paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
 
26.10.2009 v 12:53
Dnes jsem si koupil po dlouhé době Svět motorů, kde je uveřejněn test této motorky. Zaujaly mě zejména tyto výrazy, které namátkou vybírám: "sváry na rámu vypadají jako z učňovského kurzu", "výfuková kolena jsou rezavá snad už z výrobní linky", "zpracování detailů má nedodělky", "výměna startéru trvala hodinku", "o přesném řazení nemůže být řeč", "výkon motoru je podprůměrný", "dvojice kotoučů vepředu jen na okrasu, brzdy jsou vyloženě slabé", "všudypřítomné vibrace".
Byly zjištěny i kladné stránky - vysoký a pohodlný posaz a nádrž na 28(!) litrů paliva s dojezdem víc než 5OO km.
Závěr testu? Zájemci o kvalitu zajdou k renomovaným výrobcům.
Ale i v článku je pár nedokonalostí, motor je tu označován za čtyřdobý řadový dvouválec, onde za dvoudobý jednoválec


Naposledy editováno 26.10.2009 13:15:06
Anketa: Co si myslíte o Yuki?
Je to vražda, nikdy bych Yuki nekoupil
56%
92
Je to hrůza, ale náhodou se najde slušný kousek
12%
19
Za málo peněz docela dost muziky
27%
45
Yuki dělá motorky na opravdu dobré úrovni
5%
9

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

27.10.2009 v 08:23 | Nahoru | #61
Já nevim, já si ten křáp stejně nekoupim, jsem věrnej Hundě

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

27.10.2009 v 08:38 | Nahoru | #62
Matess727x> promiň ale naprosto odbíháš od tématu, když se vrátím k původní myšlence, tak říkám že uváděnému ekonomickému růstu číny se nedá věřit, dá se to spočítat leda z dat zemí do kterých vyváží, ale jejich datům se věřit úplně nedá. Všechny údaje tam kontroluje strana. Pokud myslíš že se nedají srovnávat americká a čínská podpora ekomomiky v tom smyslu že do obou lije peníze stát, netuším proč. O zbytku by se dalo diskutovat, ale to bylo dost mimo téma, pokud odhlídnu od toho že tohle celý je off topic

tady máš 2 články pro ilustraci, třeba tam taky najdeš drobný rozdíly ...

chinadaily

worldbank

Naposledy editováno 27.10.2009 08:41:05

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

27.10.2009 v 08:54 | Nahoru | #63
Špionážní foto...

[img]

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

27.10.2009 v 09:17 | Nahoru | #64
koupil jsem si Kentoyu Trigger(kopie honda xr 200) po 13 letech ježdění na různejch motorkách (hodně Jawy, Suzuki DR 650, Yamaha XT + hafo půjčenejch).
Nejsem úplně dementní, takže od motorky, která nová stála 36 000,- nečekám jízdní vlastnosti 4x tak dražších motorek - to je prostě něco za něco.
Jenom před nákupem jsem si motorku pečlivě prohlídnul na výstavě, v prodejně a zařídil si i zkušební jízdu (která trvala celý odpoledne).
kvalitou si třeba s Jawkou 638-9-40 nezadá, navíc se na ní mnohem líp jezdí a je nepoměrně zábavnější.
P.S. letos mě odvezla k Bodam see a zpátky bez jediný chybky (viz cestopisy)

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

27.10.2009 v 09:33 | Nahoru | #65
Svět motorů a jejich testy...Osobně jsem zkoušel Sporta, najeto 17 500 km a bez problémů, kolega, co mi ho prodal, koupil Yuki Daytonu 350 a také spokojený. Teď mám nějakého pitbika, zatím no problem....Byl jsem zaujatý proti číňanům, nicméně alespoň to, co jsem měl fungovalo dobře...

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

27.10.2009 v 10:04 | Nahoru | #66
Stev: Doporučuji se o to trochu hloběji zajímat a hlavně si prostudovat nějaké poslední studie nezavislé komise pro průzkum světové ekonomiky.Tam se dočteš, jak je v podstatě jednoduché monitorovat růst čínské produkce nezávisle na informace, které oni podávají světu.Pak se také dočteš, že oni mystifikůjí, to ano,...ale v opačném směru, jestli chápeš jak je to myšleno. ale to už jsem tu vše psal. ....myslím, že to nečteš.

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

27.10.2009 v 10:14 | Nahoru | #67
Matess727x> ok, to už je konstruktivní rada, přečtený to opravdu nemám.

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

27.10.2009 v 10:29 | Nahoru | #68

Matess727x>...na to ti můžu říci jedno,...bež už do prdele a nauč se číst!Když se něčeho od Yuki zastávám, tak konkrétního stroje s kterým mám zkušenost (ty to co píšu snad ani nečteš),...tím myslím Yuki (QuingQi) TR a SM /125/200,...což je podle mě nejpovedenější motka z čínské produkce, která skvěle slouží spoustě mladým klukům.Jenomže pak přijde nějakej jako ty, co nechápe poměr cena, kvalita, rozdíl, v anketě tvrdí, že Yuki vyrábí motorky, začne mi podsouvat něco co jsem neřekl a plácat demagogický píčoviny jednu na druhou. Tím končím tady v tom tvém stupidním vlákně. V týhle diskusi jsem jen zmínil pár informací z posledních průzkumů světové ekonomiky, které jsem si celkem se zájmem nedávno pročetl.Doporučuju se v tom trochu informovat,...no a nebo pak řešit, jestli Yuki šukat kluky. :\
MarioV2: Tak nějak souhlas. Apropo,...že číňani kradou inspiraci či technologie,...to mě v tom našem totálně rozkradeným státě trápí opravdu asi nejmíň. ...až většina mladých doroste do doby, kdy stát přestane třebas vyplácet důchody, totálně zkolabuje ekonomika, stát vyhlásí bankrot,..něco jako v Lotyšsku, pak budou každému otázky tohoto vlákna blíže.Nebo jak dlouho si myslíte, že to takto u nás bude ještě dlouho fungovat?....kdy si stát půjčuje na vyplácení důchodů 12 miliard, páč rozkradli penzijní fond,...atd.,...vlastně řekněte někdo nějaký odvětví v našem státě, který není rozkradený?Třebas jednou budu bez práce, ve svých letech možná už na podpoře, páč dnes je to o "mládí v před",...pak budu ještě třebas rád, že si bubu moci dovolit jen nějakou ojetou Yukču na šourání po okolí, takže plivat na Yuki (na čínu) nebudu, abych pak nebyl za blbečka.


Tak jsi asi v anketě hlasoval pro možnost č.2, že?
Ekonomiku sem netahej, tohle je motorkářský server.
Hele, já měl Hyosung Comet GT 650. Taky sem se Korejců zastával, protože jsem byl s tou motorkou spokojenej. Taky nás dovezla až na Lago di Garda. Ale ve 12-ti tisících se potkal ventil s pístem, o předchozích poruchách nemluvim. A to jsem jezdil do značkovýho servisu. Teď mám litrový CBF a nikdy v životě bych už korejskou, neřkuli čínskou motorku nekoupil. Poměr výkon-cena je podle mě u spolehlivých strojů daleko větší než u čínských (a italských ) strojů. Stačilo, když mi prodejce Yuki říkal, že je potřeba pořád kontrolovat šroubky, protože odpadávají. Když jsem se ho ptal, jestli žertuje, tak mi s vážnou tváří řekl že ne, protože když to nebudu po každý jíždě kontrolovat, tak to může skončit tím, že si dám někde na hubu. Je to normální??? To, že motorka určitého typu a daného výrobce pod obchodním názvem Yuki, co tedy Yuki není, se nerozpadla, by měl být snad standard, ne náhoda údajně kvalitní výroby. Čínské motorky a auta možná jednou budou kvalitní, ale zatím jen kradou nápady a šiděj materiál - stačí se podívat na nárazové testy čínských aut

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

27.10.2009 v 11:44 | Nahoru | #69
Voldemort: Přesně,...č.2. toť moje volba v anketě.Ale aby Stev neřekl, že odbíhám od tématu.Já bych si tu třipade Yuki nekoupil hlavně proto, páč se mi nelíbí vizueně.Tak nějak ten tvar a zpracování té nádrže se mi nelíbí (i divný polepy), ale jinak si myslím, že ta motorka určitě někoho uspokojí a najde konečného zákazníka.
Hiffson: Jsi to šikovně potunil.

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

27.10.2009 v 21:45 | Nahoru | #70
Mates>ale krize se dotkla i Číny a to velmi výrazně, vždyť je to země založená na exportu.(přes 10mil nezaměstnaných za tři čtvrtletí roku 08, pokles růstu HDP o ca5% procent,třeba USA o ca6% atd atd.) Světová ekonomika je jedna velká loďka a když jde ke dnu jdou všichni, jen jde o to, kde na lodi se zrovna nachází. Nicméně je to země sedící na obrovském balíku peněz(stejně jako firmy), narozdíl snad ode všech ostatních, které mají půjčeno, takže má podstatně volnější ruce při aplikaci fiskální a monetární politiky. Tedy i na zmírnění krize. Stačí se podívat třeba na tvorbu pracovních míst v roce 08, 65% z nich vytvořila vláda a kdoví kolik jich ještě vzniklo různými vládními intervencemi, třeba armáda přibral obří množství lidí. A produkce? Podstatně důležitější z dlouhodobého hlediska je kolik se prodá, né kolik se vyrobí. Vźdyť právě nadprodukce v automobilovém průmyslu pomohla krizi v EU, v době odbytu to problém nebyl,ale jak přišla krize, přestalo se prodávat a navíc byly plné sklady. Přít se o tom který zdroj má pravdu a který ne to je těžký, každopádně nějakou komisi někdo jmenuje a to už mi trošku zavání. Co se týče kvality ta závisí na spoustě aspektů a jedním z nich je i kvalita života pracovní síly a ta je v drtivé většině mrzká. Je to ale na dlouhatánskou diskuzi s nejistým koncem.

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

27.10.2009 v 22:04 | Nahoru | #71
neznamyScooterD> tak nejak to vidim i ja.

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

27.10.2009 v 22:11 | Nahoru | #72
ScooterD: V podstatě souhlas. Každopádně je to na delší debatu jak píšeš.Celkem zajímavý bylo i vyprávění Petra Hošťálka (možná ti to nic neřekne),...který byl v Číně na motorkách několikrát.Znám se s ním osobně,...je z Budějek a z některých věcí co mi o Číně povídal jsem nechápal. V podstatě některé pohledy, dojmy a názory mám částečně i od něj. Každopádně on je ve svým věku dobrodruh, či spíš šílenec.Já bych se sám někam takto nevydal ani za zlatý prase.

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

27.10.2009 v 23:02 | Nahoru | #73
yuki nejsou vůbec špatne . Jsou na to levne nahradní díly

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

28.10.2009 v 23:10 | Nahoru | #74
O par 'Cinach' muzu rict, ze se mi na oko celkem libili, ale tohle fakt ne. Zlata 640 Jawa.
Moto je 350 s priblizne 20 konema a se spotrebou 4 litry, ta 28 nadrz tam je jen aby masna vypadala vetsi, jinak na prd. To bych radsi jezdil treba s plnou 14 nez s poloprazdnou 28, to muze docela rozhodit v rychejch prevraceni do zatacek za sebou nasledujicich. Dal nechapu, proc ty zloutkove delaj okousany kotouce, k smichu. Navic vsechny tri vypadaj nejaky slaby, spis budou tak na okrasu. Predni vidle jsou taky nejaky divny a ta rozeta, no nevim. Kdovijak to asi pojede. :\

Za mne radsi peknou 350 Jawu 640 nebo Trampa, rozhodne se mi libi vic. Od spolehlivosti, pres dostupnost dilu az po ruzny prekvapeni a troufam si rict i kvalitu, strci Jawa tuhle motorku do kapsy. Tahle 'ŠUKI' se moc nepovedla.

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

28.10.2009 v 23:36 | Nahoru | #75
Zajimal by mne nazor nekoho, kdo ji uz ma a nebo planuje koupit.

Naposledy editováno 28.10.2009 23:37:32

2 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

29.10.2009 v 09:11 | Nahoru | #76
čau všichni se k tomu taky řeknu pár slov, mám Yuki vistu 125, má nalítáno 27tis( a to jí moc nešetřim mimo město furt plnej kotel) a kdyby neměla pod nádrží ty různý ozdůbky tak je to bezproblemová motorka, nikdy sní nic vážnýho nebylo, vždycky jen nějaký prkotiny...servis?? uplně perfektní za pár korun všechno.... tyhle motorky prodávám tak když jsou značkoví motorky tak dobrý tak proč si náhradní díly chodí lidi kupovat ke mě třeba na yamahu virago(darker 400)?? nebo na hondu CB(RS125)??já ty motorky i servisuju a většina problémů vzniká tim že sem přijede rozmazlenej parchant kterýmu tatínek koupí motorku a ten sní jezdí takovim zpusobem že na servis v 500km(na malych motorkách) přijede už za dva dny, na diagnostice mi to ukáže že motor měl nejvyšší otáčky v 10200 když 10500 je max. tak to by nevydržela ani honda a ani jiná značka... prostě motorka vydrží tak dlouho jak se k o ní majitel stará... toť moje zkušenost...

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

29.10.2009 v 09:44 | Nahoru | #77
steky> jasny, hromada problemu je zpusobena rukama. Jenomze pokud uz je problem od vyroby, tak nezmizi, ani kdyby mel nekdo ten nejcitlivejsi pristup. Ta tvoje Yuki muze bejt klidne z tech povedenejch modelu, o ty nic. Mne neslo ani tak o Yuki obecne jako o tu 350 a o srovnani s Jawou stejny kategorie.

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

29.10.2009 v 09:53 | Nahoru | #78
docela by mě zajímalo, kolik motorek resp. modelů budou muset číňani udělat, kolik kilometrů na nich budou muset lidi najezdit, aby ti, co na nich nejeli nebo najeli prd, uznali, že za ty prachy to není špatný poskakovadlo...

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

29.10.2009 v 10:03 | Nahoru | #79
VeFeRák> Ja s tebou v podstate souhlasim, ze za ty prachy to neni spatny poskakovadlo. Je to spis v ty kvalite, zpracovani a zivotnosti (to je jasny, ze to s tou cenou nejde dohromady). Az bude mit Yuki treba 15, 20 let stary modely, co budou jeste v dobrym stavu a budou mit najeto treba 100 tisic km, tak pak uznam, ze to nejsou spatny stroje. V dnesni dobe to pro mne nejsou stroje srovnatelny s renomovanyma znackama, at uz jsou italsky, anglicky, japonsky....

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

29.10.2009 v 10:09 | Nahoru | #80
podívej, pro mě osobně jsou to stroje srovnatelné kvalitou atd. s jawou nebo čízou, nechci se nikoho dotknout, ale vpodstatě k tomu mám stejnou důvěru i co se týká bezproblémového dojezdu na určené místo...nicméně můj názor je ovlivněný stroji, které jsem poznal, možná jsem měl jem štěstí na číňany a smůlu na čízu, ale věřím, že stejný názor budou mít lidé na jawky, které prostě slouží....

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

29.10.2009 v 10:21 | Nahoru | #81
Bejvávaly časy, kdy každý motorkář uměl udělat rozborku a sborku tý svojí mašinky i na mezi za vesnicí.
Ta doba je naštěstí pryč - když tohle nechci dělat, tak si dnes prostě koupím nového japonce, jezdím s ním včas do servisu a nic víc neřeším.
Pokud ale někdo nemá na nového japonce prachy (nebo mu jich je líto), tak si může naštěstí koupit třeba Yuki. Sice musí být připravený, že ho může zlobit (pravděpodobnost poruchy je nepochybně vyšší než u Hondy), ale většina "poruch" je v reálu prkotina odstranitelná svépomocí. Stejně tak náhradní díly asi někdy vyžadují trošku pátrání po identických dílech u jiných prodejců (Yuki - Kentoya - VDO - ...), ale nějaké řešení se vždy najde. A ať mi nikdo netvrdí, že náhradní díly na značkové motorky 20 let staré nakupuje bez shánění a improvizace.

Konkrétně ta 350 SPT se mi líbí, sedí se na ní dobře, ale neznám nikoho, kdo by ji vlastnil. Tak že k ní nic konkrétního nemohu říci.

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

29.10.2009 v 10:33 | Nahoru | #82
velmi rozumný názor...já osobně přemýšlím, jak dobrá motorka může být ten oplastovaný Hydroskunk Comet, vzhledově mi to přijde poměrně vydařené...Jasně, je to Korea, takže by to mělo být o hodně lepší než číňan, ale přesto- vyplatí se to?

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

29.10.2009 v 13:54 | Nahoru | #83

VeFeRák>velmi rozumný názor...já osobně přemýšlím, jak dobrá motorka může být ten oplastovaný Hydroskunk Comet, vzhledově mi to přijde poměrně vydařené...Jasně, je to Korea, takže by to mělo být o hodně lepší než číňan, ale přesto- vyplatí se to?


Moje zkušenosti s Hyosungem nejsou moc dobré, ale údajně to byla nějaká vadná série ventilů z roku 05. Od tý doby, co nasadili předloni vstřikování si tu nikdo nestěžoval. Ale možná je to tím, že si jí ani nikdo nekoupil

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

29.10.2009 v 15:31 | Nahoru | #84

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

29.10.2009 v 18:47 | Nahoru | #85
no vono je to vsechno jedno protoze vsichni prdedni vyrobci aut i motorek stejne pouzivaj spoustu veci vyrobenejch v cine nebo taiwanu.zeptejte se treba na octavku ta prvni byla supr ta dvojkova stoji uz za hovno pac na vsem setrej a pulka veci je nekde z ciny nebo HONDA uz v roce 1963 zalozila v taiwanu spolecnost KYMCO na vyrobu soucastek a kymco samotny dela motorky vod roku 1970 takze i 20 let starej japonec neni tak uplne japonec.podle me zalezi kdo a co pusti ven z tovarny a je jedno esli je to cina nebo EU smejdy se delaj vsude..... teda v cine trochu hodne no skoro dost

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

17.11.2009 v 16:13 | Nahoru | #86
Sakra chlapi a baby, tak jezdil nani někdo nebo ju dokonce vlastní?

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

17.11.2009 v 16:16 | Nahoru | #87
vlastní ji člověk, od kterého jsem kupoval svou Yukinu,kolem 40let chlap, pěl na ní chválu

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

20.11.2009 v 10:45 | Nahoru | #88
Tak jsem viděl ten test...proč si myslím, že s motorkou budou problémy- zdá se, že má komplet předek ze Sporta, jen dva kotouče....tzn. měkká a kroutící se vidle, kloudně to nebrzdí, praská blatník, protože materiál je křehký a upadnou budíky, protože na to lešení, na kterém jsou, jsou moc těžké....ikdyž už to možná soudruzi vychytali...

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

1.12.2009 v 07:43 | Nahoru | #89
Jo jo, Číňani dělají jen samé kvalitní a technologicky vyspělé věci, proto se asi pan Wang Ta-cung, šéf čínské automobilky Beijing Auto vyjádřil cituji:" ...šéf čínské automobilky Beijing Auto, která se ucházela také o Opel, pro agenturu Bloomberg uvedl, že v otázce nákupu Saabu chce "jednat rychle". Snahu ovládnout co nejvíce světových automobilek, i za cenu uhrazení jejich obřích dluhů, vysvětluje šéf čínské automobilky tím, že země potřebuje dohnat své "nedostatky v hlubokých znalostech technologií".
odkaz

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

1.12.2009 v 08:25 | Nahoru | #90
No vidíte, nakonec budou rozkradenou a zadluženou Evropu tahat ze sraček číňani...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist