Téma: ER5 nebo Zephyr 550 nebo ZXR400
13.8.2009 v 15:34
Ahojte, po dlouhém přemýšlení jsem usoudil že na mou vysněnou Ninju ZX-6R mi asi nezbydou peníze. Do oka mi padly dvě "menší" kawy, ER5 a Zephyr 550.
Měl bych mít cca nějak 40-50 tisíc na nákup motorky plus nějaké drobné na opravy a údržbu.
O zephyrech jsem toho tady na fóru moc nenašel, jen že to jsou docela spolehlivé stroje a na motoru není problém najet okolo 100tkm.. Líbí se mi na něm celkově vzhled, motor, zvuk a jiné prkotiny jako třeba palivoměr
ER-5 měl kámoš, prej to pěkně táhne odspodu ale u "vrchu" žádná sláva.Zvuk taky není podle mého gusta. Zase na druhou stranu vypadá snazší na udržbu (2 válce) a míň žere.
Cenově vychází tyto motorky zhruba stejně, jen zephyr je trochu starší.
Také mě zajímá, jaký je hmotnostní rozdíl mez těmito motorkami? Obě mají stejný výkon ale zephyr je prej malinko těžší.
Motorku bych měl na klidnější ježdění, na projížďky s kamarády a sem tam to malinko protáhnout.
Myslíte že jít do Zephyru 550 by byla dobrá volba? Je to starší motorka (u nás jich moc není, asi bych chtěl nějaký dovoz z D nebo I)
Dík předem za rady.
Měl bych mít cca nějak 40-50 tisíc na nákup motorky plus nějaké drobné na opravy a údržbu.
O zephyrech jsem toho tady na fóru moc nenašel, jen že to jsou docela spolehlivé stroje a na motoru není problém najet okolo 100tkm.. Líbí se mi na něm celkově vzhled, motor, zvuk a jiné prkotiny jako třeba palivoměr
ER-5 měl kámoš, prej to pěkně táhne odspodu ale u "vrchu" žádná sláva.Zvuk taky není podle mého gusta. Zase na druhou stranu vypadá snazší na udržbu (2 válce) a míň žere.
Cenově vychází tyto motorky zhruba stejně, jen zephyr je trochu starší.
Také mě zajímá, jaký je hmotnostní rozdíl mez těmito motorkami? Obě mají stejný výkon ale zephyr je prej malinko těžší.
Motorku bych měl na klidnější ježdění, na projížďky s kamarády a sem tam to malinko protáhnout.
Myslíte že jít do Zephyru 550 by byla dobrá volba? Je to starší motorka (u nás jich moc není, asi bych chtěl nějaký dovoz z D nebo I)
Dík předem za rady.
Naposledy editováno 13.08.2009 23:42:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER5 nebo Zephyr 550 nebo ZXR400
C.J.>Dvouválec 500ccm je fakt slabota.. To tě přestane brzo bavit, jakmile se projedeš na 4válci, tak ho zahodíš do škarpy a půjdeš raději pěšky..
A co člověku asi zbývá když se už žádný 4V menší než 600 nedělaj. A určitě to slabota není pro někoho kdo nemá naježděno a začíná je to dostatečnej výkon, kterej někomu vydrží na sakra dlouho.
1 reakcí na tento příspěvek ER5 nebo Zephyr 550 nebo ZXR400
Ještě by mohla být docela dobrá alternativa ZXR400, co myslíte?
vypadá hezky (taková menší, slabší a levnější ninja )
Naposledy editováno 13.08.2009 22:59:28
vypadá hezky (taková menší, slabší a levnější ninja )
Naposledy editováno 13.08.2009 22:59:28
vlastik.vitek>Ještě by mohla být docela dobrá alternativa ZXR400, co myslíte?
vypadá hezky (taková menší, slabší a levnější ninja )
No taky mě to napadlo .... ale zase nemůžu to "cpát" každému . Pokud víš že pak půjdeš do šestkového supersportu tak by to bylo ideální.
Paneboze, GPZ500S porad zije: Kawasaki.com
Jestli jses sportovec a chces to ne na jezdeni ale na radeni, nechces radsi posetrit a rovnou koupit R4? I kdyz ten 2V se da za rok - dva prodat a mezitim se na nem neco naucis a mas co na presouvani...
Jestli jses sportovec a chces to ne na jezdeni ale na radeni, nechces radsi posetrit a rovnou koupit R4? I kdyz ten 2V se da za rok - dva prodat a mezitim se na nem neco naucis a mas co na presouvani...
právě nejdříve se mi líbil šestkový horntet... pak ZX-6R, pak sem dostal rozum a min penez a tak asi zacnu na necem slabsim. Toho slabsiho jsem chtel prave nejakeho nahace na klidnejsi projizdky a casem na vyjizdky s kamosama (ale takoveho abych s nima udržel aspon trochu tempo, oní jezdí na Z750, 929RR Fireblade apod..) ale nebyl by problem i s tim nejakym kapoťákem :)
takze bych chtel investovat neco kolem těch 40tisic + nejake penize bokem na opravy, helmu, atd..
takze bych chtel investovat neco kolem těch 40tisic + nejake penize bokem na opravy, helmu, atd..
1 reakcí na tento příspěvek ER5 nebo Zephyr 550 nebo ZXR400
Editovan nadpis
Honzuna>A co člověku asi zbývá když se už žádný 4V menší než 600 nedělaj.
Ale dělaj
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=67530&fid=31
Naposledy editováno 13.08.2009 23:45:44
VFR 400 za 18tis a bral bych ji dřívě než ER5
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-vfr-400/honda-vfr-400-125095.html
CBR 400 za 27tis
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-cbr-400/honda-cbr-400-126017.html
GPZ 400R za 27tis
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/kawasaki/kawasaki-gpz-400/kawasaki-gpz-400-120649.html
ZZR 400 za 35tis
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/kawasaki/kawasaki-zzr-400/kawasaki-zzr-400-135221.html
ZXR 400 je hafo.. to ani nemusím psát
Já bych bral samozřejmě VFR 400, Véčko je Véčko. Mimo VFR bych se 400 ccm obashům (japonské verze, které se oficiálně nikdy v evropě neprodávaly) vyhnul.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-vfr-400/honda-vfr-400-125095.html
CBR 400 za 27tis
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-cbr-400/honda-cbr-400-126017.html
GPZ 400R za 27tis
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/kawasaki/kawasaki-gpz-400/kawasaki-gpz-400-120649.html
ZZR 400 za 35tis
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/kawasaki/kawasaki-zzr-400/kawasaki-zzr-400-135221.html
ZXR 400 je hafo.. to ani nemusím psát
Já bych bral samozřejmě VFR 400, Véčko je Véčko. Mimo VFR bych se 400 ccm obashům (japonské verze, které se oficiálně nikdy v evropě neprodávaly) vyhnul.
Jo a zapomněl jsme na bandita 400ccm
32tis
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsf-400-bandit/suzuki-gsf-400-bandit-132085.html
33tis
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsf-400-bandit/suzuki-gsf-400-bandit-135473.html
33500,-
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsf-400-bandit/suzuki-gsf-400-bandit-133333.html
Ale do toho bych nešel, bandit chlazený vodou
ZXR 400 musíš hodně točit aby jelo, zařaĎ do nadpisu i Bandita 600
32tis
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsf-400-bandit/suzuki-gsf-400-bandit-132085.html
33tis
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsf-400-bandit/suzuki-gsf-400-bandit-135473.html
33500,-
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsf-400-bandit/suzuki-gsf-400-bandit-133333.html
Ale do toho bych nešel, bandit chlazený vodou
ZXR 400 musíš hodně točit aby jelo, zařaĎ do nadpisu i Bandita 600
Dyť Bandit 600 jde koupit v pěkném stavu, rv. 96 za 40tis
http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/315086-gsf-600-n-bandit.html
rv.2001 za 47tis
http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/322602-gsf-600-n-bandit.html
http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/315086-gsf-600-n-bandit.html
rv.2001 za 47tis
http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/322602-gsf-600-n-bandit.html
oki Moto maximalne za 40 tisic (kdyby se našel nějaký dobrý kus tak bych možná zainvestoval i těch 45) + musim si nechat neco bokem na ten servis a věci na moto
Jinak jak už jsem psal, moto by byla na normální klidné poježdění, sem tam projížďka s kamarády.. Nejlíp nějaký 4 válec, rok výroby by neměl hrát moc velkou roli (radši koupit o pár let starší, ale v lepším stavu než nějakou "novou" mr*ku)
A ještě něco, moto bych kupoval asi až po sezoně, takže by ty ceny mohly ještě malinko spadnout (ted jen predbezne sonduju, jinak bych zase neusnul )
Jinak jak už jsem psal, moto by byla na normální klidné poježdění, sem tam projížďka s kamarády.. Nejlíp nějaký 4 válec, rok výroby by neměl hrát moc velkou roli (radši koupit o pár let starší, ale v lepším stavu než nějakou "novou" mr*ku)
A ještě něco, moto bych kupoval asi až po sezoně, takže by ty ceny mohly ještě malinko spadnout (ted jen predbezne sonduju, jinak bych zase neusnul )
Jak jsem se ještě ze zajímavosti díval na tu Ninju, tady je docela pěkný kousek Kdyby byla nějaká taková nabídka i po sezóně tak jsem asi rozhodnutý Tato by mi vydržela hodně dlouho... ale nevím jestli mi těch cca 105 koní neurve ruky až u prdele...
1 reakcí na tento příspěvek ER5 nebo Zephyr 550 nebo ZXR400
Jj, řidičák bude bude do 25kw, do konce sezony ještě neco pojezdím na čz175, co mám v garáži a po sezóně bych chtěl teda už koupit nejakou tu "normální" motorku...
Ono se dá sehnat dost motorek s 25kw, jak tak koukám, nejlíp by mi se mi asi líbila ta ZXR400.. Přinejhorším ER5, ale je to za skoro stejné peníze no...
Ono se dá sehnat dost motorek s 25kw, jak tak koukám, nejlíp by mi se mi asi líbila ta ZXR400.. Přinejhorším ER5, ale je to za skoro stejné peníze no...
-jako zacatecnik si nekupuj nic kapotovanyho (jak nekde trosicku spadnes, stoji to vic nez u nahace)
-na 400 bych se vyprdl (mozna jeste ZXR...). prijde mi, ze jich moc slusnych neni (asi), ale predevsim bude problem s dilama (si myslim)
-jestli potrebujes 25kW tak na tu ninju rovnou zapomen. mozna ji s 25kw sezenes, ale asi nebude za 40, krom toho, pokud bude otevrena, tak uz to neni prdel.... (jak pripadny problemy zes na to nemel ridicak tak sila motoru (jasne, tady kazdej pise, jak sestka nejede, ale to asi mysli nad 150km/h. nebo se chces zabit?)
-mit 500ccm na zacatek je nejen levnejsi po vsech smerech (ani pak mozna pri prodeji moc netratis, ale hlavne je to rozumny a ne zadna ostuda (borecek na delu kterej se neumi pomalu ani rozjet je dost smesnej)
-kup si nejlip seskrcenou, v 21 vyhod to skrceni a bude to v pohode (on si clovek po par tisicich km mysli, jak super umi jezdit na motorce, ale jak prijde nejaka nestandartni situace.....)
-kup si radeji levnejsi motorku a lepsi hadry. kdyz spadnes, boli to
-az se to trochu naucis, tak tem silnejsim bajkum budes stihat (na rovince ti ujedou, kdy budou chtit, ale v zatackach se neda jezdit 200)
-zapomnel jsem neco?
-na 400 bych se vyprdl (mozna jeste ZXR...). prijde mi, ze jich moc slusnych neni (asi), ale predevsim bude problem s dilama (si myslim)
-jestli potrebujes 25kW tak na tu ninju rovnou zapomen. mozna ji s 25kw sezenes, ale asi nebude za 40, krom toho, pokud bude otevrena, tak uz to neni prdel.... (jak pripadny problemy zes na to nemel ridicak tak sila motoru (jasne, tady kazdej pise, jak sestka nejede, ale to asi mysli nad 150km/h. nebo se chces zabit?)
-mit 500ccm na zacatek je nejen levnejsi po vsech smerech (ani pak mozna pri prodeji moc netratis, ale hlavne je to rozumny a ne zadna ostuda (borecek na delu kterej se neumi pomalu ani rozjet je dost smesnej)
-kup si nejlip seskrcenou, v 21 vyhod to skrceni a bude to v pohode (on si clovek po par tisicich km mysli, jak super umi jezdit na motorce, ale jak prijde nejaka nestandartni situace.....)
-kup si radeji levnejsi motorku a lepsi hadry. kdyz spadnes, boli to
-az se to trochu naucis, tak tem silnejsim bajkum budes stihat (na rovince ti ujedou, kdy budou chtit, ale v zatackach se neda jezdit 200)
-zapomnel jsem neco?
tak zase takový začátečník nejsem ALe zase nemám naježděné tisíce km.
Tak na tu ninju teda se*u
Tak ještě nějaká taková alternativa
Ale zase to není uškrcené uplně
Tak na tu ninju teda se*u
Tak ještě nějaká taková alternativa
Ale zase to není uškrcené uplně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER5 nebo Zephyr 550 nebo ZXR400
vlastik.vitek> No a už jsi aspoň na ČZ-etě jezdil? Máš už prostě něco na motorkách najeto, nebo se budeš teprve vše učit? Jkao žádná motorka ti neurve ruce, znám z okolí spoustu kluků, co si jako první moto koupili sporty, největší extrém byl známý, co si jako svou úplně první motku koupil GSXR 750 SRAD a po měsíci ji prodal, že je slabá a koupil R1.. A dva roky jezdil bez problémů a pak ji prodal, že ho motorky nebaví..
ZX6R jede už pěkně, ale ani začátečník ji nebude mít problém zvládnout, všechny tyhle sporty táhnou až kolem 10ti tis ot/min, takže pokud nechceš, tak rychle jezdit nemusíš.. Ale pokud zkušenosti nemáš, tak bych fakt volil raději toho naháče, polonaháče, protože když ti to spadne třeba při manipulaci na místě, tak nevznikne žádná škoda. Celo kapota praskne i při blbém spadnutí ze stojánku.. Na fruhou stranu já bych na naháči jezdit nemohl, hrozně mi vadí vítr.
A nevím jak vy, ale já si nemůžu dovolit koupit motorku s vědomím, že ji budu mít rok a dva a pak ji prodám.. Jednak na tomhle vždy strašně proděláš, protože když budeš uvažovat o takové levné motorce, tak ten kdo ji prodává, tak jí huntuje do poslední chvíle a ty budeš muset počítat s koupí nové řetězové sady, gum, filtru, rozvodového řetězu (pokud si nekoupíš VFR, ty tak koupíš od 30tis )) a navíc já strašně nerad motorky prodávám..
Takže já osobně bych si koupil motorku, o které předem vím, že z ní během sezóny "nevyrostu". Šestková Ninja je moc pěkná, ale tam bych měl strach, že už budou všechny dost vylítané, přece tohle už je fakt sport a každý to huntuje, zvedá na zadní (tzn. minimálně ložiska v krku v háji, plasty po dopadu trpí, praskliny v laku..) Díval bych se raději po jednodušších strojích, které jedou pěkně od nízkých otáček, např. výborná volba by byla Suzuki GSX-F, ať už 600 nebo 750.. V inzerci od 18tis Kč
za 35tis je moc pěkná tahle rv.95
http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/311396-gsx-600-f.html
ZX6R jede už pěkně, ale ani začátečník ji nebude mít problém zvládnout, všechny tyhle sporty táhnou až kolem 10ti tis ot/min, takže pokud nechceš, tak rychle jezdit nemusíš.. Ale pokud zkušenosti nemáš, tak bych fakt volil raději toho naháče, polonaháče, protože když ti to spadne třeba při manipulaci na místě, tak nevznikne žádná škoda. Celo kapota praskne i při blbém spadnutí ze stojánku.. Na fruhou stranu já bych na naháči jezdit nemohl, hrozně mi vadí vítr.
A nevím jak vy, ale já si nemůžu dovolit koupit motorku s vědomím, že ji budu mít rok a dva a pak ji prodám.. Jednak na tomhle vždy strašně proděláš, protože když budeš uvažovat o takové levné motorce, tak ten kdo ji prodává, tak jí huntuje do poslední chvíle a ty budeš muset počítat s koupí nové řetězové sady, gum, filtru, rozvodového řetězu (pokud si nekoupíš VFR, ty tak koupíš od 30tis )) a navíc já strašně nerad motorky prodávám..
Takže já osobně bych si koupil motorku, o které předem vím, že z ní během sezóny "nevyrostu". Šestková Ninja je moc pěkná, ale tam bych měl strach, že už budou všechny dost vylítané, přece tohle už je fakt sport a každý to huntuje, zvedá na zadní (tzn. minimálně ložiska v krku v háji, plasty po dopadu trpí, praskliny v laku..) Díval bych se raději po jednodušších strojích, které jedou pěkně od nízkých otáček, např. výborná volba by byla Suzuki GSX-F, ať už 600 nebo 750.. V inzerci od 18tis Kč
za 35tis je moc pěkná tahle rv.95
http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/311396-gsx-600-f.html
1 reakcí na tento příspěvek ER5 nebo Zephyr 550 nebo ZXR400
C.J.: Trochu si protiřečís. Nejdřív mu radíš naháče, pak sem pastneš fotky starejch kapot.
Jinak teda asi máš k motorkám jinej vztah, mě by ani nenapadlo mašinu kurvit jen proto, že ji budu prodávat.
Jinak teda asi máš k motorkám jinej vztah, mě by ani nenapadlo mašinu kurvit jen proto, že ji budu prodávat.
Já si neprotiřečím
Původně to bylo vlákno o ER5 a zephyrovi, pak přiznal barvu, že se mu líbí ZXR, tak vo co go?
Neříkám že prodejce mašinu kurví před prodejem, říkám, že sere na údržbu a např. nebude měnit řetězovku, brzd. desky a tak, když ví, že jí stejně během sezony prodá.. A při cenách motorek kolem 30tis jde předpokládat, že tomu tak bude
Naposledy editováno 14.08.2009 11:17:42
Původně to bylo vlákno o ER5 a zephyrovi, pak přiznal barvu, že se mu líbí ZXR, tak vo co go?
Neříkám že prodejce mašinu kurví před prodejem, říkám, že sere na údržbu a např. nebude měnit řetězovku, brzd. desky a tak, když ví, že jí stejně během sezony prodá.. A při cenách motorek kolem 30tis jde předpokládat, že tomu tak bude
Naposledy editováno 14.08.2009 11:17:42
C.J.> NA čz už jsem jezdil
Kámoš mi to říká taky, at koupím už neco lepšího co má aspon napsaných 25kw a dávám si bacha (ale v provozu člověk nikdy neví, může jezdit slušně a smete ho nějaký plechovkář)..Taky říkal že ty šestky extrémě netáhnou, když se drží pod 9-10 tisíci ot/min..
Kámoš mi to říká taky, at koupím už neco lepšího co má aspon napsaných 25kw a dávám si bacha (ale v provozu člověk nikdy neví, může jezdit slušně a smete ho nějaký plechovkář)..Taky říkal že ty šestky extrémě netáhnou, když se drží pod 9-10 tisíci ot/min..
Já jen říkám, že když přijde čas servisu, tak ten servis udělám, i kdybych ji měl za 2 měsíce střelit. A když to kupující neocení, neva, najde se někdo jinej.
Ono je lepší si pár tisíc připlatit a koupit servisovanou motku než vylítanej škopek o pár litrů levnější.
Ono je lepší si pár tisíc připlatit a koupit servisovanou motku než vylítanej škopek o pár litrů levnější.
xluke79> presne tak. kdyz to teda kazdej kurvi, tak je jedina moznost koupit funglovku
vazne zkus radeji bandita nez gsx-f.
v kazdym pripade, je docela potreba, vzit si ke koupi nekoho, kdo uz nejaky ty drobny zavadicky pozna a tak. nejlip majitele stejny motorky jako chces koupit.
pripadne se hlasim na zephyra
vazne zkus radeji bandita nez gsx-f.
v kazdym pripade, je docela potreba, vzit si ke koupi nekoho, kdo uz nejaky ty drobny zavadicky pozna a tak. nejlip majitele stejny motorky jako chces koupit.
pripadne se hlasim na zephyra
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |