globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 190cm a 106 kg=Problém
 
3.2.2008 v 16:59
Chtěl bych si pořídit motorku,ale něco od 600 nahoru a problém je ten,že nevím na co se vlezu.Nejraději bych supersporta.A bude má první.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

190cm a 106 kg=Problém

16.2.2008 v 15:41 | Nahoru | #91
ten zvuk.ne,ne,ne

190cm a 106 kg=Problém

16.2.2008 v 22:39 | Nahoru | #92
můj brácha má stejnej problém chce pořídit mašinu a měří 194cm a má 123Kg a asi uvažuje o nějakym naháči na zmrzlinu by se asi pohodlně nesložil:)

190cm a 106 kg=Problém

17.2.2008 v 09:00 | Nahoru | #93
starší cebra nebo od Yamahy Thunderace, ty ještě bývaly celkem větší.....a do stovky v pohodě.....

190cm a 106 kg=Problém

17.2.2008 v 09:47 | Nahoru | #94
asi bysme měli trochu zhubnout , na 190 cm má být váha tak 95kg

190cm a 106 kg=Problém

17.2.2008 v 09:56 | Nahoru | #95
Zdravim ... nebo Hondu VTR jak osmikilo tak litr..

190cm a 106 kg=Problém

17.2.2008 v 12:51 | Nahoru | #96
Co třeba CBR 1100XX blackbird měřím 196cm a váha 137kg a perfektně mi vyhovuje.Pro velkého chlapa velká a silná motorka.

3 reakcí na tento příspěvek 190cm a 106 kg=Problém

17.2.2008 v 15:47 | Nahoru | #97
blacbird je samozřejmě ta nejlepší volba,ale ten problém,že stojí v slušném stavu přes 100 tis

(reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

17.2.2008 v 17:33 | Nahoru | #98

dorian>vfr spíš ne.


Procpak ne VFR, smim-li se ptat

Edit:
Zdenek02> Black jako prvni velka motorka je docela divocina, rekl bych

Naposledy editováno 17.02.2008 17:35:14

(reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

17.2.2008 v 19:17 | Nahoru | #99
dorian> ted byl jeden moc pěknej v bazaru za 95tis a ještě byla psaná dohoda takže za 90 by se pěknej sehnal rok cca 97-98

(reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

17.2.2008 v 19:17 | Nahoru | #100
dorian> ted byl jeden moc pěknej v bazaru za 95tis a ještě byla psaná dohoda takže za 90 by se pěknej sehnal rok cca 97-98

(reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

17.2.2008 v 19:18 | Nahoru | #101
dorian> ted byl jeden moc pěknej v bazaru za 95tis a ještě byla psaná dohoda takže za 90 by se pěknej sehnal rok cca 97-98

190cm a 106 kg=Problém

17.2.2008 v 20:25 | Nahoru | #102
198cm 126kg......GSX-R 1000 K5 poskládám se v pohodě a jede to

190cm a 106 kg=Problém

17.2.2008 v 20:37 | Nahoru | #103
187 cm a 95 kg - GSX-R 750 K1. V poho se vejdu a jede to

(reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

18.2.2008 v 23:33 | Nahoru | #104
dorian>

no mých 130 a 197 se vozí celkem v poho na YAMAHA FZR 1000, ale výkon je tam už taky pořádný, ještě to zvaž, jinak mé proporce ještě se vozí na JAWA 50 MOSQUITO, YAMAHA TZR 125 a JAWA 350 a na všech v dané situaci to jde,

jinak mě napadá třeba toto: BMW R 850 R / 1996 za 99 000,-

190cm a 106 kg=Problém

19.2.2008 v 12:17 | Nahoru | #105
vypadá moc pěkně

1 reakcí na tento příspěvek 190cm a 106 kg=Problém

22.2.2008 v 20:03 | Nahoru | #106
A co treba Blackbirda? Je to velky, pohodlny. Kdyz koupis tu slabsi verzi(cca 140 koni) tak se na tom nezabijes. A vejdes se na to urcite. Do 100 000 taky sezenes.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

26.2.2008 v 10:11 | Nahoru | #107
Nevím co je na zvuku V2 tak hrozného. Já si kupoval dvouvála kvůli zvuku a taky jak jede, od 3tis/ot NO PROBLEM až do 10.500, a ten rachot moc príma. Kdeže to bydlíš??? Že bych ti projel pod okny abys slyšel jak krásně umí V2 burácet. R4 kvičí a čím víc ji točíš tím víc jede. Náhodou VFR750 sem měl možnost pár minut sedlat a je to kočár s parádním zvukem, tahem a slušnou spolehlivostí, kolem osmdesáti jich bude spousta a aspoň je z čeho vybírat. Letmák vzadu, laďáček, K@Nko a go go go!!!

190cm a 106 kg=Problém

26.2.2008 v 12:09 | Nahoru | #108
.. no nerad bych se hadal, ale jako prvni motorku hnedka VTRko? Recenze o nem tvrdi, ze to neni ulne easy bike pro zacatecnika.

... ten napad s necim od BMW neni marny, jsou to dost velke motorky, pohodlne a spolehlive s luxusnim podvozkem a super brzdami - pritom udrzba je jednoducha a servisni intervaly dlouhe. Nebo neco cestovne-enduroviteho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

26.2.2008 v 13:48 | Nahoru | #109
ZdenoFido> Co kdybych si přijel poslechnout ten tvuj dvouvál???Jsem z dětmarek.

(reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

27.2.2008 v 08:21 | Nahoru | #110
Přijeď. Budu doma

1 reakcí na tento příspěvek 190cm a 106 kg=Problém

27.2.2008 v 08:25 | Nahoru | #111
Ve vzkazu sem ti poslal email, tak se ozvi a já ti napíšu kudy kam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

27.2.2008 v 09:49 | Nahoru | #112
ZdenoFido> již jsem ti napsal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

3.3.2008 v 12:28 | Nahoru | #113
Tak já čekám a nikdo nic.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

3.3.2008 v 13:20 | Nahoru | #114
ZdenoFido> Promiň,jelikož vedu obchoďák v třinci Elektro Roman Volák.Tak mám opravdu málo času.pokud všechno vyjde tak bych se stavil zítra kolem 18 hod.Stačilo by mi aspoň slyšet jak přede dvouval.Dokonce jsem zjistil že vzhledově se mi i podobá suzuki vtr 1000.

(reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

4.3.2008 v 08:29 | Nahoru | #115
V pohodě, telefony na mě máš, tak se kdyžtak ozvi.

(reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

4.3.2008 v 09:38 | Nahoru | #116
Dokonce jsem zjistil že vzhledově se mi i podobá suzuki vtr 1000.

dorian> sem nikdy SUZUKI VTR 1000 neviděl, mohl bys mi ji ukázat?

190cm a 106 kg=Problém

4.3.2008 v 10:35 | Nahoru | #117
jsem se spletl bože.

1 reakcí na tento příspěvek 190cm a 106 kg=Problém

5.3.2008 v 20:07 | Nahoru | #118
No hele, takhle prvni motorka. Ja osobne merim 190 a vazim 110kg, mel jsem tri sezony kawasaki ER5. Ted kupuji Aprilii Falco SL 1000. Muzu ti dat jen jednu zato ale vcastou radu. Jako prvni motorku si nekupuj zadnou divocinu, natoz supersport! Je to tvuj vyber, ale hele je to risk. Ovladnout zdatne velkou motorku a ne se nechat ovladat motorkou je velky rozdil. Na velky supersport to chce uz sakra zkusenosti.

Je to muj nazor a nemusite se nikdo ztotoznit. jinak preji zdar s vyberem.

(reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

5.3.2008 v 21:09 | Nahoru | #119
Pravda, hned ze startu do supersportu je kamikaze. Fakt je ten, že začínat se dá na ledasčem, ale před supersportem aspoň základ v podobě třipade a pod. můžu jen doporučit. Na druhou stranu 190cm chlap na tom vypadá jak d..il. Ale lepší než být omotaný kolem stromu na přemotorované kuwe. Si myslím. Vím jak sem se sám klepal vloni když sem po cca 5ti letech přesedal z třipade na litra a ještě teď to není úplně ono, že bych si mohl říct, že mám to v malíku.
Ale slušně velká šestikule snad ani neexistuje, snad polokapota 600 Fazer, Bandit... ale jsou velké nevím. Dvěsta jede taky, akorát to chce proti litru víc točit, ale nejdřív by se měl Dorian pro začátek svézt na šestce a pak si domyslet co umí litr. Já co měl možnost svézt si prdel na dvou 650N Banditech bylo super svezení!!!
Včera sem s Dorianem mluvil a moto chce používat mj. na trasu cca 40km do práce a pak odvádět nějáké výkony a potom zpátky domů není si myslím na supersport to úplně nejlepčí určení. Nic proti ale asi víc do cestovna bych to viděl a např. Fazery a ty mají motory z R6 a R1. Od aprilie Futuru, ale OPATRNĚ.

(reakce na) 190cm a 106 kg=Problém

16.10.2009 v 12:29 | Nahoru | #120
Motoolomouc jsem taky navštívil a je to děs. Nezájem o zákazníka,arogance a ještě ke všemu jsou to vydřiduchové.Koupil jsem tam moto a později jsem zjistil že bylo tak předražené až to nebylo hezký.Originál díly které k němu dal minulý majitel zapřely a prodávaly za nehorázné ceny. Jsou to prachsprostý šmelináři.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist