paolo_novy Přidat reklamu

Téma: V-power rozdíl nez natural 95?
 
2.6.2007 v 10:45
:) Ahoj lidi zkusil uz nekdo z vas jezdit na V-POWER prej je to ve vykonu dost znat chystam se to skusit,.. mam novou masinu a mam najeto 2000Km,.. muzu to tam vubec nalejt? takhle se zajetym motorem? ;)

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

12.6.2007 v 00:02 | Nahoru | #211
ja uz na to seru...

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

12.6.2007 v 00:05 | Nahoru | #212
riderhenry>>
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

12.6.2007 v 08:29 | Nahoru | #213
Autor>>
Já nikoho neopravuju. Já se bavím těma blbýma kecama tu. Býtr tu všichni o.k.,je tu nuda a nechodím sem.:D S tím shellem je to blbost a hotovo... Mám to odzkoušenno,a nejen já. Proto se tu tak do tebe a S4r navážím... Jinak je mi to úplně fuk,chápeš?:D [/quote]
Podle sebe soudím tebe??? A já myslel, že v dnešní době už je to přežitek... :D *no*

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

13.6.2007 v 10:25 | Nahoru | #214
Zdary, taky jsem zkoušel jezdit (asi 2000 km) na V-Power 95, a naprosto souhlasím s tím, že to sežere všechen karbon z ventilů, pístu, hlavy a kanálů. Co do výkonu a záběrného momentu jsem rozdíl nezaznamenal, on ten jednobuch má toho krouťáku ažaž sám o sobě.. Podle mě nemůže být výrazně zřetelný nárůst výkon motoru při použití vysokooktanových paliv, protože velikost oktanového čísla určuje odolnost paliva proti klepání (samozážehům), tudíž nemá vliv na energii uvolněnou při spalování a tím pádem ani na výkon. Takže vysokooktanová paliva lze podle mě doporučit těm, kteří mají např. namontované vysokokompresní písty, kde dochází při určitých podmínkách ke klepání, a nedá se mu zabránit volbou jiné tepelné třídy svíček. Tady by se mohlo uplatnit vysokooktanové palivo, které by na klepání bylo méně náchylné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.6.2007 v 11:09 | Nahoru | #215
mados> Ale V Power 95 není palivo s vyžším oktanovým číslem. Jinak souhlas.

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.6.2007 v 11:19 | Nahoru | #216
Le Corbusier>>
...s vyšším,jinak souhlas... :)

V-power rozdíl nez natural 95?

13.6.2007 v 16:27 | Nahoru | #217
a jak je natom OMW se SUPREM 100 taky to ma cistici ucinky pridavat to vykon asi nebude hlavne mi de o ty cistici ucinky a tisi chod motoru nebo to je zbytecny a zustat u normalu 95

V-power rozdíl nez natural 95?

13.6.2007 v 16:32 | Nahoru | #218
mados> samozapaly a detonacni spalovani jsou dve odlisne veci! U detonacniho spalovani shori cast paliva rychleji nez zbytek> nerust teploty-poskozeni, klepani motoru- zvysene opotrebeni, nedokonale horeni, snizeni vykonu. U samozapalu dochazi k zapaleni smesi jeste pred tim nez je vubec zazehnuta el. jiskrou, pricinou je vetsinou cast motoru ohrata na vetsi teplotu(rozhavene karbonove usady na svicce ci ventilech > snizeni vykonu zvysena spotreba, prehrivani motoru. A mas pravdu v tom ze oktnanove cislo udava odolnost proti detonacim. Jen jsi pletl dohromady dva typy nenormalniho spalovani...

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.6.2007 v 16:50 | Nahoru | #219
RUTAN>jxjr nema kompresi ani 10:1. ostry cebro ma pres 12:1 a senzor klepani, hornet ma 12:1 taky. tam uz se to projevit muze, pokud maji nastavene zapalovaci mapy na vic nez 95 oktanu. ale ze mi to zvora dvorek bych se stejne nebal ;o)

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

14.6.2007 v 13:41 | Nahoru | #220
V-power vám výkon nepřidá, prostě to je kravina, leda že by těm s nárustem výkonu do nádrže u schellu natočili trochu methanolu.

2 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

14.6.2007 v 14:22 | Nahoru | #221
Vykon ne! Ale motoru dela jen a jen dobre... Zkus dat do skla trosku benzinu od shell a pak do jinyho skla trosku benzinu od nejaky "super levny" benzinky... uvidis ten rozdil!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

14.6.2007 v 14:24 | Nahoru | #222
Johny89>> Tak toto si schválně vyzkouším!!!!!!!!!!!!!!
<strong>Tak toto si schválně vyzkouším!!!!!!!!!!!!!!</strong> :lol:
Ty umíš číst z logru,co?

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

14.6.2007 v 14:27 | Nahoru | #223
Autor> mozna skoro umi. akorat ten logr byva pry voda. jedna pani povidala ;o)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

14.6.2007 v 14:28 | Nahoru | #224
Johny89>>
No jasně, vodní kámen to je prevít, proto před každým tankováním používejte kalgonit!
redí pan bláha, zkušený opravář praček :)

V-power rozdíl nez natural 95?

14.6.2007 v 14:31 | Nahoru | #225
Kurva fix,že ty benzínky všechny nezavřou a nemáme jen shellllll..

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

14.6.2007 v 16:16 | Nahoru | #226
proč se do BMW leje nat. 98?

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

14.6.2007 v 16:28 | Nahoru | #227
AgentMlicnak> ma motor s kompresi 12:1, takze z n98 dostane vyssi vykon. n95 by uz klepal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

14.6.2007 v 20:40 | Nahoru | #228
Hell>>
Jdeš trošku s křížkem po funuse - to že to výkon nepřidá tu napsali snad všichni...

Možná kdybys trošku četl... :rolleyes:

V-power rozdíl nez natural 95?

14.6.2007 v 22:57 | Nahoru | #229
s4r: tohle nema smysl... uz delsi dobu nevlozil k tematu zadnej argument a jenom si porat mlati hlavou o stenu a jako mali dite NE a NE a NE a NE... ze mu to neni jenom trapny... :rolleyes:

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

15.6.2007 v 00:13 | Nahoru | #230
medved_bedrich> Ja pouzivam levne zmekcovadlo a usazuje se mne vodni kamen na svodech :(

V-power rozdíl nez natural 95?

15.6.2007 v 00:15 | Nahoru | #231
Shell V-Power čti jako Želví pavr

V-power rozdíl nez natural 95?

15.6.2007 v 11:45 | Nahoru | #232
Je to tady spis o osobnich utocich nez o tematu, nemate (zejmena nekteri) ten pocit?

V-power rozdíl nez natural 95?

15.6.2007 v 15:27 | Nahoru | #233
Mete recht kluci, stejne, kdyz mam nekdo prachy tak lije shell, aspon ma dobry pocit, a kdyz ne tak stejne vsici budem tankovyt vodni kamen...

V-power rozdíl nez natural 95?

15.6.2007 v 15:57 | Nahoru | #234
Zpravidla tankuju S-hell , protože to mám nejblíž . Ale když tam načepuju něco jinýho , tak to jede úplně stejně . Čistit to možná umí líp než jiný benzín , ale jede to pořád stejně a žere to pořád stejně . Tož tak

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

15.6.2007 v 21:12 | Nahoru | #235
Někde byl snad test ! Už nevím co tam bylo za motorky , ale šestka a XJR určitě . U té XJR se výkon dokonce snížil . Nevím u kterého modelu , ale u jednoho se výkon dokonce snížil a nebo to bylo stejné !!! Takže vyhozený peníze !
:(

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

16.6.2007 v 11:18 | Nahoru | #236

Jirkaa píše: Někde byl snad test ! Už nevím co tam bylo za motorky , ale šestka a XJR určitě . U té XJR se výkon dokonce snížil . Nevím u kterého modelu , ale u jednoho se výkon dokonce snížil a nebo to bylo stejné !!! Takže vyhozený peníze !
:(


Bylo to v čmn.... a ten výkon byl nižší,ale u víceoktanového benzínu. u 95ky byl stejnej...

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

18.6.2007 v 18:20 | Nahoru | #237
s4r>Já jsem se již vyjádřil na stránce 5 nebo 6, ted nevim, ale pak jsem četl dalších X názorů, jak hrozně moc dobře jim to drandilo po natakování SV-P 95.

V-power rozdíl nez natural 95?

18.6.2007 v 18:41 | Nahoru | #238
já když beru něco jinýho než 95 tak to střílí a jede hůř.... :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

18.6.2007 v 22:28 | Nahoru | #239
A.Kassl>tak jsem do kundy natankoval plnou ví pávru a test začíná:)

V-power rozdíl nez natural 95?

18.6.2007 v 22:51 | Nahoru | #240
:D No tak chlape nevim jestli jsi to nalil do spravnyho mista kazdopadne dej vedet jak to dopadlo treba se tady rozvine jeste dalsi debata na tema želví pavr radovanky :D :thmubup:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist