Téma: Rychlořazení ano či ne a které...???
 
22.10.2009 v 12:33
Zdarec, vím že to tady už několikrát bylo, ale stále jsem postrádal odpověď na mou otázku "existuje pro převodovku rychlořazení, které by jí nelikvidovalo?"

Po přečtení všech odborných článků jsem měl pocit, že rychlořazení je cesta k úspěchu, ale po osobních zkušenostech, kdy kluci likvidovali jednu převodovku za druhou, jsem již tak optimistický nebyl.
Navíc se v dost případech PC+DJ+QS systém rozladil a rychlosti vypadávaly nebo tam skákaly jak chtěli.

Máte zkušenosti s Cordona GP Shift + Precision Quickshifter 8 PQ8 Combo nebo s GETem či PCE od Ešnera? Kolik na tom máte popř. nalítáno? Jak jste porychlili Brno nebo Most po montáži?

Předem díky
Mrugis
Předchozí
1 2 3
Následující

Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 12:38 | Nahoru | #1
jestli jezdíš Brno nad 2:20 tak bych to neřešíl
co se tyče životnosti převodovky záleží na nastavení časování samotného QS

Naposledy editováno 22.10.2009 12:39:46

Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 13:04 | Nahoru | #2
ty systemy jen prerusi chod motoru at uz prerusenim zapalovani nebo vstrikovani.. ze by tam kvalty padaly jak chtely a vypadavaly to asi nemuze mit tohle na svedomi... to jak hodne to prevodovku nici je vec nastaveni casu preruseni...

v zavodech je kazdy porychleni za cenu vetsiho namahani dilu... ono kdyz ze seriovyho motoru vyzdimes 10-15koni navrch tak mu to taky "lip" neudela...

Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 13:28 | Nahoru | #3
jenom souhlas pokud o nějakém uvažuješ,tak hlavně,aby snímač měl možnost nastavení senzitivity,pak se dá seřídit tak,že to maximálně ulehčí převodovce.Ta cordona je ok,už jsem nějaký namontoval a funguje dobře a umí i lampu na řazení.

2 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 13:28 | Nahoru | #4
Samozřejmě máte pravdu asi oba, ale podle mého vysvětlení dochází při plném plynu a přeřazení k puštění plného výkonu na převodovku bez ohledu na prodlevu danou rychlořazením.
Zatímco při řazení povolením plynu, kopnutím rychlosti a znovu přidáním je průběh zatížení pozvolný (i při plném přidání)

Brno pod 2:20, Most 1:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 13:30 | Nahoru | #5
mrugis> tak třeba ta cordona připojuje zpátky válce postupně,ne všechny najednou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 14:23 | Nahoru | #6
Murkin> Tak to zas mění situaci. Nevíš, kolik na tom maj majitelé nalítáno? Připojoval jsi to na Powercom? Mám CBR1000RR 06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 14:25 | Nahoru | #7

mrugis>Murkin> Tak to zas mění situaci. Nevíš, kolik na tom maj majitelé nalítáno? Připojoval jsi to na Powercom? Mám CBR1000RR 06



s powcommem to nema nic spolecnyho, je to samostatna jednotka, nevypina vstriky ale civky...

Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 14:33 | Nahoru | #8
dohodni se murkinem ten asi nejlíp poradí co je pro tvoji hondici nejlepší . nebo mu to rovnou dovez a naladí ti to opravdu na 1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 14:37 | Nahoru | #9
assassin> Chápu, že systémy spolu nemusí souviset, ale vzhledem k tomu, že jsem to nikde neviděl namontovaný a ani v krabici, chtěl jsem se spíš zeptat, zda ty dvě krabice nějak spolu komunikoujou či jsou naprosto na sobě nezávislý (bez propojení kabelem)
Ty tam máš QS?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 14:42 | Nahoru | #10

mrugis>assassin> Chápu, že systémy spolu nemusí souviset, ale vzhledem k tomu, že jsem to nikde neviděl namontovaný a ani v krabici, chtěl jsem se spíš zeptat, zda ty dvě krabice nějak spolu komunikoujou či jsou naprosto na sobě nezávislý (bez propojení kabelem)
Ty tam máš QS?



ee, nemam, okruh nejezdim a na silnici me pomalejsi razeni netrapi.. jen uz sem naky montoval.. ta cordona s commanderem nekomunikuje.. jedou si kazdej svoji... ale jestli tam mas PC tak zas je to otazka jen pridat "cidlo" na radicku... a nemusis mit QS zvlast... a u toho PC jde ten QS taky nastavovat vselijak...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 14:51 | Nahoru | #11
assassin> Prý je tam však potřeba přikoupit i DynoJet Ignition Module, který upravuje předstih a s QS komunikuje. (Tyto informace mám jen vyčtené, nemám zkušenosti)
Navíc jak jsem psal, kamarádovi to fungovalo cca 2 dny na okruhu a pak mu to začlo zlobit. Na cílovce mu z ničeho nic vypadla rychlost nebo mu tam po přeřazení skočil hned původní kvalt. To byl na instalaci v DK. A to není první případ. Už to tady někdo řešil.

Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 14:54 | Nahoru | #12
Cloveka, co radi nahoru bez spojky, to IMHO neporychli skoro vubec. Mozna tak o jednu dve desetiny na kolo, ale to je maximum.

Zajima me ale to casovani - selskym rozumem by mel byt lepsi delsi cas, ne? Kolik je tak ideal? Ja tam mam mam pocit 70 milisekund, to je hodne nebo malo nebo jak to teda je? Zase kdyz to budu mit dlouho vypnuty, tak se zvyrazni cuknuti pri razeni, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 15:10 | Nahoru | #13

mrugis>assassin> Prý je tam však potřeba přikoupit i DynoJet Ignition Module, který upravuje předstih a s QS komunikuje. (Tyto informace mám jen vyčtené, nemám zkušenosti)
Navíc jak jsem psal, kamarádovi to fungovalo cca 2 dny na okruhu a pak mu to začlo zlobit. Na cílovce mu z ničeho nic vypadla rychlost nebo mu tam po přeřazení skočil hned původní kvalt. To byl na instalaci v DK. A to není první případ. Už to tady někdo řešil.



HKT racing - danmagna sem chodi .. maji ten QS od dynojetu k PC a ignition modul ne - na stejne moto .. to potrebuji jen nektere moto...

to blbnuti.. muze byt i jen vec nastaveni.. senzory se spinacem se nastavuje citlivost - pruzinka/predpeti ... aby to neprerusovalo pri vibracich apod... ten dynojet spouste lidi funguje.. myslim ze kdyz to nastavi nekdo se zkusenostma jako Murkin tak by nemel byt problem.. je to principielne celkem jednoducha vec.. to ze nedoradil rychlost apod.. podle me leda spatne nastaveny casy na preruseni ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 15:22 | Nahoru | #14
assassin> Díky...pravděpodobně ten IM bude jen k novému modelu se dvěma jednotkama.
QS není na pořadu dne. Jen mě zajímaly Vaše zkušenosti a názory.
Nyní investuju do pořádnýho podvozku, protože jsem likvidoval gumy rychlejším tempem než terminátor protivníky

(reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 18:15 | Nahoru | #15

mrugis>assassin> Díky...pravděpodobně ten IM bude jen k novému modelu se dvěma jednotkama.
QS není na pořadu dne. Jen mě zajímaly Vaše zkušenosti a názory.
Nyní investuju do pořádnýho podvozku, protože jsem likvidoval gumy rychlejším tempem než terminátor protivníky



Tak kdyz uz me tu zminuji, ano mame jednou QS od Dynojetu spolu s PC na CBR1000 rok 2006, jednou QS nevim od koho spolu s HRC na CBR1000 rok 2008 a pak jeste kamarad ma komplet PC a QS od Dynojetu na CBR1000 2008, vsechny tri funguji bezchybne, ani 06 a ani 08 nemaji ignition modul a funguje to, narozdil treba od Suzuki, ta bez IM nefunguje.
Prevodovky to nelikviduje, prevodovku si likviduje jezdec sam, kdyz spatne odrazuje dolu, bohuzel ty novy obludy, tedy aspon Hondy, ale pry Yamahy taky, nemaji rady razeni dolu o dva a vice stupnu naraz.
K casum prodlev, napr. na Koldovo Milli jsme meli 90ms, doporuceno ladicem, kvuliva objemu 1100ccm a dvouvalec, u radovych 4valcu je optimalni tech 65-70ms

Na posledni CBR1000 2008 pujde na 90% Bazzaz i s QS

Jinak Murkin urcite umi a vrele ho doporucuji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 18:18 | Nahoru | #16

mrugis>assassin> Díky...pravděpodobně ten IM bude jen k novému modelu se dvěma jednotkama.
QS není na pořadu dne. Jen mě zajímaly Vaše zkušenosti a názory.
Nyní investuju do pořádnýho podvozku, protože jsem likvidoval gumy rychlejším tempem než terminátor protivníky



BTW podvozek, nevim co tam mas a co jsi jezdil za gumy, ale jedna zkusenost z letoska, CBR1000 Andreani(Ohlins)predek a TTX(Ohlins) zadek a s gumou Dunlop GP Racer slick nebo jak se tam sracka jmenovala na zadku absolutni pruser, obul se Bridgestone a zadny problem, bez jedineho sahnuti na centralu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 18:36 | Nahoru | #17
DanMagna> Teď doděláván dalšího faryka 08 a je tam komplet RapidBike s řazením a maká to na 50ms,před 14 dny taky faryk 08 s HRC a řazení od TenKateho a taky cca 50ms,je opravdu důležitý mít snímač,na kterém si nastavíš moment přerušení(tuhost toho snímače)

(reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 19:30 | Nahoru | #18
kur...

Naposledy editováno 22.10.2009 19:32:23

(reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 19:32 | Nahoru | #19

mrugis>assassin> Prý je tam však potřeba přikoupit i DynoJet Ignition Module, který upravuje předstih a s QS komunikuje. (Tyto informace mám jen vyčtené, nemám zkušenosti)
Navíc jak jsem psal, kamarádovi to fungovalo cca 2 dny na okruhu a pak mu to začlo zlobit. Na cílovce mu z ničeho nic vypadla rychlost nebo mu tam po přeřazení skočil hned původní kvalt. To byl na instalaci v DK. A to není první případ. Už to tady někdo řešil.



Ne, ze bych se chtel misit do diskuze o rychlorazeni, ale tak.. na DK mam svuj nazor.. mozna si tam tak koupit volej, nebo svicky...

Edit minulyho - no sem blbec..

(reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 20:33 | Nahoru | #20

Murkin>DanMagna> Teď doděláván dalšího faryka 08 a je tam komplet RapidBike s řazením a maká to na 50ms,před 14 dny taky faryk 08 s HRC a řazení od TenKateho a taky cca 50ms,je opravdu důležitý mít snímač,na kterém si nastavíš moment přerušení(tuhost toho snímače)



Dyt jsem psal, ze jsi na to odbornik pockej az vylecime ty nase obludy, pak se taky stavime

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 21:17 | Nahoru | #21
DanMagna> Když doporučujete Murkina, nezbyde, než ho požádat o montáž Nechám se v tomto poučit a věřím, že to pak bude i fungovat. Otázkou bude ovšem taky cena. Pošli prosím na sebe Murkine mail.

Gumy jsem jezdil především Pirelli Diabla SC1-3 a zadek mi vydržel vždy kolem 2,5mth, předek pak cca 7mth - Most. Brno bylo daleko drastičtější. Zkusil jsem Dunlop GP, což bylo lepší, ale taky o moc ne. Nejlépe vyšly Bridgestony.
Ten zadek nešel vůbec vyštelovat a po druhé rozjížďce se ohřál tlumič natolik, že přestaly fungovat útlumy. Už jsme ho měli i venku, ale za studena funguje normálně.
Objednal jsem Bituba, protože jsou výrazně levnější než Ohlins a fungují skoro stejně dobře. Koneckonců je jezdí i Indy. Komplet vyšel necelých 60tis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

22.10.2009 v 22:33 | Nahoru | #22

mrugis>DanMagna> Když doporučujete Murkina, nezbyde, než ho požádat o montáž Nechám se v tomto poučit a věřím, že to pak bude i fungovat. Otázkou bude ovšem taky cena. Pošli prosím na sebe Murkine mail.

Gumy jsem jezdil především Pirelli Diabla SC1-3 a zadek mi vydržel vždy kolem 2,5mth, předek pak cca 7mth - Most. Brno bylo daleko drastičtější. Zkusil jsem Dunlop GP, což bylo lepší, ale taky o moc ne. Nejlépe vyšly Bridgestony.
Ten zadek nešel vůbec vyštelovat a po druhé rozjížďce se ohřál tlumič natolik, že přestaly fungovat útlumy. Už jsme ho měli i venku, ale za studena funguje normálně.
Objednal jsem Bituba, protože jsou výrazně levnější než Ohlins a fungují skoro stejně dobře. Koneckonců je jezdí i Indy. Komplet vyšel necelých 60tis



60litru za bituba? to stoji Ohlins, to je nekrestanska cena
BTW Indy Bituba opravdu nejezdi

(reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

23.10.2009 v 07:12 | Nahoru | #23

mrugis>Samozřejmě máte pravdu asi oba, ale podle mého vysvětlení dochází při plném plynu a přeřazení k puštění plného výkonu na převodovku bez ohledu na prodlevu danou rychlořazením.
Zatímco při řazení povolením plynu, kopnutím rychlosti a znovu přidáním je průběh zatížení pozvolný (i při plném přidání)

Brno pod 2:20, Most 1:49



na tohle se dívej z jinýho úhlu, tím že budeš mít zařazenej kvalt trvale , bedeš drřet plnej a když k tomu budeš zapínata vypínat motor, bede to hezky střílet, ale převodovka ti neodejde, je v záběru a zuby dostávají rány celou plochou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

23.10.2009 v 12:01 | Nahoru | #24

mrugis>DanMagna> Ten zadek nešel vůbec vyštelovat a po druhé rozjížďce se ohřál tlumič natolik, že přestaly fungovat útlumy. Už jsme ho měli i venku, ale za studena funguje normálně.
Objednal jsem Bituba, protože jsou výrazně levnější než Ohlins a fungují skoro stejně dobře. Koneckonců je jezdí i Indy. Komplet vyšel necelých 60tis



Tak jsem se ptal u Andreaniho a kompletni podvozek, t.j. predek kompl. vnitrky Ohlins a zadek 36TTX na CBR1000RR 2008 by mi udelal za slusnych 2700e vc. zakladniho nastaveni na tvoji vahu. coz pri kurzu 26kc/euro vychazi na nejakych cca 70tis.

Naposledy editováno 23.10.2009 12:03:59

Rychlořazení ano či ne a které...???

23.10.2009 v 12:22 | Nahoru | #25
Murkin: muzu mit dotaz? jak je mozne ze maji danmagna a spol v tech farosich QS a jenom PC3 ... ty RR maji dve rampy vstrikovacu a PC proste kontroluje jen tu jednu... dynojet doporucuje Ignition modul, co jsem nasel tak lidem motorka radila i bez nej, tzn predpokladam ze tam ty sekundarni vstrikovace lejou malo paliva a ze pri prerazeni a "killnuti" tech primarnich tah poklesne dost na to aby tam sel kvalt soupnout, ale asi to prevodovce dobre nedela???

co jsem tak nasel tak ty horni vstriky jedou az 5500+RPM tzn do tehle otacek to bude OK... ale vejs??

hlava mi to nebere... a nebo tam ma Dan IM a nevsiml si toho...

1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení ano či ne a které...???

23.10.2009 v 12:27 | Nahoru | #26
Dan: hele ten jeden faros co mate je US ze jo? kdyz jsem tak nad tim badal tak sem nasel ze ty americke RR jsou skrcene na mape predstihu .. kdyz se jede na plnej kotel... bazzaz na odstraneni tehle veci dela udelatko "Zbomb", dynojet zase IRC... jenom me tak napadlo kdyz ste na tom RR nameril jen o malo vetsi vykon nez na tech vasich potunenejch aprilkach....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

23.10.2009 v 12:33 | Nahoru | #27

assassin>Dan: hele ten jeden faros co mate je US ze jo? kdyz jsem tak nad tim badal tak sem nasel ze ty americke RR jsou skrcene na mape predstihu .. kdyz se jede na plnej kotel... bazzaz na odstraneni tehle veci dela udelatko "Zbomb", dynojet zase IRC... jenom me tak napadlo kdyz ste na tom RR nameril jen o malo vetsi vykon nez na tech vasich potunenejch aprilkach....



Honzo, naprosto spravne, je to tak, taky uz se na Bazzazu pracuje, tedy pokud nedojde rovnou na HRC

assassin>Murkin: muzu mit dotaz? jak je mozne ze maji danmagna a spol v tech farosich QS a jenom PC3 ... ty RR maji dve rampy vstrikovacu a PC proste kontroluje jen tu jednu... dynojet doporucuje Ignition modul, co jsem nasel tak lidem motorka radila i bez nej, tzn predpokladam ze tam ty sekundarni vstrikovace lejou malo paliva a ze pri prerazeni a "killnuti" tech primarnich tah poklesne dost na to aby tam sel kvalt soupnout, ale asi to prevodovce dobre nedela???

co jsem tak nasel tak ty horni vstriky jedou az 5500+RPM tzn do tehle otacek to bude OK... ale vejs??

hlava mi to nebere... a nebo tam ma Dan IM a nevsiml si toho...



Hele blbej jsem dost, taky jsem koukal, ze to Dynojet nabizi, presto a to na evropske verzi to funguje naprosto bez problemu bez IM, nechapu to, ale je to tak

1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení ano či ne a které...???

23.10.2009 v 14:13 | Nahoru | #28
Zdar, o tomhle taky přemýšlím, ale nejdřím musím porychlit sám Brno i MOst o 4 vteřinky, pak by to mohlo mýt smylsl. Ale koukal, jsem na tohle
http://www.motops.cz...er-8-pq8-combo/c2231

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

23.10.2009 v 15:19 | Nahoru | #29
DanMagna> to víš....když ona to byla dobra cenaa takhle je to pořád

(reakce na) Rychlořazení ano či ne a které...???

23.10.2009 v 16:01 | Nahoru | #30

Mr.Ducin848>Zdar, o tomhle taky přemýšlím, ale nejdřím musím porychlit sám Brno i MOst o 4 vteřinky, pak by to mohlo mýt smylsl. Ale koukal, jsem na tohle
http://www.motops.cz...-combo/c2231 [/quote]

To jsem mu doporučoval,pokud nechce řešit i palivo a odladění,pak cordonu,jinak buď rapidbike a nebo commander.

Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist