paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yzf 750
2.10.2009 v 19:58
No v plánu bych měl koupit po zimě yzf 750.Ale jak to tu popisujete tak je to nic moc.
A celkem i nějaké ty poruchy.
Mohl by mi někdo napsat víc o téhle moto +- atd.Ať vím jestli jít do toho nebo ne
Předchozí
1 2
Následující

Yzf 750

2.10.2009 v 20:09 | Nahoru | #1

palko6>Ale jak to tu popisujete tak je to nic moc.
A celkem i nějaké ty poruchy.



Kdo kde něco píše o poruchách YZF 750? Je tu jedno vlákno, kde se řešily přeplavující se karbce.. Jakou splehlivost čekáš u motorky staré 13-17 let? Prostě nějaká údržba tam už být musí..

1 reakcí na tento příspěvek Yzf 750

2.10.2009 v 20:13 | Nahoru | #2
6e se tam pali místa kolem ventilu že jsou tenke atd.
Má nějaké zkušenosti.Já mam fzr 500 r.v 90 tak vím jak to býva.
Spíše sem to blbě napsal jestli tam nejsou nějaké větší poruchy

1 reakcí na tento příspěvek Yzf 750

2.10.2009 v 20:33 | Nahoru | #3
Řekl bych, že je spolehlivější naž např. ZXR 750
Je to 20ti ventil, takže se nedá divit někdy vyšší spotřebě oleje, ale jinak jsem o žádných známých závádách neslyšel.

Uvažoval jsem o ní, ale ceny byly tehda vysoké a výběr malý, takže jsem vzal VFR

Něco málo se dočteš tady Téma: Oldies superbike jaky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yzf 750

2.10.2009 v 20:48 | Nahoru | #4
palko6> mám už celkem třetí 6tku téhle řady a nikdy jsem o tomhle problému neslyšel, ani neměl. Jinak je to jako jiný starý motorky, není to jenom o tom lít benzín a jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yzf 750

2.10.2009 v 20:49 | Nahoru | #5
DavidB> Máš fzr 600??

(reakce na) Yzf 750

2.10.2009 v 20:51 | Nahoru | #6
C.J.> JJ to jsem četl.Měl jsem r1 s 20 ventily a nějak sem to nepocitil že by papala olej.měl sem ji jen chvíli.Hlavně aby tam něco neodcházelo.Olej to bere to jako každá jiná yamaha.To asi každá motorka si něco veme.

1 reakcí na tento příspěvek Yzf 750

2.10.2009 v 20:55 | Nahoru | #7
Každý motor si nějaký olej veme, ale o pětiventilech to platí dvojnásob, ale ne že by to byla nějaká vada na kráse

Yzf 750

2.10.2009 v 22:23 | Nahoru | #8
ahoj mel jsem yzf cca 2-3 roky a co se tyce vykonu a jizdnich vlastnosti nemuzu stezovat! jediny co byl problem meho kusu je ze dost na ho*** brzdila coz sem ladil od dob kdy sem jí privezl a i ted co sem ji prodal zadna slava.no a pak hlavne zrala olej,nacoz yzf750 dost trpela.Jedine co mi casto odchazelo bylo palivove rele ,je umisteno hned za motorem a je tam dost na teple.takze jestli chces nejakou starou potvoru tak do ni jdi ,ale "bezudrzbovka" jako hornýtek to nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yzf 750

3.10.2009 v 00:16 | Nahoru | #9
C.J.> Spotreba oleje neni o poctu ventilu,ale o vyrobnich tolerancich. Jak znamo starsi Yamahy byly s timto dost na stiru.Myslim ,ze uz u R1 to meli podchycene a olej se spalovanim tolik nestracel.Jinak petiventilovy rozvod je z hlediska plneni motoru dost problematicka vec vyjma preplnovanych motoru.Nakonec i u Yamahy pochopili,{trvalo to skoro 25 roku}ze to je pouze technicka hracka zvysujici vyrobni naklady a vratili se zpatky ke konvecnimu ctyrventilu.Jinak motor YZF 750 je zmensenina motoru FZR 1000 s sesti kvalty a ten byl celkem drzak krom toho spalovani oleje.Takze asi to bude jenom o udrzbe.

Naposledy editováno 03.10.2009 00:38:01

1 reakcí na tento příspěvek Yzf 750

3.10.2009 v 09:28 | Nahoru | #10
bezporuchova motorka ty voe kdyz se predemnou vali oblak cerneho dymu (kamos na yzf) tak si rikam ze neco asi uplne koser nebude ... zrala mu 1l/1000km oleje :)

bezporuchove 750 si kup vefro!

Naposledy editováno 03.10.2009 09:29:34

(reakce na) Yzf 750

3.10.2009 v 10:52 | Nahoru | #11

nahllowSKY>C.J.> Spotreba oleje neni o poctu ventilu,ale o vyrobnich tolerancich. Jak znamo starsi Yamahy byly s timto dost na stiru.Myslim ,ze uz u R1 to meli podchycene a olej se spalovanim tolik nestracel.Jinak petiventilovy rozvod je z hlediska plneni motoru dost problematicka vec vyjma preplnovanych motoru.Nakonec i u Yamahy pochopili,{trvalo to skoro 25 roku}ze to je pouze technicka hracka zvysujici vyrobni naklady a vratili se zpatky ke konvecnimu ctyrventilu.Jinak motor YZF 750 je zmensenina motoru FZR 1000 s sesti kvalty a ten byl celkem drzak krom toho spalovani oleje.Takze asi to bude jenom o udrzbe.



souhlas, osobně ze své zkušenosti mít sebou flašku oleje pro případ dolití;) a největší únik oleje kroužky/píst/válec jak jsi psal. Motor to je parádní na začátek bohatě stačí ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yzf 750

3.10.2009 v 11:51 | Nahoru | #12

dubaduba>

bezporuchove 750 si kup vefro!



To je slovo chlapa a ani jsem to nemusel říct já

Sice přijdeš o upsidy a dobré brzdy, vzhled superbiku, ale ono se nějak zapomíná, že VFR byla taky koncipována jako superbike (no RC30 má jiný podvozek a brzdy, ale motor je plus mínus stejný, spíše na cestu horší)
Ale v praxi YZF 750 motoricky není oproti VFR žádný zázrak (ehmm, když pomineme, že VFR je mastodont a možná měli na brzde horší kus, papírové hodnoty jsou úplně jinde )

Graf YZF 750 rv. 1996



Graf VFR 750f



Naposledy editováno 03.10.2009 11:55:57

(reakce na) Yzf 750

3.10.2009 v 12:03 | Nahoru | #13
C.J.> jsem ti nadhodil a bylo mi jasne ze zasmecujes ...

ne fakt na VFRo moc spatneho rict nejde (ja bych si ho i jednou koupil ale to budu muset jeste pojist na me je to tezke)

1 reakcí na tento příspěvek Yzf 750

3.10.2009 v 12:19 | Nahoru | #14
No jak jsem psal jinde, VFR je volba rozumu, ale člověka to táhne přece jen k YZF, ZXR 750 nebo GSXR (dodnes si pamatuju, jak ve Světě motorů vyšel test nové YZF a všichni z toho byli odvaření, zrychlení 0-100 za 2.7sek, měl jsem tu dvoustranu pověšenou několik let nad postelí a na parabolu simsona jsme si nastříkal kočičí oči jako mělo YZF )

Se ZXR750 a GSXR jsem měl možnost si potykat, s YZF ne, přece jen to je větší rarita. Bohužel po zkušenostech se ZXR a trochu i GSXR bych dnes šáhl po GSXR 750 z roku 90, to je to pravé ořechové

jak psal RRRRR1

RRRRR1>[IMG] to tento model



Naposledy editováno 03.10.2009 12:23:58

Yzf 750

3.10.2009 v 15:34 | Nahoru | #15
No tak olej to bere tak to beru ale jestli se tam nejebe něco jiného.Je to přece už starší mašina.Já jsem yamahař.Jsou i ostatní mašiny krásné ale zůstanu u yamahy.

Yzf 750

3.10.2009 v 16:06 | Nahoru | #16
Čau měl jsem yzf asi 3 roky. Spotřeba oleje nebyla zas tak hrozná 2 až 3 deci na 1000km.Po přechodu na olej 20W-50 skoro žádná ale slyšel jsem o kouskách které braly o dost víc. Ze závad byla nejhorší poškozená převodovka ale ta motorka toho měla za sebou docela dost.A jízdní vlastnosti na tu dobu měla výborné až na ty brzdy - na šestipístky žádná sláva. Jinak na zrychlení byla lepší než kámošovo Vfr.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yzf 750

3.10.2009 v 18:17 | Nahoru | #17

C.J.>No jak jsem psal jinde, VFR je volba rozumu, ale člověka to táhne přece jen k YZF, ZXR 750 nebo GSXR (dodnes si pamatuju, jak ve Světě motorů vyšel test nové YZF a všichni z toho byli odvaření, zrychlení 0-100 za 2.7sek, měl jsem tu dvoustranu pověšenou několik let nad postelí a na parabolu simsona jsme si nastříkal kočičí oči jako mělo YZF )

Se ZXR750 a GSXR jsem měl možnost si potykat, s YZF ne, přece jen to je větší rarita. Bohužel po zkušenostech se ZXR a trochu i GSXR bych dnes šáhl po GSXR 750 z roku 90, to je to pravé ořechové

jak psal RRRRR1



Tento model jsem jel a s YZF se to neda absolutne srovnat...
YZF je o tridu lepsi motorka nez toto
Dale tu nekdo psal ze mu malo brzdilo..Naprava = syntrovane desky pancerove hadice a brzdila vice nez dobre a nijak nevadla!
Olej? vsechny 5ventily zerou lek = olej 15w50 a zrat ti tolik nebude me 0,4l na 1000km...

Prodaval jsem ji kdyz mela realnych 90tis a litala jak vohen....Tak co?

(reakce na) Yzf 750

3.10.2009 v 18:27 | Nahoru | #18
z-x-r> Ja myslim, že nejlepší se bude na všech motokách z kterých by vybíral projet. YZF a bezporuchové ano, ale je to stará motorka, takže hodně záleži na tom co má konkrétní kus zasebou Ps: Olej 10w/60 od 0.3-0.9 na okruhu Brzdy pancéřky, sinter desky a brzdí fakt dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yzf 750

4.10.2009 v 00:04 | Nahoru | #19

z-x-r>Tento model jsem jel a s YZF se to neda absolutne srovnat...
YZF je o tridu lepsi motorka nez toto



To samozřejmě jo, je taky o 4 roky starší a motorově dokonce o 8 let starší, ale já nepsal, že je lepší.. Já myslle, že bych šáhl po staré sůze a to proto, že z těchto motorek je nejspolehlivější, jednoduchy SACS motor, krásný vzhled, vepředu už upsidy a ještě přijatelná hmotnost, kola konečna 17" a vzadu už přijatelná guma 170 (89 měla 160 myslim a 88ka ještě 18" kola..)

(reakce na) Yzf 750

4.10.2009 v 09:20 | Nahoru | #20
C.J.> jj,SACS motory jsou nej...ta jednoduchost,design, a bezporuchovost je super, furt přemýšlím, že si koupím zas 1100gsxr jako druhou motorku do r.v.92, a svátečně na ní budu jezdit

Yzf 750

4.10.2009 v 12:21 | Nahoru | #21
jo, na jedenáctce se jezdilo zajímavě, a ty dva výfuky dodnes nezapomenu jak se mi v 250km/h rozvlnila pod prdelí, to byla paráda
Nejlepší bylo, že když jsem na to jel poprvé, tak kámoš mi říkal, ať nejedu max, tak si říkám OK, rozjedu to, vytočím pětku do omezovače, říkám si paráda, šestku nai nezkouším.. Kámoš na mě, kolik si jel? Říkám že nevím, že jsem vytočil jen pětku, šestku že jsme ani nezkoušel, tak se na mě chvilku nechápavě díval, nevěděl jestl isi dělám srandu nebo co a pak mi říká, to má ale jen pět rychlostí Já to fakt nevěděl

[img]

(reakce na) Yzf 750

4.10.2009 v 20:15 | Nahoru | #22
palko6> jasně FZR600R typ 4JH, už celkem třetí v pořadí, viz. profil

Yzf 750

4.10.2009 v 20:49 | Nahoru | #23
Hele jestli ji chceš tak si ji kup, každá má své neduhy, ale to yzf750 jede i dnes jak kráva když ji podržíš pod krkem, třeba Ďábelskábabička s tím ujel i novejm strojům až jsem se nestačil divit, ale on byl na tý motorce asi nejlepší součástka mezi řidítkama a stupačkama, prostě ji uměl vodit kurevsky dobře...a moc problémů s ní nikdy neměl, vlastně měnil motor

Yzf 750

6.10.2009 v 11:33 | Nahoru | #24
No tak uvidím jak teda potom vyberu.Každý má jiné názory a zkušenosti.Tak uvidím.Díky moc za info

Yzf 750

6.10.2009 v 12:10 | Nahoru | #25
A kolik tak vůbec to YZF tak stojí dneska? 50 tisíc?

Yzf 750

6.10.2009 v 12:14 | Nahoru | #26
34-59tis http://www.motoinzerce.cz/

http://www.tipmoto.com/

Naposledy editováno 06.10.2009 12:16:48

1 reakcí na tento příspěvek Yzf 750

6.10.2009 v 16:25 | Nahoru | #27
Zdravím, YZF750 se mi vždycky líbilo ikdyž sem nakonec koupil ZXR. No ale k věci, dělám v servisu a zrovna tam mám YZF750. Majitel to dovezl s tím, že to snad 3 roky stálo, že to chce sprovoznit. Na venek motorka vypadala velice pěkně, ale po sundání kapot a podrobnějším prohlédnutí to začalo. Pod hlavou byl motor celý potočený od oleje, takže hlava musela dolů, kvůli výměně těsnění. A toto inženýři v Yamaze teda moc nevychytali. Hlava je složená ze dvou částí, což sem ještě u žádné motorky podobného typu (superbike) neviděl. Takže abyste povolili matky co drží hlavu, musíte mít speciální imbus, který prostrčíte otvorem v horní části hlavy, matky jsou uvnitř hlavy. Jenže protože nějaké prase co ten motor dělalo přede mnou to tak dorvalo, tak se při povolování strhnul vnitřní šestiran imbusu, ani se neptejte jak sme to nakonec sundali.
Další věc, aby jste povolili krajní matky co drží hlavu, sice tam jsou už klasické matky na ořech z goly, jenže tam žádný ořech ani jiný klíč nedostanete, takže musíte vyvěsit motor z rámu!
Při nastavování rozvodů je dost blbé, že ani na jednom konci kliky není matka, aby se dalo pomocí klíče otáčet motorem, takže musíte zařadit kvalt a motorem točit přes zadní kolo, což je teda nic moc.
Další závadou byly netěsnící plovákové komory na karburátorech a volné přední kotouče na nýtech.
Oproti konkurenci bych viděl u YZF750 nevýhodu taky v tom, že u přední vidlice se dá nastavit pouze předpětí pružiny, tlumení se nedá nastavit ani v jednom směru.
Ale abych nepsal jen samé negativa, např. YZF používá titanové ventily a svody výkového potrubí taky nejsou z obyčejné oceli, což je oproti konkurenci zase +.
Můj názor je takový, pokud najdeš motorku v zachovalém stavu a budeš ji dopřávat potřebné, tak bude ještě dlouho sloužit, jen ta přístupnost z hlediska mechanika je třeba oproti ZXR o dost horší.

Naposledy editováno 06.10.2009 16:28:41

(reakce na) Yzf 750

21.11.2009 v 23:56 | Nahoru | #28
mischa638> Ahoj, zrovna jsem jednu koupil. Budu ji potřebovat do jara dát dolatit, postupně jak budou finance. Když jsi ji měl v parádě, nevšiml sis jak je to tam s palivovýma klapkama ? Zatápí se mi jeden válec benzínem a tak nechce zapalovat. Už jsem ji tak koupil, prý je tam přidřená palivová klapka. Údajně se mu to stalo už i dřív když ji měl nedlouho, když nastartoval na sytič s plynem. Na Yamaze mu to prý dali do hromady, vyčistili válec, rozešli klapku ( neměnili ) a byl varován ať při startu na sytič nesahá na plyn ( před tím to údajně nevěděl ). Moto prý tento problém už nevykazovalo, do doby než zeťák či kdo vzal zas za plyn při startu na sytič.. Nevíš jak to u YZF je s těma klapkama, popř jestli to vypadá že to bude stačit zas nějak poladit jako jemu, nebo druhou klapku, cca kolik vypadá oprava v servisu. Dík za info, jinak moc pěkná startuje hezky, až na ten jeden válec..

1 reakcí na tento příspěvek Yzf 750

22.11.2009 v 09:04 | Nahoru | #29
green - tvoje yzf neni model 96 ale max model do 95 zacatek. Pac mas jeste nenastavitelne predni vidle.
Jinak kdyz je sytic tak je zazita vec ze na plyn nehrabam ne?

(reakce na) Yzf 750

22.11.2009 v 17:30 | Nahoru | #30
z-x-r> To je možný, byl to původně dovoz tzn. že tam může být uvedení do provozu. Nebo vidle někdo ohnul a dal tam jaký sehnal ze starší S tím plynem u startu na sytič mi jde jen o to zda je šance jestli pokud se dá zas vyčistit píst a klapka se vrátí zda to bude fungovat dál, nebo zda ji bude nutné vyměnit.. Já na plyn samo u startu hrabat nebudu..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka po zahřátí nechce jet, nepr... Yamaha YZF 750 Danybomber 21 12.8.2024 v 15:32 Danybomber
Moto díly Yamaha YZF 750, Kawasaki VN 1500, Yamaha XT 600Z Trumen28 2 30.8.2021 v 21:35 zdenysrx6
Podtlak Yamaha YZF 750 Paťo88 7 23.8.2021 v 09:44 Paťo88
Zaseknutá osa kyvky Yamaha YZF 750 Gonzo 11 28.3.2021 v 22:50 Branas_23
Rozdíl mezi typem 4HD a 4HN Yamaha YZF 750 Kamosmartin 2 15.3.2021 v 19:08 Kamosmartin

TOPlist