paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
AHoj,potřeboval bych Vaše poznatky co se týče poruchovosti,pohodlí při jízdě,údržba,spotřeba a výkon,vybavení těhle dvou mašin.
Upřesním,že by se jednalo o modely VTR1000F r.v.2002 tady mě láká výkon a vzhled ,prostě se mi líbí.
u VFR 800 r.v. 99 bez V-Tecu tady mě láká system propojení brzd a vyloženě cesťák 4 válce,vzhled trošku mínus.....ale na cesty asi větší pohodlí.....díky za názory
Anketa: VTR nebo VFR?
VTR 100 F
38%
28
VFR 800
62%
46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:24 | Nahoru | #61
mateSAS> V2 nejede od spodu? To už tady taky x krat proběhlo. Tak ale porovnávej srovnatelný.
např. VTR nabo TL a CBR 900 nebo ZX9R...
To je dobrý když to píše člověk s GSXR 600, která nejede do 8tisíc ot.....

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:29 | Nahoru | #62
mateSAS> Jo podle těhle grafů je to v neprospěch VFR,ale vykoupeno dražším servisem...asi rozhodne opravdu zkušebka....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:40 | Nahoru | #63

Berry7>mateSAS> V2 nejede od spodu? To už tady taky x krat proběhlo. Tak ale porovnávej srovnatelný.
např. VTR nabo TL a CBR 900 nebo ZX9R...
To je dobrý když to píše člověk s GSXR 600, která nejede do 8tisíc ot.....



co mi rika pane je vec jedna :)

kdyz porovnatelny, tak porovnatelny ... cili vezmeme litrovou (nebo neco tesne kolem) kategorii motorek... Co Te napada s motorem V2? VTR SP1, SP2, Ducati 999, S2R monster,TLka, SVcka, co dal? KTM?

a co stavym proti tomu? Triumph Speed Triple 1050 :) ... napriklad :) Ale i cestovni (a tudiz s tupym motorem) Tiger 1050 na tom bude v nizkejch otackach daleko lip!!! a to ne o jednotky Nm, ale o desitky (v pripade toho Speed Tripla) ...

Az mi najdes litrovej dvouvalec, kterej ma ve trech tisicich 100Nm na kole a tuto hodnotu si drzi TRVALE az do omezovace (naprosto rovna krivka kroutaku), tak dej vedet :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:42 | Nahoru | #64
mateSAS> pošli graf sokolíku ať to vidíme...
Jo a proč už na něm nejezdíš...

Naposledy editováno 07.08.2009 13:51:39

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:51 | Nahoru | #65

Berry7>mateSAS> pošli graf sokolíku ať to vidíme...



Tiger 1050

SpeedTriple tam bohuzel jeste neni ... nicmene jeho krivky vypadaji podobne, jen s tim rozdilem, ze krivka kroutaku je STALE nad 100Nm jak jsem psal

Pro porovnani - Tigerovi na motoru pisou 115Ps a 100Nm, Speed Triplu pisou 132PS a 105Nm...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:52 | Nahoru | #66

Berry7>mateSAS> pošli graf sokolíku ať to vidíme...
Jo a proč už na něm nejezdíš...



kdo rikal ze na nem nejezdim?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:54 | Nahoru | #67
mateSAS> Nevidím v profilu...

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:55 | Nahoru | #68
Berry7> pac me to nerika pane :( ... ale ver, ze ted na jednoho koukam :D

1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:56 | Nahoru | #69
kluci,já vím taky o lepšíchj motorkách než jsem tady uvedl,ale je to danými finan.možnostmi,sympatiemi......nejsou to vyloženě vysněné motorky,prostě při výběru se stali adeptkami tyhle,nikomu neberu názor o lepších strojích nebo vhodnějších..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:57 | Nahoru | #70
mateSAS> Jo a když porovnávám ty grafy na DK racing tak se mi zdají dost podobný od 3tis ot.... tak nevím
a ta cena je taky někde jinde...

Naposledy editováno 07.08.2009 13:59:08

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:59 | Nahoru | #71
djgas> OK ... jen jsme tu nadhodili dalsi adepty, ale jak rikas - trosku financne jinak :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:59 | Nahoru | #72
Berry7> podobny v cem? nasel jsi nakej V2, kterej ma kolem 3 000 uz 100Nm? ja ne .... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 14:03 | Nahoru | #73
mateSAS> sorry ale koukni se znovu na graf VTR1000F a 1050 Tiger a srovnej je (mimochodem ani jedna nemá ve 3000ot. 100NM, ale cca 80 - 85 NM) a kdyby je třeba porovnávat Triumph tak z roku 98...

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 14:08 | Nahoru | #74
Berry7> proto jsem rikal, ze Tiger ma tupej, cestovne naladenej motor... Speed Triple vypada jinak ... vydrz az tam bude na strankach :) a ten tech 100Nm opravdu ma :)

A at koukam jak koukam, tak Tiger ma v 3500 nakejch 90Nm ... coz ma to VTRo az u sesti tisic :)

Naposledy editováno 07.08.2009 14:10:50

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 14:19 | Nahoru | #75
no - máš pravdu, že je Tiger lepší, ale srovnej to s Triplem 955 - což jsou stejné roky a podobné zaměření ale peníze pořád větší..
a Tiger a podobné nebudou tak tupé motory od spodu spíš naopak na vršku.

Naposledy editováno 07.08.2009 14:23:06

2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 14:20 | Nahoru | #76
nepřemýšlel jsi nad Aprílií Futurou, případně Falcem?

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 14:26 | Nahoru | #77
VeFeRák> já mám sympatie k japoncům,v okolí se pár italiů pohybuje a bohážel i u kamaráda v servisu,ale to bysme načínali úplně jinou diskuzi a to bych zde nerad,jak sem říkal nikomu jeho favority neberu...

2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 15:01 | Nahoru | #78
Kdybych měl srovnat tyhle dvě motky, tak nevím... Taky byly při mém výběru v hledáčku obě, ale naskytle se velice slušné VTR za neméně slušné peníze, takže nakonec nebylo o čem diskutovat A nelituju toho, litrový dvouvál mi sedl na sto procent. Že to víc žere benzín a gumy je pravda, ale když to člověk moc netočí, není to zase taková tragedie.
Na VTR je znát nižší hmotnost, takže taky plus. Motor VFR a jeho nesmrtelnost je bez diskuzí, o tom žádná... Asi rozhodne, jak hodláš jezdit (kochačka nebo svižněji) a taky jestli hodláš jezdit sám, anebo se spolujezdcem. VTR je asi na turistiku míň vhodná, ale taky se dá. Štreky přes 500km nejsou problém. Dojezd na plnou nádrž mám odzkoušenou 270km, při klidnější jízdě spotřebu udržíš pod 7 litry. A co se týče podvozku - VFR mi přišla měkčí. Což taky asi o něčem svědčí...

Jo a ještě jeden postřeh na závěr : pro ty, co tvrdí, že VTR nikdy vstřik nemělo?

http://honda.katalog...tr-1000-f-firestorm/

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 15:03 | Nahoru | #79
VTR měl kámoš a jezdil jsem na ní a je to fajn věcička, má moc krásnej zvuk, jede prima v celém spektru otáček, posez příjemnej i na cestování! Rozhodně míň váhy na rukách než třeba na falcu. Dá se s ní i dobře po zadním. Celkově se mi to jako moto líbilo. Ta spotřeba nevim, dykcy jsme tankovali tak nějak stejně, nevim že by to nějak žralo. Jdi do VTR!

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 15:10 | Nahoru | #80

Buczo>Jo a ještě jeden postřeh na závěr : pro ty, co tvrdí, že VTR nikdy vstřik nemělo?



nemělo, maj tam chybu

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 15:12 | Nahoru | #81
Jedine VFR
Koukam C.J. dela dobrou reklamu

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 15:34 | Nahoru | #82
Nechci se s nikým hádat, ale všechny ročníky VTR-F byli jen a pouze karburátory. Na tom webu mají chybu (ostatně těch chyb tam mají hromadu i u jiných motorek...).
U tohoto motoru byla stříkačka pouze ve Varaderu od ročníku 03 a výše

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 16:22 | Nahoru | #83

C.J.>raději moc z těch grafů nevycházej, protože mi VFR jede krásně od 2500 ot/min a na tom grafu to začína od 4tis Při loudačce ve čtyřech tisících můžu řadit vyšší kvalt.. Na šestku jde jet 50 kmh/, což je přesně 2tis ot/min. Od 2tis prostě jde normálně jet.. NA 800Fi se mi ale zdálo, že motor


Jezdíš se 750 od 2000 ot. na šestku? Mně pod 3000 docela kope, ale od r. 94 měli trochu jiný časování rozvodů a jiný karburátory, tak možná je to tím. Jinak mám 97-ku bez úprav a když jedu do 6-7000, nemám problém udržet spotřebu 4,5-5 litrů. Na 800fi jsem nejel, tak nemůžu srovnat.

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 18:19 | Nahoru | #84

Buczo>Kdybych měl srovnat tyhle dvě motky, tak nevím... Taky byly při mém výběru v hledáčku obě, ale naskytle se velice slušné VTR za neméně slušné peníze, takže nakonec nebylo o čem diskutovat A nelituju toho, litrový dvouvál mi sedl na sto procent. Že to víc žere benzín a gumy je pravda, ale když to člověk moc netočí, není to zase taková tragedie.



Tady musím dodat, že přes reklamu, kterou VFR dělám, jsem v koncích a kapituluji. VFR je méně sportovní než VTR (když ho řídí Buczo) (a říkám to nerad a nikdy bych to neřekl, kdyby mě Buczo na Hermanci v zatáčkách nevyškolil, tak jak mě vyškolil ) Bohužel skutečně musím uznat, že na výjezdech ze zatáček VFR s VTR neudrží krok, evidentně VTR šlo do zatáček složit mnohem více. Dal jsem do toho vše, obě boty jsem prodřel skrz, i když jsem se snažil opírat jen špičkama. Váha při nejagresivnější jízdě jde na VFR poznat a Buczo mi bez problému sprostě ujel..
Ale na svou obranu mohu říct, že cvoka jako Buczo potkám na cestě tak jednou za dva roky a jinak v zatáčkách drtím 95% jezdců se 150ti koňovými stroji.. Je to vždy 90% na jezdci a 10% záleží na motorce. Protože jak jinak si vysvětlit, že tenhle krásný Mille (Buczova VTR vzadu je taky krasavice ) jezdil poslední a daleko za VFR? Ani výborný stroj nedokáže bez "šílence" za říditky jezdit rychle.



Naposledy editováno 07.08.2009 18:25:36

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 23:27 | Nahoru | #85

nx9005>S Vitkem to neni vespod mrtvejsi, ale primo chciply! Chci zpatky starej motor



no tak to musis poradne rozjet ne ,) a je po problemu..

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

9.8.2009 v 13:49 | Nahoru | #86
kámoš má VTR1000F s laďákama Scorpion a žere mu to 14 když zabere,ale když ji miluješ není co řešit takže proti VTR je ta spotřeba,proti VFR je u mě design...

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

9.8.2009 v 20:58 | Nahoru | #87

VeFeRák>nepřemýšlel jsi nad Aprílií Futurou, případně Falcem?



jasně Futura je dobrá na zimu...člověk se ohřeje

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

9.8.2009 v 22:26 | Nahoru | #88
Ahoj, nahodou jsem jel na obojim, kamos ma VFR a bracha VTR. Ja jezdim 996. Ty dve motorky jsou si podobne vykonem a typem avsak jsou uplne jine, nicmene kdyz jezdi spoulu tak se stihaji.

Osobne bych si polozil otazku co s tou motorkou chces vic delat, zda vyjizky nebo vice cestovani. podle toho bych se rozhodl po tu ci onu motorku.

Pokud vyjizky VTR je naprosto jasna odpoved - zatah od spodu je proste zabava. VFR musis tocit a i kdyz je to ctyrval do V furt je to ctyrval, proste to postrada dvouvalcovy punch. Obecne na VTR se moc cestovat neda, byl jsem s ni sice az na Grossglockneru ale kamos s VFR byl na tom o dost lip. :\

BTW, jenom dodam zkusenosti s VTR:

1) kdyz s VTR jedes extrem tak uz se to oproti 996 hodne vlni...
2) brzdy jsou hodne spatny - musis namontovat nejmene pancerovane hadice!!
3) bez ladaku to neni VTR.

Osobne jsem pro dvouvalcovou techniku - inspiracka je zde:



jeste dodam ze spotreba VTR je pri plnym plynu kolem 6-7litru, takze nevim kde se berou tady tak velky cisla...

Naposledy editováno 09.08.2009 22:35:43

1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

9.8.2009 v 22:34 | Nahoru | #89
Jo video je to pěkné,je fakt že i když mám možnost koupit VTR 2002 a VFR 1998 i tak se mi zdá VFR podvozkem modernější a vyspělejší+dual system brz....jsem na vážkách,je fakt že cesty jezdím max.do 300km...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

9.8.2009 v 22:41 | Nahoru | #90
djgas> hele napis jeste co to je za to VTR? ma to aspon nejakou vybavu? koukam ze jezdis na V2, pokud ti to vyhovuje tak si myslim ze te to VFR dost zklame - musis tocit tocit a tocit. A pak jak tady pisou ostatni je to o dost tezsi stroj...A to je poznat. VFRo me jeste nepredjelo Samosebou pokud si ty stroje muzes projet tak je to lepsi nez procist miliony pro a proti...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell


TOPlist