Měl bych mít cca nějak 40-50 tisíc na nákup motorky plus nějaké drobné na opravy a údržbu.
O zephyrech jsem toho tady na fóru moc nenašel, jen že to jsou docela spolehlivé stroje a na motoru není problém najet okolo 100tkm.. Líbí se mi na něm celkově vzhled, motor, zvuk a jiné prkotiny jako třeba palivoměr
ER-5 měl kámoš, prej to pěkně táhne odspodu ale u "vrchu" žádná sláva.Zvuk taky není podle mého gusta. Zase na druhou stranu vypadá snazší na udržbu (2 válce) a míň žere.
Cenově vychází tyto motorky zhruba stejně, jen zephyr je trochu starší.
Také mě zajímá, jaký je hmotnostní rozdíl mez těmito motorkami? Obě mají stejný výkon ale zephyr je prej malinko těžší.
Motorku bych měl na klidnější ježdění, na projížďky s kamarády a sem tam to malinko protáhnout.
Myslíte že jít do Zephyru 550 by byla dobrá volba? Je to starší motorka (u nás jich moc není, asi bych chtěl nějaký dovoz z D nebo I)
Dík předem za rady.
Naposledy editováno 13.08.2009 23:42:36
Není lepší nejakej starší šestkovej Banďour?
1 reakcí na tento příspěvek ER5 nebo Zephyr 550 nebo ZXR400
-vaha....skoro to samy, 175-180kg sucha, plna 200
-vykon podobnej, ALE: zephyr ma maximum kroutaku v 6000, kdezto CB (ER) asi v 7500,
cili odspoda se zephyr sbira lip.(zkouseli jsme zrychleni, ale na stejnej kvalt, takze dvouvalec tam mel min tocek, tak byl mirne v nevyhode)
-Kazdopadne pocit nas obou z CB : v prostredku to celkem jede, ale zatahne to poradne az nahore. Proti tomu zephyr se sbira uz ve strednich tockach.
-CB o dost vic vibruje ve vsech otackach (nevim jak ER), coz treba me osobne dost vadilo a bolely me ruce.
-spotreba predpokladam podobna, zvuk ma samo 2V lepsi
-zephyr ma vpredu 2 kotouce (CB i ER jeden), takze ma potencial lip brzdit, ale ani ten jeden kotouc nebrzdil spatne
-zephyr ma vepredu uzsi sedlo, lip se dosahne na zem
-celkove jsou si ty motorky hodne podobny, nejaky kousani kola pri porazeni na 2V jsem nepozoroval, je to jen 500. Motorem to brzdi rozumne.
-zephyr je myslim si hezci a taky jsem videl ER v realu a tim ze ma jen jeden kotouc a uzky vidle na me pusobila strasne malickata, subtilni, takze me se moc nelibi, ale to je individualni.
-je fakt, ze ER sezenes za stejny prachy novejsi, takze pokud ji chces jen na chvili, tak asi ER.
Jinak na tom servru kawa.cz musím byt registrovaný a platit poplatek 200kč/rok
Dargas> tu motorku bych chtěl tak na 2-3 sezóny.. Jinak ten zvuk se mi líbí vic u toho 4V :)
Zephyra jsem viděl za 1300€ v pěkném stavu tady
U nás zephyrů moc není, a když je tak jen 1991
Pětistovka na sezonu je ok na rozježdění, ale jestli to chceš mít 3 sezony, tak si kup šestku.
ale to je asi dost individualni, nekdo tvrdi ze pod litr to nejede
na foru kawa.czlatit nemusis. clenem klubu nebudes, ale bytuzivatelem fora a psat prispevky je zadara.krom toho cist to jde i tak, ne? Jinak nic uzasnyho se tam o zephyru stejne nedovis, pac jedinej odtud, kdo ho ma, jsem ja
ale je fakt, ze hodne tech motoru ma primarni retez (nemyslim ten od motoru k zadnimu kolu)
a ten se casem vytaha a chrasti.
takze asi je dobry koupit co nejnovejsi stroj.
na druhou stranu cim vyssi objem, tim drazsi.
Ale je fakt, ze ER a banditu je hodne, cili velkej vyber.
hlavne si vem sebou nekoho, kdo se trochu vyzna a bude to v pohode.
1 reakcí na tento příspěvek ER5 nebo Zephyr 550 nebo ZXR400
z porovnani 2V a 4V 500ccm pro me vyplynulo:
pri plnym plynu na 2V mam sice pocit jakehosi "zatahu" (jako ze te nekdo zezadu tlaci)
ale rucicka tachometru leze "strasne" pomalu.
kdezto na 4V mam pocit, ze to jako vubec "nejede" ale rucicka tachometru vali nahoru hodne rychle.
jasne, nejakej velkej rozdil to neni, ale je to tam.
mozna je to tim, ze ten 2V ma proste kroutak az nahore (viz technicke udaje), kdezto zephyr uz v "prostrednich" 6000 otackach.
Jinak pokud chceš jenom mezi er5 a zephyrem - tak já bych šel do modernější er5
Ninja to fakt neni ani omylem, musis radit aby jsi trochu jel, proti CB ma ER5 vyrovnanejsi prubehy vykonu a kroutaku, ale na okresce pro opravdu svizne predjeti musis radeji o dva kvalty dolu.
Dobry napad muze byt ta GPZ500S, ale je jich malo. V zakladu ten samy agregat, nesmrtelny, nenarocny, proste povedeny a stale vykonny. Mne ER5 bere v prumeru 4,7L, cestovne 4,2L a dostal jsem na tachometru z toho 200km/h, coz bude realne ale jen cca 180km/h.
Osobne mi ctyrvalec prijde nudnej, ale urcite subjektivne prijde tocivejsi a vyrovnanejsi. Vec kazdeho soudruha co chce mit doma...
1 reakcí na tento příspěvek ER5 nebo Zephyr 550 nebo ZXR400
1 reakcí na tento příspěvek ER5 nebo Zephyr 550 nebo ZXR400
No na začátek určitě dobré
Ale když vidím za stejnou cenu ER5 a GSF600 nebo dokonce i FZS600, tak mi nějak uniká důvod, proč by měl člověk sáhnout po ER5
1 reakcí na tento příspěvek ER5 nebo Zephyr 550 nebo ZXR400
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |