paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki TL 1000S
22.7.2009 v 18:05
Tak R1 už je z baráku a při výběru další mašiny jsem se zamiloval do telete a chtěl bych vědět na co si dát při koupi bacha co se na ni sere a tak a par zkušenosti lidi co tyhle krásný stroje sedlaj by taky bodlo...

Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 17:39 | Nahoru | #61
to se neboj že bych nezavolal čekam to každým dnem...v bazaru říkaly snad do pátku že by to mělo bejt...co mašina stála v bazaru tak jsem někde měsíc na ničem neseděl a už mám skoro abstak puvodně jsem chtěl nějakýho veteranka pro radost pérák nebo staré oktávka nebo spartak ale jednou motorkář pořád motorkář...prostě to člověku chybí...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 20:58 | Nahoru | #62

assassin>gsxr k1 jelo odspodu fakt v podstate jako V2 (spis lip tim ze slo uz od 1000:) )



No často to tady píšou hlavně majitelé ř4. Ale mě se teda rozhodně nezdálo, že by K1 "trhala" v nízkých otáčkách asfalt, to ani náhodou (a to byla polazená, na brzdě 156 koní, jo, oproti K3 jede 2x lépe) Ale stačí se podívat na grafy, Tele má už ve 3tis ot/min stejný krouťák jako K1 v 4tis. Ale i tak graf vypadá pro K1 slibně, výkon o 30 koní větší, krouťák o chlup taky lepší.. na papíře..

Tak proč sakra ř4 netahají tak jako V2?

Chci už něco silnějšího než VFR, jenže pocitově VFR jede pořád lépe než CBR 929, K2, K1 a nebo FZS 1000.. Tyhle všechny jsme měl v pořadníku před 2V.. Z těhle vyjmonovaných byl nejlepší Fazer, jen mi moc nesedí ten ultra rovný posed a nicotná ochrana před větrem. Na K1 se mi líbilo, jak se přední samo odlepovalo od asfaltu, ale i tak žádná divočina co by rvala ruce.. Obzvláště když to táhne až v horním pásmu otáček a to už člověk jede nad 100 km/h ne jedničku K čemu mi je, že motorka je živá až v takových rychlostech?! A na jedničku Já potřebuju motorku, která jede jako prase od 30-100 km/h, doufám že Tele nezklame :D

Teda na eSku jsem jezdil a hodně mě chyběl vršek, musí se řadit, řadit, řadit.. To co VFR jede na vytočenou dvojku jelo TL-S na vytočenou trojku, takže pocitově slabší

Do eSka bych tedy nešel, zbývá mi eRko, které se mi vždy moc líbilo a vždy jsem z něj měl strach, protože TLR žere malé děti k večeři

V jiném vlákně nikdo rozumně neporadil, je velký rozdíl v tahu motoru TLR vs SV 1000? TLR je srcovka, ale SV by je volba rozumu, za stejné peníze motorka o 6 let a více mladší
A podle grafu je ten rozdíl ve výkonu a krouťáku minimální..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 21:14 | Nahoru | #63
C.J.> Cus,na tohle už je tady přímo téma a každej kdo sem leze alespoň rok už to má najetý a řekne ti to s prstem v nose=pojedou +- stejně tadyk tema

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 21:37 | Nahoru | #64
Dr.Ďuričko22> Dík

Takže teď už jen sehnat TLR v super stavu, nemáte tip?

Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 21:44 | Nahoru | #65
Kup to Hansellovo, to co s tím udělal nemá chybu, fakt ji vymazlil, TLS jsem taky kdysi chtěl, ale nakonec jsem projel i TLR a to mě oslovilo víc jen kvůli neuvadajícímu výkonu i ve vysokých otáčkách, jinak cca do 9tis otáček to jede stejně, odzkoušeno sprintem ve Lnářích. A TLS se líp ovládá při pomalejší jízdě, není tam tak cítit ta váha...

(reakce na) Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 21:47 | Nahoru | #66

C.J.>Dr.Ďuričko22> Dík

Takže teď už jen sehnat TLR v super stavu, nemáte tip?



Neprodám, to by se ti líbilo, když jsem ho v dubnu tak odlehčil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 21:57 | Nahoru | #67

C.J.>Dr.Ďuričko22> Dík

Takže teď už jen sehnat TLR v super stavu, nemáte tip?



No tak ale zas abys nečekal nějakou divočinu...to nebude tak že mezi tema 9-11500ot tam bude ještě kopanec nebo bůhví jakej tah...

písmenko

Naposledy editováno 23.07.2009 21:57:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 22:00 | Nahoru | #68

Dr.Ďuričko22>No tak ale zas abys nečekal nějakou divočinu...to nebude tak že mezi tema 9-11500ot tam bude ještě kopanec nebo bůhví jakej tah...

písmenko



jj, pak už tlr jen zrychluje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 22:04 | Nahoru | #69
dewwil> to všechny teleci véčka vyjma 97´ těm se holt musí pomoct překopáním filterboxu,no...nejvíc samo TLR

(reakce na) Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 22:10 | Nahoru | #70

Dr.Ďuričko22>dewwil> to všechny teleci véčka vyjma 97´ těm se holt musí pomoct překopáním filterboxu,no...nejvíc samo TLR



a co teprve až si překopu airbox já, chystám se na pipercross, tak jsem zvědavej...

Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 22:26 | Nahoru | #72
a nebo téhle, je krásná, ale už podle vzhledu má najeto více..
Jakto že některé upsidedowny se zabarvují do různých barev a už nejsou původně stříbrné? Značí to o něčem?
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-tl-1000r/suzuki-tl-1000r-116879.html

Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 22:27 | Nahoru | #73
C.J > chlape, nic ve zlym, ale já mám na svým TL box upravený a to srovnání s VFR by mě teda fakt zajímalo, nevím, na kterým TLS jsi jezdil, jestli nebylo před zdechnutím , nebo nebylo zavřený, ale nedokážu si představit, že by některý VFR byť i novější 8kilo jelo v rychlostech 30-100km/h líp než otevřený TLS. To mi přijde spíš jako dobrej fór. Nemůžu porovnat jak jelo TLS se standardním boxem, bo sem ho tam od začátku upravil, ale v 9tis rozhodně dravost a chuť do toček neztrácí... to teda rozhodně ne, letí až k omezovači jak z praku! Netvrdím, že nejsou silnější motorky, ale zrovna VFR se mi nějak nezdá

Srovnání s SV1000 mám, SV už má nějaké modifikace a nižší výkon je tam znát, proti TL mi připadalo takový mdlý.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 22:28 | Nahoru | #74

C.J.>Uvažuji o téhle, co vy na to? http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-tl-1000r/suzuki-tl-1000r-131642.html



no, tuhle vídám v inzerci snad už rok a půl....

Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 22:28 | Nahoru | #75
C.J.> Co já vím, tak ta první je v inzerci už strašně strašně dlouho, možná i přes rok. Ale nevím proč?!

Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 22:34 | Nahoru | #76
To je těžký, obě jsou pěkný, ikdyž se klouzaly, mě se líbí víc orig barvy, takže ta první, ikdyž je levá strana sedřená, ale která starší motorka ne. Takhle podle fotek fakt nic nepoznáš, všechno vypadá na fotce většinou lépe než ve skutečnosti, chce to zkrátka vidět.

Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 22:37 | Nahoru | #77
jj, jedu obě omrknout..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S

23.7.2009 v 22:47 | Nahoru | #78

Laďa.s>no, tuhle vídám v inzerci snad už rok a půl....



jj, když ono mi přijde poskládaný z více ročníků, 98 měla vršek nádrže celej v modré barvě, modrej blatník a maska byla celá modrá s bílou kolem světla, Prostě boky a prdel z 98ky, nádrž, blatník a maska jinej modelovej rok, sedlo spolujezdce blbě očalouněný, takže proto je tam tak dlouho. Jinak ta Rizla se mi zamlouvá víc a v databázi si o ni taky něco najdeš, kdysi byla černá, a má Yoshimury, mňam, už jsem o ní přemejšlel, ale dám do kupy to svý...

(reakce na) Suzuki TL 1000S

24.7.2009 v 00:14 | Nahoru | #79

dewwil>jj, když ono mi přijde poskládaný z více ročníků, 98 měla vršek nádrže celej v modré barvě, modrej blatník a maska byla celá modrá s bílou kolem světla, Prostě boky a prdel z 98ky, nádrž, blatník a maska jinej modelovej rok, sedlo spolujezdce blbě očalouněný, takže proto je tam tak dlouho. Jinak ta



JO, orig sedlo není, na fotce je vidět že je svařovaná trubka na levé straně podsedlovky, ale jinak vypadá fakt malo jetě.. kdežto ta rizla vypadá "ojetěji" už na fotkách, i když vzhledově se mi líbí víc a navíc za nižší cenu.. Ale určitě bdue mít více najeto..
Jsem zvědavý jaké budou v reálu

Suzuki TL 1000S

24.7.2009 v 07:05 | Nahoru | #80
No za sebe myslim,že ta Rizzla hapala dost na rypák,tak to majitel dal do kupy s tim,že se rozhodl,že bude rám černej...tušim že K1 a TLR maj stejnej průměr kluzáků,tak objednal trubky pro gixe,který jsou nitridovaný Ti a horejšek vidlí dal do komaxu...TLR je málo,mrknul bych raději v Germánii,tam se ti může povést fakt zachovalej kousek btw.pokud chceš leštěnku tak tě čeká hodně hledání

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000S

24.7.2009 v 08:03 | Nahoru | #81
C.J. : hele to ze VFR jede pocitove lip .. to bych se ti asi vysmal kdybys nepsal ze ti to prislo i proti K1 nebo fzs1000 ..tyhle obe jedou lip nez tele, u te K1 pises ze si jel na poladene, to muze byt ono - jak se z toho vynda privera (da nakej urvanej lauf) tak ziskas kone ve vrchu ale dole je to razem mrtvy a da dost prace (powercommander) tam nalejt dole palivo aby to jelo aspon podobne jako s priverou.. ja mel K1 v serii, dole to jelo plus minus stejne jako tele - ono se to blbe porovnava kdyz ma kazda jinak dlouhy prevody... ale od 8tis je ten tah neporovnatelnej, to melo K1 kolo v luftu na 1 i 2, trojku uz jen na hrbolech a horizontech, to na TL nezazijes...

TLS vs TLR .. podle me jen rozdil v tom ze seriove TLS umre na 9ti tis a pak uz se jen bez chuti dotoci do omezovace, s predelanym airboxem,filtrem atd je ten prubeh podobnej Rku, asi tam bude chybet par koni co poznas na top speed ale do 200kmh neznatelnej rozdil...

SV vs TLR/S ... pojede to stejne rychle, jen z SV nebudes mit ten pocit ze to tak jede.. ta nova strikacka je takova klidna, vyrovnanej prubeh, to TL ma ostrejsi reakce a proste vypada akcneji... ono je to asi jako s VTR.. proti VTR vypada Tele taky jako silnejsi a divocejsi ale ve finale jsou stejne rychle...

s VFR750 sem sprintoval po evropsky, mozna byl dotycnej mensi magor, ale podle me to tele musi dat s prstem v nose...

pokud te bere prudka akcelerace tak kratsi prevod, vepredu o zub dolu, vzadu o par navic a do stovky Sko smaze cokoliv... proste si myslim ze tu vahu a bachratost Rka tech par koni nevykoupi... moje Sko s naplnema pripravene k jizde ma 213kg ... to je i v dnesni dobe slusna hodnota...

pro ostrou jizdu se radi hodne, kdyz jedu svizne tak jedu 1,2,3 ... sem tam 4ka kdyz uz to jde rozmotat kolem 200 .... v omezovaci radim na sedmi podrazuju...

Suzuki TL 1000S

24.7.2009 v 08:03 | Nahoru | #82
jo a ty rizzly bych se asi taky bal, ta v origo barvach se mi libi vic...

(reakce na) Suzuki TL 1000S

24.7.2009 v 08:04 | Nahoru | #83

Laďa.s>no, tuhle vídám v inzerci snad už rok a půl....



asi je 85tis moc penez na TL

Suzuki TL 1000S

24.7.2009 v 08:06 | Nahoru | #84
jj,nepadenejch je čím dál míň

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S

24.7.2009 v 10:05 | Nahoru | #85

C.J.>No často to tady píšou hlavně majitelé ř4. Ale mě se teda rozhodně nezdálo, že by K1 "trhala" v nízkých otáčkách asfalt, to ani náhodou (a to byla polazená, na brzdě 156 koní, jo, oproti K3 jede 2x lépe) Ale stačí se podívat na grafy, Tele má už ve 3tis ot/min stejný krouťák jako K1 v 4tis. Ale i ta



Tak ja mam srovnani VFR800 a K4. Ale to co pises je nesmysl.. K3-4 ktera jak pises ze oproti K1-2 nejede, tak ma z kazdejch otacek o dost vic sily nez VFR A to i "pocitove" jak pises Jinak pristi vikend budu mit pujcenou K1, tak jsem dost zvedavej na srovnani jak jede 2x lip nez K4

(reakce na) Suzuki TL 1000S

24.7.2009 v 11:09 | Nahoru | #86
assassin> Díky, parádní srovnání, tak nějak si v hlavě ty motorky sám srovnávám, jsem rád že jsi mi to potvrdil..

Nebudu tu nijak dále vyzdvihávat VFR, nevrdím že je rychlejší, spíše to, že je vhodnější do provozu a připadne mi "hravější". Motor zrychluje od 2tis ot/min. (koupím si čopra a bude klid ) Je to tím, že má o hodně kratší kvalty, prostě můžu jet vše na šestku, na šestku v 40km/h (2000tis ot/min) škubnu plynem a motorka zrychluje, tohle na K3 udělat nejde, jestli počítám správně, tak K3 by na šestku v 2tis/min jelo 56km/h, což nejde logicky ke kostrukci na 2tis ot/min. Na K3 šlo jet na šestku nejpomaleji 80 km/h, tedy 3tis ot/min, pod to už motor kopal. A strašně se mi nelíbi že po přidání plynu jen motor chrochtá z aairboxu, prostě stříkačka se dvěma klapkama V obci je na K3 použitelná jen dvojka trojka.
K1 jela celkem bez problému na šestku už 60km/h, ale pro zrychlení je stejně nutno podřadit od dva kvalty dolů.. Prostě tyhle supersporty pro mě nejsou.. (čekal jsem něco jiného)
Fazer na šestku jede cokoliv jako VFR, po přidání plynu i na šestku nádherně zrychluje, zlaté karbce

No evidentně nevím co chci, ale asi už mi je jasné, že ř4 není pro mě (možná Busa nebo ZX12), Blackbirda bych snesl, ale unudil by mě...

Na TL-S mi vadila jediná věc, jak píšeš, že v 9ti tis ot/min umře. Jsem zvyklý, že když potřebuju předjet, podržet kvalt až do vyšších rychlostí, prostě přidat plyn a nestarat se. Snad se mi eRko bude líbit více, navíc eRko je "žrádlo" i vzhledově, mi se tyhle superbike prostě líbí. Třeba taková ZX7R

Váhový rozdíl 10kg eSko/eRko mi přijde zanedbatelný, jasně že kapoty více zatíží předek, což člověk za jízdy pozná a tak je pocit s jízdy úplně jiný. Ale VFR má i proti eRku o 13kg více, takže tohle mi nevadí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S

24.7.2009 v 11:13 | Nahoru | #87
hluska> VFR 800 jede hůře než 750 (o něco málo), hlavně má pomalejší reakce na plyn, díky stříkačce a jede oproti 750 až ve 3tis ot/min, pod 3 cuká.. 750 jede už od 2tis ot/min. Ale to jen tak naokraj.. Ten pocit že to ejde lépe dělá asi ten Véčkový motor..
Napiš pak své zážitky z K1, já jsem z ní byl fakt velice mile překvapen, po K3 a zvláště po CBR 929..

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000S

24.7.2009 v 11:30 | Nahoru | #88
C.J. : tele taky nebude mit radost z akcelerace z malejch ot na vysokej kvalt.. rekl bych ze musis vic radit jak na R4.. ostre predjet znamena jit o dva kvalty dolu tak jako tak...

me ta smrt na 9ti nevadila... ja jezdim klidek do 5ti tis a kdyz chci predjet podrzim to pres 7 do 9ti...

asi by se ti libila cb1000r, jelsem na tom kousek ale tahlo to jak elektromotor...ale sedis rovne.. a vzhled ne superbiku ale neceho ze starwars

btw strikacka s jednou klapkou... pridas vic nez na kolik motor da a zadusi se... kamos na stormu jede stylem ze ma hned po prerazeni plnej a tele mu nejelo a strilelo atd.. musis pridavat jak se motor rozbiha.... zvlast s kratkym plynem..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S

24.7.2009 v 11:49 | Nahoru | #89
assassin> Mě by vyhovoval nový V-Max

Tak jak to je u TL-S a TL-R s převody? Kolik jde jet minimálně na šestku? Jde vůbec použít v běžném provozu nebo je stejně nepoužitelná jako na RSV?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S

24.7.2009 v 11:54 | Nahoru | #90

C.J.>assassin> Mě by vyhovoval nový V-Max

Tak jak to je u TL-S a TL-R s převody? Kolik jde jet minimálně na šestku? Jde vůbec použít v běžném provozu nebo je stejně nepoužitelná jako na RSV?



no o malinko lepsi nez RSV rekl bych, ten spodek je takovej min traktorovitej a silnejsi.. ale na sestku bez toho aby motor protestoval tak minimalne 4tis otacek, coz bude nekde kolem kila... beznej provoz nevim co si predstavujes, ale ja tam v podstate pod 100 nemam nikde:) ale moc stroj na bezny jezdeni to neni.. sportovni pozice, velka vaha na rukou, citlivej prechod plyn/brzdeni motorem a motorem to brzdi opravdu dost... ja treba ze zacatku sezony nez si zvyknou svaly musim tak po 30km stavet a nechat odpocinout ruce:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S Jungler 39 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin


TOPlist