Mám starý Tipo 1.6(jednovačka)a zlobí startování..
Konkretně:Je to studený,normálně nastaruju a jedu několik km.normální provozní teplota 90 stupnů,jede krásně,drží volnoběh na křižovatkách jak má,a pak zastavím u obchodnáku a jdu si nakoupit.Za cca 20min se vracím a startuju a nechce chytnout!teplota je kleslá na cca 80stupnů.Zkusím trošku přidat plyn a nic.Po chvilce startuju znova,ale bez plynu a pořád nic.teplotu nechám klesnout níž a pak startuju a trošku přidám plyn a chytne se to.motor běží nepravidelně(převalu je se) a pokud bych nepřerušovaně nepřidával plyn tak by zdechl.tak přerušovaně přidávam několik sekund až se motor zase chytne a běží jak má!!
Nevíte čím to může být????
Po osmi letech bez problému tento problém!!jinak nic.
Čím to??
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu automechanika.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu automechanika.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.
Jdi po palivovém čerpadlu a na elektriku se ani nedívej.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu automechanika.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.
Mám tušení na pal.čerpadlo :\
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.
edit: K čerpadlu. Po zapnutí klíčku je slyšet že zavrčí? Pokud ano, tak v něm problém nebude. Navíc je v modulu v nádži a teplota motoru ho nezajímá ani neovlivňuje.
Naposledy editováno 17.08.2009 20:23:16
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu automechanika.
Včera jsem se snažil odjet od obchodu a teplý to chytlo brzo ale mělo to tendenci zdechnout než jsem se pořádně rozjel.ale i když jsem jel tak to občas cukalo.za cca 1km jsem parkoval a sepl se ventilátor.stojím a koukám na otáčkoměr jak v pravidelným intervalu kolísá,nad 1000ot,pak klesá na hranici chodu apak se zase zvedá nahoru.a tak pořád dokola až to zdechne.pak už jsem to nenastartoval.
To jen tak pro doplnění.
Zaráží mě dvě věci: že to v zimě nedělá.a že když už jedu delší dobu tak to jede krásně a drží volnoběh tak jak má.
Jinak je to jednobod BOSCH a pal.čerpadlo je krásně slyšet jak se sepne.kontakty co vedou do vstřik.jednotky jsem prostříkal.
Dam pak vědět čím to bylo.
Díky za rady
Naposledy editováno 17.08.2009 21:25:43