paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)
22.9.2009 v 12:05
Chlapci a děvčata, prosím opět o radu s výběrem moto:

jak jezdím? -> co hledám:
- většinou 1 denní výlety kolem chalupy a minimálně z 50% s baťůžkem -> něco pohodlnýho i pro přítelku,
- cca 2x (a s postupem času i častěji)ročně alpy nebo někam dál -> vzadu pořád top case, na delší cesty tankvak + boční kufry
- nejsem žádnej střelec - většinou "kochačka",cestovní rychlost max. 100 - 120 po standardních okreskách, na druhou stranu mám rád zrychlení, takže občas za heft zatáhnu, ale zase mi nic neříká řítit se 200 km/ hod apod, jen zrychlení -> využívat hlavně krouťák ve středncích otáčkách + občas nakopat do vyšších otáček
- motorka se mi musí líbit, byť by to bylo trochu za cenu horších jízdních vlastností

teď mám honda cb 750 seven fifty - cítím, že je mi to málo, že bych něco silnějšího, kor když jedu s přítelkou.

Jo, a mám za sebou teprve druhou sezónu, celkem cca 15 tis. km (je mi to jasný, už mám připravenej slovník cizích slov, abych si tam našel výrazy typu amatér, žabař, nula, apod

Částečně se mi podařilo vyřešit otázku, co dalšího si koupit - rozhodoval jsem se mezi xjr, cb1300 a gsx1400 - rozhodl jsem se (i s vaším přispěním), že do dalšího kola postupuje xjr - jsou si podobný, takže srdcem to vyhrálo xjr

chvíli jsem premýšlel (ještě někde v mozku to tam možná je -> je pořád trochu ve hře) i o fazerovi 1000 - lepší ochrana proti větru, nejvyváženější cestovně - sportovní stroj, atd.
prostudoval jsem křivku kroutícího momentu a výkonu, tak:
průběh výkonu stejnej až do 8000 otáček, pak samozřejmě fazer dál
krouťák v rozmezí 2- 7 tis. otáček (tam se budu v 99 % pohybovat) u xjr vždy o 10-30% vyšší
-> xjr , navíc fazer je proti xjr ošlivý kačátko
X
Jenže: občas si dám rád plnej knedlík – výjezdy ze zatáček, apod … - na to by ale mělo xjr (nebo multistrada) bohatě stačit, nebo….? Bude ten fároš o tolik větší požitek ze zrychlení, že to stojí za cenu výrazně horšího krouťáku oproti xjr/MS ve středním rozsahu?
Nebo mi bude mi xjr/ MS bohatě stačit na občasnou potřebu po plným plynu?

Komplikace č. 2: znovu jsem obnovil myšlenku ducati (to je taky o cuore):
uvažoval jsem monstera, ale na to jsem moc velkej -> snad MS ok - je to tak, že na MS s mýma 183 cm a přítelkou za zády nebudu vypadat jako vosa na bonbóně, tj. že MS je koncipovaná i pro vyšší postavy? nebo je to jako monster?
+ má polokapotáž (jako fazer), atd.

Co sedačka pro baťůžek na MS? Bude to pro přítelku ok? (zadek má v dobrý normě, žádný mastodont , zatím jsem rád, že se mnou jezdí, takže mě zajímá pohodlí a ne nepohodlí, aby nejezdila

A co fazer na sezení? Proti xjr asi nic moc, ale bude to pro přítelku protivný?

Motoricky by měla být MS s xjr podobný? Je to tak (jasně dvouvál vs. čtyřvál), ale jinak?

U dukny se bojím trochu toho, že je jich málo a já nemám čas (ani chuť) shánět moto rok + drahý případný opravy z důvodu špatný koupě nebo běžných provozních důvodů (přeci riziko ze špatný koupě bude u dukny asi větší).

XJR na cesty bych dal štítek (srdcaři prominou), jenže jak by tam byl i standardně wingrack (vzadu chci pořád top case givi – abych při jízdách kolem chalupy neničil nádrž po tankvaku), nebude to pak hnus? Nebo řešíte to někdo i tak, že máte wingrack na 3 kufry i pak jen montážku na topcase a sundaváte to?

A co zavazadla na MS? Topcase ok, ale co tankvak (plastová nádrž?) a bočáky – vím, že je dukna nabízí, ale někde kolem 15 tisíc a výš? A boční brašny asi problém neřeší, protože ty nedám s přítelkou – musí to jít přes sedačku, nebo….?

Cesťáky typu fjr (moc velký), vfr (moc sport), dukna st4 (na ježdění kolem chalupy asi zbyteč) jsem zavrhl, takže je tam opravdu jen (zatím) xjr vs. MS (vs. fazer?)

Na xjr už jsem se chvilku svezl, MS nikoliv.
Nevíte, jestli třeba nějaký dealer v dukně umožňuje za bakšiš zkušební jízdu?
Případně nebyl byste někdo ochoten mi MS na 10 minut půjčit za nějakej ten peníz (cca 1000 Kč)? Přes týden jsem v Praze, víkendy v ČB.

Snad jsem zahrnul všechny úhly pohledu, díky předem za rady (a za ochotu dočíst to až sem)

Pane lorenz, uvezu to?

Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

22.9.2009 v 12:17 | Nahoru | #1
Jo MS je bohužel pro vyšší postavy, seděl jsem na ní (170 cm) sedlo má pokud pamatuju 85 cm.

Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

22.9.2009 v 12:22 | Nahoru | #2
me se libi multisranda, je sice divna... ale myslim ze je to dobrej funbike.. .... jen myslim ze motoricky to nebude o tolik silnejsi nez ta CB750..
ale ja bych z tehle bral tu MS, ty dva ostatni jsou pekne a silne moto, ale na to vyblbnuti kolem domu moc mastodonti.. dal se da jet na vsem...

1 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

22.9.2009 v 12:24 | Nahoru | #3
Na monsteru si seděl nebo soudíš že je malej z toho co někdo napsal? Monster má nízko sedlo ale jinak je všechno v pohodě (mám kolem 190cm) ale tobě by se stejně nehodil protože na tom sedle spolujezdce bych nechtěl jet nikam daleko.
A ST-čko si zavrhl proč? Mám takovej pocit že zrovna ty seš ten případ kvůli kterejm se tydle mašiny dělaj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

22.9.2009 v 12:39 | Nahoru | #4
Stráťa> na monsteru jsem neseděl, jen jak koukám kolem sebe, ale stejně je to pasé - jak píšeš kvůli sezení pro přítelku..

a st4 - no mě to přijde divný, abych na st jezdil kolem baráku na jednodenní výlety
a asi bych se cítil divně, když mi přítelka křičí do ucha, jak jsou ty panoramata krásný a já bych u toho jet na cesťáku st4 padesátkou

navíc už je to kapota... - ale hezká je, o tom žádná

když se tak poslouchám, tak na to sedí: tak jeď do pelhřimova ...

Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

22.9.2009 v 12:53 | Nahoru | #5
Hornet 900

1 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

22.9.2009 v 13:00 | Nahoru | #6
Znám dvě MS a jinak než osazený dvouma je prakticky nevídám a to je jeden pár středního věku,kterej už určitě touží po relativním pohodlí.Navíc se mi z toho výběru líbí MS nejvíc,zvláštně nakoplá a hezky hravá co tak pozoruju,když je potkám

(reakce na) Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

22.9.2009 v 13:06 | Nahoru | #7
píčusek> horneta jsem vyloučil (ale nemám nic proti, jen to není můj šálek kávy)

kubák> "bohoušku, já ti děkuji.." - doma se dohaduju s tatísem, že na dukně prostě 2 sedět nemůžeme, že je to jako do ferrari cpát dětskej kočárem.
a já tam přesně cejtím ten rozdíl monster (jen sám) vs. ms

1 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

22.9.2009 v 15:21 | Nahoru | #8
Pokud sedláš CB750 přešel bych na CB1300 to je hodně dobrá motka na věci o kterych píšeš že chceš z mašinou dělat MS je hodně dobrá ale takovy rozdíl ve vykonu proti 750 není max krouták z xjr nebo Fazer to nemužeš vubec srovnávat vyber dobře

Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

22.9.2009 v 16:14 | Nahoru | #9
Jdeš na to technicky dobře, ale takhle bych se v životě nerozhodnul. Pokud možno si na každou sedni a nech chvíli pracovat srdce. Chce to se nadchnout.
Na výše uvedené potřeby bych výběr zůžil na CB1300. Asi

(reakce na) Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

22.9.2009 v 16:25 | Nahoru | #10
BobRF>, warthog> kucíí, vy mně to komplikujete

já vím, že mám teď hondu, ale když to xjr je tak nádherný (u cb1300 mi vadí minimálně to, že má jen jeden lauf - pro to už bych si nikdy nekoupil xjr od 2007)

bobRF> co myslíš tím "max krouták z xjr nebo Fazer to nemužeš vubec srovnávat" - že fazer je ve středním rozsahu oproti xjr jako čína vs. vatikán ? - je to tak?, jestli jo, tak už vybírám jen mezi dvěma.

warthog> no já bych si sjel rád, ale není u koho - já to případnýmu dobrákovi i zaplatím,ale on se nikdo nenabízí - což se možná nedivím, protože se prý motorka a přítelkyně nepůjčujou - i když přítelka by se mohla půjčovat, nebo?

tak to zkusím na všechny jinak: půjčím na 10 minut přítelkyni (- 26 let, 172 cm... (víc vás stejně nezajímá co?) - hlavně ty charakterový vlastnosti) za 10minutové půjčení MS nebo xjr

vážně, kdyby se někdo našel, rád si to zaplatím - viz výše, samozřejmě vše na mou odpovědnost

Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

22.9.2009 v 19:05 | Nahoru | #11
nezávidím Ti,máš fakt dilema,měl jsem CB 750,chtěl jsem CB 1300 a už dva roky mám XJR 1300 Tak přeju dobrej výběr

Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

22.9.2009 v 20:01 | Nahoru | #12
...já to pochopil tak, že nemůžeš srovnávat krouťák Multistrady s XJR nebo Fazerem (v neprospěch MS)...

(reakce na) Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

22.9.2009 v 23:15 | Nahoru | #13
Pokud si fanda duc tak je pro tebe MS jak dělaná, ale co se týče zátahu jsou na tom oba čtyřvály výrazně lépe

PS fazer není fároš

1 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

23.9.2009 v 08:22 | Nahoru | #14
Jezdím na ZRX. Kdybych měnil (nebudu z rodinně-ekonomických důvodů), šel bych do Multistrady. Pokud se chceš kochat a mít radost z motorky co se Ti líbí, jdi do XJR. Pokud se chceš svézt, jdi do Fazera. Wingrack bych si na motorku nedal, bo se mi to prostě nelíbí. A topcase má nejhorší vliv na jízdní vlastnosti motorky. Jezdím s brašnama (a válcem a tankvakem) ve dvou, a není to vůbec žádný problém. A nebude ani na Fazeru, na MS taky ne. Snad jenom ten tankvak asi budeš muset pořídit origo.
Co se krouťáku týče, Fazer je "jenom" litr a čtyřvál, takže nejslabší. Ale... Možná už jsem to tu někde postnul, ale hodím to sem znovu. Mě, jako příznivce serfování na vlně kroutícího momentu docela překvapil! (Psáno v r. 2004)

PADOUCH NEBO HRDINA?

Je to jedna rodina. Mají stejné mateřské znaménko: 4 hrnky v řadě velikosti italského piva
Yamaha Fazer 1000 (vs. Suzuki Bandit 1200 S a Kawasaki ZRX 1200 S)

Srovnání Bandita 12 a Kawy ZRX? To už tady jednou bylo. Bylo, a už je to tu zas. Jenomže teď přišel Velký Fazer, a s ním zákon, takže se znovu vydáme na náš zkušební okruh porovnávat a „testovat“. Bude to on, mého srdce šampión?
Jako vždy, první jízdu jedeme každý na svém oři prozkoumat terén a podívat se kde je štěrk, kde jsou nové díry… Hned na první slušné rovince Peťa letí kilosedum a víc. a mě by zajímalo, jak stíhá sledovat ten štěrk. Kawu jsem od minula přezul na D207 vpředu a D204 vzadu. A taky (pod dojmem z minulého testu) jsem spustil předek o 1,5 cm níž. Mám pocit, že řízení je teď fakt lepší. Musím to hned porovnat s Banditem!
Škoda pro tebe olova, šejdíři! Zase je lepší. Nechápu, jak může být podvozek tak měkký a přitom tak jistý. Navíc už má nové brzdové desky, takže další zlepšení. Jenom nevím, jak může mít někdo tak vysoko řadící páku. No a ty řídítka už potřetí komentovat nebudu…
Na pumpě si dávám plechovku kofolalokovy limonády a sedám na Fazera. Posaz trochu vyšší, stupačky ne tak vepředu (oproti B12), krátká nádrž, křivé řídítka … Zrcátka celkem solidní. Nestartuje bez plynu, ale stačí jenom trošičku otočit gripem a … tý brďo. Ručička otáčkoměru hajluje nadšeně jak Henlein zamlada. No rači už jedem. Kličkuju rychlostí chůze ven z pumpy a chytám řídítka, která dost hodně moc padají do zatáček, až by se jeden lekl, kdyby mu to předtím dva neřekli. Vyjíždím po rovince a řadím dvojku, trojku, motor se točí jedna radost. Na další rovince tam nakopu šestku a zkouším jet tak 50 – 60. Jde to, ale není to jeho hobby. Před křižovatkou řadím dolů a furt je kam.
V táhlých rychlých úsecích to rozjíždím a zjišťuju, že menší kapotáž i plexi (oproti B12) produkuje kupodivu i menší turbulence (než B12 – na ZRX nefučí vůbec). Nálety do zatáček jsou v pohodě, ale do jistoty Bandita ještě něco chybí. Brzdy mají pitbullí zákus a brzdí asi nejlíp ze všech úplně na celém světě. V zatáčkovité pasáži musím začít řídit i nohama. Jenom řídítkama se mu do náklonu moc nechce, ale stačí trošku vysednout, opřít se stehnem o nádrž a je to paráda. Na trojku kolem 8 – 9 tisíc je to šupa. Jelo se mi tu skoro stejně dobře jako minule na TL-ku. Hlad po otáčkách je tu cítit daleko víc než u zbylých dvou. Rozbitou část trasy zvládl Fazer s přehledem a celkem v klidu. Ono taky na tankodromu nemá cenu probouzet celé to 143-koňové stádo.
V obci zkouším řadit bez spojky. Jde to pěkně a to i dolů. Celkově bych řekl slušný průměr. Akorát se furt divím, že řadím dál a dál. Těch kvaltů je na mě zbytečně moc. Poslední tři sezóny jezdím pětikvalty a přijde mi zbytečné tak často řadit. Zátah odspodu není tak impozantní jako u Kawy. Na čtverku předjíždím padesátkou jedoucí auto a zrychlení nic moc. Jak se ale motor sbírá z otáček výš, je to lepší a lepší. Při stovce a zařazené šestce otáčím plynem a jsem příjemně překvapený, zátah je stejný, jestli ne lepší, než na B12 na poslední kvalt. Rozdíl mezi pětkou a šestkou je při 100 km/h asi 400 otáček…
Docela se od západu zatáhlo. Jenom aby nám vydrželo. Tak honem zpátky, po dlouhých rovinkách si to Fazer sviští s větrem o závod a je znát, že má v sobě skryté výkonové rezervy. Před cedulí začátek obce zavírám plyn a nic. Podřazuju o dva, tři kvalty a furt nic.Nejvíc mě zbrzdilo, když jsem se ve dvou kilech narovnal v sedle. Motorem toho teda moc nenabrzdíte (pokud tam nenarvete jedničku). Ono taky ani není třeba, když jsou k dispozici tak parádní brzdy (pověstné modrooké).
Musím přiznat, Big Fazer mě příjemně překvapil. Nečekal jsem od litrového motoru žádné zázraky (jsem už zmlsaný, říct o dvanáctce Banditu že nejede odspodu…). Jeho charakter je úplně jiný než u zbylých dvou musclebiků. S Banditem a hlavně s Kawou se svezete na vlně krouťáku, tady je to příjemnější ve středních a vyšších otáčkách, tam je motor veselý a hravý. Jako všechny čtyřválce je velice kultivovaný a přitom zatraceně silný. R1 sbalená na cesty. Svezete se pokaždé. Ať jedete pro rohlíky, dovolujete se v Alpách nebo kroužíte Brno. Zkrátka pro každého něco. Pro alkoholiky i abstinenty – lihuprostá, alkoholická limonáda.

Takže dneska, kdybych měl vybírat mezi Fazerem a jiným čtyřválcem, asi bych do něho šel. Pokud by nebyla po ruce pěkná Lawson replika . Ale moje srdce tluče (asi už marně) pro dvouválce...

Naposledy editováno 23.09.2009 08:24:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

23.9.2009 v 09:39 | Nahoru | #15
veikso> díky za info

jen dotaz: jak to pak řešíte (dotaz na všechny) s brašnama. já mám moto detail z louise, textilní plotnu musím hnát přes sedlo spolujezdce, spojujou to 2 poruhy, atd, takže dámský zadek u toho pěkně trpí (myslím, že i pánský, ale chlapa jsem tam zatím nevezl a doufám, že ani nikdy nepovezu - bouli na zádech už jsem cejtím 2x při tandemovým seskoku - tak to jinjak nešlo - a nic přijemnýho to nebylo)

možná jiný brašny,a le tak jako tak to musím hnát přes sedlo, takže podle mě to bude stejný...

a až pojedeme dál, tak nám přeci jen tankvak a kufr nestačí - na korsice jsem byl sám a měl jsem co dělat - a když přítelka viděla ty fotky, tak je mi jasný, že už příště sám nepojedu

a že wingrack je na naháči hnusnej, o tom žádná, pro to se to snažil vyřešit jinak

(reakce na) Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

23.9.2009 v 09:43 | Nahoru | #16
váňa, xy> fazer není fároš - díky za info - já to tam psal, že jezdím teprve druhou sezonu...

co se týká toho zátahu od spodu, tak MS má 102 už při 4750 otáček, takže podle mě to není špatný, bo lepší než fazer, nebo máš i jiný tež já pouze teoretický zkušenosti?

repre> no jestli už máš xjr 2 roky, tak pokud bych šel tvojí cestou, tak bych se asi špatně nerozhodnul - 2 roky by sis přeci doma vopici nenechal...

Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

23.9.2009 v 10:16 | Nahoru | #17
Já mám tašky Lojzo a přes sedlo vedou jenom ty dva 5 cm široké popruhy. Ty nemůžou nikomu vadit?

Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

23.9.2009 v 16:48 | Nahoru | #18
Ta Multistrada bude určitě nejhravější. Je nejlehčí, relativně úzká a má aspoň trochu sportovní podvozek - na zatáčky super. Měl jsem pár jí dní půjčenou (MTS 1100) a výkon mi přišel víc než dostatečný. I papírově je těch 103Nm už při 4750 ot.(!) na dvouvál-vzducháč moc pěkných.
Pokud se dokážeš vyrovnat s náročnějším servisem a větší péčí o stroj, tak bych neváhal.
Za mě MTS

Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

2.10.2009 v 17:09 | Nahoru | #19
Po zkusenostech s fazerem a R1, XJR je porad mnohem vetsi charakter. Kdyz vyresis malej stitek a kufry, je to bezva pohodlnej cestak. Brasny mi prisly promokavy, neforemny, plandavy i od kvalitniho vyrobce. Okruhy se daj na XJR jezdit docela zabavne taky, ale fazer se tak nekrouti :o] Fazer je i praktictejsi, uhlazenejsi, provozne asi levnejsi, ale pujdu do nej nejdriv az mu implantujou motor z letosni R1 nebo jinou davku charakteru. Prubeh vykonu XJR je zabavnejsi nez u Fazeru i R1 - ne mnostvi ale prubeh... coz mi prijde nakonec dulezitejsi. U XJR od 2200 do 8500 navykovej pocit. Ale to ovlivnis nakonec u vsech masin upravama :o] XJR mam od 2004 a jako rodinej zaklad neprekonatelny

Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

3.10.2009 v 10:25 | Nahoru | #20
XJR !!!Na všem se dá pěkně povozit,ale...
Myslím,že máme stejný priority a já už vím(přes 35 motorek-už to nepočítám)že ve dvou buď velký cesťák,nebo velký cest."enduro",nebo.....klasiku!A bacha na to,ne každá"klasika"má pohodlí pro spolujezdce(vysoko stupačky atd.).Pokud se chceš povozit na "krouťák",kochat se pohledem do garáže a pohodlně jezdit ve dvou na "kochačku", tak je to jasný!
XJR...nebo...GSX 1400(samo,že starší se dvěma laufy).Já ucvrkávám z bílomodré GSX na bílých kolech...
Mám XJ 600 Diversion,páč 2 ventil pěkně táhne odspodu.Nestojí ranec.Je pohodlnej i pro 2.Jezdí i pod 4L.No a zatím je těch vyjížděk ve dvou minimálně,takže mi 600 stačí.No i sám jsem rád,když si urvu pár chvil na svezení...Asi bych pak přemýšlel nad 900 Diversion,páč má kardan a je podstatně levnější(než GSX 1400)...

Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

1.8.2012 v 10:59 | Nahoru | #21
Je toto tema mi přijde celkem zajimavé... Právě procházim dost podobny dilema s podobnýma motorkama... Nějak jsem časem "4roky" a 18000km s mou Suzuki GSF 600N Bandit r.v.03 poznal že začina být pro mě málo...

Zvažuji změnu, ale nevim kam se vydat? Yamaha XJR; Ducati Multistrada či Monster; nebo Suzuki Bandit 1200/1250 v eNku
- Ducati Multistrada 1000 http://www.motorkar...ada-1000-380779.html
- Ducati S4 Monster http://www.motorkar...nster-s4-409020.html
- Yamaha XJR1300"SP ?" žluta http://www.motorkar...-1300-sp-400138.html
- Yamaha XJR1300 černá "nová" http://www.motorkar...xjr-1300-288456.html
co se tyče Bandasek
- Suzuki GSF1250N či GSF1200N Bandita jsem žádného v slušném stavu v nabídce neviděl
- Suzuki GSX1400 mě moc nebere...

Sice už žadneho Batužka nevlastnim, ale chci brát ohled do budoucna "Motorku si nekupuji jen na jeden rok. Přeci"...
Rád by našel kompromis mezi:
- charismatickou jizdou okolo komina
- schopnost navakovat brašnama k cestovaní
- inteligentní spotřebou při cestovani "brát s rezervou" ...Nechci někde v Italii zjistit, že se nedá stáhnout spotřeba na nějakou finančně unosnou hranici... PS: ted si na toto vyslechnu, že u motorky se spotřeba neřeší...

Naposledy editováno 01.08.2012 11:03:07

(reakce na) Tak jakou? XJR vs. Multistrada (vs. Fazer 1000?)

1.8.2012 v 11:05 | Nahoru | #22
milan1: U čeho jsi nakonec skončil?

Naposledy editováno 01.08.2012 11:34:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 xjrko1300 21 16.4.2024 v 12:07 Gahan37
Enduro pneumatiky Yamaha XJR 1300 margolina 20 7.4.2024 v 16:13 milonovo
Držák bočních brašen Yamaha XJR 1300 koci84 5 1.4.2024 v 05:49 __RomFox__
Led blinkry - kde najdu relé Yamaha XJR 1300 Novakus 4 1.3.2024 v 13:14 Novakus
XJR 1300 výstražné blinkry Yamaha XJR 1300 Zet. 7 1.3.2024 v 09:34 PetrL3


TOPlist