Téma: wr450 kurvi zarovky
 
5.11.2009 v 19:13
ahoj, zrejme mi sla srat ta cast regulatoru napeti, co reguluje stridavy proud do osvetleni - pri otackach tam mam do 30voltu (jsou tam dve nezavisle casti, jedna reguator+usmernovac na dobijeni-ta funguje ok, druha je zkratovy regulator - krmi to svetla stridavym proudem, vse v jedne krabicce).
A ted soudruzi kontrolni otazka - da se nekde sehnat original nejak rozumne ? Od VAPE to stoji ca 8kilo, ale nechci to predelavat, uzpusobovat atd, ale zase nechci za to davat nesmysl.
Předchozí
1 2
Následující

wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 20:11 | Nahoru | #1
presne to samy resil kamos pred mesicem na wr400.Zkus zavolat tomuhle typkovy ma nejaky WR na dily tady

Naposledy editováno 05.11.2009 20:12:31

2 reakcí na tento příspěvek wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 20:24 | Nahoru | #2
Ty máš na motorce střídavý proud ? Tak to nech zapsat do Guinesovy knihy rekordů. Pojmem střídavý se označuje napětí a předpokládám, že ani to tam nemáš. Kdo Ti to prosím Tě nakukal ? A nebo jsem to špatně pochopil ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 20:35 | Nahoru | #3
MilanR1> a střídavý proud podle tebe neexistuje ?

(reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 20:43 | Nahoru | #4
MilanR1> Střííííídavýýýý, stříííídavýýýý, elektrickýýýý proud..Takže ten určitě existuje

wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 20:47 | Nahoru | #5
Když ti to dava do 30 tak dej dvě žárovky do serie a máš na chvíli klid než to seženeš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 20:49 | Nahoru | #6

Vana666>MilanR1> a střídavý proud podle tebe neexistuje ?


Ale jo, jenomže on tam plácá pátý přes devátý "....cast regulatoru napeti, co reguluje stridavy proud...." a další "....krmi to svetla stridavym proudem..."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 20:54 | Nahoru | #7
MilanR1> moc nechápu co je na tom špatně ?

jakože regulátor napětí reguluje jen napětí a nemůže proto regulovat proud ?
to si ne, tak co teda ?

Naposledy editováno 05.11.2009 20:56:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:04 | Nahoru | #8

Vana666>MilanR1> moc nechápu co je na tom špatně ?

jakože regulátor napětí reguluje jen napětí a nemůže proto regulovat proud ?
to si ne, tak co teda ?



Ano přesně tak, regulátor napětí, jak již sama slova značí reguluje napětí. Z Alternátoru jde střídavé napětí, (chceš-li proud), ten je většinou hned v alternátoru usměrněn sadou zpravidla 9 diod na stejnosměrné napětí a pak je regulárorem napětí "nastaven" na požadovaných 12, resp. 14,1 - 14,4 Voltu. Proud ( jednotka je Ampér)není v elektrice auta a ani motorky třeba nijak regulovat, protože každý spotřebič, jak je již známo ze základní školy si odebírá tolik proudu, kolik potřebuje. K čemu by jako mělo sloužit omezení, resp. regulace proudu, např. do světla???? Aby tolik nesvítilo ???? To je přeci naprostá blbost.

(reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:06 | Nahoru | #9

MilanR1>Ty máš na motorce střídavý proud ? Tak to nech zapsat do Guinesovy knihy rekordů. Pojmem střídavý se označuje napětí a předpokládám, že ani to tam nemáš. Kdo Ti to prosím Tě nakukal ? A nebo jsem to špatně pochopil ?


A Alternátor vyrábí jaké napětí? Střídavé,nebo stejnosměrné?
P.S. doporučuji ohmův zákon...

Naposledy editováno 05.11.2009 21:07:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:07 | Nahoru | #10
MilanR1> je to o pojmech
ale asi mi nebudeš vyvracet že pokud regulátor reguluje napětí, tak tím defakto reguluje i proud do spotřebičů
aspoň do těch, u kterých proud na napětí závisí, což je i případ edisonových žárovek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:10 | Nahoru | #11

Vana666>MilanR1> je to o pojmech
ale asi mi nebudeš vyvracet že pokud regulátor reguluje napětí, tak tím defakto reguluje i proud do spotřebičů
aspoň do těch, u kterých proud na napětí závisí, což je i případ edisonových žárovek


Pokud je dodrženo napětí,tak prou je závislý už jen na odporu spotřebiče. Takže pokud Andrejovi rupou járofky,tak bude f prdeli asi ta regulace,nebo dioda usměrňovače,pokud je předřazena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:11 | Nahoru | #12
prackarr> prdlá dioda usměrňovače by žárovce vadit neměla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:12 | Nahoru | #13

Vana666>prackarr> prdlá dioda usměrňovače by žárovce vadit neměla


Může,protože regulátor nemusí kvůli ní správně fungovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:15 | Nahoru | #14
prackarr> tak to jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:18 | Nahoru | #15

Vana666>prackarr> tak to jo


Ty myslíš,že ne? Já toto jednou už řešil,taky to vypadalo na regulátor a dělala to dioda.
Bylo to teda na autě. Tak nevím. Autoelektrika není můj obor.

Naposledy editováno 05.11.2009 21:19:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:21 | Nahoru | #16

prackarr>Pokud je dodrženo napětí,tak prou je závislý už jen na odporu spotřebiče. Takže pokud Andrejovi rupou járofky,tak bude f prdeli asi ta regulace,nebo dioda usměrňovače,pokud je předřazena.



Ok, tedy má v prdeli regulátor napětí !!! Tedy pokud píše že tam má 30 V, tak co jinýho. A co se vadný diody v usměrňovači týče, může se stát, že regulátor dostává z alternátoru záporný impulzy a odejde raz, dva. Regulátor napětí je již na stejnosměrný části el. obvodů, takže mu zkratovaná (nikoli přerušená) dioda může vadit. Stačí připojit výstup z regulátoru a nebo i vstup do regulátoru na osciloskop a závadu tam odhalíš.

(reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:23 | Nahoru | #17

MilanR1>Ok, tedy má v prdeli regulátor napětí !!! Tedy pokud píše že tam má 30 V, tak co jinýho. A co se vadný diody v usměrňovači týče, může se stát, že regulátor dostává z alternátoru záporný impulzy a odejde raz, dva. Regulátor napětí je již na stejnosměrný části el. obvodů, takže mu zkratovaná (nikoli přerušená) dioda může vadit. Stačí připojit výstup z regulátoru a nebo i vstup do regulátoru na osciloskop a závadu tam odhalíš.


No,já mu to dělat nebudu,ale jedno ti povím- s tou guinesovkou brzdi,bo některé motorky mají na svěelném obvodu stř. I .....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:24 | Nahoru | #18

prackarr>Ty myslíš,že ne? Já toto jednou už řešil,taky to vypadalo na regulátor a dělala to dioda..


když říkám tak to jo tak tím opravdu myslím že jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:25 | Nahoru | #19

Vana666>když říkám tak to jo tak tím opravdu myslím že jo


o.k.
Mám na tebe dotaz- jezdíš kola s hroty i 19",nebo jen 18"?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:26 | Nahoru | #20
prackarr> jen 18/21
krosovou motorku nemám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:27 | Nahoru | #21

Vana666>prackarr> jen 18/21
krosovou motorku nemám



Já koupil 19" hrotovou gumu a nevím,na kolik ji nafoukat,tak jsem se chctěl optat...

(reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:30 | Nahoru | #22
prackarr> duše jsem foukal kolem 0,7
ale teď už jezdím i s hrotama jen mousse

1 reakcí na tento příspěvek wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:33 | Nahoru | #23
Mě ten borec,co mě je nechal tvrdil,že tam mám dávat 2,0!!!???
Prý aby se ty hroty neohýbaly. Co teda myslíš? Podle mě blbost. Já dával do 18" 1,1atm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:47 | Nahoru | #24
prackarr> já nikdy nefoukal přes 0,9
a na ohýbání hrotu nemůže mít tlak v gumě nejmenší vliv - teda aspoň u těch trelleborgů co mám jsou hroty ve špuntech a jsou tak pevné že je tlak v žádném případě neovlivní

jsou to tvrdokovové válečky (vypadají jak konec svařovací elektrody) zasazené do pouzdra asi z hliníku a to celé drží absolutně pevně ve špuntu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:50 | Nahoru | #25

Vana666>prackarr> já nikdy nefoukal přes 0,9
a na ohýbání hrotu nemůže mít tlak v gumě nejmenší vliv - teda aspoň u těch trelleborgů co mám jsou hroty ve špuntech a jsou tak pevné že je tlak v žádném případě neovlivní

jsou to tvrdokovové válečky (vypadají jak konec svařovací elektrody) zasazené do pouzdra asi z hliníku a to celé drží absolutně pevně ve špuntu


Vidím to stejně. Mám ty samé gumy.

(reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 21:56 | Nahoru | #26
prackarr> jezdím na nich už fakt hodně let (na furt jedněch) a žádný problém

1 reakcí na tento příspěvek wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 22:03 | Nahoru | #27
Já druhou zimu. Mám doma dvoje 18/21 a ted jedny 19/21. Jezdíš s tím i při oblevě,nebo přezouváš?

(reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 22:18 | Nahoru | #28
prackarr> snažím se jezdit po sněhu
když sníh není tak přezouvám
ale hodně najezdí i když je málo sněhu a hroty se protlačí až na podklad, často kamenítý. A furt v pohodě drží. Přední jako nové, zadní jen lehoučké stopy opotřebení

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 22:37 | Nahoru | #29
JindraRS> diky, zkusim se poptat
MilanR1> doporucuji si zopakovat stredoskolsky program fyziky, treba tu cast kde je mj vysvetleno co je to elektricky proud, naboj, napeti a odpor. A spojitost mezi nima

Aby bylo jasno ostatnim - WRko ma 2 nezavisle proudove obvody, jeden stejnosmerny a jeden stridavy. Jeden nabiji baterku, druhy krmi svetla. Oba jsou nezavisle regulovany, byt v jedne krabicce, a ten prvni (nabijeci stenosm.) je v te krabicce navic usmernen, jelikoz z magneta z principu jde vzdy stridavy proud

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wr450 kurvi zarovky

5.11.2009 v 22:51 | Nahoru | #30
AndrejKv> my to přece víme, takhle je to i u jiných motorek
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist