Ale ted me ta spotreba neskutecne prekvapila.Standartne ujedu tak okolo 140km,kdyz jedu strelbu,tak 125km,ale pri alpskem vyletnim tempu jsem ujel 177,197 a pak dokonce 205km nez se rozsvitila rezerva to mi prijde jako dost velky rozdil.
Asi zacnu jezdit pomalu a dost usetrim
Jak to mate vy?Asi bez takovych vykyvu jako ja co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak velky mate rozdil ve spotrebe?
prochikan>Jezdím na nádrž kolem 500km Nádrž má 13,8l.
to si delas prdel.... to ale jezdis jen na neutral z kopce ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak velky mate rozdil ve spotrebe?
NoFear4>to si delas prdel.... to ale jezdis jen na neutral z kopce ne?
Ne normál jízda, průměrná rychlost tak 80-120...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak velky mate rozdil ve spotrebe?
prochikan>Ne normál jízda, průměrná rychlost tak 80-120...
prostě tvoje rychlost noufíre za 4 vteřiny od odjezdu z křižovatky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak velky mate rozdil ve spotrebe?
Bludevil>prostě tvoje rychlost noufíre za 4 vteřiny od odjezdu z křižovatky
chces me nasrat a zesmesnit? podle papiru mam mit kilo za 2,8 spotreba v te chvili nemeritelna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak velky mate rozdil ve spotrebe?
NoFear4>chces me nasrat a zesmesnit? podle papiru mam mit kilo za 2,8 spotreba v te chvili nemeritelna
Bych si nikdy nedovolil takovou svatokrádež Ale tak berme rozumný průměr a ne vždy zcela ideální povrch. A myslím že dle papírů má tvá zx10r něco k 3.4s (je krátká a moc lehká, zx9r má mít kilo rychleji;) ) I ty 4s nejsou ažtak urážlivý ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak velky mate rozdil ve spotrebe?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak velky mate rozdil ve spotrebe?
NoFear4>Bludevil> jako rikam ti uprime,vedet ze mam zrychleni na sto za 4s,tak tu motorku prodavam do sbernejch surovin nemluve o tom,ze mam prevod do tahu...takze trvam na svych 2.798764 a ani o nanosekundu dele
Ty voe tos to nemusel tak zaokrouhlovat a hodit sem trochu přesnější číslo
Bludevil>Ty voe tos to nemusel tak zaokrouhlovat a hodit sem trochu přesnější číslo
tak zas tady nebudem puntickarit ne... kazdej z toho smad musi poznat ze mu proste ujedu a hotovo ale to uz jsme zase jinde....tady je to o spotrebe,tak to tu nezasirej
No a nádrž mám na 14 litrů, takže až se doučím trojčlenku, tak Vám to povím.
max 300 okolo 130 kmh, okresky, zatáčky, pár aut...
start a cíl obou tras +- stejný, zábava rozdíl tak milion procent. jednoznačně vyhrála druhá trasa.
250 dám v 99% tankování
nádrž asi 18 nebo kolik. víc jak 16 sem tam nikdy nedostal.
Naposledy editováno 01.09.2009 21:42:38
1 reakcí na tento příspěvek Jak velky mate rozdil ve spotrebe?
Jinak při běžné jízdě na delší vzdálenost a řazení 2-3-4 na mě rezerva svítí po 260 kilometrech. Když častěji používám 5-6, tak až 300 než se hladový oko probudí.
Jinak průměrná spotřeba zhruba 6,8, v Brně 12,5, při jízdě s "rudým viděním" 9,5.
Edit: ještě jsem chtěl napsat tak 50/50 terén/silnice. Takže na XTZko to zase není tak špatný.
Naposledy editováno 01.09.2009 23:06:56
často ale přepínám mezi 300 až 305 km
(dost vyrovnaná spotřeba)
pokud jedu déle rychleji, např. po dálnici 140-150 ( prý "rychleji" ), tak pak přepínám třeba už při 270 km
pokud cestuji v klidu, tak přepínám na rezervu mezi 320 až 360 km
no a pak mám rezervu cca dalších 80 km
nejvíce jsem na jedno natakování ujel 405 km, ale to byl extrém, na Slovensku, čekal jsem že bude benzínka blíže
(na rezervu jsem tehdy přepínal asi kolem 340km)
obvykle beru benzín na první-druhé benzínce po přepnutí na rezervu
A jinak jo, pokud člověk jede v cizině, někde kde jsou vysoké pokuty tak přesně podle předpisů, spotřeba je samozřejmě nižší
Jinak dle výrobce mám nádrž 19,5 litrů a z toho rezerva 3,9 litrů
spotřebu mám 5, často do pěti
extrémně jsem naměřil min.4,3 (jízda za skůtrem) a max. asi 6 (Brno okruh)
motor je 650ccm, 57 koní (ale v karadanu se prý 2-3 koně ztrácejí ),
je to karbec (takže u stříkačky by ty hodnoty byly lepší).
Naposledy editováno 02.09.2009 10:28:42