1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R už jede přes 300
prusles>Bubrak ZX10R> aháááá chytráčci od kawaFAKY...to tak to mám rád když někdo něco tvrdí a přitom o tom ví kuloví a k tomu to slyšel od svého kamaráda na kawaFAKY..Má úcta NAZDAR
Ac nerad, musim s Bubrakem souhlasit, CBR1000RR 2008 a i 2009 opravdu zere olej ve velkem, za den na okruhu pul litru s prehledem a to kur.a nema sklo a musi se furt sroubovat ta blba tycka na mereni.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R už jede přes 300
DanMagna>Ac nerad, musim s Bubrakem souhlasit, CBR1000RR 2008 a i 2009 opravdu zere olej ve velkem, za den na okruhu pul litru s prehledem a to kur.a nema sklo a musi se furt sroubovat ta blba tycka na mereni.
jj bohužel je to tak, ale zase je to super stroj, tak to za ten olej stojí ... Jen to chce pořád hlídat... Jinak já jsem na to zvyklej, mám Subaru a tam taky každých 3000 km zvedám kapotu
mm-art-airbrush>Ona stačí i originální rozeta Běžně o víc jak 10% To dělaj všechny. Kolikrát i bohatě stačí malnko nižší profil pneu a už lítáš na maximálce uplně jinde,než je realita
Ono je 300 a 300 ....
Tak prece se nebudem bavit o GPS hodnotach, kdyz mame tachometr vsichni a premeruje vsem. Takze esli jel 300 tak je jasny, ze tachometrovych. Navic ZX10R ma maximalku realnou 295, coz je skoro stejny jako 300, budik ukazuje zrejme 312 (prepocteno z otackomeru), mam overene premerovani 6%.
Jinak 5ka v omezovaci ma mit 310. Takze 6ka je fakt uz jen na spotrebu.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R už jede přes 300
3 reakcí na tento příspěvek ZX10R už jede přes 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R už jede přes 300
mm-art-airbrush>Opravdu 300? To víš že jo
2992stroke>No co na to říct ...je mi jedno jakou rychlostí jezdíš, sám mám poměrně silnou mašinu, samozřejmě s desítkovou Ninjou nesrovnatelnou, ale nauč se ku..va jednu zásadu: když kupuješ motorku, hned vyměň olej a filtr, na kecy prodejce, že je olej ještě OK se moc spoléhat nedá ...taky by se ti někdy mohlo stát, že místo oleje, tam bude už mazut, protože původní majitel olej vůbec neměnil - a to motory rozhodně rády nemají
bylo to těsně před koupí v kawě,jsem si to ověřoval,jinak jsem mechoš,ale na auta1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R už jede přes 300
DMC.motobiker>Jinak ale tachometry u Suzuki ukazujou při 130 Km/h o 25 Km/h víc než Ducati , divné že?
to je dobrá blbost, takže když ten na suzuki pojede 260kmh tak ty na duc 210kmh jo?! U tachometrů je 10% odchylka a co se týče suzuki tak mám vyzkoušený že při 260kmh to bylo real 243kmh a i tato věc se dá doladit třeba jen gumama a to si spousta majitelů trochu neuvědomuje. Mě tachometr nekecá u suzi vůbec díky profilu gumy co používám
195/65
Jinak ta tvoje Sucati 666 vypadá dost dobře , ale z novýho gixera se to dá postavit ještě snadnejš , stačí zaplácnout to světlo z RSVčka a dát tam nad sebe 2 čočky a máš z toho 999 jako vyšitou , jen ten zvuk to bude pořád kazit :\ , s tím se dá těžko něco dělat...
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R už jede přes 300
Aby to jelo 300, tak to je tak akorat vaše zbožne přani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R už jede přes 300
NoFear4>hele a nevi nekdo proc tam nekdo nalil tolik voleje?co to bylo za idiota?
No mozna to bylo tim ze to koupil od cechace kterej se do vseho sere a max tak vse vykurvvi tak mu dal aspon bonus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R už jede přes 300
CBR-rr> ZX10 300km/h. kurva to je for
Aby to jelo 300, tak to je tak akorat vaše zbožne přani
Hm, tak to já si zase myslím že je to možné , superbike Ducati 916 co měl 150 Kg a 160 koní jezdil víc jak 290 Km/h s přehledem už před 15ti léty , a navíc skutečných, né jen podle tacho , takže pokud má ZX10R opravdu nějakých 185 koní tak by těch 300 měla jet , otázkou je pouze o kolik to přeměřuje , majitelé většinou tvrdí že 300 to dá bez problémů na pětku a je to pořád na pohodu , nevím no :\ , na 916 to už kolem 250 docela fouká a je to sakra znát , žádná velká kochačka jako na Ninje to není...
To zase známej, tomu jezdil SRAD těch 280 úplně v pohodě , a dokonce ani nemusel zalehávat , prej i ve dvou a ani to moc nefoukalo , jelo to pořád stejně, mě to teda ani nepřekvapuje , protože to byla Suzuki pouwr , akorát nevím co dělám já špatně , protože na 916 už to kolem 220 začíná být dost nepříjemné a při 230 mám pocit že když nezalehnu, tak mě ten vítr sundá...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R už jede přes 300
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |