globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
23.10.2009 v 21:26
mám měsíc ZX10R 2004 a při snaze o max rychlost se mi podaří celkem rychle rozjet na šestku na 280 a víc ani tuk,na pětku udělám 265 a konec,není to v omezovači asi 11700ot, přitom např 1-2-3 dostanu do omezovače hned,nemám pocit že by to nějak nejelo.napadlo mě něco s klapkou ve výfuku nebo náporové sání-nevím


Naposledy editováno 30.10.2009 08:35:54

1 reakcí na tento příspěvek nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

27.10.2009 v 16:28 | Nahoru | #121
zajímavé je že dle TP je max výkon při otáčkách 11700 ,a to je právě to místo přes které 5 a6 nepřeleze
nemá někdo kontakt na brzdu v okolí hranic na moravě

Naposledy editováno 27.10.2009 16:30:55

(reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

27.10.2009 v 16:35 | Nahoru | #122
micar> Být tebou, zajdu k dealerovi Kawy, nech to napíchnout na diagnostiku a uvidí se, zda je tam nějaká chyba....případně možná jen dle popisu budou schopni ti říci, co se děje. Může být třeba chudá směs, nefunguje správně sání atd atd...je toho mraky, ahlvně když se jedná o stroje, které jsou prošpikované elektrikou..

nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

27.10.2009 v 16:38 | Nahoru | #123
v Kawě jsem byl diagnostika nic a měli hrůzu z toho že jim to tam nechám a že to budou zkoušet

nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

27.10.2009 v 16:43 | Nahoru | #124
No tak to jsou fakt odborníci...škoda že jsi tak daleko, tady bych měl 2 velmi šikovné lidi...

2 reakcí na tento příspěvek nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

27.10.2009 v 17:56 | Nahoru | #125
Zachovej značku a změn typ stroje

Já při 300km/h přeřazuju z 5 na 6 kvalt

Naposledy editováno 27.10.2009 17:57:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

27.10.2009 v 18:12 | Nahoru | #126

Kawasakiman>Zachovej značku a změn typ stroje

Já při 300km/h přeřazuju z 5 na 6 kvalt



Ja az pri 310.

(reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

27.10.2009 v 18:28 | Nahoru | #127

Bubrak ZX10R>Ja az pri 310.



pak zazvoní budík a pohádka skončí vstáváním do zaměstnání ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

27.10.2009 v 19:30 | Nahoru | #128

Bubrak ZX10R>Ja az pri 310.



Hej kámo, desině při 290 dochází total dech ...

Já měl teda 06 ale jinak je to důstojnej stroj

(reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

27.10.2009 v 20:35 | Nahoru | #129

Kawasakiman>Hej kámo, desině při 290 dochází total dech ...

Já měl teda 06 ale jinak je to důstojnej stroj



To je mozny, ale na 5 je v omezovaci 310.

edit: ale s tou 06 je to divny, ta mi prisla agilnejsi nez 04 na 6ku a od 290 do 318 to bylo hned a jeste by to slo stejne dal

Naposledy editováno 27.10.2009 20:36:39

nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

27.10.2009 v 20:43 | Nahoru | #130
je to na píču

nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

28.10.2009 v 09:25 | Nahoru | #131
Můj příspěvek bude oproti Bubrákovi trochu neodborný a obecný, ale muset rovnat kotouče v 17 tisících je podle mě blbost, tzn. má to najeto tak aspoň třikrát tolik a je dost možné, že se s tím nikdo nemazlil a motor ztratil výkon, což se v malých rychlostech nepozná. Pokud je to správná úvaha, brzda to jasně řekne. Pokud se pletu, pak sorry.

3 reakcí na tento příspěvek nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

28.10.2009 v 17:04 | Nahoru | #132
já měl na bzdě 156 koní)))))a nic s ztoho nedelám...a to je tam PWC 3,KN,yoshimura carbon.přišlo se na to až při lazení PWC 3.Mám US verzi bez lambdy....

(reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

28.10.2009 v 17:05 | Nahoru | #133
Kawasakiman> Hm a přijde zatacka a 10ka kolem tebe u delá puvan

(reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

28.10.2009 v 17:07 | Nahoru | #134
maxx10> a zkoušels maximálku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

28.10.2009 v 17:11 | Nahoru | #135

maxx10>já měl na bzdě 156 koní)))))a nic s ztoho nedelám...a to je tam PWC 3,KN,yoshimura carbon.přišlo se na to až při lazení PWC 3.Mám US verzi bez lambdy....


ta moje je taky USA bez lambady.když to máš nastartovane je ten zvuk takový kafemlýnek? proti třeba yamaze

(reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

28.10.2009 v 18:30 | Nahoru | #136
micar Zvuk motoru a obecně vsech motoru 4V kawasaki je hlučnejsí a min kultivovaný,je to traktor,dokonce u motoru zx 10r 04,05 jemne cvaká převodovka do cca 3 tisíc ot.Jemný a tichý chod rozhodně nemá,ale u tohle motoru je to normální.Mel jsem u mé moto 1 problém...Najednou začla mít při stejnem stylu jizdy nadmernou spotrebu(od plny nadrže se rozsvítila rezerva po cca 65KM!Jediná možnost byla namontovat powercomander a nahrat jinou palivovou mapu.Motorka predtím byla strasne bohata a obsas se dusila a mela jak sem už řikal velkou spotřebu.Po namontování comanderu sla spotřeba dou a hladovy oko se rozsvící cca pri 120-150km.Zajímavé je že jsem nepocítil žadný narust vykonu,nekecám!Jede to stejne jako jsem ji kouúpil kdy byl vse v pořadku.Dalsí problem mam se zvukem motoru resp. moto je tiche jako temer s orig. vyfukem a při zvysovaní otacek na volnobech a turovaní motor (uvuk )slábne!Další neprijemna vec je ta že US verze nejde napichnout na diagnostiku jelikož v servise konektor marne hledali,s Evropskou verzí problém není.Co se tyče maximaálky ta nejezdím roviny rychle jel jsem zatím jen 279 km/h ale bylo to tam rychl.Příští sezonu to zkusím aspon na petku kolik jede a pak to sem napisu abys vedel.Mrkni taky na stav řetezovky ,když je spatna ztrací se vní hodně vykonu.

nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

29.10.2009 v 02:24 | Nahoru | #137
Jo retezovka je taky dobrej tip. Ta ubere hrozne moc kdyz je dobita/nenamazana.

nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

29.10.2009 v 09:05 | Nahoru | #138

1 reakcí na tento příspěvek nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

29.10.2009 v 09:20 | Nahoru | #139
Scrappy.Chaplin: Proč se to jmenuje šílenec na mašině?! Spíš kretén v SUVčku!
Jinak k tématu, taky mám auto a nejde u něj využívat plnej výkon. Všichni dělaj jen držky když to řešim, ale to je tak zlý když chci od něčeho to k čemu to bylo vyrobený?! Nejet mi Hornet jak má tak to taky řešim. Natož když je řeč o silnici kterou si lidi moc nekupujou na projížďky krajinou ve 150ti.

(reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

29.10.2009 v 09:21 | Nahoru | #140

saly.pce>Bubrak ZX10R> Já jsem tu všechny ty stránky nepročítal ALe co 15 Km sem nebo tam, to už je stejně jedno....



navic ty budiky moc serizovat nejdou... resi se toruznejma "speedohealerama" a to je pridavna krabicka, ty by si treba vsimnul...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

29.10.2009 v 09:28 | Nahoru | #141

maxx10>já měl na bzdě 156 koní)))))a nic s ztoho nedelám...a to je tam PWC 3,KN,yoshimura carbon.přišlo se na to až při lazení PWC 3.Mám US verzi bez lambdy....



to cislo nic nerika... ono kazda brzda ti ukaze jiny... treba danmagna kdyz ladili farose 08 tak s ladakem,PC apod tak asi 158koni...
tzn jde spis o srovnani s cislem jake na stejne brzde ukazou jine desitky...

ten diag konektor se mi nezda.. to ho jen nenasli.. mam to zkoumat? projit schemata alektriky apod? to ze je to moc bohaty, zniceho nic... se mi taky nezda.. skoro mi to prijde jak naky blby cidlo.. natoceni klapky apod.. ale treba ne...

jinak kotouce po 17ti tis KO je divny.. me po 17ti tis neznicily kotouce ani desky od goldfrenu..to az tak po 25ti:) - to je samo na micara...

