paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nová Honda VFR - co víte???
18.8.2009 v 23:30
Nemáte někdo další informace o VFR 1200...??? Měla by se ukázat na podzim nebo příští rok na jaře jako novinka...
Kromě "odhalených" fotek z "testování", nemáte někdo další podrobnosti?
Jestli je to pravda, kolik bude stát, jestli bude opravdu 1200ccm, jestli bude mít řetěz nebo kardan, atd....???
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda VFR - co víte???

18.8.2009 v 23:31 | Nahoru | #1
jestli bude, tak bude...

(reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

18.8.2009 v 23:41 | Nahoru | #2
Repulsion> woe...!
že jsem se něco nezeptal, co...???
Ku.wááá.... já ji chci...!

Nová Honda VFR - co víte???

19.8.2009 v 00:07 | Nahoru | #3
Ani nejsem nedočkavej, páč na ní stejně nebudou škvarky

Nová Honda VFR - co víte???

19.8.2009 v 00:21 | Nahoru | #4
No vime hovno... co ti an to mam rict?... A pokud to bude zase VTEC at si ji nalozej do octa...HOwgh
edit. a litrovej motor s 5V do V...

Naposledy editováno 19.08.2009 00:23:04

3 reakcí na tento příspěvek Nová Honda VFR - co víte???

19.8.2009 v 08:15 | Nahoru | #5
Pořád nechápu, co má tolik lidí proti V-Tec. Mě to baví, když to sepne. Kolik toho na v-tec vefru všichni ti kritikové asi tak najezdili?

O novém vefru víme jen to, že to bude Honda Doufám že bude vypadat jinak, než na těch fotkách někde z testování, páč to byl hnus. Hlavně přední světlo.

Jinak se myslím psalo o kardanu, radiálních brzdách, 150+ koní atd.

(reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

19.8.2009 v 08:23 | Nahoru | #6
MartinOH> Tak tak, konečně názor toho co na ní jezdí. V-Tec není nic krkolomného, divokého a zlého. Už jsem s ním najezdil necelých 5 tisíc (možná 4, zapoměl jsem kolik měla při koupi) a zatím vcelku chválím. Neříkám,, že kdyby to tam nebylo, že by to nebylo lepší. Ale znáte to, kdyby byly v řiti ryby, nebylo by rybářů. Takže to tam je, smířil jsem se s tím a není v tom problém. A budu jezdit dál a dál.

Naposledy editováno 19.08.2009 08:24:34

Nová Honda VFR - co víte???

19.8.2009 v 08:26 | Nahoru | #7
Mě např. baví argument pro starou VFR že má rozvod ozubenými koly..Jako by ten rozvodovej řetěz člověk musel měnit každej rok

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda VFR - co víte???

19.8.2009 v 09:05 | Nahoru | #8
Vim jen to co jsi sam napsal... kazdopadne myslim ze bude bomba... a na recenze se uz moc tesim...

Nová Honda VFR - co víte???

19.8.2009 v 09:11 | Nahoru | #9
jestli bude jako na těch fotkách, tak je hnusná a nechci ji

(reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

19.8.2009 v 10:15 | Nahoru | #10
MartinOH> Myslím, že to je tak, že každej je zvyklej na něco. Potom sedne na něco jinýho atypickýho, projede se s tím 3 km a hned soudí, že mu to nepadlo do ruky, jak to je špatný a kdesi cosi.
Já s tím problém nemám a ani jsem nikdy něměl (najeto 20000km).

Nová Honda VFR - co víte???

19.8.2009 v 10:17 | Nahoru | #11
Mám 2001, NX9005 byl tak hodnej, že mi svého V-teca půjčil....vzhledově super, ikdyž já na vzhled starého Vefra nedám dopustit, líbí se mi moc. No vrátil jsem jim zklamanej, dole to kupodivu tak netáhne, pokud tam člověk sází kvalty jeden za druhým, tak se nedá všimnout sepnutí ventilů, pokud jsem jel kolem 6500 ot a plynue a pomalu přidával, tak to jakoby přestalo táhnout a pak najednou zátah jako prase..jo a nevibruje to,což teda starý jo, ale to se mi docela líbí...Jinak tohle jsou i názory NX9005, který jezdil staré Vefro, plus k tomu přidává zvýšení spotřeby o jeden litr na sto km při stejném stylu jízdy....

ad: Mě např. baví argument pro starou VFR že má rozvod ozubenými koly..Jako by ten rozvodovej řetěz člověk musel měnit každej rok
argument pro starý Vefro je v tomhle snad jen o tom zvuku, kterej ty kola vydávají, mě osobně se to moc líbí

2 reakcí na tento příspěvek Nová Honda VFR - co víte???

19.8.2009 v 10:52 | Nahoru | #12
Měl jsem starou babču 1991 a jezdila super. V.Tev ale jezdí o něco lépe. I když je fakt, že díky V-Tecu jsem čekal odspodu lepší zátah. Ale i tak to není úplný slaboch. Když se člověk projede s autem co má V-Tec, tak je to podobné, slibovaný výkon odspodu není nijak závratný, ale jak se pustí ventily do práce, je to super.
Jinak k novému modelu, mě se líbí a věřím, že naživo bude ještě hezčí. Každopádně po stránce techniky si myslím, že není ještě úplně jasno. Každopádně na novou není a asi bych ty penízky za ni ani nedal. Takže pokud se objeví 2010 na trhu, tak minimálně 3 roky potrvá než bude trh z ojetinami zazásoben aspoň pár kusy, ze kterých se bude dát vybrat, což znamená, že nejdříve v roce 2013 se budu rozhodovat jestli ano či ne. Howk.

(reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

19.8.2009 v 22:38 | Nahoru | #13

Spores>Měl jsem starou babču 1991 a jezdila super. V.Tev ale jezdí o něco lépe. I když je fakt, že díky V-Tecu jsem čekal odspodu lepší zátah. Ale i tak to není úplný slaboch. Když se člověk projede s autem co má V-Tec, tak je to podobné, slibovaný výkon odspodu není nijak závratný, ale jak se pustí ventily do práce, je to super.
Jinak k novému modelu, mě se líbí a věřím, že naživo bude ještě hezčí. Každopádně po stránce techniky si myslím, že není ještě úplně jasno. Každopádně na novou není a asi bych ty penízky za ni ani nedal. Takže pokud se objeví 2010 na trhu, tak minimálně 3 roky potrvá než bude trh z ojetinami zazásoben aspoň pár kusy, ze kterých se bude dát vybrat, což znamená, že nejdříve v roce 2013 se budu rozhodovat jestli ano či ne. Howk.



Prodáš svoji a máš na akontaci, ne? Zbytek splátky a můžeš řádit
Samozřejmě, že prachy nemám, řešil bych to půjčkou.

MRZOUT: Nepsalo se o litru, já četl o 1200ccm... a nečetl jsem o 5V, ale o 4V.

MartinOH: Někde jsem i četl o blízkosti výkonu k 200k...! To by byl fičák... Totiž 150k má Fazer a nezdá se mi moc raketoidní, nejezdí to nijak divočeji, než to moje CBF.
Od 1200ccm ve VFR bych si přál aspoň těch 170-180k, jako mají litrové supersporty...
Když už ne těch 200, co má Busa a podobné 1300 nebo 1400ti stovky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

19.8.2009 v 23:27 | Nahoru | #14

MartinOH>Pořád nechápu, co má tolik lidí proti V-Tec. Mě to baví, když to sepne. Kolik toho na v-tec vefru všichni ti kritikové asi tak najezdili?



Tak ja se pridam s kritikou na V-TEC. Mel jsem posledni model VFR pred V-TECem, takze muzu srovnavat. Nebudu se bavit o vzhledu a podvozku, tam novejsi VFR vyhrava. Ale motoricky, je V-TEC proste cesta zpet. Stary VFR jelo opravdu odspoda. Jakekoliv stare Veferko proste V-TECu natre zadek. Staci se jen kouknout jake ma zryleni z 0 na 100 stare VFR a V-TEC. Tam to zjistite cerne na bilem, takze zadne subjektivni pocity. Spinani V-TECu sice neni tak hrozne, jak se vsude tvrdi, ale zkuste si cestovat po dalnici rychlosti +- 170km/hod. Po par km vas trefi, protoze zrovna v teto rychlosti na 6 rychl.stupen V-TEC zapina. Takze jedede 165 V-TEC sepne, zrychli vam to na 170, tak musite ubrat plyn, on vypne, zpomali to, takze vy pridate a za chvili sepne.... a tak porad dokola Takze pokud nekdo kritizuje V-TEC, bohuzel mu musim dat za pravdu

Nová Honda VFR - co víte???

20.8.2009 v 12:20 | Nahoru | #15
Jen by mě zajímalo, jak to nakonec dopadne a jestli nějaká VFR vůbec bude..
A jestli má vůbec cenu se těšit..

Motoricky nejlepší a nejvýkonější byly RC24 ,jen neměly zrovna ideální rozěmry kol a pneu.
Pak s každým novějším modelem rostla váha a díky emisním limitům byly motory čím dál tupější a tupější.

Tuto sezonu jsem jezdil na dvou RC36, na dvou RC36II a na jedné 800Fi. Nevím jestli to byla souhra náhod, ale obě RC36ky jely nejlépe, měly nejživější motor, obě se krásně zvedají na záda. RC36II jely dobře, ale šly pomaleji do otáček a nástup výkonu dole byl dost pozvolný, na zadní je nešlo výplachem dostat. 800Fi potřebuje k životu o 1tis ot/min více. Spodek je výrazně horší než u RC36, anvíc pomalá reakce stříkačky. Pod 3500 ot/min motor už protestoval, na všech RC36 a RC36II jde jet normálně od 2500 ot/min.

Z mého pohledu, je každá generace VFR horší a horší.. Nejraději vzpomínám na starého Interceptora rv.89 v trikoloře, to byl proti dnešním VFR absolutní masakr a motorka se dala i dvojku krásně zvednout na záda..

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda VFR - co víte???

20.8.2009 v 12:44 | Nahoru | #16
VFR 1200 V4





1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda VFR - co víte???

20.8.2009 v 12:46 | Nahoru | #17
A přední světlo

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda VFR - co víte???

20.8.2009 v 12:50 | Nahoru | #18
Nevím jestli parametr "jde na záda"obstojí,každopádně je pro mě V-Tec víc než obrovský zklamání.Už jenom nárůst hmotnosti...Mám RC 36 z 92 roku a kromě mírných výhrad k podvozku a větších k brzdám tam není za těch 10 let vývoje žádnej přínos.Švagr má RC36II a na to že to má karbce s plochýma šoupátkama a dynojet tak žádnej rozdíl.Kamarád má V-Tec 06 takže po doladění a když ho poslouchám tak to je jízda před sepnutím a po sepnutí.Prostě na to musíš myslet a to mi vadí.Proč neudělali plynulou změnu časování když už to chtěli nějak zkurvit.Zrovna motor V4 tyhle "vychytávky" nemá zapotřebí.Už to prostě nikdy nebude to co to bejvalo.Samej ultimate supersport nebo čtvrttunovej cesťák ale sportovně cestovní stroj na nedělní odpoledne nebo na cestu na dovolenou ve dvojku nikde.Soudruzi všech zemí Japonských děte se vysrat!

(reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

20.8.2009 v 12:52 | Nahoru | #19
C.J.> To je hnus velebnosti.No nic du blejt.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

20.8.2009 v 13:04 | Nahoru | #20

standavfr>Mám RC 36 z 92 roku a kromě mírných výhrad k podvozku a větších k brzdám



Nasadil jsem sintrované SBS a maximální spokojenost, brzdí to úplně jinak
Vyzkoušej a budeš určitě velice mile překvapen
http://www.okracing.cz

Nová Honda VFR - co víte???

20.8.2009 v 16:26 | Nahoru | #21
To VFR 1200 V4 prave ze vypada morbidne... to svetlo a vubec ten cumak sice to vypada jak prasatko ale libi se mi to... aspon neco co nejni tolik okoukany jako R1 apod.

(reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

20.8.2009 v 16:51 | Nahoru | #22
C.J.> Už sem sadu SBS spotřeboval,pak sem tam dal sintr Feroda ale to není ani z půlky tak dobrý a zejtra mi přijdou sintr Lucas.Komu sem je zatim dal tak každej byl spokojenej a cena je trochu jinde než SBS .Ale stejně by to mohlo bejt trochu lepší...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

20.8.2009 v 21:59 | Nahoru | #23
C.J.> No tyhle fotky právě znám a k tomu komentář o 1200ccm, V4. Proto jsem psal odpověď MartinoviOH, že o litru nepsali, že psali o 1200 a že jsem četl o V4, ne jak on píše V5.
Taky jsem si všiml kardanu, tak jsem se ptal, jestli někdo víte víc informací.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda VFR - co víte???

20.8.2009 v 22:40 | Nahoru | #24
Prvně se psalo o 5V z MotoGP, což už z počátáku vypadalo jako kachna, 4V 1200ccm je reálnější a i ty fotky by už měly být reálná podoba, kardan by podle všeho skutečně měla mít

Ale mám obavy, že to bude už těžký autobus a už to nenaplní koncept VFR jako cestovně/sportovního stroje. To už bude cesťák jako Bafoň..

Nová Honda VFR - co víte???

21.8.2009 v 08:55 | Nahoru | #25
se trochu obávám, že z toho vyleze něco jako triumph sprint 1050 nebo FJR....prostě kolem 290 kg...ale kardan, to by nemuselo být špatný, člověk se jde na Vefru trochu projet a aby 4x mazal řetěz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

21.8.2009 v 10:03 | Nahoru | #26
C.J.> Aby sme se pak vsichni nedivili ze se to bude jmenovat VFR-1200 XX jinak me se libi moc... klidne bych do ni sel...

(reakce na) Nová Honda VFR - co víte???

21.8.2009 v 11:39 | Nahoru | #27

SensationBlaack>C.J.> Aby sme se pak vsichni nedivili ze se to bude jmenovat VFR-1200 XX jinak me se libi moc... klidne bych do ni sel...



Proč ne, když je to vlastně zase jen kopie XX...

Nová Honda VFR - co víte???

21.8.2009 v 12:23 | Nahoru | #28
No co mě ale nejvíce překvapilo, že stejný motor 1200ccm 4V chtějí dát do nového Blackbirda a PanEuropeana.. Asi musí šetřit.. Pak je logické, že hned zakomponují kardan, překvápko by bylo, kdyby kardan nechali i Blackovi

Ale pak už vůbec nechápu jejich filozofii, Paneuropean a VFR stejný motor? Jaký pak bude mezi těma motorkama rozdíl? STéčko bude ještě težší a více kapotované? Pak VFR takový mezikrok mezi ST a XX a pak bude "čistý sporťák" Blackbird.. Zvláštní..

Ale jestli to tak bude, tak nechápu, proč bych (ač zapřísahlý VeFRista) měl šáhnout po VFR, já bych radějí Blacka s V4 motorem
Prostě VFR už dávno není co bývala a je to čím dál více tupý autobus. A podle fotek i nová VFR to jen potvrzuje a až spíše inkriminuje k Paneuropeanovi. Takže kdyby udělali sportovnější variantu, Blacka s naroubovaným motorem V4, tak to by byla paráda..

Naposledy editováno 21.08.2009 12:28:23

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda VFR - co víte???

21.8.2009 v 12:41 | Nahoru | #29
Urcite to tak neudelaji by si masiny navzajem konkurovali ne? pokud vyjde nove VFR a nebude to nastupce XX tak jiste az vyjde nove XX tak nebude mit stejny motor...

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda VFR - co víte???

21.8.2009 v 12:46 | Nahoru | #30
Psali, že stejný motor bude i v novém Blackovi..
I když zatím se už toho napsalo a skutek utek
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kontrolky Honda VFR 1200F kokoto 17 27.5.2024 v 15:16 kuzmič
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer sydy 17 3.4.2024 v 23:23 Deadman
Zadřený motor VFR 1200 [1, 2, 3] Honda VFR 1200F kuzmič 72 16.1.2024 v 21:38 motodiag
Přední vidle VFR 1200F Honda VFR 1200F Piwell 27 12.10.2023 v 15:06 Piwell
Dynojet Power Commander Honda VFR 1200F ohlin 7 27.5.2022 v 23:24 Richardpa


TOPlist