globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
Ahoj všem, potřebuju poradit. Mám teď Transalpa 650 a uvažuju o DL 650. Transalpovi jsem už trošku našel limity a občas bych si přál pár koní navíc. V strom má o 10 kw víc, váha stejná. Zajímá mě, jestli máte někdo zkušenost s oběma motorkama, jestli bude přechod výraznější rozdíl. Chci jezdit okolo komína a jednou ročně na dovolenou. Jezdím solo a navíc mám 70 kg. Proto se nechci prát s litrovým Stromem. Už je pro mě zbytečně těžký a v podstatě zbytečně silný. TA už mi přijde trošku slabý, bude malý V strom rozdíl?? Terén nejezdim. díky všem
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

13.8.2009 v 23:03 | Nahoru | #31
Kremlik> Ahoj, chtěl jsem se zeptat jakej máš názor na Aprilia ETV 1000 caponord. Mám XLV 650, jako novej 2005, ale chtěl bych. něco silnějšího a ten Caponord se mi líbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

13.8.2009 v 23:12 | Nahoru | #32
Frenkie32>
jak už jsem někde na foru cca 2 týdny zpět psal, mám ji mezi kandidáty na přesedlání, hodlám sehnat někoho u koho ji zkusím a dáme nějakou delší cestu. Jak sleduju vývoj tohoto tematu - na Alpovi jsem jel, je to nuda, líbí se mi to či ono moc seriozních info nečekej. Spíš prolouskej motodatabázi a přečti recenze uživatelů

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

13.8.2009 v 23:22 | Nahoru | #33
w.o.l.f.> Mám na to čas, chci si vybrat dobře, abych konečně byl spokojenej, nakonec si to budu muset asi vyzkoušet na takříkajíc vlastní kůži a pár motorek projet

2 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

14.8.2009 v 20:36 | Nahoru | #34
Podobné dilema jsem řešil před rokem, co po Pegasu. Měl jsem podobný výběr jako ty a vyhrál Caponord 2004. Člověk si říká, jak mohl jezdit na slabší motorce. Výkonová rezerva je na bezpečné předjíždění nepostradatelná. Pokud budeš jezdit sám-DL650 stačí, pokud ve dvou-litr. I při plném obsazení na šestku stačí jen trochu otočit zápěstím. V nejužším výběru jsem nakonec po dlouhém váhání vyřadil DL1000 právě jen kvůli té moc dlouhé šestce. Na litru nechci při předjíždění řadit. TDM, a vlastně i Varana, jsem vyřadil nejdřív kvůli (mně) ne úplně vyhovujícímu posezu. Caponord (ale s 16" pastorkem!!!) mi sedl jednoduše nejvíc a vůbec nelituji.

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

14.8.2009 v 21:04 | Nahoru | #35
mikap> pěkný stroj, pořádáš dny otevřených dveří, že bych ho okoukl ? Mám ho v hledáčku

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

14.8.2009 v 22:12 | Nahoru | #36
mikap> A co provedení stroje, jak jsi spokojen s kvalitou. Žádné problémy? Slyšel jsem, že se špatně dhánějí na Caponorda díly.

1 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

14.8.2009 v 23:03 | Nahoru | #37
Co to jsou náhradní díly???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

14.8.2009 v 23:08 | Nahoru | #38
mikap> Nesmíš to rozštípat, to je celý...

Talp: já bych si být tebou napřed ujasnil kde a jak chceš hlavně jezdit. Jestli spíš necestou, nebo cestou a podle toho hledal..

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

15.8.2009 v 23:11 | Nahoru | #39
toranaga> No, jezdím spíš silnice a dost často ve dvou s bagáží, proto chci něco silnějšího. Talp je dobrá motka, ale na toto už se mi zdá slabší.

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

16.8.2009 v 13:45 | Nahoru | #40
A toto znáte?

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

18.8.2009 v 09:58 | Nahoru | #41

Frenkie32>Kremlik> Ahoj, chtěl jsem se zeptat jakej máš názor na Aprilia ETV 1000 caponord. Mám XLV 650, jako novej 2005, ale chtěl bych. něco silnějšího a ten Caponord se mi líbí



Ahoj,
tak s ETV zkušenosti nemám a ani jsem na tom nikdy nejel, ale vypadá moc pěkně. Mrkni na nějaké recenze co ti již zde někdo psal a uvidíš. Je to prostě velká mašinka

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

8.9.2009 v 11:53 | Nahoru | #42

Kremlik>Ahoj,
jezdil jsem na všech možných motorkách a měl i Horneta 600, SV1000S. Nakonec jsem za jeden den zkoušel cca 10motorek u kamaráda co prodává mašiny a vybíral co je nej motorka co se týká pohodlí, motoru, iniverzálnosti atd. Byl v tom i ten Transalp, DL650, DL1000,TDM850, VARAN1000 + třeba KAWA ZR7, GSXR1000 atd. což ty nechceš. Musím říct, že nejlepší co jsem za ten den vyzkoušel byl DL1000 a tuto motorku jsem si taky hned koupil. Je to moje 3 motorka za rok a zatím nejlepší. Cestování super, zábava super, ovladatelnost bomba je to jako kolo pro děcka jen se to nezdá na první pohled, ale jak se rozjedeš, tak je to paráda. DL650 je slabota pokud jedeš ve dvou a nedej bože jěště naloženej a máš předjíždět, tak seš v prdeli .Pokud máš už něco odjeto na transalpu, tak běž do DL1000, ten tě při předjíždění v plné náloži(ve dvou i s bagáží) vystřelí z praku už od nízkých otáček, takže nemusíš nic dělat jen otočit heftem a seš v trapu a toto ti neudělá ani DL650, TDM a ani Varan. Varan je spíše cestovnější a není tak ovladatelnej. Pokud budeš potřebovat ještě nějaké info, tak napiš.
jinak si vyber dle svého uvážení a gusta
čau
Myšák



Ahoj docela zajímavé info. Tedy až na poznámku o DL650. Samozřejmě že má jen 2/3 výkon než DL1000, ale cestovat a předjíždět v plný náloži se na ní dá v pohodě. Napsat, že "při předjíždění na naložené DL650 jsi v prdeli" svědčí o tom, že jsi na naloženým malým stromkovi nikdy nejel (nemyslím to ve zlym). Usuzovat to z chování "prázdné" mašiny nelze.
Při celkové váze 460kg jsme naprosto v pohodě na dálnici drželi tempo 160km. Mimo silnice po štěrku a kamení mnohdy dost prudké stoupání taky v klidu. Kam jsme potřebovali tam jsme vyjeli. mrkni sem

Naposledy editováno 08.09.2009 12:11:49

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

8.9.2009 v 12:32 | Nahoru | #43
Taky doplním pár info - teď o víkendu jsem najel cca 650 km a z toho polovinu na DL650 a polovinu na TA650

stručně řečeno - čím pomaleji a po víc rozbité cestě a v terénu tak tím lépe pro TA, čím lepší silnice a čím rychleji tím lepší DL

když jsem vybíral moto tak mě DL moc nesedlo a TA hned, ale po pár desítkách km jsem si teď na TA zvyknul a super - ale to je problém všech krátkých zkušebních jízd chce to aspoň 100 km aby si člověk udělal nějaký rozumný názor (no a pak jsem si ještě krátce zkusil DR650 a bandita aby to bylo komplet)

TA je víc houpavější, větší gaučák a lépe zvládá terén, ale zadní odpružení není moc dobré, přední 21 je v terénu znát, je jednodušší na jízdu a člověk si nemusí moc zvykat, líp jede v nízkých otáčkách, ale nahoře vadne, pro jízdu ve stupačkách to chce zvednout řidítka a pak OK, vyplétaná kolo v terénu toho snesou více, ale to je je nepodstatná drobnost pro většinu lidí, kdo však chce i do terénu tak to ocení spolu s 21
vepředu mám progresivní pružiny a při ostřejsí jízdě je to znát je stabilnější a tolik se při brždění nepotápí

DL je celkově modernější, pevnější rám a stabilnější podvozek, při rychlejší jízdě na silnici je lepší stabilnější, má ostřejší nástup brzd, při silnějším brždění se to srovnává, větší výkon je při vytočení znát, 6kvalt a větší nádrž spolus nízkou spotřebou umožňuje dobrý dojezd, sportovní jízda je agresivnější, ale pro mě trochu překvapivě se ukázalo, že neujede TA v první zatáčce, ale pomalu ujíždí
posez pohodlný, horní část o trochu lépe krytá, ale fouká víc na kolena, pro mě překvapivě se i ve stupačkách se dá dobře vést, ale má menší zdvihy než TA takže v terénu je to o tom kolik si pilot dovolí, ale nutnost je spodní kryt - olejový chladič je hned na ráně
u horších cest mi ještě trochu vadila šířka stroje dole za stupačkami, párkrát jsem si tma kopnul nohou do něčeho v místech kde u TA nic není

čili obě jsou solidní stoje, ale každý má univerzáůlnost posunutou trochu jinam - TA si lépe proadí i s horšími cestami a lehkým terénem a DL si zase lépe poradí se silnicema, o dálnici nemluvě tam má jesně navrch

osobně bych bral TA s motorem a zadní vidlicí z DL a to by byl ideální stroj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

10.9.2009 v 20:33 | Nahoru | #44

w.o.l.f.>moje odpověď zní ne!
.... ptej se a hledej info o Yamaze TDM-900. Ikyž je to spíše silnice.



Hele, wolfe - jak to děláš, žes tak chytrý..??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

10.9.2009 v 20:47 | Nahoru | #45
tobig> když už někoho cituješ tak ber celou pasáž

moje odpověď zní ne!
je to ale jen můj názor jsem na tom stejně a příští rok půjdu do něčeho z trojlístku nebo čtyř? lístku Varan-Strom-CapoNord,Kawa KLW-1000. Z mého pohledu je DL.650 zbytečný přestupní mezikrok k litru. Pokud chceš kompromisy a necítíš se na velkou mrchu ptej se a hledej info o Yamaze TDM-900. Ikyž je to spíše silnice.


jinak chytrý nejsem pár srovnání je třeba tu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

10.9.2009 v 21:14 | Nahoru | #46
w.o.l.f.> proč? já reagoval jen na to, co jsem ocitoval. Miluji tyhle závěry od lidí, jako jsi ty... bez urážky.

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

10.9.2009 v 21:48 | Nahoru | #47
tobig> nevím o co Ti jde ale slovem volby kompromisu TDM byla myšleno spíše více silniční zaměření než u těch druhých a to že je třeba lehčí jak Varan nejsou to mé závěry akorát zkušenosti z testu a některých majitelů motorek asi tak...

1 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

10.9.2009 v 22:30 | Nahoru | #48
Vo co gou? Jinak tedy, kolik máš na motorkách, o níchž se zmiňuješ a děláš soudy najeto? Jak dlouho jsi je vlastnil?
Nezlob se, ale z doslechových informací dělat závěry..?

2 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

10.9.2009 v 22:38 | Nahoru | #49
Ono je někdy dát na řeči to nejlepší, co jde udělat...
Fakanům můžeš říkat stokrát, že kamna pálej. Ale nakonec si na ty kamna šáhne, protože nevěří....a opravdu pálej. Pak řve, protože ho to bolí

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

10.9.2009 v 22:47 | Nahoru | #50
tobig> hele mě nevytočíš, možná máš rýpavý večer a taky sis asi nepřečetl založené tema od začátku takže přeji dobrou noc

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

10.9.2009 v 22:54 | Nahoru | #51
Trutnovacek> je to tak,
jinak mi o vlásek uniklo pěkné Varadero od kamaráda z motoparty, prodával a koupil r 1200gs. Bezděky jsem si vzpoměl na Tebe, páč i při jeho výšce 174km na něm za pomoci sníženého sedla křižoval naše a evropské silnice

jo a edit-už jsi prodal ER-5 a co malý stromek už nějaký čeká?

Naposledy editováno 10.09.2009 22:55:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

10.9.2009 v 22:56 | Nahoru | #52

w.o.l.f.>Trutnovacek> je to tak,
jinak mi o vlásek uniklo pěkné Varadero od kamaráda z motoparty, prodával a koupil r 1200gs. Bezděky jsem si vzpoměl na Tebe, páč i při jeho výšce 174km na něm za pomoci sníženého sedla křižoval naše a evropské silnice



to se divím, že se na to vlezl.... při té vejšce...

jinak jasný chápu - překlep

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

10.9.2009 v 22:57 | Nahoru | #53

w.o.l.f.>Trutnovacek> je to tak,
jinak mi o vlásek uniklo pěkné Varadero od kamaráda z motoparty, prodával a koupil r 1200gs. Bezděky jsem si vzpoměl na Tebe, páč i při jeho výšce 174km na něm za pomoci sníženého sedla křižoval naše a evropské silnice

jo a edit-už jsi prodal ER-5 a co malý stromek už nějaký čeká?



ještě neprodal.... jeden potenciální zájemce byl... ale kupuje traktor...

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

10.9.2009 v 23:03 | Nahoru | #54
ne fakt má 174cm taky sedlo baxter bylo na Varanovi o 4cm níž tedy níž jak u mého TA akorát ta váha mašiny pekelná, ale když už jedeš tak není co řešit...

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

10.9.2009 v 23:06 | Nahoru | #55
Trutnovacek> máš ji hezkou, určo prodáš, přeju hodně štěstí, jinak jsem koukal na malé stromky a ceny jsou docela příznivé...

(reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

11.9.2009 v 11:18 | Nahoru | #56

Trutnovacek>Ono je někdy dát na řeči to nejlepší, co jde udělat...
Fakanům můžeš říkat stokrát, že kamna pálej. Ale nakonec si na ty kamna šáhne, protože nevěří....a opravdu pálej. Pak řve, protože ho to bolí



No, ono je někdy dobrý si na kamna šáhnout.... i za tu cenu

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

26.11.2009 v 19:46 | Nahoru | #57
koukal sem ti do profilu a vymenu si asi jeste neprovedl a tak si dovolim malej komentar. Mel jsem jak Transalpa tak take Vstroma. Na obou jsem jezdil v jednom i dvou a vlastne s obema masinama jsem byl spokojenej. A ted k rozdilum na ktery sem prisel pri zmene: vstrom ma pruznejsi motor, vetsi kroutak, lip mi jde do zatacek (lepsi profil gumy-je spis silnicni), nizsi spotreba (nepatrne) jinak je vse podobne: slusna ochrana proti vetru, prijemny posez, fakt pohodlne na delsi cesty ... :) Jak se tak ctu tak mi z toho vyplyva, ze obe jsou fajn a zalezi na tom co se ti libi :D

Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??

25.12.2009 v 01:30 | Nahoru | #58
Osobně bych brzdy neporovnával... A pneu do určité míry také ne. Odpružení, motor, převodovku, ochranu, pohodlí, posez jezdce, promyšlenost koncepce (úložný prostory, přehlednost přístrojů atd.) proč neporovnat. Brzdy fakt ne, už jsem to někde psal, ale i u dvou TA se najde tolik propastných rozdílů v brzdové skupině vinou, jak použitých destiček, případně kotoučů.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 48 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio


TOPlist