globalmoto_kveten





Téma: Aprilia RSV factory ladění
 
7.7.2009 v 10:33
pořídil jsem Aprilku RSV MILLE FACTORY rv.2005 na ježdění na okruhu...motorka super brzdy podvozek,ale moc to nejede.Motor mám čistou seriovku krom koncovek.Chtěl bych se pustit do uprav,ale spíš jenom sání řídící jednotka.Chci se zeptat zda to má smysl,popřípadě kolik tato uprava přidá koní a kroutáku...jakou použit jednotku atd...

Naposledy editováno 28.07.2009 09:30:27

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 10:35 | Nahoru | #1
co nějakej čip tčeba Eprom...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 11:24 | Nahoru | #2
Jé zdar Pepo - nech si hlavně poradit od Plejby ten převod.

Jak seš na tom po včerejšku fyzicky? ja jsem spráskanej jako pes.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 11:57 | Nahoru | #3
dewwil> U RSV 04 a vejš se už žádný čipy nevedou

(reakce na) Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 12:08 | Nahoru | #4

hansell>dewwil> U RSV 04 a vejš se už žádný čipy nevedou



aha, dík za info, myslel jsem že jo

Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 12:12 | Nahoru | #5
zkus se poradi s PCE ( Power Centrum Ešner )

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 12:54 | Nahoru | #6
Kamarádovi Ešner ladil RSV04´a když mu ji vracel zpátky,tak říkal že kdyby tušil co ho čeká tak by tu zakázku nepřijal...instaloval mu tam Ignitech jednotku,která neumí komunikovat s budíkama,takže ted neví kolik jede ani kolik točí také se nechal slyšet,že ty vstřikovače co maj tyhle mille,jsou vhodné tak do auta...i přesto mu ale vyhladil křivku,že jede krásně za plynem,ale s konmi se moc nehlo,tušim že jich tam má 133HP...to jsou prostě dvouválce,jestli chceš mit parametry srovnatelný s 4V pak nejlépe převrtat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 13:15 | Nahoru | #7
Dr.Ďuričko22>dík za info né moc potěšující

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 13:37 | Nahoru | #8
peper: vyfuk,filtr, power commander a myslim ze max 10koni ve spicce....
pokud chces vic pak uz to chce sahnout na vnitrek motoru.. treba kolda tady z fora jezdi na starsi RSV s upravou motoru od Ammana... 1200ccm uplne jine "shower type" vstrikovani atd....udajne cca 150koni na kole... coz je zhruba 180na motoru..i kdyby to bylo jen 160 furt je to proti serii uplne jinde, hlavne diky objemu je ten narust vsude - upravy jako vacky,komprese,predelani hlav atd pridavaj prevazne ve spicce... uprava plus minus 3-4tis euro... taky ohledne tohodle muzes napsat danovi - danmagna - ten to tusim v nemecku zarizoval, meli totoznou milli s tou koldovo, ted je ko po bouracce....

jak rika duricko, dostat neco navic z V-2 neni snadny ani levny....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 13:39 | Nahoru | #9

PEPER>Dr.Ďuričko22>dík za info né moc potěšující



ted už jen prodat a koupit třeba zx10r co? ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 13:48 | Nahoru | #10
assassin>10 koní není špatný...netušís jestli je ten volnoběh normální???

(reakce na) Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 13:50 | Nahoru | #11
bora666>to určitě ne do teď jsem jezdil na GSXR1000K7

Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 13:55 | Nahoru | #12
Tak ten volnoběh je moc vysoky jinak zkus se poptat na palivove mapy nebo se zkontaktuj zRSV johny je přez Aptilky moc dobry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 13:56 | Nahoru | #13

PEPER>assassin>10 koní není špatný...netušís jestli je ten volnoběh normální???



hele me prijde 10koni (to byl muj odhad - nic stoprocentniho) jako temer nepoznatelna hodnota proti investici... filte -1000, vyfuk minimalne 15k, PC 7k + 2-3k ladeni...26tis za 10koni..sakra draha sranda.. ja bych je pri jizde ani nepoznal... na okruhu asi neco poznas sem tam trochu vic na topspeedech, naky desetinky...

ten volnobeh je podle me divnej... ja mam na TL 1100 a bezi to relativne plynule... 2tis uz je moc... na TL se steluje volnobeh sroubkem kterej mirne priotevira klapky, takze pokud jsou spravne nastavene dorazy jde stahnou i na nakejch 900.. tzn tocis spravnym sroubkem? kazdopadne konstrukcni reseni aprilky neznam a studaoval bych ho jen z manualu je tu spousta lidi co ji maji a vidi do toho urcite vic nez ja

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 14:02 | Nahoru | #14
assassin> šteloval jsem to tím šroubkem co ovládá klapky v sání.Šroubek mám povolenej tak že klapky jsou zavřené...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 14:07 | Nahoru | #15

PEPER>assassin> šteloval jsem to tím šroubkem co ovládá klapky v sání.Šroubek mám povolenej tak že klapky jsou zavřené...



jasny, tak je tam jeste doraz klapek kterej nejspis pujde taky stelovat... a taky tam budou nejake "bypass" kanalky se skrticima sroubkama kteryma se steluje synchronizace... kazdopadne kdyz s timhle budes laborovat od oka tak valce proti sobe rozhodis.. chce to bud podtlaky a podle nich, ale podle me je to u V2 i docela dobre slyset.. ja to nastavil na ucho a zapojil podtlaky a byly ok...

jeste na to kouknu do servisniho manualu.. kdyz uz sem se tim zacal zabejvat:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 14:10 | Nahoru | #16
assassin> moc díky,netušíš kde by se dal stáhnou servisní manuál.Našel jsem pouze na starší model do 2003

(reakce na) Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 14:13 | Nahoru | #17

PEPER>assassin> moc díky,netušíš kde by se dal stáhnou servisní manuál.Našel jsem pouze na starší model do 2003



nekde jsem ho stahnul.. ale nemuzu ho ted v kompu najit... takze asi musim pohledat doma...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 14:30 | Nahoru | #18
PEPER> hele ozvi se tomu klukovi co jsem ti o něm psal PM ten ho jisto jistě má,anebo si najed apriliaforum a tam to najdeš nebo vyzískáš určitě

(reakce na) Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 14:30 | Nahoru | #19

bora666>PEPER>Dr.Ďuričko22>dík za info né moc potěšující

ted už jen prodat a koupit třeba zx10r co? ...



Tu už měl před K7

(reakce na) Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 14:52 | Nahoru | #20
Dr.Ďuričko22>napsal jsem mu do PM,uvidíme...

Aprilia RSV factory ladění

7.7.2009 v 16:51 | Nahoru | #21
Co tu u nás jezdí kluci okruhy na majlích, tak jen úpravy: filtr, vejfuk, ale hlavně mění řetězku, myslím víc do síly. Ale přesně kolik kde zubů nevim.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV factory ladění

8.7.2009 v 09:20 | Nahoru | #22
PC+KN+nějaká ta koncovka Ti moc nepřidají. Amannova úprava udělá opravdu těch zmiňovaných cca 150 na zadní gumě, ale RSV má malé ztráty na převodech, takže podle Amanna je to nějakých cca 165 na motoru. Ale to je jedno. Jinak kit to není 1200, ale 1100 a jede to opravdu solidně. Srovnatelně s Ducati 1098 (ne verze R), ale na nové poladěné litrové japonské mrdky to nemá. Já jezdím Brno u Most převod 15-43 a je to dobré. Možná 15-45 by bylo lepší, ale pak musíš dát delší řetěz (2 články) Volnoběh mám schválně výš, cca 1800-2000, je to lepší při odřazování kvůli antihopu...

(reakce na) Aprilia RSV factory ladění

8.7.2009 v 10:08 | Nahoru | #23
.Kolda.>super...kolik PC+KN přidají???Koncovky mám...ptám se proto jestli to má význam.5 koní mě nevytrhne a jak se dá u RSV volnoběh seřizovat???Jak už jsem psal šroubek u klapek mám uplně povolenej...Můžeš mi napsat do MP kolik úprava Amann zhruba vyjde?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV factory ladění

8.7.2009 v 11:03 | Nahoru | #24
tak dik koldovi ze napravil moje chybne informace... sem si fakt myslel ze je to 1200:)

co ja vim tak cena je kolem 3tis ecek,zalezei co vsechno se pri te uprave meni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění

8.7.2009 v 13:30 | Nahoru | #25
assassin>jojo ta cena odpovídá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění

8.7.2009 v 13:38 | Nahoru | #26

PEPER>assassin>jojo ta cena odpovídá...



celkem bezny... 1080ccm kit na tele v us cca 2000usd a je to vymenou za tvoje valce... jen vlozka + pist.... 1180 uz je skoro za 4 tis... vlozka,pist,predelana klika, ojnice....

takze na tu aprilku to jeste vyjde docela dobre... kdyz je to s montazi, strikackou apod... ale dej do motorky v hodnote 50-150tis (u tebe vic) 100tis... ktery uz ti nikdo nikdy neda:)

(reakce na) Aprilia RSV factory ladění

8.7.2009 v 15:05 | Nahoru | #27
assassin> To už musíš být pořádný fanda

Aprilia RSV factory ladění

24.7.2009 v 11:47 | Nahoru | #28
Před časem jsem tady řešil vysoký volnoběh na mé RSV...problém je výřešen...RSV má sitič řešený krokovým motorkem který pouští do sání vzduch...motorek jsem měl seklý tak že moto jelo stále na sitič...motorek jsem rozchodil a všechno je OK...

Aprilia RSV factory ladění

24.7.2009 v 12:42 | Nahoru | #29
Jsem to nejak prehlidl tohle tema , ale Assassin me plne zastoupil, jinak Amanna jeste jede Spageta, taky se tu obcas vyskytuje, ten ma stejny model jako ty, na tech starsich 01-03 ti kombinace PC+filtr+koncovka udela cca 120k na kole u novejsich to bude asi lepsi, Amann ti udela realnych +-150k na kole a +-130Nm kroutak opet na kole, zbytek uz asi vis od Koldy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist