Moje vize je takova, ze bych nechal v Creptusu dodelat svody k tem mym koncovkam, koupil PowerCommander, KN filtr nechal...
Dal bych taky neco do podvozku... Vymenil bych rotacni tlumic za lepsi-dela nekdo lepsi rotacni tlumic na TL?
A koupil lepsi tlumic rizeni...
Myslite, ze je to dobrej napad? Vzhledove bych to neresil (mozna nechat nastrikat ram, kyvku a kola nacerveno, ale to spis ne...
A nemate predstavu, co to muze stat?
A jeste bych prosil doporucit nejaky firmy, ktery delaji veci, ktery planuju a opravdu to funguje a k necemu to je...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění telátka...
Dědóch>čtu tady o těch pružinách...
kdyby jste někdo chtěl pružiny progresivní,zesílený... napište.
nechávali jsme si dělat v plzni,dvě pružiny v 10 lidech vycházely na cca 250,-
píšu to sem,kdyby se někomu nechtělo dávat xy tisíc a měl by víc zájemců
Hlásím se,hlásím se!
(honem se rozmyslete,kdo to ještě chcete,čím víc tím líp)
1 reakcí na tento příspěvek Ladění telátka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění telátka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění telátka...
Dr.Ďuričko22>Dědóch>Ahoj! A kde jsi sehnal potřebné udaje?
Musíš jím zaslat udaje.
Tzn. vydělat pružinu a technolog ti pošle v mailu co potřebuje oměřit (délku,poč. závitu,tloušťku drátu,vnější průměr pružiny)
Pak si řekneš o kolik to chceš tužší a jestli normál,nebo progresivně (progresivita nemá na cenu vliv)
Jo a 250,- to bylo za jednu pružinu.
Domluva s nima je,jsou ochotní.
Zadní pružina je včetně komaxitu!
Naposledy editováno 18.08.2009 21:00:48
1 reakcí na tento příspěvek Ladění telátka...
"přední-původně 515 mm nyní 530 mm 5 drát přitvrzení o 30% 12x progreso
zadní-pův. 250 mm nyní 275 mm 11,8 drát přitvrzení o 25% tuhost c(N/mn) 74"
a todle je napsaný v objednávce
" - materiál FDSiCr, ČSN 026002
- tuhost c = 4 N/mm – zesílení o 15% proti originálu
- maximální možné stlačení pružiny o 340 mm (na délku 260 mm)
silou F = 1 356 N
- v případě požadavku progresivního vinutí nutno upřesnit poměry tuhostí a
zdvihů měkkého a tvrdšího zdvihu pružiny, maximální možná síla zůstane
beze změny, dojde ke zkrácení pracovního zdvihu"
nejlíp když jím napíšeš,oni to s tebou proberou.
Naposledy editováno 18.08.2009 21:22:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění telátka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění telátka...
Dr.Ďuričko22>Dědóch> Great Mam to tam kousek,takže super
v poho,základem dobrý ceny = hodně kámošu co shání taky... pak seš na směšný ceně a fakt to funguje
jo jinak u TLS je ozkousene 1kg na mm ....
jo a jedno TLS na kterem je videt do jake krajnosti se da ten tjunink dostat:
Naposledy editováno 19.08.2009 09:47:06
1 reakcí na tento příspěvek Ladění telátka...
Honzo>...jestli do toho půjdeš v zime určitě,tak pokud proti tomu nic nemáš,bych se přidal.Máš na mysli Racetech vid?
To "S" je hodněhodně ta swingarmice je zajímací,podle mě je to Sková+vyztužená+přemístěný příruby alá R aby tam mohl jít umístit Rkovej Ohlins a to je elagantní řešení jak prase...jen mi vrtá hlavou co je ta chromovaná věc na bloku??
Asi fanda néé??
Dr.Ďuričko22>Takže já jsem zase hapal...a už mi to začíná docela srát...
Honzo>...jestli do toho půjdeš v zime určitě,tak pokud proti tomu nic nemáš,bych se přidal.Máš na mysli Racetech vid?
To "S" je hodněhodně ta swingarmice je zajímací,podle mě je to Sková+vyztužená+přemístěný příruby alá R aby tam mohl jít umístit Rkovej Ohlins a to je elagantní řešení jak prase...jen mi vrtá hlavou co je ta chromovaná věc na bloku??
Asi fanda néé??
co si zase tropil cece? a co ty a motka, oba ok?
racetech sem chtel puvodne, ale ti resi jen pruziny a hi-speed kompresni tlumeni(gold valve) sehnal sem reference na firmu GPtech(taky z us) a ty maji poresenej jak hi speed vetil (obdoba goldvalve) tak i hi speed rebound ventil a i jiny jehly do lowspeed okruhu (tzn ty sroubky na vidlich by konecne mely neco delat, u serie at tocis jak chces furt nic) plus upravenej hydraulickej doraz kvuli delsimu zdvihu (pruziny na okruh davaj linearni - v beznym provozu hrozi sem tam doraz ale proste pouzivas vetsi zdvih nez u progresivnich...) cely to vychazelo kolem 8tis v materialu.. tzn plus minus podobne jako komplet od racetech... posta+clo+atd uvidime....
to sko je docela divoky, vidle vypada fak na predelanou Skovou, uplne predlanej spodni i horni uchyt a tlumic i pruzina jsou "klasicky" ... ta chromova vec taky netusim co je.. zkusim zjistit:)
1 reakcí na tento příspěvek Ladění telátka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění telátka...
vosmičku do ovladatelnosti ještě dam,ale pak už na to házim bobek
Naposledy editováno 19.08.2009 12:24:39
Dr.Ďuričko22>karf i assassin>...a já už myslel že je to konečně urychlovač částic...achjoo Majitel tedy alespon "centralizoval hmotu"
vosmičku do ovladatelnosti ještě dam,ale pak už na to házim bobek
tyyy jo vzdyt to neni tak zly...mel si se svezt na tom mym, jestli je to u toho tvyho nakej error, nebo sis jeste nezvykl:)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |