Někde sem taky četl, že první ročníky neměly stavitelnej podvozek, nebo teda dost omezeně a byly dost tvrdý - to myslím píše aji hyene u sebe v profilu, ty poslední by to už měly mít štelovatelný.
Jako neříkám, takový ducny se mi taky moc líbí, a i když je to srdcovka se vším co k tomu patří, poslední dobou už ju má taky pomalu kdejakej lojza, jak s námahama a tondama...
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona 675 dobra masina?
Většinou jsou to vyjížďky, ale párkrát za rok na to hodím boční brašny a vyrazím - Chorvatsko, Rakousko, Tatry, Šumava, Jeseníky - i ve dvou. Na R6 model 2005 se to dalo na současné Suzuki K1 le to pohoda největší a myslím že na daytoně bych to dal taky.
Současná R6 je ale tak vyhraněná, že brašny si nedovedu představit a mladá by mě dala po rypáku myslím už za Brnem.
Takže nová R6 super na projížďky, ale ty cesty dál prostě neobětuju. A za se nejsou tak častý, abych se na Buchlákách a v Blansku chtěl projíždět na cesťáku.
Jinak 675 se mě moc líbí a nechci předjímat, z bazaru se prodává asi těžko. Je to raritka. Myslím ale, že v červené bys jí prodal rychleji Dawe. Mám dojem, žes ji měl ve zlaté, jestli se nepletu
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Daytona 675 dobra masina?
já to prostě beru hlavně z pohledu prodejce a jestli někdy zase vemu T675 tak si to pěkně rozmyslím ... protože to smrdí prodělkem a to v podnikání není asi to nejlepší ...
Ono jsou ty řeči v reálu stejný jako tady: "jé to je krása , super vypadá, hmm .. dobrá, to je dobrý že to nikdo nemá .... hmm, ale vemu si tady tu R6 nebo RR... kolikrát jsem tohle slyšel!!
Prostě každýmu se to líbí, všichni to prohlíží .. ale koupit to nikdo nechce , říkám .. bylo to tu 10měsíců, nehavar. od dealera Triumphu vždy nejlevnější na netu, soupeřil jsem s cenou s touhle
vždycky ji dal o litr méně než já ... začalo to na 175t až jsme ji oba měli 155t a já ji naštěstí konečně prodal s prodělkem cca4t. ... když vidím že ji ještě má a zakolik, byl bych už mínus 20t ... příště to riskovat nebudu ...
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona 675 dobra masina?
edit: jj striťák je vozí a příští rok na ní bude drandit
Naposledy editováno 20.10.2009 09:38:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Daytona 675 dobra masina?
z R6 se dá hned dostat pěkná porce navíc.
[img]
dedaj- R6 05 je jedna z nejpovedenejších 6stovek , dá se na tom cestovat , lítat po okruhu .
pěkný zpracování i materiály . spotřeba , servis. intervaly . atd . nejlepší šestka co jsem měl . R6 06 je už jinde okruhová a asi bych se na ní ani nevešel...
Naposledy editováno 20.10.2009 11:00:44
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona 675 dobra masina?
DavR1>dedaj> jj zlatá , v reálu lepší než na foto ...
já to prostě beru hlavně z pohledu prodejce a jestli někdy zase vemu T675 tak si to pěkně rozmyslím ... protože to smrdí prodělkem a to v podnikání není asi to nejlepší ...
Ono jsou ty řeči v reálu stejný jako tady: "jé to je krása , super vypadá, hmm .. dobrá, to je dobrý že to nikdo nemá .... hmm, ale vemu si tady tu R6 nebo RR... kolikrát jsem tohle slyšel!!
Prostě každýmu se to líbí, všichni to prohlíží .. ale koupit to nikdo nechce , říkám .. bylo to tu 10měsíců, nehavar. od dealera Triumphu vždy nejlevnější na netu, soupeřil jsem s cenou s touhle
vždycky ji dal o litr méně než já ... začalo to na 175t až jsme ji oba měli 155t a já ji naštěstí konečně prodal s prodělkem cca4t. ... když vidím že ji ještě má a zakolik, byl bych už mínus 20t ... příště to riskovat nebudu ...
joo to uz jsi kdysik psal...hold kazdy pekna ,pekna ...ale na konec ji nikdo nechce...ono je to dobre i spatne... ted je mi fajn protoze jezdim tripla...a takovy pocit uz jsem dlouho nezazil...ze by na me lidi cumeli a okoukavali masinu...tak mozna kdysik jak jsem zacinal a to nejsem zadny veteran...sice neberu motorku jako frajerinu...to uz v dnesni dobe snad ani nejde ...ale hold si to priznam, ze to je docela prijemne..jak ji lidi okouknou, pochvali....
a ted je druha stranka...pochvali ale kupovat se to nikomu nechce.... ..takze az budu v roli prodejce, tak se tak nejak smiriju ze na tom speedu bude ulet....a prodane to asi taky nebude za tyden...nemluvim o tom, ze ji dam dost pod cenu, ale za nejakou normalni cenu...
hold z postaveni prodejce bych do toho asi nesel... teda do daytony....anebo si mel jen pech...protoze jak pise hyene, tak jsem slysel ze streetak uz jich fakt par prodal...
jo tu tvoji jsem sledoval... co jsem se kouk na webovky...furt tam smrdela...
ale ja se v tom triumphu nasel... neni nejrychlejsi, nema nejlepsi brzdy, nema nejlepsi zpracovani atd... je svuj...ted mluvim o speedovi a verim, ze tu daytonu udelali taky dobre...hold to neni motorka pro masy a na tom se asi nikdy dat delat buisness nebude...je to spis pro lidi ...co uz neco vyzkouseli a vi co chcou...
ale hlavne se uz nechcou zabit na tech dnesnich prekonovanych mrdkach
takze za me rikam triumph....ale na okruhu to je jasna vyhra pro R6....
scooter to napsal dobre...proc si komplikovat zivot s daytonou, kdyz to jde jednodusseji s R6 a tohle chapu....je tam proste lepsi a je jich vsude dost...na to byla stvorena...tam patri...
Prodejnost je věc jiná. V dnešní době jsou prodejný jen japonci. Na to, že nová ofiko stojí 320 000 a 2 roky stará se tu prodává 140 000, moc říct nejde. Je to v prdeli... Sám bych si v 18 chtěl pořídit Triumph Street Triple s motorem z Daytony, tak uvidíme.
Jinak Daytona má 126 koní a 74 Nm. Ta nová.
Naposledy editováno 20.10.2009 18:12:56
No ale třeba jsou aji lepší auta, ale je pravda, že lidi si je nekoupí právě kvůli tomuhle způsobu myšlení.
Když ji miluješ, není co řešit. A když se zamiluješ, to je ještě horší
DavR1>dedaj> jj zlatá , v reálu lepší než na foto ...
já to prostě beru hlavně z pohledu prodejce a jestli někdy zase vemu T675 tak si to pěkně rozmyslím ... protože to smrdí prodělkem a to v podnikání není asi to nejlepší ...
Ono jsou ty řeči v reálu stejný jako tady: "jé to je krása , super vypadá, hmm .. dobrá, to je dobrý že to nikdo nemá .... hmm, ale vemu si tady tu R6 nebo RR... kolikrát jsem tohle slyšel!!
Prostě každýmu se to líbí, všichni to prohlíží .. ale koupit to nikdo nechce , říkám .. bylo to tu 10měsíců, nehavar. od dealera Triumphu vždy nejlevnější na netu, soupeřil jsem s cenou s touhle
vždycky ji dal o litr méně než já ... začalo to na 175t až jsme ji oba měli 155t a já ji naštěstí konečně prodal s prodělkem cca4t. ... když vidím že ji ještě má a zakolik, byl bych už mínus 20t ... příště to riskovat nebudu ...
jj,tak s tímhle musim souhlasit a je to vlastně i můj případ
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona 675 dobra masina?
co na to rict?! ...
Dave> trosku tu pletes "rejsovy" upravy na Tve R6 ... v tom pripade porovnejme stejne rejsovy upravy na Daytone ... nebo berme seriovej stav a ejhle... koukneme trebas na hodnoty kolem 5ti tisic otacek ... tam ma Daytona o 20% vyssi kroutak ... tohle nezpochybnis!
Rozdil maximalky? ... ano 10km/h ve prospech R6
Cena? .... nova R6 je nyni (ve sleve) za 269 900Kc, nova Daytona je ted 253 000Kc ... tuto taky nezpochybnis
Proc se tady nejezdej? No - jelikoz tu nebylo zadny ofiko zastoupeni, od letoska je to uz jinak...
Narazil jsi na zavody ... Kdo dojel letos druhej v MCR Superstock 600? R6? GSXR6? RR? ... NE - dojel Vasek na Daytone...
A ceny jsou velmi srovnatelne s japoncema ... nebo vam treba viko alternatoru za cca 1500Kc prijde drahy? :D
- vidlice predni: R6 = 22412Kc, Daytona = 20839Kc
- vacka: R6 = 7725Kc, Daytona = 6981Kc (ano - je kratsi, priznavam)
- alternator (stator): R6 = 10272Kc, Daytona = 10056Kc
- alternator (rotor): R6 = 14776Kc, Daytona = 15741Kc
- drzak stupacky L.: R6 = 1939Kc, Daytona = 1709Kc
*****
a takhle by jsme mohli pokracovat dal ..... takze cena je spatnej argument proti :D ..... fakt to je v CR mimo jiny zpusobeny tim, ze tu nebylo ofiko zastoupeni :(
... myslím že asi nejdůležitější údaje pro majitele v provozu bude spolehlivost, funkčnost, použití a případně náhradní díly, výkonové rozdíly jsou pro provoz ne tak podstatné ...
takže když to shrnu moje poznatky pro provoz:
T675 tvrdej podvozek, tvrdé sedlo, pro měnší postavy je vysoká....., spolehlivost neznám, použití: kratší sportovní jízda na dobrejch cestách, špatná síť s dílama, málo použitých dílů ... jinak ojedinělá motorka za kterou se každej otočí, ikdyž má už dnes dost konzervativní desing, seriovej výfuk není třeba nahrazovat laďákem, zvuk je i tak slušný, dobrej spodek, pěkné budíky s ukazatelem kvaltů, hůř se prodává.
Pro okruh: nutno zvýšit výkon nebo aspoň upravit průběh, horší dostupnost všech dílů po případném pádu.
asi tak no ..
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona 675 dobra masina?
edit: ale jinak souhlas ... je proste myslena primarne na dromy ... ale da se s ni i po silnici ... a tomu je vsechno uzpusobeny (tvrdost, uzkost, nepohodlnost)
spatna sit prodejcu ... ano ... jelikoz tu je Triumph oficialne lehce pres pul roku ... pristi rok by to melo byt lepsi...
Naposledy editováno 21.10.2009 13:25:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Daytona 675 dobra masina?
Díly do týdne to nevím .. ale vím že jseš odkázanej jen na ofic. prodejce, třeba PartsDepot to nedělá, v náhradě nekoupíš nic, na japonce je všechno v druhovýrobě za méně jak polovinu(zrcátka, páčky , blinkry), spoustu věcí na Japonce seženeš i přímo na dromech, desky, rozety drobné díly má každej , pokud spadneš, zajdeš o stan dál máš kapoty lešení, kola kotouče prostě všechno ... Mrtvola letos v prvním Hungáči rosekal motorku a večer ji měl celou zase v kupě, to samo Onas .. nádrž, airbox, všechno do hodiny sehnal a jel druhou kvaldu ... atd. je toho víc, hlavně pro dromaře
Použité díly na T675 nejsou vůbec , mrkni do inzerce co tam je kapot a všeho, z toho plyne že min. věcí potřebuješ kupovat za drahý peníze od zastoupení .. ceny které uvádíš za vačky atd. nikdy nebudu kupovat u Yamahy .. stačí otevřít inzerci a za zlomek původní ceny nakupovat .... ale i něco se dá koupit uplně nové, třeba půlka přední kapoty stojí v laku 3000,- přední kotouč taky 3000,- v novotě ... atd.
Naposledy editováno 21.10.2009 13:52:39
Jinak - ty terminy dodani tak jsou (vlastni zkusenost)...
******
uzavrel bych to tak, ze pokud si koupis opici, musis mit i na banany ... :)
edit:Y i
Naposledy editováno 21.10.2009 15:06:30
Jinak považovat za výhodu to, že je plno jinak sehnatelnějších náhradních dílů je trochu zcestný. To by si pak nemohl nikdo koupit nic jinýho a eliminovali by se ostatní značky :\
[img]
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35921 | Včera v 22:00 Tommasson |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 5 | Včera v 20:36 Apo-Rider |
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 | TheCorpse | 2 | 7.4.2023 v 14:35 eda |
Potřebuji poradit Triumph Daytona 675 | tonyyzf125 | 15 | 21.8.2020 v 19:56 SuperSic58 |
Elektronické odvzušnění brz Triumph Daytona 675 | nicooo | 8 | 27.5.2020 v 14:53 nicooo |