Díky
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander
2 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení ešner + powercomander
Díky za info
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander
P.S. Možná mám až moc aktivní antispam :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander
PORADÍTE MI NĚKDO JAK TO MÁTE PŘÍMO NA MOTO??
Díky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander
"On motorcycles that have eight injectors and were not previously able to benefit from the use of the Dynojet Quick Shifter, the Ignition Module now allows this functionality. The Dynojet Quick Shifter is connected to the expansion port between the Ignition Module and the PCIIIusb."
Velmi volny preklad : U motorek ktere nejsou schopne vyuzit vyhody z pouziti DQS Ignition Module umozni tuto funkci.
Jak psal Mrakana jsi schopny nahrat utilitku k rychlorazeni do PCIII, ale to nemusi nutne znamenat ze to je vsechno, co potrebujes. Mozna, ze mas ted softwarove vsechno pripravene, ale hardware je nedostatecny. Samozrejme nemusim mit pravdu. Takze by me zajimalo, jestli je tady nekdo s R6 2006 a vys, kdo ma DQS nebo jine rychlorazeni a beha mu to jen s PCIII.
A k te akceleracni pumpe, jake jsi pouzil nastaveni tech tri hodnot?
Accel pump
Some Racers have selected the following:
75% Sensitivity
20% Fuel Increase
15 Engine Revolutions
Vůbec to nezkoušej, protože mi to dělalo strašnej brajgl ve vstřiku paliva.....jel jsem v Mostě pod boxama a na konci mi to zdechlo a dojčák mě málem sestřelil,naštěstí se mi vyhnul, ale těch keců, než jsem mu vysvětlil že jsem mu to nezakáp schválně.
Jinak jsem o tom řazení mluvil s kamarádem co teď dělal Čermoňovi rychlořazení a musel mu tam dát silon místo tyčky řazení, protože to chytalo kostru....tak mi teď točí kluci taky tyčku z tvrzeného PVC....zkusím to a uvidím. No zase ale Marakana má trochu pravdu v tom že je to asi tahák na prachy, nevím proč by to nemělo chodit i když to má duální vstřik...teda u K5 je. Nejsem taky žádnej specialista,ale jezdím pro radost a za svoje prachy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
V neděli to pojedu zase vyzkoušet na drom, tak uvidím výsledek....snad to PVC bude držet,je to přeci jen dost namáhaný při řazení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander
Trosku jsi me vydesil s tim, at to ani nezkousim, protoze uz to mam nastavene a prave ze bych to vyzkouset chtel. Nastveni mam stejne jako Ty, taky jsem pouzil to jejich doporucene pro race. Vis urcite, ze ta kontrolka chyby vstriku je kvuli akceleracni pumpe? Nemuze to byt kvuli rychlorazeni? Protoze o tom pisou na strankach SBK : "SBK-4 je specialně navržen pro vstřikovací motory, nepoškozuje běh vstřikování, na motocyklu se nerozsvěcí kontrolka závady vstříkování,většina ostatních rychlořazení nepracuje se vstřikováním správně ".
No v kazdem pripade uz to tak necham, za vyzkouseni nic nedam, dneska jedu na tri dny na okruh, tak budu vedet. Kdyz, tak to tam prenastavim zpet.
Na ty odkazy jsem kouknul, ale pro me to neni az tak moc aktualni, protoze nejsem v Cesku, takze pro me je asi dostupnejsi DynoJet. Jo, jenom tak na okraj, ja urcite nejsem jejich dealer, takze je mi uplne jedno, kdo si co koupi, ale vsechno tohle kolem me zajima, protoze mi tady tvrdili i mechanici, co k tomu potrebuju, a jestli jsem vyhodil prachy zbytecne za neco, co neni nutne, tak me to asi nepotesi.
S radickou z PVC, navic s vnitrnim zavitem (takze materialu kolem moc nebude) bych se necitil moc jiste, snad Ti bude drzet.
Takze dej vedet, jak jsi dopadl ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
PS: a ty už jsi koupil comandera a quickshifter a nebo jsi si vzal i Ignition modul??
Jeste se vratim k predchozimu, podle tech stranek SBK asi vi o problemech kompatibility mezi QS a PCIII, a tak ho delaji jnak. Ty mas jestli si dobre pamatuju Esnera, mozna ten SBK by Ti slapal, ale QS a Esner ne. No proste nevim. To, ze jsou tady mraky zavodniku a nikdo nic jsi mi vzal z huby, chtel jsem napsat to same. Snad tu hrome musi byt nekdo, kdo ma zkusenosti a rekne: Ja to mam tak a tak, ja zas tak a tak, mi to slape, mi ne a tak musim udelat takove a takove upravy. Tvoje K5 a moje R6 nejsou az tak moc neobvykle motorky.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander
Tak to mi Láďa Ešner řekl že to nastavují automaticky na 18kilo a je to v pohodě, tak jsem to neřešil.....prý aby jsi si nebrnknul do řadičky a nepřeřadil když nechceš
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Kam si píchnul dráty, do levého a pravého rohu comanderu?? a jedno jak??
A měl jsi to nějak ukostřený nebo jsi to tam normálně hodil jak to bylo?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Díky Pitbule
http://forum.motorka...php?id=11706&p=2