Dopisoval jsem si s vyrobcem ICO. Nejdrive mi doporucili at to koupim v Nemecku, ale tam nereagovali. Pak jsem z ICO vyrazil ceny a jsou ochotni poslat. Ale nadseni nejsou. Bohuzel model Rallye 2000, ktery umi merit v kilometrech je za skoro 5000CZK, plus bankovni poplatky. Je to jeste pro nekoho zajimave?
Naposledy editováno 24.08.2009 20:12:22
Je to na baterky,snímání je z kola,přijde mi to skoro stejné,akorát řádově dražší...potřebuju roadbook a pořád válčím s pokušením,jestli si koupit el. od TT,nebo mechanickej od Čížka...tahle věc by se mi hodila také,ale když to sečtu,tak už je to zase docela dost peněz za tuhle cenu...
2 reakcí na tento příspěvek Počítadlo kilometrů na rallye
Navic je to standartizovany zpusob mereni, kazde pocitadlo na motorce ma nejakou chybu a pak ti nevychazi kilometry. Neobjevil jsem zadne cyklo pocitadlo, ktere by to umelo.
Roadbook od Cizka ma nevyhodu, ze nema gumickou sprazene osy. Kdyz mas delsi roadbook, tak musis jednu povolovat a druhou utahovat, coz je za jizdy na zabiti.
V pripade zajmu, mam doma skoro nepouzity roadbook TT. Ten ma gumickou sprazene osy a je v pohode. Napis mi a cenu domluvime. Ostatne, ten maly od Cizka mam na prodej taky.
1 reakcí na tento příspěvek Počítadlo kilometrů na rallye
2 reakcí na tento příspěvek Počítadlo kilometrů na rallye
www.mototip.cz/html/zn_ico.htm
beba>
Roadbook od Cizka ma nevyhodu, ze nema gumickou sprazene osy. Kdyz mas delsi roadbook, tak musis jednu povolovat a druhou utahovat, coz je za jizdy na zabiti.
Já jsem si tam tu gumičku přidal, a na osky navlékl velké podložky, aby papír neštrejchal o tu gumičku a pohoda. Fungovalo to
1 reakcí na tento příspěvek Počítadlo kilometrů na rallye
Navic se mi toto zda bytelenejsi, je to o neco mensi, coz je dulezite, neb v prostoru nad roadbookem mi pri chodi hadice brzdy. A navic nevim proc, ale na rallye Libya ani na Touareg rallye IMO nikdo nemel a ICO vsichni a vetsina motorek pro jistotu dve.
1 reakcí na tento příspěvek Počítadlo kilometrů na rallye
Touratech prodává především sety, kde je IMO, senzory, pětitlačítko i roadbook a různé doplňky a celá tahle sada vyjde asi na dvacet. ICO se prodává jinou distribucí a je populární proto, že jsou k dostání v servisních kamionech na různých rallye. A zase na jiných rallye (např. rallye Peterburg - Peking) jelo spousty lidí s IMO. Na Dakaru jezdí IMO především čtyřkolkáři a hodně z nich má jedno IMO a jedno ICO z výše uvedeného důvodu.
Je to věc názoru, osobně mám IMO s takovými funkcemi, které ICO nenabízí a tím je pro mě volba jasná. Ale třeba to jejich tlačítko (které se pro IMO dá objednat taky) je super ale cena je přesně 2x vyšší a prachem se zanese úplně stejně. Je to věc názoru.
Náhradní ovládací tlačítka, kabely, magnety - to by mělo být automaticky ve výbavě týmu. Tlačítka jsou víceméně spotřební materiál a po pár dnech v poušti chtějí vyměnit i preventivně. Jinak názory na to, jestli je lepší páčka na roadbook nebo tlačítka, to je věc názoru. Jeden jezdec vám bude tvrdit, že z páčky je nešťastný a že z ní má rozedřený prst po pár dnech a libuje si s tlačítkem a opačně. To je dost individuální. To ICO, co se používá na Dakaru (VRL) by mělo stát kolem 300EUR, takže cena dost podobná jako u IMO.
1 reakcí na tento příspěvek Počítadlo kilometrů na rallye
1 reakcí na tento příspěvek Počítadlo kilometrů na rallye
Ten je chycen k riditkum a je na nem poveseny puvodni reflektor, ktery je tak posunuty dopredu.
Na drzak a do vznikleho prostoru prijde roadbook, IMO a ICO, ktere se bude vzajemne zalohovat a GPS.
Az to zbastlim, dam sem fotku!
není to moc vidět, vyčuhuje trochu zpoza snímače. Je nalepený na lemu kola. Mám ještě připravený náhradní šroubovací, lepení moc nevěřím, ale vydrželo to. Nicméně třeba macháček má před kotouči ochranné plechy, na kterých je snímač a magnet je přímo uvnitř kola. To je samozřejmě lepší.