paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Motor fzr 600
11.10.2009 v 19:21
Zdravím všechny.Chci si koupit motor fzr 600 proto že mám 500.Na co si mám dat pozor u toho 600 motoru.Zkuste poradit

Motor fzr 600

11.10.2009 v 20:35 | Nahoru | #1
Aby to vubec vrcelo u tak stareho pekace Jestli jo mas vyhrano

2 reakcí na tento příspěvek Motor fzr 600

11.10.2009 v 21:28 | Nahoru | #2
Asi na to, že snad jako každý z pětiventilů od jamahy i tenhle bude žrát oleje víc, než benzínu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor fzr 600

11.10.2009 v 22:16 | Nahoru | #3

JyrkaFM>Asi na to, že snad jako každý z pětiventilů od jamahy i tenhle bude žrát oleje víc, než benzínu



FZR 400/500/600 jsou klasické 4 ventily

FZR 1000 je 5ti

Naposledy editováno 11.10.2009 22:16:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor fzr 600

11.10.2009 v 22:21 | Nahoru | #4
C.J.> aha, díky za upozornění, měl jsem za to že tam bude 5 ventilová technika. Dík

(reakce na) Motor fzr 600

11.10.2009 v 22:38 | Nahoru | #5

JyrkaFM>C.J.> aha, díky za upozornění, měl jsem za to že tam bude 5 ventilová technika. Dík



Stejně to je jedno..

Yamaha je v tomhle trochu "zvláštní"..
např.
Nejstarší 5ti ventily byl myslím FZ 750, už v roku 1985


ale novější závodní replika - FZ 600, moc krásný stroj, a má jen 2 ventily na válec

Motor fzr 600

11.10.2009 v 23:49 | Nahoru | #6
A nejnovejsi R1 uz take neni 5ventil a dokonce uz i krosky take ne...5ventil to zabalil a je to dobre jak rekl Rossi

Motor fzr 600

12.10.2009 v 01:02 | Nahoru | #7
A nechces motor z VFR800? My dnes dostali napad ze bychom ho nacpali do ramu z jawy 350 / 638...

Motor fzr 600

12.10.2009 v 07:24 | Nahoru | #8
To je teda pěkně blbý nápad..

..to já bych navrhoval, aby jste mi ho nacpali do rámu VFR 750..

1 reakcí na tento příspěvek Motor fzr 600

12.10.2009 v 07:30 | Nahoru | #9
Pořád samý offtopic a rada žádná.. Ale co chceš poradit? NAc osi dát pozor u motoru FZR 600? Na totéž co u 500.. 500 je verze která se dělala speciálně pouze pro rakousko a v absolutní většině pouze změmnou válců pístů. Takže pravděpodobně většina příslušenství kolem bude sedět a měl by sedět i do rámu. Přesně opačně to je u verí 400ccm dělaných pro japonsko, ty jsou většinou velice podobné 600ccm, ale tím to končí. Třeba GPZ 600 a 400. Na pohled naprosto stejné. V detailu 400ccm z roku 86 má už hlinikový rám, ale 600ccm má jen ocelový a navíc boční vedení je jen plastová atrapa. Motory jsou zcela jiné, s jinými rozměry, nejdou prohodit. CDI/karbce, vše jinak..

No zpět k tomu FZR - dát si pozor jako u věšiny, ať neklepe, ať nežere olej - nekouří, aŤ drží volnoběh (nenechat se odbýt tím, že to je podtlaky...) viděl jsem několik FZR s podpáleným těsněním pod hlavou, tak mrknout do expanzky, jestli je voda čistá, enbo jestli není zabarvená do hněda a nesmrdní po výfukových splodinách..

Motor fzr 600

12.10.2009 v 08:16 | Nahoru | #10
ako napisal C.J okolo 70000 km odchadza tesnenie pod hlavou alebo aj hlava
treba pravidelne nastavovat ventily lebo vznika pitting vacky-pocuvaj ci
nejde tikot z hlavy
problemy su s reglerom-vystavena baterka a benzinovym cerpadlom-trhanie pri akceleracii
slaba spojka od vyroby-zvyknu sa do spojkoveho kosa urobit zaseky
potom spojka zle zabera,trha a rachota spojkovy kos
v takomto pripade musis vymenit spojkovy kos-dost draha vymena

na podvozku je slaby zadny tlmic-uz od vyroby
potom casom este slabne-zle jazdne vlastnosti
pozri ci netecie
niekedy problemy so starterom

Naposledy editováno 13.10.2009 06:30:01

1 reakcí na tento příspěvek Motor fzr 600

12.10.2009 v 11:05 | Nahoru | #11
No panove kdyz to tak ctu vycet tech zavad a pak popis co se sere po 70tis tak u stolete vrany ktera bude mit relanych nalitano 100tis a vice bude asi vysrane uplne vse
Neniliz pravda

palko6 ja ti radim vyser se na tuto upravu 100ccm prodej to casem a kup si yzf750 96 a vejs a nebo jinou 750ku a budes 100x spokojenejsi a motorkove uplne jinde...

Je to stara vrana a s tim nic nenahonis.

PS:A nekupuj si FZR1000 hroznej srac kdyz jsem ho testoval...primo parnik.

(reakce na) Motor fzr 600

12.10.2009 v 15:24 | Nahoru | #12
JyrkaFM> ale fzr není 5 ventil.to má 4

(reakce na) Motor fzr 600

12.10.2009 v 15:29 | Nahoru | #13
C.J.> Vidím že toho znáš hodně o fzr.Máš pravdu fzr 500 je rakouská verze.No jj ten motor je ale vyhozenej z rámu

(reakce na) Motor fzr 600

12.10.2009 v 15:33 | Nahoru | #14
z-x-r> Tak přehodit motor není problém.a je to celkem rozdíl z 52 na 69 nebo 74 kw.Vysral bych se na to kdybych nedostal pokutu jak kráva.

Motor fzr 600

13.10.2009 v 06:28 | Nahoru | #15
mnohe motory maju svoje slabiny ale to neznamena ze
kazdy motor ma vsetky
ked natrafis na dobry kus tak je to pohoda
ale je dobre o slabinach motora vediet pri kupe
aby si sa neoklamal

Naposledy editováno 13.10.2009 06:31:28

1 reakcí na tento příspěvek Motor fzr 600

15.10.2009 v 19:01 | Nahoru | #16
mám doma motor FZR 600. r 92 na prodej.. akorát je sundaná hlava.. no a já mám za to že je to 16tiventyl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor fzr 600

19.10.2009 v 15:07 | Nahoru | #17
Kharll> Zdarec.a tu hlavu máš k tomu.Co by jsi chtěl za motor.A je dobrý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor fzr 600

19.10.2009 v 16:42 | Nahoru | #18
palko6> motor 500 a 600 by měly být stejné až na vrtání. Jeden známej dával do FZR400 motor z FZR600 a šlo to bez problémů, akorát myslim musel upravit ty demontavatelné spodní části toho deltaboxu. Eletriku myslim ani neměnil, ale karbce jo, ale možná by stačily jen trysky. A nezapomeň, že 500 a 600 bude mit jinej typ motoru, takže můžeš mit na STK problém.. A ještě bys možná musel vyměnit tacho kvůli maximálce, abys ho nepřetočil

(reakce na) Motor fzr 600

19.10.2009 v 17:36 | Nahoru | #19
Morris.82> Si myslím že se na typ motoru nebudou dívat jen na stav.Tachače jsou stejné.A akorat nechám udělat vymaz motoru číslo

1 reakcí na tento příspěvek Motor fzr 600

23.10.2009 v 17:41 | Nahoru | #20
za motor chci 3500. akorát se musí posládat

(reakce na) Motor fzr 600

24.10.2009 v 12:45 | Nahoru | #21
Kharll> a je u něj vše

Motor fzr 600

14.6.2010 v 10:43 | Nahoru | #22
Já teď budu dělat to samí ale bacha typ musí sedět....číslo řešíš výmazem ale typ musí být stejnej takže nějak pořešit jestli máš někoho na STK jsi v klidu ale pak to neprodáš...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Manuál FZR 600 R 1994-1995 Yamaha FZR 600 Ostravak1111 4 16.2.2022 v 18:06 Ostravak1111
Broušení brzdových kotoučů Yamaha FZR 600 Tikov 15 3.5.2021 v 07:13 SvakoDc
Fzr 600 na 25kw Yamaha FZR 600 reNqy 9 14.4.2020 v 19:25 klov
Budíky originální za digitální Yamaha FZR 600 Ride1 11 29.3.2020 v 11:26 Jarrinn
Nestartuje:proč? Yamaha FZR 600 SEZAK 16 21.3.2020 v 17:46 zdenysrx6


TOPlist