2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
jak už jsem někde na foru cca 2 týdny zpět psal, mám ji mezi kandidáty na přesedlání, hodlám sehnat někoho u koho ji zkusím a dáme nějakou delší cestu. Jak sleduju vývoj tohoto tematu - na Alpovi jsem jel, je to nuda, líbí se mi to či ono moc seriozních info nečekej. Spíš prolouskej motodatabázi a přečti recenze uživatelů
2 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
1 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
Talp: já bych si být tebou napřed ujasnil kde a jak chceš hlavně jezdit. Jestli spíš necestou, nebo cestou a podle toho hledal..
Frenkie32>Kremlik> Ahoj, chtěl jsem se zeptat jakej máš názor na Aprilia ETV 1000 caponord. Mám XLV 650, jako novej 2005, ale chtěl bych. něco silnějšího a ten Caponord se mi líbí
Ahoj,
tak s ETV zkušenosti nemám a ani jsem na tom nikdy nejel, ale vypadá moc pěkně. Mrkni na nějaké recenze co ti již zde někdo psal a uvidíš. Je to prostě velká mašinka
Kremlik>Ahoj,
jezdil jsem na všech možných motorkách a měl i Horneta 600, SV1000S. Nakonec jsem za jeden den zkoušel cca 10motorek u kamaráda co prodává mašiny a vybíral co je nej motorka co se týká pohodlí, motoru, iniverzálnosti atd. Byl v tom i ten Transalp, DL650, DL1000,TDM850, VARAN1000 + třeba KAWA ZR7, GSXR1000 atd. což ty nechceš. Musím říct, že nejlepší co jsem za ten den vyzkoušel byl DL1000 a tuto motorku jsem si taky hned koupil. Je to moje 3 motorka za rok a zatím nejlepší. Cestování super, zábava super, ovladatelnost bomba je to jako kolo pro děcka jen se to nezdá na první pohled, ale jak se rozjedeš, tak je to paráda. DL650 je slabota pokud jedeš ve dvou a nedej bože jěště naloženej a máš předjíždět, tak seš v prdeli .Pokud máš už něco odjeto na transalpu, tak běž do DL1000, ten tě při předjíždění v plné náloži(ve dvou i s bagáží) vystřelí z praku už od nízkých otáček, takže nemusíš nic dělat jen otočit heftem a seš v trapu a toto ti neudělá ani DL650, TDM a ani Varan. Varan je spíše cestovnější a není tak ovladatelnej. Pokud budeš potřebovat ještě nějaké info, tak napiš.
jinak si vyber dle svého uvážení a gusta
čau
Myšák
Ahoj docela zajímavé info. Tedy až na poznámku o DL650. Samozřejmě že má jen 2/3 výkon než DL1000, ale cestovat a předjíždět v plný náloži se na ní dá v pohodě. Napsat, že "při předjíždění na naložené DL650 jsi v prdeli" svědčí o tom, že jsi na naloženým malým stromkovi nikdy nejel (nemyslím to ve zlym). Usuzovat to z chování "prázdné" mašiny nelze.
Při celkové váze 460kg jsme naprosto v pohodě na dálnici drželi tempo 160km. Mimo silnice po štěrku a kamení mnohdy dost prudké stoupání taky v klidu. Kam jsme potřebovali tam jsme vyjeli. mrkni sem
Naposledy editováno 08.09.2009 12:11:49
stručně řečeno - čím pomaleji a po víc rozbité cestě a v terénu tak tím lépe pro TA, čím lepší silnice a čím rychleji tím lepší DL
když jsem vybíral moto tak mě DL moc nesedlo a TA hned, ale po pár desítkách km jsem si teď na TA zvyknul a super - ale to je problém všech krátkých zkušebních jízd chce to aspoň 100 km aby si člověk udělal nějaký rozumný názor (no a pak jsem si ještě krátce zkusil DR650 a bandita aby to bylo komplet)
TA je víc houpavější, větší gaučák a lépe zvládá terén, ale zadní odpružení není moc dobré, přední 21 je v terénu znát, je jednodušší na jízdu a člověk si nemusí moc zvykat, líp jede v nízkých otáčkách, ale nahoře vadne, pro jízdu ve stupačkách to chce zvednout řidítka a pak OK, vyplétaná kolo v terénu toho snesou více, ale to je je nepodstatná drobnost pro většinu lidí, kdo však chce i do terénu tak to ocení spolu s 21
vepředu mám progresivní pružiny a při ostřejsí jízdě je to znát je stabilnější a tolik se při brždění nepotápí
DL je celkově modernější, pevnější rám a stabilnější podvozek, při rychlejší jízdě na silnici je lepší stabilnější, má ostřejší nástup brzd, při silnějším brždění se to srovnává, větší výkon je při vytočení znát, 6kvalt a větší nádrž spolus nízkou spotřebou umožňuje dobrý dojezd, sportovní jízda je agresivnější, ale pro mě trochu překvapivě se ukázalo, že neujede TA v první zatáčce, ale pomalu ujíždí
posez pohodlný, horní část o trochu lépe krytá, ale fouká víc na kolena, pro mě překvapivě se i ve stupačkách se dá dobře vést, ale má menší zdvihy než TA takže v terénu je to o tom kolik si pilot dovolí, ale nutnost je spodní kryt - olejový chladič je hned na ráně
u horších cest mi ještě trochu vadila šířka stroje dole za stupačkami, párkrát jsem si tma kopnul nohou do něčeho v místech kde u TA nic není
čili obě jsou solidní stoje, ale každý má univerzáůlnost posunutou trochu jinam - TA si lépe proadí i s horšími cestami a lehkým terénem a DL si zase lépe poradí se silnicema, o dálnici nemluvě tam má jesně navrch
osobně bych bral TA s motorem a zadní vidlicí z DL a to by byl ideální stroj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
moje odpověď zní ne!
je to ale jen můj názor jsem na tom stejně a příští rok půjdu do něčeho z trojlístku nebo čtyř? lístku Varan-Strom-CapoNord,Kawa KLW-1000. Z mého pohledu je DL.650 zbytečný přestupní mezikrok k litru. Pokud chceš kompromisy a necítíš se na velkou mrchu ptej se a hledej info o Yamaze TDM-900. Ikyž je to spíše silnice.
jinak chytrý nejsem pár srovnání je třeba tu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
1 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
Nezlob se, ale z doslechových informací dělat závěry..?
2 reakcí na tento příspěvek Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
Fakanům můžeš říkat stokrát, že kamna pálej. Ale nakonec si na ty kamna šáhne, protože nevěří....a opravdu pálej. Pak řve, protože ho to bolí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
jinak mi o vlásek uniklo pěkné Varadero od kamaráda z motoparty, prodával a koupil r 1200gs. Bezděky jsem si vzpoměl na Tebe, páč i při jeho výšce 174km na něm za pomoci sníženého sedla křižoval naše a evropské silnice
jo a edit-už jsi prodal ER-5 a co malý stromek už nějaký čeká?
Naposledy editováno 10.09.2009 22:55:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
w.o.l.f.>Trutnovacek> je to tak,
jinak mi o vlásek uniklo pěkné Varadero od kamaráda z motoparty, prodával a koupil r 1200gs. Bezděky jsem si vzpoměl na Tebe, páč i při jeho výšce 174km na něm za pomoci sníženého sedla křižoval naše a evropské silnice
to se divím, že se na to vlezl.... při té vejšce...
jinak jasný chápu - překlep
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna Transalpa 650 za V-stroma 650??
w.o.l.f.>Trutnovacek> je to tak,
jinak mi o vlásek uniklo pěkné Varadero od kamaráda z motoparty, prodával a koupil r 1200gs. Bezděky jsem si vzpoměl na Tebe, páč i při jeho výšce 174km na něm za pomoci sníženého sedla křižoval naše a evropské silnice
jo a edit-už jsi prodal ER-5 a co malý stromek už nějaký čeká?
ještě neprodal.... jeden potenciální zájemce byl... ale kupuje traktor...
Trutnovacek>Ono je někdy dát na řeči to nejlepší, co jde udělat...
Fakanům můžeš říkat stokrát, že kamna pálej. Ale nakonec si na ty kamna šáhne, protože nevěří....a opravdu pálej. Pak řve, protože ho to bolí
No, ono je někdy dobrý si na kamna šáhnout.... i za tu cenu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 48 | 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |