Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.11.2009 v 15:14 | Nahoru | #1381
prasouš> prasousi, nez budes utracet za nesmysly, tak zkus Brembo pumpu, pancer.hadice, desticky bud Z04 a nebo Vesrah a kapalinu RBF a hlavne to poradne odvzdusni a vycisti brzdice, kdyz tohle nepomuze, tak uz nevim

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.11.2009 v 16:36 | Nahoru | #1382
prasouš> Chlape co blázníš...zkus desky Vesrah RJL nebo SRJL a nebo ty Bremba Z04

To musí brzdit, tvůj Faryk má super brzdy...tak kup radši gumky a ne kraviny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.11.2009 v 18:21 | Nahoru | #1383
Prasopes> woe a nejni jednoduššší dát chondu do sběru a koupit celou libozvučnou Duc 1098??! Že seš to ty tak ti tu moji krasavici za pul mega střelim a naskočim si do eska

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.11.2009 v 18:28 | Nahoru | #1384

NoriHaga>Prasopes> woe a nejni jednoduššší dát chondu do sběru a koupit celou libozvučnou Duc 1098??! Že seš to ty tak ti tu moji krasavici za pul mega střelim a naskočim si do eska



souhĺasím....!! kdyžtak si můžeš eventuelně i mojí a já skočím do 1198s....
no ale na druhou stranu, už takhle se na tom sotva drží a kdyby sednul na pořádnou motorku....no nevím nevím.... [lol]

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.11.2009 v 21:03 | Nahoru | #1385
To jsem si mohl myslet, že týmový a budoucí týmový parťák mi bude nabízet nějakou použitou jebku, co když už náhodou jede, tak i brzdí ... jj začnu rozumně, dám pumpu a ty Z04 a uvidím... A taky jsem to tu chtěl oprášit... Už to tady vázlo ... Ale díky za infa

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.11.2009 v 21:10 | Nahoru | #1386

prasouš>To jsem si mohl myslet, že týmový a budoucí týmový parťák mi bude nabízet nějakou použitou jebku, co když už náhodou jede, tak i brzdí ... jj začnu rozumně, dám pumpu a ty Z04 a uvidím... A taky jsem to tu chtěl oprášit... Už to tady vázlo ... Ale díky za infa



woe...ta moje umí i lítat.....letos mi to předvedla a dokonce naučila lítat i mě....
a pak že občas jede....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.11.2009 v 21:20 | Nahoru | #1387
prasopraso> sám máš yebku kolego stejně seš rychlej jenom kvůli tomu že ti chondá nebrzdííí

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 09:37 | Nahoru | #1388
hele závodníci...kolik vlastně stojí účast ve Volný nad 600? myslím tím jako startovné a ostatní polpatky spojené s účastí? Koual jsem, že na jeden závod je relativně spousta tréninků, kvalda, worm-up, závod.....a to asi nebude zadarmo....že?

pro Nikitku .... oprava warm-up

Naposledy editováno 19.11.2009 10:27:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 09:42 | Nahoru | #1389
Ducati1098> mno.. tak cenu ti teda nepovim, Máro.. jen jsem se usmála nad tim "červík-nahoru" (worm-up) ... zase mizim

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 10:26 | Nahoru | #1390

mikitka>Ducati1098> mno.. tak cenu ti teda nepovim, Máro.. jen jsem se usmála nad tim "červík-nahoru" (worm-up) ... zase mizim



jéééé estétko.....warm up....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 10:30 | Nahoru | #1391

Ducati1098>hele závodníci...kolik vlastně stojí účast ve Volný nad 600? myslím tím jako startovné a ostatní polpatky spojené s účastí? Koual jsem, že na jeden závod je relativně spousta tréninků, kvalda, worm-up, závod.....a to asi nebude zadarmo....že?



Aaa, tady chce někdo zčeřit poklidné vody VolnéGP nad 600

No tak je to podobný jako s kterýmkoliv jiným závodem u agentůry, jen s tím rozdílem, že je to roztažený do dvou dnů (někdy i jen jeden, jako např. poslední letošní Hungaroring, vše proběhlo už v sobotu a to když jedeš ještě další třídu SBK nebo SST1000, máš v jednom dni 4x 30min. kvalifikaci a 1x 12kol závod).
Ale u nás se většinou Volná jede čtvrtek-pátek, tzn. čtvrtek kvalifikace (jedna nebo obě), pátek warm-up nebo druhá kvalifikace a pak závod. Mimo to jsou v těchto dnech ještě volné placené tréninky a jiná cena je ve čtvrtek a jiná v pátek (nějak 700..1000,-Kč 30min. )

Startovný je většinou 120-140 Euro a v ideálním případě v tom máš 2x 30min. kvalifikaci, 1x 10min. Warm-Up a 1x hustokrutej závod.

Tím že jsou termíny závodů na jaře dost blízko za sebou, tak vůbec netrénuju s agenturama a tak, jen většinou jedeme na závody o den dřív a využijem celý den volných tréninků (ať už s agentůrou nebo přímo vypsaný pořadatelem AACup závodu na tom konkrétním okruhu). Tam vojezdíme zbytek gum a další den na kvalifikace se dá nová, alespoň zadní. A to samé pak na závod.. Tyhle dvě lehce jetý ti pak zbydou na další "podnik" na volný trénink.
Pokud bys chtěl podrobný rozpočet na jeden závod, taky by se dalo.. Je to +- podobný, jako jeden závod CEC pro jednoho z 3členného týmu

Tak jsem zvědavý na 1098 v příštím roce v PČR Není se čeho bát, pár lidí z CECu tam přešlo a docela se jim daří a dost zrychlujou Jen musíš investovat do licence..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 10:43 | Nahoru | #1392

prasouš>Zdar Perničko a všichni hustokrutý střelci... Smělý dotaz: Pohrávám si s myšlenkou výměny celé přední brzdové soupravy na ného fároška a tak informativně házím dotaz zda je to vůbec rozumný vzhledem k ceně, jakýho výrobce zvolit a tak... Letos jsem tam dal pancíře, a desky SBS DC, brzdovka je taky pokaždém ježdění měněná, ale prostě mi to přijde, že to nebrzdí... Parťáci s těma rachotícíma 1098 jsou opoznání jinde (musím je aspoň někdy pochválit )... Tak nějak jsem něco hledal, ale třeba tyhle brzdy se mi hodně líběj, jen jsem měl infarkt z těch cen ... Kuji

edit: písmenko



..no pane jo, pěkně drahá myšlenka Ale v zásadě sis vybral asi to nej, co se dá na motorku dát! Tyhle Brembo používá spousta týmů a nikdy je nikdo v žádným testu, když už se vyskytnou na sériový motorce, nepohanil.. Osobně jsem je nikdy nezkoušel, ale věřím těm, co ano a prej to je velkej mazec - a samozřejmě to pomůže a čoeka to tak nevysiluje, když má po celej závod stejně silný brzdy

Ale jak tu pár lidí doporučuje, šel bych postupně cestou od pumpy dál.. A třeba si řekneš, že takhle to už je OK a víc nepotřebuješ ...a zrovna ty nejsi tak křehká "dívenka", abys do toho nemohl dávat trošku víc síly Musíš si říkat - sakra, těm hochům v SST1000 to asi taky nějak funguje, když na Farikovi dávaj Brno pod 2:04 Takhle se k tomu stavím já, protože SST je skvělá třída, která ti řekne, kde až jsou schopnosti relativně sériový motorky a čoek má pak jistotu, že to není těma drahýma (ikdyž krásnýma) cajkama, co jsou na SBK strojích

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 10:56 | Nahoru | #1393
Perňa #81> Díky pane, udělám to postupnou cestou prasátko není nafukovací a penízky budou potřeba prej i na ježíška i když prej neexistuje - doufám, že teď nezpůsobím hromadnou sebevraždu ...

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 11:29 | Nahoru | #1394
Zdar závodnící,stavím si FireBlade rok 2008 na okruh zajímá mě jaké převody používáte na Brno.Převážně jezdím v Brně...popřípadě jaký řetěz(značku)520ku pořídit,poměr výdrž cena

Další dotaz se týká rychlořazení tede jenom QS...rozhodnul jsem se pro Cordonu,zajímá mě zda je to dobrá volba nebo jestli je lepší Ešner nebo něco úplně jinýho...budu to zapojovat do Ignitechu...
Tu Cordonu chci koupit v MotoPS,máte někdo s tímto obchodem zkušenosti?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 12:06 | Nahoru | #1395
PEPER> Zdar, tak já s tím taky loni laboroval, nakonec jsem zvolil převod 15-45, to mi jeden guru spočítal na Brno a tak jsem si pořídil rozety i 43 s 47 v domění, jak je budu měnit... A ono mi to s tím převodem vycházelo i v Mostě a tak jsem na tom převodu odjel všechno i Lausitz... Tak já měnit nebudu, rozety používám Supersprox (sice vyšší cena, ale zase životnost) a řetěz 520 od Tsubaki a naprostá spokojenost... Co se rychlořazení týče, tak nabídka od Ešnera byla zbytečně drahá (i když dal max. možnou slevu), tak jsem šel do dynojetu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 12:16 | Nahoru | #1396

PEPER>Zdar závodnící,stavím si FireBlade rok 2008 na okruh zajímá mě jaké převody používáte na Brno.Převážně jezdím v Brně...popřípadě jaký řetěz(značku)520ku pořídit,poměr výdrž cena

Další dotaz se týká rychlořazení tede jenom QS...rozhodnul jsem se pro Cordonu,zajímá mě zda je to dobrá volba nebo jestli je lepší Ešner nebo něco úplně jinýho...budu to zapojovat do Ignitechu...
Tu Cordonu chci koupit v MotoPS,máte někdo s tímto obchodem zkušenosti?



Muzu ti sem napsat nase zkusenosti z letoska, jeli v tymu dve 08, jedna v uprave stock, tam byl retez 520RK pomer 15-47, druha serie retez 530 z vyroby a pomer 15-44, nevim jake jezdic casy, ale ta serie byla schopna jezdit 2.14-2.15 a urcite by umela i rychleji, vyhoda serioveho retezu je v tom, ze vydrzel celou sezonu, bez nutnosti menit, dotahovat atd., kdezto 520 ma zivotnost cca 1500km, aspon to rikaji zkusenejsi a ti opravdu dobri ho meni jeste casteji, ten stock jel 2.12 a urcite pojede rychleji , k prevodum zalezi jak to jezdis, jsou lidi co jezdi Brno jen na 5kvaltu, kazde razeni i kdyz s QS znamena zdrzeni, sem ti asi moc neporadil neb ono to je hodne individualni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 12:36 | Nahoru | #1397
DanMagna> každá rada dobrá originál převod je 16-42.
Díval jsem se že se dělá v 520ce 14 zubů do předu,příjde mi to málo...
je nějakej rozdíl v převodu 14-44 nebo 15-46?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 12:39 | Nahoru | #1398
PEPER> 14/44 je o 2.5% silnejsi, ale bacha aby nadmerne nedrel retez o voditko kvuli tomu malemu pastorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 12:47 | Nahoru | #1399
PEPER> Určitě raději snímač od cordony,já je dávám taky,max spokojenost a při přehození řazení nemusíš kupovat jinej,protože to umí oba směry a je tam možnost nastavení předpětí toho snímače.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 12:55 | Nahoru | #1400
Dawe02> to taky,spíš jesli to 14zubové kolečko nemá větší odpor o proti 15zubu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 12:59 | Nahoru | #1401
PEPER> retez se "vic lame", ale zase na mene clancich, takze je to mozne, ale jak to bude markantni tezko rict, rekl bych ze nic zavratneho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 13:04 | Nahoru | #1402
Dawe02> nebudu vymýšlet hlouposti a budu se držet osvěčenýho a dám do předu 15zubů A co ty,dáváš motorku do kupy?Prodával jsem ti padáky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 13:05 | Nahoru | #1403
PEPER> davam, ale moc rychle to nejde. Nez budu moci nasadit padaky, jeste to bude trvat

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 13:09 | Nahoru | #1404
Dawe02> to bude na jaře pravej Superbike

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 13:13 | Nahoru | #1405
Murkin> OK...psal jsem ti ohledně té jednotky...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 13:44 | Nahoru | #1406
prasouš> jsem rád že šetříš na vánoce woe,takže chci 1198 s díky,vždycky jsem tě měl a mám stále rád,jseš hezkej,silnej a hrozně rychlej závodník jo a Ivoušovi aspoň 1098,vlastně radši nééé nebo tě pojezdí a to nepřežiješ!!!

Ducati1098> je pro mě čest že můj kamarád bude čeřit vodu ve Volný a můj slib ohledně deštníkáře-deštníkářky samozřejmě platí!!!

Naposledy editováno 19.11.2009 13:46:36

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 13:51 | Nahoru | #1407

Ducati1098>hele závodníci...kolik vlastně stojí účast ve Volný nad 600? myslím tím jako startovné a ostatní polpatky spojené s účastí? Koual jsem, že na jeden závod je relativně spousta tréninků, kvalda, worm-up, závod.....a to asi nebude zadarmo....že?

pro Nikitku .... oprava warm-up



Sice uz Perna odpovedel, ale stejne se z toho neumim dopocitat, tak sem hodi cislo co mam od dvou jezdcu volne nad 600 a ti se nezavisle na sobe shoduji, ze tzv. socilani verze bez boxu atd., ale zase neotaci gumy je vyjde jeden zavod na cca 25tis.Kc, kdyz tak prosim Pernu a pripadnou korekci, pokud mam spatne info.

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 14:01 | Nahoru | #1408
JEDEN zavod se da odjet neco kolem 10tis. Aspon tak to vychazi me, 7000 nove gumy, 3500,- startovny, neco doprava, benzin, nafta, strava. Jete gumy jeste prodam kolem 2000-2500,- Takze 7000gumy+3500starovny+500cesta+500jidlo+1000benzin-2500jety gumy=10000,- ale to je hruby nastrel a MINIMUM, kdyz mas zazemi, motorku, hadry a zadne pady. Jinak ja krome cca 2x za sezonu brzdove desky+kapalina,olej+filtr, nejaky mazadla na retaz a plexi nespotrebuju snad nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 14:26 | Nahoru | #1409

RiCi96>JEDEN zavod se da odjet neco kolem 10tis. Aspon tak to vychazi me, 7000 nove gumy, 3500,- startovny, neco doprava, benzin, nafta, strava. Jete gumy jeste prodam kolem 2000-2500,- Takze 7000gumy+3500starovny+500cesta+500jidlo+1000benzin-2500jety gumy=10000,- ale to je hruby nastrel a MINIMUM, kdyz mas zazemi, motorku, hadry a zadne pady. Jinak ja krome cca 2x za sezonu brzdove desky+kapalina,olej+filtr, nejaky mazadla na retaz a plexi nespotrebuju snad nic.



Diky za popis , je fakt, ze oba jedou vic jak jednu sadu za "vikend" a gumy neprodavaj, takze to bude sedet, jak tech tvych 10tis. tak tech jejich 25tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 15:22 | Nahoru | #1410
prasouš>dík...řadíš v Brně šestku s tímto převodem?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35856 Včera v 17:47 Kamikadze-Ace
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist