studena

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.11.2009 v 00:06 | Nahoru | #1474
readymen> o tom žádná, že je to zcela individuální věc... ale nechat si poradit i v tomto je ok, bo to beru jako odrazový můstek prostě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.11.2009 v 00:07 | Nahoru | #1475
DanMagna> na tom taky něco bude, koneckonců by tomu odpovídalo i takový to obecný 2.1/1.9 v Brně pro Pirelli, kdy se to bere prostě pro průměrný rychlíky, pod čímž si já představuju třeba 2:20-25... ale ten tlak musel dolů, jakmile šel dolů i čas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.11.2009 v 12:20 | Nahoru | #1476
DanMagna> Hele, proc merite tlak za studena? To ma nejakej vyssi smysl a nebo je to jenom nejaka z nouze ctnost? Ja jen aby mi neco neuniklo . Ja davam 2.0/1.9 za tepla (coz odpovida plus minus 1.7/1.6 za studena) a BT003 mam jako detskou prdelku i po dvou dnech kdekoli...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.11.2009 v 14:48 | Nahoru | #1477
No jasně že se měří za tepla,za studena to snad nikdo nedělá ne.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.11.2009 v 14:52 | Nahoru | #1478
Murkin> To by ses divil....a není jich málo

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.11.2009 v 15:05 | Nahoru | #1479
... tlak v pneu měříme vždy za tepla a podle posledních výzkumů by se to mělo dělat po ujetí prvního kola na konci cílové rovinky, případné dofukovaní provádíme tamtéž pomocí dotaženého kompresoru.

Naposledy editováno 21.11.2009 15:06:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.11.2009 v 15:12 | Nahoru | #1480

_dfy>DanMagna> Hele, proc merite tlak za studena? To ma nejakej vyssi smysl a nebo je to jenom nejaka z nouze ctnost? Ja jen aby mi neco neuniklo . Ja davam 2.0/1.9 za tepla (coz odpovida plus minus 1.7/1.6 za studena) a BT003 mam jako detskou prdelku i po dvou dnech kdekoli...



Mas recht, samo to merime za tepla a pak je hodnota po cca hodine na nahrivacich 1,8, to za studena je orientacni pro ty co nahrivaky nemaji

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.11.2009 v 22:18 | Nahoru | #1481

DanMagna>Mas recht, samo to merime za tepla a pak je hodnota po cca hodine na nahrivacich 1,8, to za studena je orientacni pro ty co nahrivaky nemaji



Nevím jak Dan ale já měřím za tepla po MIN. 40 minutách na nahřívácích a přední KR 108 dávám na 2,3 a zadek od pana Bridge na 1,9 ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.11.2009 v 11:23 | Nahoru | #1482
DavR1> A já si vždycky říkám, proč tam ten váš Míša STOJÍ JAK KOKOT NA KONCI CÍLOVKY S HADICOU OD KOMPRESORU...JÁ VŽDYCKY MYSLEL, ŽE TĚ HLÍDÁ JESTLI MÁŠ NA CÍLOVCE PLNEJ PLYN...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.11.2009 v 11:26 | Nahoru | #1483
Oňas> viděls včera T.Holubec ve večerních zprávách
Byl nějakej zátah na řidiče a jel rychle , čeeče ten už trenuje i v civilu
... to by se tobě stát nemohlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.11.2009 v 11:36 | Nahoru | #1484
DavR1> Ty vole já to viděl!!!! Napadlo mě, že to byl on....ale pak sem to hodil za hlavu...

Kuva ten už neví jak se zviditelnit ale nechal doma teamovou košili...to asi p.Šaroch nebude mít radost že nedělá reklamu, když má vystoupení v TV.

No ještě že sem tama nejel já...to by mě vyflastrovali....brždění plynulého silničního provozu s následkem kolon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.11.2009 v 12:54 | Nahoru | #1485

Oňas>DavR1> Ty vole já to viděl!!!! Napadlo mě, že to byl on....ale pak sem to hodil za hlavu...

Kuva ten už neví jak se zviditelnit ale nechal doma teamovou košili...to asi p.Šaroch nebude mít radost že nedělá reklamu, když má vystoupení v TV.

No ještě že sem tama nejel já...to by mě vyflastrovali....brždění plynulého silničního provozu s následkem kolon



To jel autem,nebo na motorce?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.11.2009 v 14:35 | Nahoru | #1486
Murkin> autem .. zas takovej blázen není

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.11.2009 v 07:10 | Nahoru | #1487
caute, sledujem tuto diskusiu uz dlho. Nemozem sa tomuto sportu venovat naplno ako niektori z vas, ale na okruhu ma to bavi, takze dobra rada sa vzdy zijde. A je ich tu dost!

Moja otazka smeruje na hrb, ktory momentalne na kombineze nemam, ale kvoli ochrane krcnych stavcov rozmyslam nad jeho dositim. Obcas vsak musim zobrat na moto aj priatelku. Bude jej ten hrb zavadzat? Mate niekto odkusanu jazdu s hrbom vo dvojici?

Mate niekto v hrbe miesto na sacok do camelbacku?

diky a nech vam to jazdi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.11.2009 v 07:25 | Nahoru | #1488
matuS> Kup kombu s hrbem, spolujezdci vadit nebude...leda že bys ju nevyslíkal na spaní

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.11.2009 v 08:29 | Nahoru | #1489
Oňas>

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.11.2009 v 09:09 | Nahoru | #1490
matuS> Hrb je pro jízdu i pro spolujezdce bezproblémový, ale když pak někde zastavim na kafe / oběd, tak se člověk nemůže pořádně opřít o židličku

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.11.2009 v 09:34 | Nahoru | #1491
Taky se zeptám, já často jezdim na víkendy, na chalupu, na okruhy atd. s batohem na zádech. Jak se to na zádech srovná společně s hrbem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.11.2009 v 14:12 | Nahoru | #1492
Bateria> To je trochu horší, hlavně sundávání a nandávání batůžku.. Ale dá se to, když máš dobrej bágl. Jinak mě v ničem můj hrb neomezuje, si myslím

...jo a bez hrbu si připadám pomalejší, takže to je další důležitá a podstatná věc, proč MUSÍME mít hrb

S tím camelbackem (nebo jak se tomu říká ) je to teď taková novinka a koukal jsem, že pár jezdců v GP to používá a skutečně za jízdy nasávaj Ale u nich to chápu...v provozu si kdykoliv můžu na pivko zastavit. Na chlastání za jízdy bys musel mít asi připravenou nějak i helmu..??

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.11.2009 v 14:16 | Nahoru | #1493
asi hej. ja jazdim aj enduro a tam je to v pohode, ale ta helma ma zobak, takze je tam na to priestor.
Na cestnej helme by to asi bol problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.11.2009 v 17:41 | Nahoru | #1494
Perňa #81> do helmy si jen dáš tu hadičku a jakkoli připevníš... ona je rozpojovací s jakýmsi ventýlkem, takže když sundaváš helmu, normálně to rozpojíš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.11.2009 v 17:47 | Nahoru | #1495

mikitka>Perňa #81> do helmy si jen dáš tu hadičku a jakkoli připevníš... ona je rozpojovací s jakýmsi ventýlkem, takže když sundaváš helmu, normálně to rozpojíš



Jj, při endurance by se to hodilo. Zeptám se u strejdy Hubíka (PSI), jestli to taky nějak má vymyšlený, případně to umí upravit na stávající kombinéze..
Dal bych vodku do hrbu a v CECu bych kolo od kola zrychloval

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.11.2009 v 17:57 | Nahoru | #1496
Ahoj, mám dotaz zda dát na moto rychlopyn nebo ne

Naposledy editováno 26.11.2009 17:58:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.11.2009 v 18:25 | Nahoru | #1497
Perňa #81> jo, ale na konci sezóny nekoukej dovnitř, tuším, že tam možná bude trochu chlupatá plíseň. Nebo to budeš dávat do čistírny ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.11.2009 v 18:33 | Nahoru | #1498
vldouš> toho bych se taky obávala..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.11.2009 v 18:34 | Nahoru | #1499
mikitka> Já se radši napiju pořádně před a pořádně po.....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.11.2009 v 18:47 | Nahoru | #1500

Perňa #81>Jj, při endurance by se to hodilo. Zeptám se u strejdy Hubíka (PSI), jestli to taky nějak má vymyšlený, případně to umí upravit na stávající kombinéze..
Dal bych vodku do hrbu a v CECu bych kolo od kola zrychloval



ked sa spytas tak daj plz vediet. Chystam sa mu volat uz asi tyzden, ale vzdy na to pocas dna zabudnem a vecer je neskoro :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35866 Dnes v 21:16 Veverčák
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist