Všem díky za odpovědi!
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na Honda CBR 125 R
WhiteS>CBR 125 je opravdu hodně malá motorka, vím, o čem mluvím, mám 190 cm, seděl jsem na ní a je to opravdu prcek! A hlavně, podívej se na ní - to zadní kolo - hrůza! A hlavně ten 4T motor, zvuk je sice krásná věc, ale až zjistíš, že ti na šestku jede CBR 120, a NSR a ostatní konkurenti si to dají na trojku, budeš litovat, že sis nekoupil 2T!!! Vím, o čem mluvím! Dobře vyber a mysli na budoucnost! PS: 4T ti bude po víkendu slabá!
Tak tohle je opravdu kvalitní názor. Přesně tak!! Taky vím o čem mluvím, zažil jsem přechod z CBR na NSR a je to opravdu rozdíl jako kráva, a nejen ve výkonu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R
3 reakcí na tento příspěvek Dotaz na Honda CBR 125 R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R
radim.v>Tak sorry, že sem se zeptal. Nemám zkušenost s novějšími motorkami a myslel sem si, že mě poradíte a když něco nevím tak mi to řeknete, ale jak vidím je i zde i pár blbců, kteří dělají machra, že ví o něco ví.!!!
Bohužel, takových lidí je tu většina. Ať otevřeš jakýkoliv téma, na jeden hodnotnej příspěvek připadá 5-10 debilních příspěvků ve stylu "máš to asi rozbitý", "je to hujda, hoď to ze skály", "prodej tu Kawasaki a kup si motorku" nebo "To snad ani nemá cenu přihlašovat, stejně to za chvíli prodáš"
Ale když se tím nějak prokoušeš a nebudeš si toho všímat, dá se tu najít spousta užitečnejch informací.
Abych nebyl úplně OT...
Kdysi jsem psal podrobný srovnání NSR a CBR do motodatabáze ale pak jsem to v návalu vzteku smazal. Hodim ti to sem ať máš večer co číst:
CBR 125R
+ Spotřeba - verze se stříkačkou si vezme neuvěřitelných 2l na 100 km!!
+ Nemusí se dělat výbrus a GO - ale to u 2T za určitých okolností taky ne, pokud dobře koupíš
+ Není tak citlivá na zahřívání a přetáčení
+ Docela slušná akcelerace
+ Jednoduchoučký ovládání - minimum ovládacích prvků
+ "Blbuvzdornost" - vše je řešený tak, aby se při údržbě dalo zmrvit co nejmíň věcí
+ Výborný brzdy
+ Nízká váha - když jsem s sebou seknul, dokázal jsem jí i já sám zvednout
+ Má ukazatel stavu benzínu v nádrži - nesmírně užitečná věc
+ S laděnou koncovkou moc pěknej, hlubokej a dunivej zvuk
+ Když se rozbije, neni toho škoda
- V sérii maximálka jen 110 km/h (techničák nekecá) a celkově je strašně líná
- Nepohodlný sezení pro jezdce i spolujezdce, obzvlášť pokud je většího vzrůstu
- Je malá a úzká, takovej větší Simson
- Naprosto imbecilní způsob výměny žárovky v čelním světlometu
- Zvláštní patice žárovky v čelním světlometu - na trhu je teď snad jediná žárovka pro tuhle patici, která ještě ke všemu svítí asi tak jako petrolejka. To už jsem ale vyřešil a po drobný úpravě světel si tam dávám normální H4
- Neumí blikat oběma směrovkama najednou (jak bez toho, sakra, mohla vůbec dostat homologaci?!?)
- Blbě se shání přední guma
- Chybí jí styl a má jí úplně každej
NSR 125R
+ Na 125ccm velkej výkon, když se otevře přívěra jede jak drak
+ Vypadá skoro jako velká motorka, kdybych jí neznal řekl bych že je to šestikilo
+ Krásnej a efektivní design
+ Pohodlný sezení pro jezdce i batůžka. Třeba s cebrem nesrovnatelnej komfort.
+ Mě se docela líbí i její zvuk, ve vyšších otáčkách je lepší než zvuk cebra s laďákem. Je takovej sportovnější, agresivnější.
+ Suprový zpětný zrcátka, konečně zrcátka ve kterejch je hezky vidět i když se zalehne
- Dost se klepe, ale to se mi možná jenom zdá protože jsem rozmazlenej ze 4T, nicméně okolo 10k rpm má člověk pocit, že mu upadnou ruce
- Spotřeba neni úplně podle mejch představ, ale za ten výkon to stojí
- Chybí palivoměr - už vidim, jak mi dojde béňo někde uprostřed lesa daleko od civilizace
- Jednou za čas se musí udělat GO motoru, což není vůbec levná záležitost
- Strašně malej prostor pod sedadlem - vejde se tam tak lékárnička, dvě žárovky a konec
- Trošku debilní přístup k oilmasteru
- Ventil u nádrže - hrozně často ho zapomenu otevřít a pak se vztekám proč to nejede
- Zvláštní patice žárovky v čelním světlometu - na trhu je teď snad jediná žárovka pro tuhle patici, která ještě ke všemu svítí asi tak jako petrolejka. To už jsem ale vyřešil a po drobný úpravě světel si tam dávám normální H4
- Neumí blikat oběma směrovkama najednou
Po první projížďce na NSR jsem hned viděl, jak velkej byla koupě 4T motorky omyl. To fakt neni motorka pro mě. Hrozně se mi líbí, jak 2T voní, jakej má zvuk (ve vyšších otáčkách zní líp jak 4T s laďákem), jak parádně táhne, jak je divoká a jak má nelineární průběh výkonu. Prostě celkově je 2T neskutečně zábavnej.
Ta přívěra je taky úžasná věc. Vezmu za plyn, rozjedu se, zařadim za dva, zase vezmu za plyn, rychlost taknějak pomalu nenápadně stoupá, nic moc se neděje a člověk zvyklej na 4T sekačku nečeká žádnej výraznej skok v průběhu výkonu, pak se dostanu na 8000 RPM, otevře se přívěra a vžžžum!!!
Co se týče spolehlivosti, je na tom CBR a NSR úplně stejně!!!!
radim.v>No v tom cos potom dopsal! Jestli si myslíš že o moto nevím nic tak se pleteš! Jak to tedy je s těmi světli a kolik dá CEBRO v maximu? Doufám, že mi odepíšeš pravdu a bez trapných připomínek! Za inteligentní odpovědi díky
ad světla: Verze 2006 a níž svítí obě najednou, jsou v nich dvouvláknový žárovky. Verze 2007 a vejš jedno potkávací a jedno dálkový, ale dá se celkem jednoduše zařídit aby svítily obě najednou stejně jako u 2006.
ad maximum: Verze 2006 a níž v sérii z mírnýho kopce, s hubenym jezdcem zalehnutym až k nádrži možná i 115 tachometrových, ale dost záleží na počasí. Do mírnýho kopce s batůžkem 70-80!!! Verze 2007 a vejš 130 tachometrových na rovině s hubenym jezdcem zalehnutym až k nádrži. Když se k tomu přidá KNko a laďák možná že ta maximálka o 5-7 km/h stoupne.
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na Honda CBR 125 R
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na Honda CBR 125 R
Jasné, nejede tolik jako 2T, ale na naučení paráda a z kopečka mi to dá 145...
A v zatáčkách no problem udržet se silnějších strojů...
EDIT : Většina je o řidiči... I na CBR 125 se dá solidně vyklepat kde kdo
Naposledy editováno 23.10.2009 21:16:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R
Scuber>CBR125 mám, parádní motorka... Nesere se a celkem i jede... Samozřejmě každý chválí svoji...
Jasné, nejede tolik jako 2T, ale na naučení paráda a z kopečka mi to dá 145...
A v zatáčkách no problem udržet se silnějších strojů...
EDIT : Většina je o řidiči... I na CBR 125 se dá solidně vyklepat kde kdo
Jojo, Jimmi by mohl vyprávět, jak ho na Sosnový nestíhal ten borec s GSX 750
Nevim jak je to možný, ale obecně bych řekl, že mladý kluci na 4T jezděj mnohem líp než ti co mají 2T. Respektive znám mnohem víc střelců co fakt obdivuju s 4T dvácou než 2T dvácou.
tuningparty>ahoj moc prosim o radu....mam cbr 125 a zacal mi tyct fridex z hadicky vyvedene pod motorem...vubec nechapu proc nikdy to nedelelo a musim dolevat chladic pomalu kazdy treti den..nevi nekdo cim to je a co s tim? diky moc..
Zjisti si vnitřní a vnější průměr prasklý hadičky a kup v nejbližší mototechně novou.
...koneckonců, na tom chladiči by mohla i celkem dlouho a spolehlivě držet vulkanizační páska
get-hype>Jojo, Jimmi by mohl vyprávět, jak ho na Sosnový nestíhal ten borec s GSX 750
Nevim jak je to možný, ale obecně bych řekl, že mladý kluci na 4T jezděj mnohem líp než ti co mají 2T. Respektive znám mnohem víc střelců co fakt obdivuju s 4T dvácou než 2T dvácou.
JJ a o tom to je, naučit se využívat potenciál stroje
To, že kluci na 4T jezdí lépe než 2T...myslím si, že je to tím, že 4taktáři se MUSÍ naučit držet motor v otáčkách aby to jelo a neztrácet moc rychlost v zatáčkách atd aby pak hodinu nezrychlovali takže se postupně tak nějak víc naučí něž 2taktáři, kteří to doženou na rovinkách... Samozřejmě nic proti 2taktářům...i ti umí jezdit dobře
Toť můj názor na ježdění a vyklepávání
radim.v>No v tom cos potom dopsal! Jestli si myslíš že o moto nevím nic tak se pleteš! Jak to tedy je s těmi světli a kolik dá CEBRO v maximu? Doufám, že mi odepíšeš pravdu a bez trapných připomínek! Za inteligentní odpovědi díky
Jako já si s tebe prdel nedělám. Jedna strana svítí pořád a druhá když zapneš dálkové. A nejsem si vědom že bych něco dopsal. Asi trpíš stihomamem.
Naposledy editováno 23.10.2009 23:10:24
get-hype>Bohužel, takových lidí je tu většina. Ať otevřeš jakýkoliv téma, na jeden hodnotnej příspěvek připadá 5-10 debilních příspěvků ve stylu "máš to asi rozbitý", "je to hujda, hoď to ze skály", "prodej tu Kawasaki a kup si motorku" nebo "To snad ani nemá cenu přihlašovat, stejně to za chvíli prodáš"
Ale když se tím nějak prokoušeš a nebudeš si toho všímat, dá se tu najít spousta užitečnejch informací.
Abych nebyl úplně OT...
Kdysi jsem psal podrobný srovnání NSR a CBR do motodatabáze ale pak jsem to v návalu vzteku smazal. Hodim ti to sem ať máš večer co číst:
CBR 125R
+ Spotřeba - verze se stříkačkou si vezme neuvěřitelných 2l na 100 km!!
+ Nemusí se dělat výbrus a GO - ale to u 2T za určitých okolností taky ne, pokud dobře koupíš
+ Není tak citlivá na zahřívání a přetáčení
+ Docela slušná akcelerace
+ Jednoduchoučký ovládání - minimum ovládacích prvků
+ "Blbuvzdornost" - vše je řešený tak, aby se při údržbě dalo zmrvit co nejmíň věcí
+ Výborný brzdy
+ Nízká váha - když jsem s sebou seknul, dokázal jsem jí i já sám zvednout
+ Má ukazatel stavu benzínu v nádrži - nesmírně užitečná věc
+ S laděnou koncovkou moc pěknej, hlubokej a dunivej zvuk
+ Když se rozbije, neni toho škoda
- V sérii maximálka jen 110 km/h (techničák nekecá) a celkově je strašně líná
- Nepohodlný sezení pro jezdce i spolujezdce, obzvlášť pokud je většího vzrůstu
- Je malá a úzká, takovej větší Simson
- Naprosto imbecilní způsob výměny žárovky v čelním světlometu
- Zvláštní patice žárovky v čelním světlometu - na trhu je teď snad jediná žárovka pro tuhle patici, která ještě ke všemu svítí asi tak jako petrolejka. To už jsem ale vyřešil a po drobný úpravě světel si tam dávám normální H4
- Neumí blikat oběma směrovkama najednou (jak bez toho, sakra, mohla vůbec dostat homologaci?!?)
- Blbě se shání přední guma
- Chybí jí styl a má jí úplně každej
NSR 125R
+ Na 125ccm velkej výkon, když se otevře přívěra jede jak drak
+ Vypadá skoro jako velká motorka, kdybych jí neznal řekl bych že je to šestikilo
+ Krásnej a efektivní design
+ Pohodlný sezení pro jezdce i batůžka. Třeba s cebrem nesrovnatelnej komfort.
+ Mě se docela líbí i její zvuk, ve vyšších otáčkách je lepší než zvuk cebra s laďákem. Je takovej sportovnější, agresivnější.
+ Suprový zpětný zrcátka, konečně zrcátka ve kterejch je hezky vidět i když se zalehne
- Dost se klepe, ale to se mi možná jenom zdá protože jsem rozmazlenej ze 4T, nicméně okolo 10k rpm má člověk pocit, že mu upadnou ruce
- Spotřeba neni úplně podle mejch představ, ale za ten výkon to stojí
- Chybí palivoměr - už vidim, jak mi dojde béňo někde uprostřed lesa daleko od civilizace
- Jednou za čas se musí udělat GO motoru, což není vůbec levná záležitost
- Strašně malej prostor pod sedadlem - vejde se tam tak lékárnička, dvě žárovky a konec
- Trošku debilní přístup k oilmasteru
- Ventil u nádrže - hrozně často ho zapomenu otevřít a pak se vztekám proč to nejede
- Zvláštní patice žárovky v čelním světlometu - na trhu je teď snad jediná žárovka pro tuhle patici, která ještě ke všemu svítí asi tak jako petrolejka. To už jsem ale vyřešil a po drobný úpravě světel si tam dávám normální H4
- Neumí blikat oběma směrovkama najednou
Po první projížďce na NSR jsem hned viděl, jak velkej byla koupě 4T motorky omyl. To fakt neni motorka pro mě. Hrozně se mi líbí, jak 2T voní, jakej má zvuk (ve vyšších otáčkách zní líp jak 4T s laďákem), jak parádně táhne, jak je divoká a jak má nelineární průběh výkonu. Prostě celkově je 2T neskutečně zábavnej.
Ta přívěra je taky úžasná věc. Vezmu za plyn, rozjedu se, zařadim za dva, zase vezmu za plyn, rychlost taknějak pomalu nenápadně stoupá, nic moc se neděje a člověk zvyklej na 4T sekačku nečeká žádnej výraznej skok v průběhu výkonu, pak se dostanu na 8000 RPM, otevře se přívěra a vžžžum!!!
Co se týče spolehlivosti, je na tom CBR a NSR úplně stejně!!!!
Tohle je takovej blábol. :D Všechny mínus u cbr jsou kraviny. :D Mám 190 a nepohodlně se na ní necejtim. Výstražné blinkry nemá Hafo motorek a je to stejně k hovnu. Gumu seženeš kdekoliv. Je to otázka 5 min na internetu a za 2 dny je guma doma. A co se týče stylu to je jak jsem říkal,že ty máš motorku na zvětšování péra viď. Buď si úplně blbej nebo si tady z něj děláš prdel. Mimochodem chválíš na CBR brzdy. Ty jsou na tom možná to nejhorší. A karburátorová verze jede bezproblému 130 (Tachometrovích) i s mojí vahou 80 kq a to nepočítám kombinézu.
Naposledy editováno 23.10.2009 23:26:36
2 reakcí na tento příspěvek Dotaz na Honda CBR 125 R
A jak vidím někteří uživatelé typu matrixbiker jsou nepoučitelní a stále je baví se někomu vysmívat a nebo kritizovat jeho názory.
radim.v>Děkuji uživateli s jménem get-hype za zhodnocení těchto dvou motorek. A eště kdybys mi napsal něco o Honda Varadero jezdi sem na ní v Autoškole a taky o ní trochu uvažuji. Škoda že není levněší .
Mile rád bych Ti poradil, ale na Varaderu jsem jednou kousek popojel, žádný zkušenosti s ním nemám. CBR i NSR jsem já osobně vlastnil. Takže Ti můžu říct jen že posez na něm je mnohem pohodlnější než na CBR i pro dvoumetrový lidi, když jsem to poprvý viděl naživo myslel jsem že je to nějaká šestistovka, je to fakt obří moto. CBR je tak poloviční. Ale to víš určitě mnohem líp než já.
Každopádně ceny Varana a CBR (pokud se bavíme o stříkačkovym CBR, 07 a vejš) jsou víceméně stejný.
2 reakcí na tento příspěvek Dotaz na Honda CBR 125 R
příbor>eště k tý spolehlivosti.. fakt věřim že NSR a CBR sou na tom podobně.. dyť je to HONDA ne???
Kecy o nespolehlivosti si vymysleli majitelé 4T dvacek. NSR je úplně stejně spolehlivý jako CBR, za tu dobu co jsem obě motorky měl ani jedinej problém. Žádná mě nikdy nikde nenechala a známí co maj dvoutakta maj úplně stejný zkušenosti.
2 reakcí na tento příspěvek Dotaz na Honda CBR 125 R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R | Honda23 | 49 | 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_ |
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R | Dominik07 | 11 | 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf |
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 | Giant13 | 17 | 22.4.2024 v 20:57 MP3KV |
Blinkry Honda CBR 125R | ProFicK | 1 | 24.3.2024 v 02:08 tompok76 |