paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Odhad
7.10.2009 v 20:21
Zdravím jawaři.....Mám v plánu prodat,nebo spíš vyměnit za jinou silnější motorku tyhle věci:
Jawa 50/555 v originálním a kompletním stavu s ještě původním lakem.Náhradní motor rám a nějaké plechy,platné doklady psané na mě na jawu 50/550 pařeza,2 helmy z koženky(jak to měli ti piloti v 1 světoví,originální příručku k 555tce.Plus nějaké další drobnosti.
Nemám moc peněz(auto,ženská atd a rád bych si pořídil nějakou motorku tak se zbavím věcí co jsem pozbíral zamlada.


Odhad

7.10.2009 v 20:31 | Nahoru | #1
a odhad čeho? jako kolik za to dostaneš jo? myslím, že max. 7000,- a to jsem možná přehnal

EDIT: viděl jsem fota, celkem to jde, něco se ti určitě povede vybrat

Naposledy editováno 07.10.2009 20:36:47

Odhad

7.10.2009 v 20:32 | Nahoru | #2
myslím si,že za nějakou pěknou 350/640 by se to nechalo vyměnit.Sorry spíše 634. 640 je jinej cenovej level :\

Naposledy editováno 07.10.2009 20:37:50

Odhad

7.10.2009 v 20:57 | Nahoru | #3
No tak si ještě 20 let počkám a pak to zkusím no .Jen mě teda zarážej ti inzeráty kde jen za dechly (20,21)chtěj lidi 3 až 5 tisíc.Sem si říkal že ty moje věci maj větší hodnotu.Každej chce po mě jen ty papíry to bych neměl ani na koloběžku....

1 reakcí na tento příspěvek Odhad

7.10.2009 v 21:04 | Nahoru | #4
jak kdo a jak kde, někde se 550-ka prodává za 30tis...

např. tady dvě 555ky http://www.tipmoto.com/

Neříkám, že za ní dostaneš 30tis, ale chci říct, že ji nemáš prodat za pár korun.. Tenhle pařez už na ceně ztrácet nebude, jen růst

Naposledy editováno 07.10.2009 21:08:41

Odhad

7.10.2009 v 21:10 | Nahoru | #5
no asi tak, hlavně nic zbrkle neprodej, nahoď cenu a číhej Nikam nespěcháš ne? tak si nahoď za 555 třeba 9000,- + motor a ram a casem se nejaký "lahůdkář" chytne

Odhad

7.10.2009 v 21:44 | Nahoru | #7
Ceny na motoinzerci jsou docela prepalene. Realne jsou spise na i-veteran ...

Odhad

7.10.2009 v 21:56 | Nahoru | #8
Tak hoši......Jeden sběratel mi nabídnul Kawasaki GPZ 1100 z roku 1986.Podle fotek vypadá pěkně....Vim že je to starý a a že neseženu díly...ale je to prostě mašina

Odhad

7.10.2009 v 22:09 | Nahoru | #9
Nádherná, můj neojblíbenější model..
(otázka, v jakém stavu)

1 reakcí na tento příspěvek Odhad

7.10.2009 v 22:22 | Nahoru | #10

za 12tis v započaté renovaci nekomplet


Nekteri lidi fakt nejsou normalni S takovyma cenama kdybych prolezl stodoly u nas na dedine, tak jsm milionar

(reakce na) Odhad

7.10.2009 v 22:26 | Nahoru | #11

Stancek34> Nekteri lidi fakt nejsou normalni S takovyma cenama kdybych prolezl stodoly u nas na dedine, tak jsm milionar


Lidi jsou magori. Ale treba tohle me fakt rozsekalo

Odhad

7.10.2009 v 22:32 | Nahoru | #12
bůra ti dam hned

Odhad

7.10.2009 v 22:39 | Nahoru | #13
Tady je ta kawa.Má doklady a je pojízdná....dokonce na ní přijede takže určitě i brzdí

[img]

Odhad

7.10.2009 v 23:34 | Nahoru | #14
ty staré GPZ (vzduch/olej) jsou držáky..

Chtěl oby to pak sehnat orig kapotku

Odhad

8.10.2009 v 02:58 | Nahoru | #15
kolik chce zatu kawu to chcííííííí do obejvááku

(reakce na) Odhad

8.10.2009 v 14:22 | Nahoru | #16

C.J.>jak kdo a jak kde, někde se 550-ka prodává za 30tis...

např. tady dvě 555ky http://www.tipmoto.com/

Neříkám, že za ní dostaneš 30tis, ale chci říct, že ji nemáš prodat za pár korun.. Tenhle pařez už na ceně ztrácet nebude, jen růst



Ty inzeráty jsou obě 550ky. 555ka se prodává v pěknym orgio stavu kolem 4 000-5 000,- , ale přes 10 000 by za všechno mohl dostat. Já osobně bych za rozumnou cenu bral ty papíry na 550ku.

Odhad

8.10.2009 v 14:33 | Nahoru | #17
no co za ty male srace chtej je jedna vec ale jestli tzo prodaj druha:)))

Odhad

8.10.2009 v 15:55 | Nahoru | #18
Neprodávaj pařízky!!!Něco podobnýho jsem udělal,když jsem kupoval byt a stadiona s-11 jsem střelil za 1600Kč Dodneška si to vyčítám NEPRODÁVEJ
jo a to co ti nabízí to je od pohledu.....

Naposledy editováno 08.10.2009 15:58:08

1 reakcí na tento příspěvek Odhad

8.10.2009 v 17:25 | Nahoru | #19
Tak tehlech kozlu je porad jeste dost k sehnani a ja bych rad uz konecne motorku na ktery se taky radne svezu.Navic mam toho kozla na sidlisti v panelaku a tahat se mi ho pred lidma uz moc nechce..Navic poputuje ke sberateli Jawinek tak snad bude v dobrych rukach.

Odhad

8.10.2009 v 18:33 | Nahoru | #20
Dobrý no No a kam budeš cpát tuhle krafku těžkou?

Naposledy editováno 08.10.2009 19:36:00

(reakce na) Odhad

8.10.2009 v 20:55 | Nahoru | #21
Ondrero> PM

Odhad

8.10.2009 v 22:21 | Nahoru | #22
No tak pincek byl v paneláku proto,aby byl pořád v teple a suchu .Hezky pěkně pod igelitem,promazanej a neleštěnej.Krafka těžká půjde do garáže,nebo seníku .Mimochodem koho by zajímal tenhle můj příběh....Dneska jsem dostal nabídku na Jawu 350/640.Fotky budu mít až o víkendu .Pokud by mi znějakého důvodu nevyšla ta Kawa.

Odhad

9.10.2009 v 14:34 | Nahoru | #23
Já mám 640ku teď a docela mi vyhovuje. Předtím sem měl ČZ 125 a beru to jako poslední českou motorku před Japoncem.

Naposledy editováno 09.10.2009 14:34:36

1 reakcí na tento příspěvek Odhad

9.10.2009 v 19:00 | Nahoru | #24
Dneska jsem nafotil zbytek pokladů

(reakce na) Odhad

9.10.2009 v 21:40 | Nahoru | #25

Ondrero>Dneska jsem nafotil zbytek pokladů



No kde ty fotky máš?

No jestli jsi dostal nabídku na 350/640, tak bych ti doporučoval spíše ji, než Kawu (i když je nádherná..) Měl jsem GPZ 400 a 600, cca 5 let. Kámoši GPZ 900 a 1000. Všichni jsem byli více v garáži než na cestách, bohužel. Nakonec jsem GPZ prodal (za 39tis) koupil 350/640-1 za 26tis a dodnes toho nelituju.. Na všech kawách jsem za pět let najel cca 15tis km, jednu sezonu jsem celou stál, když jsem sháněl nový motor (po té, co praskla klika, na které se už 3x přebroušoval ojniční čep). Motorka měla tak často nějakou poruchu, že jsem se nmeodvážil na žádnou delší cestu, odcházelo vše. Na 400 ce vačky, vahadla, nakonec začaly klepat 2 ojniční čepy, tak šla pryč. Na 600 se pořád přidíral ojniční čep, po opravě vydržela 1500 - 2500km. Rozpadla se mi deska s relátky, odešly 2 startéry, altík, prasklé membrány v karbcích. 4x mi protekla celá nádrž motorem, když nedovírala membrána v podtlakovém ventilu nádrže, praskalo táhlo ovládání spojky, svíčky se topily při každém startu, po utopení už jsou nefunkční a musíš je vyměnit, sežralo to více svíček než benzínu.. Jenže když ji miluj, tak není co řešit Měl jsem střepy, tak to nejde takhle brát, na druhou stranu ta GPZ 600 měla najeto 95tis km. Ty olejem jsou spolehlivější..

No ale podstata je, že jsem chtěl jezdit a ne jen opravovat, tak jsem si koupil 640-1 se kterou jsem za první roky najel 40tis km.. Vždy jsem dojel kde jsem chtěl, nikdy mě nenechala ve štychu, případné orpavy za pár korun, nároky na údržbu veškeré žádné..

A tady pár foto..

Odhad

10.10.2009 v 10:11 | Nahoru | #26
Aha ona ta fotka měla asi víc než 1 mb....No nic tak znovu

[img]

Odhad

10.10.2009 v 10:44 | Nahoru | #27
Jinak v neděli má na Kawě přijet....Pokud bude v motoru něco klepat,nebo bude někde nějaká prasklina,prosakovat olej,unikat brzdovka tak do toho samozřejmě nepůjdu.Na jawách jsem vyrůstal....Asi 5 fichtlů,250 panelka,350 Bizon,350/640Tramp.Mám tu značku rád.Ale popravdě řečeno i při té nejlepší péči jsem domů kolikrát tlačil .Pořád budu fanoušek této srdcové značky.A časem si na občasné vyjetí (spíš z nostalgie) nějakou 350 pořídim. .Jinak co se týče popisu a videa od C.J. (děkuji za info) ,nepočítám že bych tu motorku zvedal na zadní....Zapíral kolo o zed a někde hrabal...jezdil v zimě....nebo vytáčel motor a někde závodil...to mi potom možná motorka vydrží dýl .Navíc já najedu 40tisíc kiláků tak možná za 30 let.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zvyšování výkonu Pařeza Jawa 50/555 Pionýr Guc 25 2.5.2024 v 14:28 laďa-prášil
karburátor Jawa 555 [1, 2] Jawa 50/555 Pionýr 888888 47 8.3.2024 v 05:26 FJRPEPA
Poraďte s doklady Jawa 50/555 Pionýr Alík76 13 28.2.2024 v 12:13 JohnCoat
Pionýr jede pomalu (pomaleji než by... Jawa 50/555 Pionýr WardrexCZ 17 22.2.2024 v 19:10 WardrexCZ
stk na jawu 555 Jawa 50/555 Pionýr stompik 16 28.12.2023 v 23:01 JirkaPařez


TOPlist