1 reakcí na tento příspěvek nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

29.10.2009 v 10:32 | Nahoru | #142
ja mel na brzde taky 156 koni, ale jelikoz na zx9 sem mel 154, tak vim ze je to blbost navic zx10 jede fakt o dost lip nez zx9, ne jen o 2 kone

Naposledy editováno 29.10.2009 10:40:53

(reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

29.10.2009 v 14:52 | Nahoru | #143
PanKuko> Spíš se to má jmenovat - Kokoti oba dva

(reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

29.10.2009 v 18:09 | Nahoru | #144
micar> zdar v olmiku jeden znam kdyz tak se me ozvi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

29.10.2009 v 20:33 | Nahoru | #145
Bubrak ZX10R> jo to máš pravdu,jede mi to vyborne,nrmusím tocit ani vsechny kvalty na 10tis. a,vytočím vždy treba jen trojku a motor zabere jak sturbem a budík ani nestačí ukazovat rychlost.Jaký jsou optimální točky přii jízde aby desítka mela nejvetší sílu ?9500ot.? tam je prej nejvysí kroutas dle papíru,tech 115nm.Zajímavé je taky to že když juknu na cbr 1000rr 04,05 tak má taky 115nm kroutak a přitom je motorka pocitove slabší a když ji testovali tak prý motor tech 172 koní nemel..Co ty na to ?

(reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

29.10.2009 v 20:35 | Nahoru | #146
assassin> fakt ho nenašly ten konektor ( MEL JSEM MOTORKU NA EMISÍCH U KAMOSE A ZMERIL MI TO-LAMBDA BYLA SPATNE BYLO TO BOHATY JAK KRAVA.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

29.10.2009 v 22:54 | Nahoru | #147

maxx10>Bubrak ZX10R> jo to máš pravdu,jede mi to vyborne,nrmusím tocit ani vsechny kvalty na 10tis. a,vytočím vždy treba jen trojku a motor zabere jak sturbem a budík ani nestačí ukazovat rychlost.Jaký jsou optimální točky přii jízde aby desítka mela nejvetší sílu ?9500ot.? tam je prej nejvysí kroutas dle papíru,tech 115nm.Zajímavé je taky to že když juknu na cbr 1000rr 04,05 tak má taky 115nm kroutak a přitom je motorka pocitove slabší a když ji testovali tak prý motor tech 172 koní nemel..Co ty na to ?



Optimalni tocky na co? Tocky ti dycky lezou, nemuzes jet porad na optimalni tocky a mit nejlepsi zrychleni. Radit je nejlepsi v omezovaci. Sice ti od urcitych otacek klesa kroutak, ale porad mas vetsi silu nez na vyssi prevodovy stupen po prerazeni. Obzvlast kdyz zaradis jeste driv. CBR tech 172 nema, je slabsi nez GSXR K1 s naporem. Takze mozna 155-160 koni.

1 reakcí na tento příspěvek nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

30.10.2009 v 11:56 | Nahoru | #148
no maximálky svýho stroje jsi dosáhl

nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

31.10.2009 v 11:06 | Nahoru | #149
Já bych ji prodal a koupil tuhle
http://www.motoinzer...06-zx-10r-ninja.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004

2.11.2009 v 15:50 | Nahoru | #150
[quote]Bubrak ZX10R>Optimalni tocky na co? Tocky ti dycky lezou, nemuzes jet porad na optimalni tocky a mit nejlepsi zrychleni. Radit je nejlepsi v omezovaci. Sice ti od urcitych otacek klesa kroutak, ale porad mas vetsi silu nez na vyssi prevodovy stupen po prerazeni.
Kurva Ty takovej vzdělanej a napíšeš takovou pí.ovinu.Po přečtení Tvého moudra už vím proč jezdíš takové časy na sprintech
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist