Téma: Prosím o radu automechanika.
 
6.8.2009 v 22:29
Mám problém s autem.Jedná se o benzíňák.
Mám starý Tipo 1.6(jednovačka)a zlobí startování..
Konkretně:Je to studený,normálně nastaruju a jedu několik km.normální provozní teplota 90 stupnů,jede krásně,drží volnoběh na křižovatkách jak má,a pak zastavím u obchodnáku a jdu si nakoupit.Za cca 20min se vracím a startuju a nechce chytnout!teplota je kleslá na cca 80stupnů.Zkusím trošku přidat plyn a nic.Po chvilce startuju znova,ale bez plynu a pořád nic.teplotu nechám klesnout níž a pak startuju a trošku přidám plyn a chytne se to.motor běží nepravidelně(převalu je se) a pokud bych nepřerušovaně nepřidával plyn tak by zdechl.tak přerušovaně přidávam několik sekund až se motor zase chytne a běží jak má!!
Nevíte čím to může být????
Po osmi letech bez problému tento problém!!jinak nic.
Čím to??
Díky.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.

6.8.2009 v 22:32 | Nahoru | #1
to bude spíš problém s ruční brzdou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu automechanika.

6.8.2009 v 22:33 | Nahoru | #2
bagoun> Běž radši spat!

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.

6.8.2009 v 22:34 | Nahoru | #3
Začal bych od toho nejjednoduššího - výměna svíček a fajfky...pak bych mrknul na ventily(nevím jestli tam budou hydroštely či co)

(reakce na) Prosím o radu automechanika.

6.8.2009 v 22:34 | Nahoru | #4
BagoBorec> Muj rozum mi říká čidlo teploty ale nevím.nejsem mechanik.

(reakce na) Prosím o radu automechanika.

6.8.2009 v 22:35 | Nahoru | #5

PajaZR>bagoun> Běž radši spat!



nemůžu usnout... neviděl jsem večerníček a maminka mi ho nenatčila

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.

6.8.2009 v 22:36 | Nahoru | #6
na ventily se vyser , tohle je zapalovani , takze zacni , svicky , fajky , knoty , palec rozdelovace a vicko rozdelovace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu automechanika.

6.8.2009 v 22:37 | Nahoru | #7
Béďa> Jsou měněný kabely a víčko rozdělovače.a svíčky by zlobily pořad si myslím.těma to nebude.

(reakce na) Prosím o radu automechanika.

6.8.2009 v 22:43 | Nahoru | #8

PajaZR>Béďa> Jsou měněný kabely a víčko rozdělovače.a svíčky by zlobily pořad si myslím.těma to nebude.


já bych právě u svíček začal...

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.

6.8.2009 v 23:02 | Nahoru | #9
Kdy jsi měnil benzinovej filtr? Když jsem měl TIPO tak to dělalo podobně,vyřešil to novej filtr.jinak za 80tis.km to byla jediná závada.

Prosím o radu automechanika.

6.8.2009 v 23:04 | Nahoru | #10
c) Cobra je správně

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.

6.8.2009 v 23:23 | Nahoru | #11
Naprosto jasný - odpařený benzín z plovákové komory nebo ho neudrží membrána palivového čerpadla, která za ty roky (píšeš o osmi bez problémů) klidně mohla odejít.
Jdi po palivovém čerpadlu a na elektriku se ani nedívej.

Prosím o radu automechanika.

6.8.2009 v 23:30 | Nahoru | #12
U škody octávia 1.8 20V takhle zlobilo čidlo otáček. Ale Nevím jestli to tipo ho vůbec má.

Prosím o radu automechanika.

6.8.2009 v 23:35 | Nahoru | #13
ma to cidlo klepani .... ja bych se podival na ty svicky , pokud tam dojel normalne , tak se mu asi benzin jen tak nekam neodpari , takze bude v hadickach a do vstriku pujde , sle bych po tech svickach , pise ze je to zavisle na teplote ... pokud maji svicky poskozeny oblouk tak v urcite teplote nemusi davat dobrou jiskru , a proto auto nechce chytit , dulezity je prvni zapal ...

(reakce na) Prosím o radu automechanika.

7.8.2009 v 05:54 | Nahoru | #14
0.0.7.> Já ten filtr měnil když to koupil..vyměním ho.dík

Prosím o radu automechanika.

7.8.2009 v 06:00 | Nahoru | #15
Ale mě připadá že to dělá jen někdy.
tento rok až ted.jinak mě to dělalo i min.rok.a přestalo to.
od minulýho leta to nedělalo,až ted.je to zvláštní.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.

7.8.2009 v 07:36 | Nahoru | #16
zdravím! Ať se dílo podaří

Prosím o radu automechanika.

7.8.2009 v 07:38 | Nahoru | #17
Může to být spousta věcí a to čidlo teploty je jedna z nich. Špatné čidlo může dávat signál že je motor studenej a sytič ho zahltí benzinem. Nezdá se Ti že to moc žere? Jestli jo, tak by to tím mohlo být, protože jezdíš pořád na sytič.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.

7.8.2009 v 07:41 | Nahoru | #18
Taky bych to viděl na ty svíčky nebo rozdělovač.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu automechanika.

7.8.2009 v 08:56 | Nahoru | #19
Dobrá víla> Ahoj Rení děkuju dlouho jsem tu nebyl tak jsem se tu musel s něčím ukázat

(reakce na) Prosím o radu automechanika.

7.8.2009 v 08:58 | Nahoru | #20
rightwing> A proč svíčky?? normálně to jinak jede.studený chytá na brnk.

Prosím o radu automechanika.

7.8.2009 v 11:15 | Nahoru | #21
teply svicky se rychlej ulejou i mensim objemem benzinu , tim padem nenastartujou , tim jak chladou tak se smrskavaji a vytvari se stabilnejsi oblouk pro jiskru , proto studene jede v pohode ale teple ne ... kapis to ? bud vem svicky a ocisti a zmenci odrth a nebo kup nove , tak prvna varianta moc dlouho nevydrzi , ale muzes tim vyzkouset jestli jsem mel pravdu , mam doma auto ktere je sakra nachylne na kvalitu dilu a kdyz sem mel stare spatne svice , tak mi chytal na 2 valce a az potom se chytly ty dalsi dva .... kdyz byl teply tak pri startovani hazel nejdriv jeden valec , pak se chytl druhy a pak se chytly ty dalsi dva .... proste tragedie .... tak bez vytahnout svice a koukni na ne

(reakce na) Prosím o radu automechanika.

7.8.2009 v 14:58 | Nahoru | #22

PajaZR>Dobrá víla> Ahoj Rení děkuju dlouho jsem tu nebyl tak jsem se tu musel s něčím ukázat



jasně, je potřeba dát vědět, že žiješ

(reakce na) Prosím o radu automechanika.

17.8.2009 v 20:01 | Nahoru | #23
hondacbf1000> Jen si nejsem jistej, kde bych na stříkačce měl hledat plovákovou komoru...
Membrána palivového čerpadle nemusí udržet hladinu ale po dvou třech natočeních už bude benzín až ve stříkačce.nebo se pletu??

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.

17.8.2009 v 20:11 | Nahoru | #24
Jo a čidlo teploty to není.měnil jsem ho a nic.
Mám tušení na pal.čerpadlo :\

(reakce na) Prosím o radu automechanika.

17.8.2009 v 20:12 | Nahoru | #25
[quote]PajaZR>Jo a čidlo teploty to není.měnil jsem ho a nic.
Mám tušení na to pal.čerpadlo :\

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.

17.8.2009 v 20:21 | Nahoru | #26
Takže podobný perojev je valice častej při vadném snímači otáček kliky. Jak se ohřeje, tak špatně statruje. Typicky Felicia, Octavia. Ovšem než bych ho vyměnil, prošel bych filtr paliva, juknul (nebo vyměnil) svíčky, proměřil vysokonapěťový kabely (cca 8 kiloohmů), kouknul jestli okolo škrtící klapky není bordel (ale to by nedrželo volnoběh a navíc u jednobodu to ani není možné protože na klapku stříká palivo), předpokládám, že je to jednobodý vstřikování a zapalování Digiplex. Ničemu neublížíš když prostříkneš všechny kontakty nějakým sprejem. Vlastní diagnostika u těhle aut sice je, ale je dost mizerná a moc na ní nespolíhej.

edit: K čerpadlu. Po zapnutí klíčku je slyšet že zavrčí? Pokud ano, tak v něm problém nebude. Navíc je v modulu v nádži a teplota motoru ho nezajímá ani neovlivňuje.

Naposledy editováno 17.08.2009 20:23:16

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu automechanika.

17.8.2009 v 20:47 | Nahoru | #27
zkus zatrepat s kabelama

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu automechanika.

17.8.2009 v 21:15 | Nahoru | #28
Poggy> Že by snímač otáček??
Včera jsem se snažil odjet od obchodu a teplý to chytlo brzo ale mělo to tendenci zdechnout než jsem se pořádně rozjel.ale i když jsem jel tak to občas cukalo.za cca 1km jsem parkoval a sepl se ventilátor.stojím a koukám na otáčkoměr jak v pravidelným intervalu kolísá,nad 1000ot,pak klesá na hranici chodu apak se zase zvedá nahoru.a tak pořád dokola až to zdechne.pak už jsem to nenastartoval.

To jen tak pro doplnění.

Zaráží mě dvě věci: že to v zimě nedělá.a že když už jedu delší dobu tak to jede krásně a drží volnoběh tak jak má.

Jinak je to jednobod BOSCH a pal.čerpadlo je krásně slyšet jak se sepne.kontakty co vedou do vstřik.jednotky jsem prostříkal.
Dam pak vědět čím to bylo.

Díky za rady


Naposledy editováno 17.08.2009 21:25:43

(reakce na) Prosím o radu automechanika.

17.8.2009 v 21:17 | Nahoru | #29
Zbyna...> Taky jsem slyšel že muže být kontakt v kabelech..,tím jak se motor pořád třepe.

(reakce na) Prosím o radu automechanika.

17.8.2009 v 21:22 | Nahoru | #30
x

Naposledy editováno 17.08.2009 21:24:07
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist