Otázka zní: jak mám uskutečnit manévr odbočení vlevo? Zjistila jsem totiž, že pro tento případ používají řidiči různý najížděcí pruh - jedni jedou připojovacím pruhem doprava a pak to zlomí vlevo, druzí jedou připojovacím pruhem doleva a plynule pokračují vlevo. Nevím, jestli to popisuju pochopitelně.
Značka z mého směru značí pouze hlavní silnici a dvě sbíhající se vedlejší. Nikde není žádná značka, která by upravovala přikázaný směr nebo tak něco. Oba "přivaděče" jsou široké jako normální silnice, dva náklaďáky se vejdou.
Způsob první i druhý používají různě kamiony, autobusy, traktory i osobáky.
A já v tom mám hokej - zrovna včera se mi stalo, že jsem najížděla tak jak mi to přijde logické - tedy připojovacím pruhem vlevo a kamion co jel přede mnou, zvolil druhou variantu a byla z toho složitá dopravní situace .
Takže - kdo z nás jel správně?
Naposledy editováno 20.10.2009 18:07:52
1 reakcí na tento příspěvek Jak projet tuto křitovatku
Naposledy editováno 20.10.2009 18:15:02
O nic jiného mi nejde
Naposledy editováno 20.10.2009 18:23:54
náklaďák bude volit tu v pravo, jak již kluci psali, bo z uhlu tam nevidí, proto se vždy snaží najet kolmo ke křižovatce
jinak v najížděcích pruzích bude platit přednost z prava, není li upraveno jinak
edit: poznámka s kamionem je k věci..
Naposledy editováno 20.10.2009 19:41:24
edit: tedy pokud tam nejsou nejake znacky o prikazanem smeru, coz nepises
Naposledy editováno 20.10.2009 20:47:59
1 reakcí na tento příspěvek Jak projet tuto křitovatku
...a běž do prd.le
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak projet tuto křitovatku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak projet tuto křitovatku
jinak já bych to střihnul tím připojovacím pruhem čili doprava a pak doleva na hlavní. nemusíš tak nikomu dávat přednost v tom motanci a ohlídáš si přednost jen na hlavní...asi
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Jak projet tuto křitovatku
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak projet tuto křitovatku
pak bys mohl maximálně 50km/h!
1 reakcí na tento příspěvek Jak projet tuto křitovatku
Jenom mi přijde divné, že když teda kamion použije to pravé rameno k odbočení doleva a po hlavní zprava pojede někdo, kdo chce odbočit doleva na tu vedlejší, tak mu prakticky bude stát kamion v "protisměru" a auto bude muset odbočit druhým ramenem, což mi přijde trochu (dost) zvláštní....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak projet tuto křitovatku
Klasika>Takže oba způsoby jsou správně... děkuji za vysvětlení
Jenom mi přijde divné, že když teda kamion použije to pravé rameno k odbočení doleva a po hlavní zprava pojede někdo, kdo chce odbočit doleva na tu vedlejší, tak mu prakticky bude stát kamion v "protisměru" a auto bude muset odbočit druhým ramenem, což mi přijde trochu (dost) zvláštní....
Ale ten kamion prece nebude stat v protismeru,obe dve ty pripojovaci ramena jsou s obousmernym provozem,coz uz ti tady kolegove taky napsali,i kdyz mozna ne primo,presto samozrejme logicky pochopitelne(viz.tvoje volba pro leve pripojovaci rameno,kdy musis dat prednost zprava vozidlum,ktere prave sjeli z hlavni silnice)...jen pri vyjezdu z jednosmerky prece najizdis primo na stranu,kam se chystas odbocit,a to neni tenhle pripad
Aby bylo uplne jasno,tak na obrazku vsechny moznosti prujezdu touhle krizovatkou.Nejsem vozralej nebo zhulenej,jak by se podle tech cart mohlo zdat...jen provizorni reseni v praci
[img]