Jawa 50/555 v originálním a kompletním stavu s ještě původním lakem.Náhradní motor rám a nějaké plechy,platné doklady psané na mě na jawu 50/550 pařeza,2 helmy z koženky(jak to měli ti piloti v 1 světoví,originální příručku k 555tce.Plus nějaké další drobnosti.
Nemám moc peněz(auto,ženská atd a rád bych si pořídil nějakou motorku tak se zbavím věcí co jsem pozbíral zamlada.
např. tady dvě 555ky http://www.tipmoto.com/
Neříkám, že za ní dostaneš 30tis, ale chci říct, že ji nemáš prodat za pár korun.. Tenhle pařez už na ceně ztrácet nebude, jen růst
Naposledy editováno 07.10.2009 21:08:41
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/332418-550.html
za 7tis bez TP
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/339983-550.html
za 12tis v započaté renovaci nekomplet
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/332257-550-parez.html
za 12tis v započaté renovaci nekomplet
Nekteri lidi fakt nejsou normalni S takovyma cenama kdybych prolezl stodoly u nas na dedine, tak jsm milionar
C.J.>jak kdo a jak kde, někde se 550-ka prodává za 30tis...
např. tady dvě 555ky http://www.tipmoto.com/
Neříkám, že za ní dostaneš 30tis, ale chci říct, že ji nemáš prodat za pár korun.. Tenhle pařez už na ceně ztrácet nebude, jen růst
Ty inzeráty jsou obě 550ky. 555ka se prodává v pěknym orgio stavu kolem 4 000-5 000,- , ale přes 10 000 by za všechno mohl dostat. Já osobně bych za rozumnou cenu bral ty papíry na 550ku.
Ondrero>Dneska jsem nafotil zbytek pokladů
No kde ty fotky máš?
No jestli jsi dostal nabídku na 350/640, tak bych ti doporučoval spíše ji, než Kawu (i když je nádherná..) Měl jsem GPZ 400 a 600, cca 5 let. Kámoši GPZ 900 a 1000. Všichni jsem byli více v garáži než na cestách, bohužel. Nakonec jsem GPZ prodal (za 39tis) koupil 350/640-1 za 26tis a dodnes toho nelituju.. Na všech kawách jsem za pět let najel cca 15tis km, jednu sezonu jsem celou stál, když jsem sháněl nový motor (po té, co praskla klika, na které se už 3x přebroušoval ojniční čep). Motorka měla tak často nějakou poruchu, že jsem se nmeodvážil na žádnou delší cestu, odcházelo vše. Na 400 ce vačky, vahadla, nakonec začaly klepat 2 ojniční čepy, tak šla pryč. Na 600 se pořád přidíral ojniční čep, po opravě vydržela 1500 - 2500km. Rozpadla se mi deska s relátky, odešly 2 startéry, altík, prasklé membrány v karbcích. 4x mi protekla celá nádrž motorem, když nedovírala membrána v podtlakovém ventilu nádrže, praskalo táhlo ovládání spojky, svíčky se topily při každém startu, po utopení už jsou nefunkční a musíš je vyměnit, sežralo to více svíček než benzínu.. Jenže když ji miluj, tak není co řešit Měl jsem střepy, tak to nejde takhle brát, na druhou stranu ta GPZ 600 měla najeto 95tis km. Ty olejem jsou spolehlivější..
No ale podstata je, že jsem chtěl jezdit a ne jen opravovat, tak jsem si koupil 640-1 se kterou jsem za první roky najel 40tis km.. Vždy jsem dojel kde jsem chtěl, nikdy mě nenechala ve štychu, případné orpavy za pár korun, nároky na údržbu veškeré žádné..
A tady pár foto..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zvyšování výkonu Pařeza Jawa 50/555 Pionýr | Guc | 25 | 2.5.2024 v 14:28 laďa-prášil |
karburátor Jawa 555 [1, 2] Jawa 50/555 Pionýr | 888888 | 47 | 8.3.2024 v 05:26 FJRPEPA |
Poraďte s doklady Jawa 50/555 Pionýr | Alík76 | 13 | 28.2.2024 v 12:13 JohnCoat |
Pionýr jede pomalu (pomaleji než by... Jawa 50/555 Pionýr | WardrexCZ | 17 | 22.2.2024 v 19:10 WardrexCZ |
stk na jawu 555 Jawa 50/555 Pionýr | stompik | 16 | 28.12.2023 v 23:01 JirkaPařez |