Naposledy editováno 28.07.2009 09:30:27
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV factory ladění
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV factory ladění
Jak seš na tom po včerejšku fyzicky? ja jsem spráskanej jako pes.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV factory ladění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV factory ladění
pokud chces vic pak uz to chce sahnout na vnitrek motoru.. treba kolda tady z fora jezdi na starsi RSV s upravou motoru od Ammana... 1200ccm uplne jine "shower type" vstrikovani atd....udajne cca 150koni na kole... coz je zhruba 180na motoru..i kdyby to bylo jen 160 furt je to proti serii uplne jinde, hlavne diky objemu je ten narust vsude - upravy jako vacky,komprese,predelani hlav atd pridavaj prevazne ve spicce... uprava plus minus 3-4tis euro... taky ohledne tohodle muzes napsat danovi - danmagna - ten to tusim v nemecku zarizoval, meli totoznou milli s tou koldovo, ted je ko po bouracce....
jak rika duricko, dostat neco navic z V-2 neni snadny ani levny....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění
PEPER>Dr.Ďuričko22>dík za info né moc potěšující
ted už jen prodat a koupit třeba zx10r co? ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění
PEPER>assassin>10 koní není špatný...netušís jestli je ten volnoběh normální???
hele me prijde 10koni (to byl muj odhad - nic stoprocentniho) jako temer nepoznatelna hodnota proti investici... filte -1000, vyfuk minimalne 15k, PC 7k + 2-3k ladeni...26tis za 10koni..sakra draha sranda.. ja bych je pri jizde ani nepoznal... na okruhu asi neco poznas sem tam trochu vic na topspeedech, naky desetinky...
ten volnobeh je podle me divnej... ja mam na TL 1100 a bezi to relativne plynule... 2tis uz je moc... na TL se steluje volnobeh sroubkem kterej mirne priotevira klapky, takze pokud jsou spravne nastavene dorazy jde stahnou i na nakejch 900.. tzn tocis spravnym sroubkem? kazdopadne konstrukcni reseni aprilky neznam a studaoval bych ho jen z manualu je tu spousta lidi co ji maji a vidi do toho urcite vic nez ja
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění
PEPER>assassin> šteloval jsem to tím šroubkem co ovládá klapky v sání.Šroubek mám povolenej tak že klapky jsou zavřené...
jasny, tak je tam jeste doraz klapek kterej nejspis pujde taky stelovat... a taky tam budou nejake "bypass" kanalky se skrticima sroubkama kteryma se steluje synchronizace... kazdopadne kdyz s timhle budes laborovat od oka tak valce proti sobe rozhodis.. chce to bud podtlaky a podle nich, ale podle me je to u V2 i docela dobre slyset.. ja to nastavil na ucho a zapojil podtlaky a byly ok...
jeste na to kouknu do servisniho manualu.. kdyz uz sem se tim zacal zabejvat:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV factory ladění
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV factory ladění
co ja vim tak cena je kolem 3tis ecek,zalezei co vsechno se pri te uprave meni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV factory ladění
PEPER>assassin>jojo ta cena odpovídá...
celkem bezny... 1080ccm kit na tele v us cca 2000usd a je to vymenou za tvoje valce... jen vlozka + pist.... 1180 uz je skoro za 4 tis... vlozka,pist,predelana klika, ojnice....
takze na tu aprilku to jeste vyjde docela dobre... kdyz je to s montazi, strikackou apod... ale dej do motorky v hodnote 50-150tis (u tebe vic) 100tis... ktery uz ti nikdo nikdy neda:)