Téma: Tak jsem se fajně projel - Podhajská, SK 2dny

21.9.2009 v 07:03
Ahoj, tak jsem se o víkendu zase fajně projel, s kámošem jsme vyrazili na 2 dny na Slovensko, jen tak jemně. Vzali jsme to přes ValMez, Vsetín, Brumov-Bylnice, poprvé jsme jeli přes Turčianské Teplice na Bánovce, pak jsme chtěli přes Partizánské a odbočit na Skýcov, na jih, ale to se před námi objevil brutálně černý mrak a bylo jasné že z něj všude před námi prší (přesně jak Medard-online předpověděl). Takže jsme změnili směr, na Skýcov vyjeli z boku, užili si asi 200 metrů pár kapek a svištěli to na Zalté Moravce, Vráble a Podhajskou.
Tam jsme se ubytovali v kampu přímo v termálech a za večer prošli 3 hospody po vesnici.

V kempu nás jeden chlápek postrašil příběhy, co tam slyšel od druhých, že na slovenští policajti tam někoho chytli ve vesnici a za rychlost 55 (místo 50) dali pokutu 100 euro !!!! a ještě že před vesnicí na 90 dali stejnou pokutu za rychlost 95 !!!!!!!!
To ale vysvětlovalo to, že v některých obcích jely dlouhé kolony aut rychlostí 40 nebo 45 km/h. Prostě Německu a Rakousku je to za překročení o 5-10 km/h nějakých 6 nebo 8 stovek pokuty Kč (aspoň dle jednoho článku v novinách), kdežto u nás za tohle doslova rýžujou 2000 Kč a na Slovensku ještě víc

Jo a bylo dost teplo, i v noci, litoval jsem že jsem si nevzal letní spacák (měl jsem zimní, zbytečně).

Na druhý den jsme vyrazili směr Levice, Brhlovce, muzeum Skalné obydlí, ve kterém bydleli do r.1992, prostě místnosti ve skále, v jedné i televize (černobílá). A prý v té vesnici ještě takto 3 rodiny bydlí. Další muzeum, starý dřevěný mlýn Bohunice. Všude mají vstupné 66 centů, což je dřívějších 20,-Sk.
Dále SUPER CESTA (pozor, Harmanec má konkurenci ) - silnice č.524 z jihozápadu na Bánskou Štiavnicu = paráda, byly tam úseky, kdy motorka ani chvíli nejela rovně, furt v náklonu na jednu nebo druhou stranu
Jo a taky mi ten den 3x podjelo kolo, jak někde spravovali kousek asfaltu a bylo to zasypané.... ale naštěstí ani jednou to nebylo kritické, vždy jen o kousek.
Návštěvu Bánské Štiavnice jsme si nechali na jindy, tam to určitě stojí za samostatný výlet, tak tam někdy vyrazíme s ženskýma.
No a dál jsme jeli na Kremnicu,
podívat se na Stred Európy (kolikátý už a fakt nevím, jak tento kdo vypočítal )
z Turčianských Teplic na Nitranské Pravno
a tím přes to pěkné sedlo na Rajec, Žilina, Bytča, Makov, ROžnov a domů.

Fak pěkně jsme se projeli, bylo to super!

21.9.2009 v 07:04 | Nahoru | #1
tady jsou fotky

[img]

[img] 2 fotky byla foceny za jízdy, asi ve stovce)

Naposledy editováno 21.09.2009 07:15:13

21.9.2009 v 07:26 | Nahoru | #2
Roman2bk: Paráda.

21.9.2009 v 07:41 | Nahoru | #3
Tiše závidím .V Podhajské sem byl loni za kamarádkou ,která tam byla na dovče a bylo to tam nádherný.Letos sem to měl v plánu znova ale už mi to nevyšlo .Snad příští sezónu.

21.9.2009 v 07:42 | Nahoru | #4
Hezký

21.9.2009 v 07:59 | Nahoru | #5
hele, jen jsem si všiml, že sis koupil širší kufry, respektive víka kufrů, což?

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem se fajně projel - Podhajská, SK 2dny

21.9.2009 v 08:14 | Nahoru | #6

Každopádně pěkná projížďka(tvoje), jako vždycky...

ad ty pokuty-bohužel už mám vlastní zkušenost, no věř, že 100€ ti můžou dát za rychlost vyšší jak 20km/h, za rychlost větší jak 10km/h nad limit by mělo být 50Eček a do 10ti km/h 30Eček, což je stejně dost. Největší ojeb je, že i když s pokutou souhlasíš, ale nemáš hotovost, tak ti můžou zadržet řidičák a nedají ti ho dokud nezaplatíš.... více "cestný zákon 8/2009 a sadzobník pokút"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem se fajně projel - Podhajská, SK 2dny

21.9.2009 v 08:37 | Nahoru | #7

fockewulf>ty vole, já nechápu, jak můžeš za jízdy fotit Teď o víkendu jsem si na foťák "točil" moji oblíbenou trasu-několik km.....řídit jednou rukou do zatáček a nedal sem víc jak 60km/h.

tomu taky moc nerozumím, snažil jsem se o to jednou když jsme jeli na Ukrajinu (kratší video) a už to asi pokoušet nebudu... je fakt, že já měl přes prsa foťák v zavřeném pouzdře a ještě ho vytahoval, tohle a schovat ho zpět byla asi nejnáročnější operace... v rychlosti cca 70-80km/h, ale pár set metrů jsem natočil... A navíc ty jeho fotky nejsou čmouhy, ale vcelku normální ostré fotky...

(reakce na) Tak jsem se fajně projel - Podhajská, SK 2dny

21.9.2009 v 09:01 | Nahoru | #8
Focení samotné je pohoda, největší maso je vyndávání a schovávání foťáku. Já kdysi cvakal za jízdy kinfilmovou zrcadlovkou, to byla teprve sranda. Pustit řídítka, fotit obouruč, hledáček narvaný do přilby, aby bylo aspoń trochu vidět, co fotím... Proti tomu je cvakání digi kompaktem přes displej brnkačka.

Roman2bk: Není už na kempování trochu kosa? Já jsem zimomřivý, mě by zahřál leda zapálený spacák

21.9.2009 v 09:39 | Nahoru | #9
super tyhle tvoje cestování

21.9.2009 v 10:58 | Nahoru | #10
Matess727x - tak toho si cením, když někdo kdo opravdu umí fotit mi dá palec nahoru (i když to bude asi jen za výlet a ne za ty fotky z kompaktu, které jsou focené navíc všechny jen na automatiku a "jen tak" bez většího přemýšlení )

Tarabys - ty mám [url= dlouho (minulý rok)[/url] a spokojenost. Nabídl mi je jeden a koupí jsem ušetřil asi 11 tisíc Kč! (nové 13, já za 1 koupil +1 za opravu).

fockewulf - jednoduše, malý kompakt v otevřeném tankvaku. Nemusím se dívat, po hmatu vytáhnu, zapnu, mrknu jestli se zapl a pak jen naslepo natočím na nějaké směr a cvanku. Na displej se většinou ani nepodívám, když tak jen někdy mrknu. Fotím pokud možno jen na rovinkách, dlouhých a bez odboček. A foťák mám na popruhu, kdyby byla krizovka, hodím/položím jej na tankvak a nebo ho pustím, na zem nespadne.
ad pokuty - jen jsem napsal co nám říkal jeden v kempu, samozřejmě to může být kec...

Tarabys - tak bych to nedělal, to je dost nebezpečné.
Jinak zládnu toho za jízdy víc, ale to když tak někdy na přímo (třeba na otvíračce u Hanky).

1100Virago - šílenost!!!!!! fotit obouručně zrcadlovkou za jízdy na motorce!
to je fakt síla, to bych si neriskl...

zima na kempování? litoval jsem, že jsem si nevzal letní spacák, bylo tam celkem teplo a to i v noci a nad ránem a ráno! a jak vylezlo slunko, tak zas hrozný pařák.

CharlitoCZ - a přitom jednuduché, výlet který může jet kdokoliv

Naposledy editováno 21.09.2009 11:11:09

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem se fajně projel - Podhajská, SK 2dny

22.9.2009 v 13:24 | Nahoru | #11
Ta prva foto je od Partizanskeho (byvam tam). A dobre ste urobili, ze ste nesli priamo na Skycov, tam je totiz po zime tankodrom . U nas bol cez vikend kolega z Brna a urobil si vylet z Zdaru n/S k nam a potom smer Velke pole a Reviste (a tam drstkova polevka a uzene koleno ) Jenom tip na pristi vylet.

(reakce na) Tak jsem se fajně projel - Podhajská, SK 2dny

22.9.2009 v 19:25 | Nahoru | #12
JCH760310> tak díky za info.
jinak Vel'ké Pole jsem našel (z Partizánské směrem na Banskou Šťavnici),
ale to Reviste (Řeviště?) tak to jsem nenašel... kde to je?

23.9.2009 v 11:47 | Nahoru | #13
Je to za hned Zarnovicou asi tak 5 km dolava, je tam zrucanina hradu (to uvidis) a v tej restauracii si posmaknete.