globalmoto_kveten





Téma: Supermoto
 
14.7.2009 v 11:13
Vím, že na toto téma bylo dost témat ale nikde jsem z toho nevyčetl rady jak do zatáček. Jak se najíždí aby byl drif povedený a abych se nepřevrátil v zatáčce přece jenom je to přepadnutí je bolestivé ale to vetšinou všechny pády. Prosím o to aby si hnusné diskuze nechali na jiný.

3 reakcí na tento příspěvek Supermoto

14.7.2009 v 11:19 | Nahoru | #1
Něco málo teorie:

1. Pod plným plynem vyraž směrem zatáčka - pro drift musíš mít rychlost.
2. Zapomeň na normální nástup na brzdy a jeď ještě o kus dál.
3. Teď už musíš mít pocit, že je něco špatně.
4. Zavři plyn. Začni silně brzdit přední brzdou a drž.
5. Vymáčkni spojku a rychle podřaď o 1 nebo 2 kvalty. Nesmíš řadit s meziplynem, jak jsi zvyklý ze silnice.
6. Citlivě dostaň spojku do záběru a lehce si přibrzdi zadní brzdou.
7. Motard se začne stavět napříč.
8. Zadní kolo se otáčí, nesmí se zastavit, ale jeho otáčky jsou nižší,než předního kola. Zablokované kolo se nedá kontrolovat, otáčející se ano.
9. Další drift už řídíš jen spojkou, lehce přimáčkneš, zadek se chytne.
10. V zatáčce jdeš hned na plyn! Musíš začít už v plném náklonu a přidáváš tak, abys na výjezdu měl plný plyn. Jedině tak jsi schopen zadek kontrolovat.

Hodně štěstí

Supermoto

14.7.2009 v 11:30 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto

14.7.2009 v 12:32 | Nahoru | #3
jojo prevraceni v zatacce bolí hodne, neco jako hajsajdr ale brzdou, neni to o nicem jinym nez treninku porad vic a vic a nejaky normalni gumy

Naposledy editováno 14.07.2009 12:33:29

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto

14.7.2009 v 12:58 | Nahoru | #4
rozhodně nedoporučuju trénovat v provozu, najdi si letiště kde si můžeš tu tlamu rozbít ale na silnici je to o život, drift je dost o hubu, fakt, najdi si letiště nebo velkej parking bo di na okruh jako já, od té doby to v provoze nedělám vůbec...

(reakce na) Supermoto

14.7.2009 v 14:05 | Nahoru | #5
Laďa.s> Téééda ty máš asi velké zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto

14.7.2009 v 14:08 | Nahoru | #6
zaklad je naucit se lehce brzdit i zadni brzdou, pak uz je to jen v hodne rychlem naletu do zatacky, jak zacnes zrachlovat drift prijde sam...

ucit se cilene drift mi prijde docela jako blbost a spis takovej obracenej postup...

Supermoto

14.7.2009 v 14:57 | Nahoru | #7
Přesně jak píše assassin. Dokud nebudeš jezdit opravdu strašnou palici tak tě drift bude vždycky zpomalovat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto

14.7.2009 v 15:13 | Nahoru | #8

derbirider>assassin>zaklad je naucit se lehce brzdit i zadni brzdou, pak uz je to jen v hodne rychlem naletu do zatacky, jak zacnes zrachlovat drift prijde sam...
ucit se cilene drift mi prijde docela jako blbost a spis takovej obracenej postup...

Jak myslíš obrácenej postup?.. Jinak ten drift bych se chtěl naučit protože se mi toto líbí ale nehodlám ho používat v silničním provozu.



no ucel bylo jit na brzdy co nejpozdeji a co nejtvrdeji a co nejdal do zatacky a drift uz z tohodle stylu vyplyne... tzn kdyz bude trenovat na trati tak to prijde samo s tim jak zrychlujes... pokud se ucis jen cilene zahamtnout kolo do smyku prijde mi to proste jako blbost... ale ja ti to neberu, spousta lidi ma motorku jen na predvadeni a pak je jasny ze je potreba jako prvni umet po zadnim, po prednim a drift...

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto

14.7.2009 v 22:50 | Nahoru | #9
na 70 ccm dvoutaktu to nebude asi to právé... ten výkon na utrhnutí kola tam asi nebude :\ a ve 14cti bych radši piloval styl jízdy... až budeš sjíždět pneu do kraje tak pak začni vymejšlet drifty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto

15.7.2009 v 11:47 | Nahoru | #10

derbirider>assassin>derbirider>assassin>zaklad je naucit se lehce brzdit i zadni brzdou, pak uz je to jen v hodne rychlem naletu do zatacky, jak zacnes zrachlovat drift prijde sam...
ucit se cilene drift mi prijde docela jako blbost a spis takovej obracenej postup...

Jak myslíš obrácenej postup?.. Jinak ten drift bych se chtěl naučit protože se mi toto líbí ale nehodlám ho používat v silničním provozu.

no ucel bylo jit na brzdy co nejpozdeji a co nejtvrdeji a co nejdal do zatacky a drift uz z tohodle stylu vyplyne... tzn kdyz bude trenovat na trati tak to prijde samo s tim jak zrychlujes... pokud se ucis jen cilene zahamtnout kolo do smyku prijde mi to proste jako blbost... ale ja ti to neberu, spousta lidi ma motorku jen na predvadeni a pak je jasny ze je potreba jako prvni umet po zadnim, po prednim a drift...

Beru to něco jako zábavu jako někdo lítá 200 km/h po dálnici,skáče nebo dělá stunt tak mě prostě baví stunt..



chapu, ale jak rikam cesta k tomu vede hodne rychlym najezdem do zatacky s hodne prudkym brzdenim obou kol... to zadni zlehka aby se dovolilo tomu prokluzu kterej ho posle mirne bokem a predek musi opravdu tvrde aby to ten zadek nadlehcilo.. pokud nebudes mit v dusledku prudkeho brzdeni zadek skoro v luftu tak jakejkoliv smyk zadkem bude temer s jistotou nasledovanej vykopnutim pilota pres motorku...

trenovani ti timto nerozmlouvam... zkusenost s ovladanim motorky za nestandartnich situaci se muze hodit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto

15.7.2009 v 11:58 | Nahoru | #11

derbirider>assassin>derbirider>assassin>derbirider>assassin>zaklad je naucit se lehce brzdit i zadni brzdou, pak uz je to jen v hodne rychlem naletu do zatacky, jak zacnes zrachlovat drift prijde sam...
ucit se cilene drift mi prijde docela jako blbost a spis takovej obracenej postup...

Jak myslíš obrácenej postup?.. Jinak ten drift bych se chtěl naučit protože se mi toto líbí ale nehodlám ho používat v silničním provozu.

no ucel bylo jit na brzdy co nejpozdeji a co nejtvrdeji a co nejdal do zatacky a drift uz z tohodle stylu vyplyne... tzn kdyz bude trenovat na trati tak to prijde samo s tim jak zrychlujes... pokud se ucis jen cilene zahamtnout kolo do smyku prijde mi to proste jako blbost... ale ja ti to neberu, spousta lidi ma motorku jen na predvadeni a pak je jasny ze je potreba jako prvni umet po zadnim, po prednim a drift...

Beru to něco jako zábavu jako někdo lítá 200 km/h po dálnici,skáče nebo dělá stunt tak mě prostě baví stunt..

chapu, ale jak rikam cesta k tomu vede hodne rychlym najezdem do zatacky s hodne prudkym brzdenim obou kol... to zadni zlehka aby se dovolilo tomu prokluzu kterej ho posle mirne bokem a predek musi opravdu tvrde aby to ten zadek nadlehcilo.. pokud nebudes mit v dusledku prudkeho brzdeni zadek skoro v luftu tak jakejkoliv smyk zadkem bude temer s jistotou nasledovanej vykopnutim pilota pres motorku...

trenovani ti timto nerozmlouvam... zkusenost s ovladanim motorky za nestandartnich situaci se muze hodit...

Tak co se za mládí naučíš ve stáří nezapomeneš. Takže co se teď naučím na 70ccm se na litru může hodit když poletím do zatáčky moc rychle a budu vedět, že to neubrzdím.
Jinak beru je to názor člověka.



jj souhlasim, v mladi sem stejne blbnul na fichtlu a ruzne upravenejch CZ.. smyky, po zadnim, skoky apod... potom v 18ti na snehu bokem se stovkou a zigulikem... a myslim ze tohle blbnuti cloveku dost da co se tyka ovladani... slusne zvladnuti mensi motorky je podle me zaklad pro preziti na necem vetsim...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist