Téma: Rychlořazení ešner + powercomander
 
15.6.2007 v 12:35
Ahoj kluci, poradíte mi někdo s rychlořazením??? Mám tahový senzor Ešner a Powercomander III.USB a nechci kupovat další blbost od Ignijet. Máte někdo s takovým propojením zkušenost, mám K5 a rád bych to zprovoznil. :thmubup:


Díky
Předchozí
1 2
Následující

Rychlořazení ešner + powercomander

15.6.2007 v 12:55 | Nahoru | #1
Tak koukám že mi asi nikdo neporadí........no jo, to je tady samej specialista a když je něco pořádnýho, tak nic :lol:

Rychlořazení ešner + powercomander

15.6.2007 v 13:04 | Nahoru | #2
Já myslel že se mi tady ozve někdo z okruhu Most nebo Brno............ti s tím mají asi největší zkušenosti *yes*

(reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

15.6.2007 v 13:29 | Nahoru | #3
kakanek> JJ díky, tohle jsem právě četl a zkusil jsem to tak udělat, ale mám to zatim na stojanech a tak to funguje, ale nevím, když zatížím zadní kolo, jak to bude reagovat, zatím jsem to zkoušel na nečisto a myslím že to funguje,ale 75milsekund fakt nepoznám :D Jednalo se spíš o způsob zapojení atd.....konkrétně této kombinace.

Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

15.6.2007 v 13:31 | Nahoru | #4
kakanek> Psal jsem i MARAKANA uživ. ale nějak mi neodpověděl,ale to neva....jeho příspěvek mi moc pomohl,ale nevím zda to mám vše ok zapojené i když je to na dva fousy......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

15.6.2007 v 21:42 | Nahoru | #5
readymen> Každej nesedí od rána do večera na fóru, aby ti mohl během 5ti minut hned odpovědět. Takže, trpělivost... :cool:

(reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

15.6.2007 v 23:07 | Nahoru | #6
Max57>Jasně, to bylo myšleno taky v legraci *yes*

2 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení ešner + powercomander

16.6.2007 v 21:33 | Nahoru | #7
readymen> Bohužel mi od tebe nic mi nepřišlo. :/

(reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

18.6.2007 v 09:11 | Nahoru | #8
Marakana> Psal jsem 2x, to neva, nevíš jak je to se zapojením tahového senzoru na comander PIII.USB ? Jakej fous kam? Jsou tam dva,dal jsem je do levého a pravého rohu prac portu, jak je to na obrázku u powercomanderu. Když nebude zítra pršet, tak to zkusím na dromu a max přehodím dráty. Nemáš nějaký plánek nebo foto kde mají ty fousy být?

Díky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

18.6.2007 v 09:15 | Nahoru | #9
Marakana> Mám tam všechno nastavené softwarově, ale nevím jestli jsem to dobře zapojil, koukal jsem co jsi psal v jiné diskuzi a moc mi to pomohlo i když jsem se trochu pral s nahráním Accelpump do comanderu,ale nakonec mi to tam prošlo, takže snad ok.Při nahrávání je dobré mít zapnuté zapalování )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

18.6.2007 v 12:09 | Nahoru | #10
readymen>http://www.eagleracing.cz/powercmd/quickshift.jpg
P.S. Možná mám až moc aktivní antispam :)

(reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

18.6.2007 v 15:53 | Nahoru | #11
Marakana> To je ten obrázek, jak to mám zapojený )) a tak to funguje? Zítra to jdu vyzkoušet, tak budu referovat. Jo Antispam je sfiňa....

Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

20.6.2007 v 09:00 | Nahoru | #12
Marakana> Tak to nefunguje, asi to neumím zapojit,byl jsem nasranej, tak jsem tam hodil staré řazení a bylo.....vůbec to nereagovalo,měl jsem nastaveno 75milisekund 4500otáček do akcelerační pumpy se už nebudu vůbec hrabat, během jízdy se mi rozsvítila červená kontrolka chyba vstřiků. Tak jsem resetoval vše do 0 nahrál mapu Yoshimura full exhaust system a bylo....jelo to jak šlak, ale bez řazení......škoda...

PORADÍTE MI NĚKDO JAK TO MÁTE PŘÍMO NA MOTO??

Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

22.6.2007 v 02:02 | Nahoru | #13
readymen>Tak to me mrzi, ze se Ti to nepodarilo rozbehnout, protoze jsem se zvedavosti sledoval tuto i predchozi diskuzi na tohle tema. Ale to, ze Ti to nebeha muze byt i tim, ze mozna u nekterych motorek opravdu nestaci k rychlorazeni jen Power Commander, jak jsem psal v predchozi diskuzi a co mi vyvracel Marakana. Nechtel jsem se s nim prit, zase takovy odbornik nejsem. Ma pravdu, ze na strankach Dynojet je napsano, ze rychlorazeni je kompatibilni se vsemi PCIII, ale to neznamena, ze je to vzdy to jedine, co k tomu potrebujes, protoze v jine casti je
"On motorcycles that have eight injectors and were not previously able to benefit from the use of the Dynojet Quick Shifter, the Ignition Module now allows this functionality. The Dynojet Quick Shifter is connected to the expansion port between the Ignition Module and the PCIIIusb."
Velmi volny preklad : U motorek ktere nejsou schopne vyuzit vyhody z pouziti DQS Ignition Module umozni tuto funkci.
Jak psal Mrakana jsi schopny nahrat utilitku k rychlorazeni do PCIII, ale to nemusi nutne znamenat ze to je vsechno, co potrebujes. Mozna, ze mas ted softwarove vsechno pripravene, ale hardware je nedostatecny. Samozrejme nemusim mit pravdu. Takze by me zajimalo, jestli je tady nekdo s R6 2006 a vys, kdo ma DQS nebo jine rychlorazeni a beha mu to jen s PCIII.
A k te akceleracni pumpe, jake jsi pouzil nastaveni tech tri hodnot?

(reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

22.6.2007 v 09:13 | Nahoru | #14
Jarek7470> Tak to shrneme na jednu hromadu, Quickshifter 75milisekund 4500rpm a
Accel pump
Some Racers have selected the following:
75% Sensitivity
20% Fuel Increase
15 Engine Revolutions

Vůbec to nezkoušej, protože mi to dělalo strašnej brajgl ve vstřiku paliva.....jel jsem v Mostě pod boxama a na konci mi to zdechlo a dojčák mě málem sestřelil,naštěstí se mi vyhnul, ale těch keců, než jsem mu vysvětlil že jsem mu to nezakáp schválně.
Jinak jsem o tom řazení mluvil s kamarádem co teď dělal Čermoňovi rychlořazení a musel mu tam dát silon místo tyčky řazení, protože to chytalo kostru....tak mi teď točí kluci taky tyčku z tvrzeného PVC....zkusím to a uvidím. No zase ale Marakana má trochu pravdu v tom že je to asi tahák na prachy, nevím proč by to nemělo chodit i když to má duální vstřik...teda u K5 je. Nejsem taky žádnej specialista,ale jezdím pro radost a za svoje prachy ) ale štve mě, když ti někdo cpe něco navíc co nevyužiješ.....to radši prodám comandera a koupím si to od SBK nebo Ešnera celé, ale to mě to bude muset nasr.t )
V neděli to pojedu zase vyzkoušet na drom, tak uvidím výsledek....snad to PVC bude držet,je to přeci jen dost namáhaný při řazení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

22.6.2007 v 09:39 | Nahoru | #15
Jarek7470> koukni na www.sbk.cz a na www.esner.cz kdybych neměl už comandera, asi si vezmu jedno z toho a je klid a nemusim řešit blbosti )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

22.6.2007 v 13:59 | Nahoru | #16
readymen>Rychla odpoved *yes*
Trosku jsi me vydesil s tim, at to ani nezkousim, protoze uz to mam nastavene a prave ze bych to vyzkouset chtel. Nastveni mam stejne jako Ty, taky jsem pouzil to jejich doporucene pro race. Vis urcite, ze ta kontrolka chyby vstriku je kvuli akceleracni pumpe? Nemuze to byt kvuli rychlorazeni? Protoze o tom pisou na strankach SBK : "SBK-4 je specialně navržen pro vstřikovací motory, nepoškozuje běh vstřikování, na motocyklu se nerozsvěcí kontrolka závady vstříkování,většina ostatních rychlořazení nepracuje se vstřikováním správně ".
No v kazdem pripade uz to tak necham, za vyzkouseni nic nedam, dneska jedu na tri dny na okruh, tak budu vedet. Kdyz, tak to tam prenastavim zpet.
Na ty odkazy jsem kouknul, ale pro me to neni az tak moc aktualni, protoze nejsem v Cesku, takze pro me je asi dostupnejsi DynoJet. Jo, jenom tak na okraj, ja urcite nejsem jejich dealer, takze je mi uplne jedno, kdo si co koupi, ale vsechno tohle kolem me zajima, protoze mi tady tvrdili i mechanici, co k tomu potrebuju, a jestli jsem vyhodil prachy zbytecne za neco, co neni nutne, tak me to asi nepotesi.
S radickou z PVC, navic s vnitrnim zavitem (takze materialu kolem moc nebude) bych se necitil moc jiste, snad Ti bude drzet.
Takze dej vedet, jak jsi dopadl ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

22.6.2007 v 14:54 | Nahoru | #17
Jarek7470> No ono to nejenom svítilo, ale sem tam mi to škublo s mašinou,tak jsem to všechno vrátil zpátky a nahrál pro jistotu palivovou mapu k výfuku a přehodil normální řazení a jelo to super, ale jak říkám, bez rychlořazení......mám to z tvrzeného PVC, docela to vypadá v poho, uvidíme kde skončím ))) Jasná věc, neříkám že jsi dealer,už proto že se o to zajímáš, oslovil jsem prodejce Powercomanderu tady v čr a ten by mi nacpal všechno za 30 hadrů,to už je balík gum a nějaký béňo atd )) tak by mě potěšilo kdyby to makalo jak říkal MARAKANA a myslím že to bude makat, věřím mu )) ale je zvláštní že se tady ve fóru vyjádřilo tak málo lidí i když si myslím že to používá dost lidí i v normálním provozu. Já jdu v neděli na kruh, tak uvidim co bude. Tak dobrý ježdění přeju. *yes*

PS: a ty už jsi koupil comandera a quickshifter a nebo jsi si vzal i Ignition modul??

(reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

22.6.2007 v 16:14 | Nahoru | #18
readymen>Ja jsem koupil vsechno najednou. Quickshifter bylo to hlavni, co jsem chtel. Takze jsem se o to zacal zajimat, co k tomu potrebuju a uz se to rozjelo. Samozrejme PCIII, samotne rychlorazeni a jak me informovali na muj typ motorky i Ignition M. No a kdyz uz jsem byl v tom, tak jsem pridal jeste full system Akrapa. Mam krome R6 2006 jeste R1 2005, kde pry neni IM nutny (?), takze mi muzes verit, ze se mi do toho na R6 moc nechtelo, a tak jsem se vyptaval, kde se dalo. No a co jsem se dozvedel uz vis. Hlavni ale je, ze mi to slape perfektne a uz by se mi asi nechtelo vracet se ke staremu zpusobu razeni. Jenom kdyz se dostanu az k omezovaci, tak nepreradim. Nesmim se zapominat a radit vcas. Jeste jsem pridal kratsi plyn, naprosta spokojenost, doporucuju.
Jeste se vratim k predchozimu, podle tech stranek SBK asi vi o problemech kompatibility mezi QS a PCIII, a tak ho delaji jnak. Ty mas jestli si dobre pamatuju Esnera, mozna ten SBK by Ti slapal, ale QS a Esner ne. No proste nevim. To, ze jsou tady mraky zavodniku a nikdo nic jsi mi vzal z huby, chtel jsem napsat to same. Snad tu hrome musi byt nekdo, kdo ma zkusenosti a rekne: Ja to mam tak a tak, ja zas tak a tak, mi to slape, mi ne a tak musim udelat takove a takove upravy. Tvoje K5 a moje R6 nejsou az tak moc neobvykle motorky.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

22.6.2007 v 16:21 | Nahoru | #19
Včera jsme byl an okruhu a zprovoznil jsem si rychlořazení PC3+quickshifter od Dynojetu (bez ignition modulu) podle navodu MaryKáni a kámošovi (Víťa Šopík) PC3+quickshifter od SBK - taky bez dalších zbytečností. Obojí fungovalo bezchybně - SBK je složitější na správné nastavení tuhosti na té řadičce, ale fachčilo to v pohodě. Stačilo použít tu utilitku, zprovoznit to v tom programu od Dynojetu a už si jen nastavovat hodnoty... :cool:

(reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

22.6.2007 v 17:04 | Nahoru | #20
Max57>Ty mas R1, ze? Nevis o nekom, kdo ma R6? Protoze jak jsem psal na R1 podle vseho to staci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

22.6.2007 v 17:49 | Nahoru | #21
Jarek7470> Jasny, mluvil jsem s pánem z SBK, proto jsem poslal jeho stránky, protože byl v pohodě a říkal že kdybych ten tahovej senzor od Ládi nerozchodil, tak se mám zastavit u nich a oni mi ukážou co mají oni v SBK za senzor a prý to už instalovali na K5+Powercomander. Uvidíme jestli to rozchodím.Ty máš R6,asi 2006 nebo 2007 to mi bylo řečeno že to je nějaký problém, ale já se zajímal o K5. Tak to je dobrý že to aspoň někdo rozchodil,snad se mi to taky podaří :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

22.6.2007 v 17:55 | Nahoru | #22
Max57>>
Tak to mi Láďa Ešner řekl že to nastavují automaticky na 18kilo a je to v pohodě, tak jsem to neřešil.....prý aby jsi si nebrnknul do řadičky a nepřeřadil když nechceš ) mě to jde dost ztěžka.
Kam si píchnul dráty, do levého a pravého rohu comanderu?? a jedno jak??
A měl jsi to nějak ukostřený nebo jsi to tam normálně hodil jak to bylo?


Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

22.6.2007 v 18:06 | Nahoru | #23
readymen>No tak zatim to vypada, ze jsem ty penize nevyhodil zbytecne oknem a bez IM by to na moji motorce s DQS nechodilo, uvidim, jestli se tu jeste nekdo ozve. (timto zdravim a dekuju Maxovi)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

22.6.2007 v 18:59 | Nahoru | #24
Jarek7470> Mám 2x R6 O6 mam ešnera přímo v powercomanderu a jede to *yes*

(reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

22.6.2007 v 19:21 | Nahoru | #25
pitbules>No konecne nekdo s konkretni odpovedi. Diky, i kdyz samozrejme to pro me znamena, ze jsem investoval penize navic. No co uz :/ . Jeste jenou dik, pro me jsi to definitivne rozlouskl, takze Marakana ma pravdu, timto se omlouvam za pochyby :)

(reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

22.6.2007 v 19:26 | Nahoru | #26
pitbules> Zdravím tě, nepsal jsi v jiné diskuzi že ti to vypíná motor a že to nejede?? Jak jsi to píchnul do Comandera )))) už jsem trapnej, jak se chytám stébla )nemáš foto jak to tam máš? Rád bych to tam taky hvízdnul správně *yes* a vyprdnul se na nějaké PVC odizolování aby to nechytalo kostru, nebo nejezdíš do Mostu na okruh, rád bych pokecal, třeba by jsi mi pomohl on-line ))

Díky Pitbule

http://forum.motorka...php?id=11706&p=2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

23.6.2007 v 09:27 | Nahoru | #27
readymen> To SBK+PC3 bylo na Víťově K5. Jeden káblík do pravého horního a druhý do levého horního rohu - v manuálu (v anglické origo verzi) psali, že je jedno který kam... Zbývající kabel jsem zaizoloval, nic víc.

1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení ešner + powercomander

23.6.2007 v 18:54 | Nahoru | #28
ze začatku nešlo, ale už to jde, do poweru zapojíš levý horní a pravy horní roh

(reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

23.6.2007 v 23:29 | Nahoru | #29
Max57> Dneska jsem zjistil, že jsem neměl asi pořádně zapájený jeden drát, tak jestli to bude tim......tak se půjdu kopnout....uvidím,zítra asi na kruh nejdu, dojčáci jsou nějaký drahý 130eur,už trochu přehání za 5h ježdění......tak to zkusím doma v garáži na nečisto a dám vědět kde jsem udělal chybu. Každopádně díky kluci, moc mi to pomohlo,to info že to maká bez IGN....

(reakce na) Rychlořazení ešner + powercomander

23.6.2007 v 23:31 | Nahoru | #30
pitbules> Tobě taky díky moc *yes* Sejdeme se v MOstě na kruhu......ještě ze to mám 2km na kruh ))
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist