2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S
assassin>gsxr k1 jelo odspodu fakt v podstate jako V2 (spis lip tim ze slo uz od 1000:) )
No často to tady píšou hlavně majitelé ř4. Ale mě se teda rozhodně nezdálo, že by K1 "trhala" v nízkých otáčkách asfalt, to ani náhodou (a to byla polazená, na brzdě 156 koní, jo, oproti K3 jede 2x lépe) Ale stačí se podívat na grafy, Tele má už ve 3tis ot/min stejný krouťák jako K1 v 4tis. Ale i tak graf vypadá pro K1 slibně, výkon o 30 koní větší, krouťák o chlup taky lepší.. na papíře..
Tak proč sakra ř4 netahají tak jako V2?
Chci už něco silnějšího než VFR, jenže pocitově VFR jede pořád lépe než CBR 929, K2, K1 a nebo FZS 1000.. Tyhle všechny jsme měl v pořadníku před 2V.. Z těhle vyjmonovaných byl nejlepší Fazer, jen mi moc nesedí ten ultra rovný posed a nicotná ochrana před větrem. Na K1 se mi líbilo, jak se přední samo odlepovalo od asfaltu, ale i tak žádná divočina co by rvala ruce.. Obzvláště když to táhne až v horním pásmu otáček a to už člověk jede nad 100 km/h ne jedničku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Teda na eSku jsem jezdil a hodně mě chyběl vršek, musí se řadit, řadit, řadit.. To co VFR jede na vytočenou dvojku jelo TL-S na vytočenou trojku, takže pocitově slabší
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
Do eSka bych tedy nešel, zbývá mi eRko, které se mi vždy moc líbilo a vždy jsem z něj měl strach, protože TLR žere malé děti k večeři
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
V jiném vlákně nikdo rozumně neporadil, je velký rozdíl v tahu motoru TLR vs SV 1000? TLR je srcovka, ale SV by je volba rozumu, za stejné peníze motorka o 6 let a více mladší
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
A podle grafu je ten rozdíl ve výkonu a krouťáku minimální..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Takže teď už jen sehnat TLR v super stavu, nemáte tip?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S
C.J.>Dr.Ďuričko22> Dík
Takže teď už jen sehnat TLR v super stavu, nemáte tip?
No tak ale zas abys nečekal nějakou divočinu...to nebude tak že mezi tema 9-11500ot tam bude ještě kopanec nebo bůhví jakej tah...
písmenko
Naposledy editováno 23.07.2009 21:57:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S
Dr.Ďuričko22>No tak ale zas abys nečekal nějakou divočinu...to nebude tak že mezi tema 9-11500ot tam bude ještě kopanec nebo bůhví jakej tah...
písmenko
jj, pak už tlr jen zrychluje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000S
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Jakto že některé upsidedowny se zabarvují do různých barev a už nejsou původně stříbrné? Značí to o něčem?
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-tl-1000r/suzuki-tl-1000r-116879.html
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Srovnání s SV1000 mám, SV už má nějaké modifikace a nižší výkon je tam znát, proti TL mi připadalo takový mdlý.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S
C.J.>Uvažuji o téhle, co vy na to? http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-tl-1000r/suzuki-tl-1000r-131642.html
no, tuhle vídám v inzerci snad už rok a půl....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S
Laďa.s>no, tuhle vídám v inzerci snad už rok a půl....
jj, když ono mi přijde poskládaný z více ročníků, 98 měla vršek nádrže celej v modré barvě, modrej blatník a maska byla celá modrá s bílou kolem světla, Prostě boky a prdel z 98ky, nádrž, blatník a maska jinej modelovej rok, sedlo spolujezdce blbě očalouněný, takže proto je tam tak dlouho. Jinak ta Rizla se mi zamlouvá víc a v databázi si o ni taky něco najdeš, kdysi byla černá, a má Yoshimury, mňam, už jsem o ní přemejšlel, ale dám do kupy to svý...
dewwil>jj, když ono mi přijde poskládaný z více ročníků, 98 měla vršek nádrže celej v modré barvě, modrej blatník a maska byla celá modrá s bílou kolem světla, Prostě boky a prdel z 98ky, nádrž, blatník a maska jinej modelovej rok, sedlo spolujezdce blbě očalouněný, takže proto je tam tak dlouho. Jinak ta
JO, orig sedlo není, na fotce je vidět že je svařovaná trubka na levé straně podsedlovky, ale jinak vypadá fakt malo jetě.. kdežto ta rizla vypadá "ojetěji" už na fotkách, i když vzhledově se mi líbí víc a navíc za nižší cenu.. Ale určitě bdue mít více najeto..
Jsem zvědavý jaké budou v reálu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000S
TLS vs TLR .. podle me jen rozdil v tom ze seriove TLS umre na 9ti tis a pak uz se jen bez chuti dotoci do omezovace, s predelanym airboxem,filtrem atd je ten prubeh podobnej Rku, asi tam bude chybet par koni co poznas na top speed ale do 200kmh neznatelnej rozdil...
SV vs TLR/S ... pojede to stejne rychle, jen z SV nebudes mit ten pocit ze to tak jede.. ta nova strikacka je takova klidna, vyrovnanej prubeh, to TL ma ostrejsi reakce a proste vypada akcneji... ono je to asi jako s VTR.. proti VTR vypada Tele taky jako silnejsi a divocejsi ale ve finale jsou stejne rychle...
s VFR750 sem sprintoval po evropsky, mozna byl dotycnej mensi magor, ale podle me to tele musi dat s prstem v nose...
pokud te bere prudka akcelerace tak kratsi prevod, vepredu o zub dolu, vzadu o par navic a do stovky Sko smaze cokoliv... proste si myslim ze tu vahu a bachratost Rka tech par koni nevykoupi... moje Sko s naplnema pripravene k jizde ma 213kg ... to je i v dnesni dobe slusna hodnota...
pro ostrou jizdu se radi hodne, kdyz jedu svizne tak jedu 1,2,3 ... sem tam 4ka kdyz uz to jde rozmotat kolem 200 .... v omezovaci radim na sedmi podrazuju...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S
C.J.>No často to tady píšou hlavně majitelé ř4. Ale mě se teda rozhodně nezdálo, že by K1 "trhala" v nízkých otáčkách asfalt, to ani náhodou (a to byla polazená, na brzdě 156 koní, jo, oproti K3 jede 2x lépe) Ale stačí se podívat na grafy, Tele má už ve 3tis ot/min stejný krouťák jako K1 v 4tis. Ale i ta
Tak ja mam srovnani VFR800 a K4. Ale to co pises je nesmysl.. K3-4 ktera jak pises ze oproti K1-2 nejede, tak ma z kazdejch otacek o dost vic sily nez VFR
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Nebudu tu nijak dále vyzdvihávat VFR, nevrdím že je rychlejší, spíše to, že je vhodnější do provozu a připadne mi "hravější". Motor zrychluje od 2tis ot/min. (koupím si čopra a bude klid
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
K1 jela celkem bez problému na šestku už 60km/h, ale pro zrychlení je stejně nutno podřadit od dva kvalty dolů.. Prostě tyhle supersporty pro mě nejsou.. (čekal jsem něco jiného)
Fazer na šestku jede cokoliv jako VFR, po přidání plynu i na šestku nádherně zrychluje, zlaté karbce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
No evidentně nevím co chci, ale asi už mi je jasné, že ř4 není pro mě (možná Busa nebo ZX12), Blackbirda bych snesl, ale unudil by mě...
Na TL-S mi vadila jediná věc, jak píšeš, že v 9ti tis ot/min umře. Jsem zvyklý, že když potřebuju předjet, podržet kvalt až do vyšších rychlostí, prostě přidat plyn a nestarat se. Snad se mi eRko bude líbit více, navíc eRko je "žrádlo" i vzhledově, mi se tyhle superbike prostě líbí. Třeba taková ZX7R
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Váhový rozdíl 10kg eSko/eRko mi přijde zanedbatelný, jasně že kapoty více zatíží předek, což člověk za jízdy pozná a tak je pocit s jízdy úplně jiný. Ale VFR má i proti eRku o 13kg více, takže tohle mi nevadí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S
Napiš pak své zážitky z K1, já jsem z ní byl fakt velice mile překvapen, po K3 a zvláště po CBR 929..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL 1000S
me ta smrt na 9ti nevadila... ja jezdim klidek do 5ti tis a kdyz chci predjet podrzim to pres 7 do 9ti...
asi by se ti libila cb1000r, jelsem na tom kousek ale tahlo to jak elektromotor...ale sedis rovne.. a vzhled ne superbiku ale neceho ze starwars
btw strikacka s jednou klapkou... pridas vic nez na kolik motor da a zadusi se... kamos na stormu jede stylem ze ma hned po prerazeni plnej a tele mu nejelo a strilelo atd.. musis pridavat jak se motor rozbiha.... zvlast s kratkym plynem..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Tak jak to je u TL-S a TL-R s převody? Kolik jde jet minimálně na šestku? Jde vůbec použít v běžném provozu nebo je stejně nepoužitelná jako na RSV?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL 1000S
C.J.>assassin> Mě by vyhovoval nový V-Max
Tak jak to je u TL-S a TL-R s převody? Kolik jde jet minimálně na šestku? Jde vůbec použít v běžném provozu nebo je stejně nepoužitelná jako na RSV?
no o malinko lepsi nez RSV rekl bych, ten spodek je takovej min traktorovitej a silnejsi.. ale na sestku bez toho aby motor protestoval tak minimalne 4tis otacek, coz bude nekde kolem kila... beznej provoz nevim co si predstavujes, ale ja tam v podstate pod 100 nemam nikde:) ale moc stroj na bezny jezdeni to neni.. sportovni pozice, velka vaha na rukou, citlivej prechod plyn/brzdeni motorem a motorem to brzdi opravdu dost... ja treba ze zacatku sezony nez si zvyknou svaly musim tak po 30km stavet a nechat odpocinout ruce:)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |