paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Husqvarna T610
 
24.5.2007 v 21:22
Zdravím,mám prosbičku kde bych mohl sehnat informaci,jak často se u této motorky musí měnit olej.Bylo mi řečeno že po 500 kilometrech,což mně od koupě této motorky dost odrazuje.Děkuji Mihalík

2 reakcí na tento příspěvek Husqvarna T610

24.5.2007 v 23:32 | Nahoru | #1
je to tak olej po 500km a je ho tam 1,3l a neměníš žádny filtry jenom mikro sejtko, za 10min není co dělat ;) za to svezení mi to teda stálo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610

24.5.2007 v 23:35 | Nahoru | #2
Mirek12>>
Po500km,to je maso, to už je jeden z atributů,proč nejdu do těchto strojů...

(reakce na) Husqvarna T610

24.5.2007 v 23:42 | Nahoru | #3
Autor>já vím vím, ale v pohodě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 08:15 | Nahoru | #4
Děkuju za odpovědi,každopádně jsem bez mašiny :( Když si vezmu že třeba není problém,najet 500 km za dva dny...Co jsem slyšel tak litr oleje 300,- což mi vychází necelé pětikilo co 500 km-nejsem milionář(bohužel) :) Na druhou stranu není moc z čeho vybírat......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 10:38 | Nahoru | #5
ondatra>>
Ale je z čeho vybírat.Jen vsi musíš koupit to,co jezdí,a ne to,co tabulkově osňuje kolegy...

(reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 10:58 | Nahoru | #6
ondatra>Tak musíš si uvědomit že to není motorka s kterou by sis odjel na motosraz na druhym konci republiky :D Je to do terénu a tam je 500km až až..

Jinak ještě se podívej po TE610e - má to startér, nižší výkon asi 34kw, rozumnou spotřebu a intervaly asi kolem 5000 na olej a sejtko. Bohužel je trochu těžší a asi bude i mírně dražší, já mám 410 ečko a v pohodě až na ty kila

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 12:05 | Nahoru | #7
ondatra>Ja ji pred dvouma rokama koupil-prave ostrou verzi. A i kdyz jsem driv jezdil na kroskach,nemel jsem ani potuchu o tom,ze bych mel u teto motorky menit olej tak casto.Proste jsem si rikal...je to ctyrtakt,musi neco vydrzet. A ani prodavajici me s timto faktem neseznamil,ten rikal prave onech 5000 km.(mam to na motardovych kolech).Jezdil jsem dva roky bez jakekoli zavady a olej nebyl menen ani jednou. Ted jsem delal generalku motoru a je fakt,ze se to na tom asi podepsalo,ale nelituju,protoze je to supr svezeni a i kdyz myslim,ze za ty dva roky jsem si na to privykl a mam to pomerne v ruce,tak ted po te zime a oprave me obcas udivi,co to dokaze.Tudiz ted uz si na olej dam pozor a menit rozhodne nebudu.A mimochodem...olej tam za 300 kila lit nemusis

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna T610

25.5.2007 v 12:12 | Nahoru | #8
autor jj, treba honda dela spoustu ostrejch 600 endur nebo krosek.... no dobre tak se posunem o neco niz a vezmem treba crf450 ..... nepochybne se tam meni olej po najetych 5000km... v terenu je to kolik?150motohodin? a jinak se na ni taky jen lita a nic nemeni proste japonec.... narozdil od italu, to furt nejde natocit, furt se v tom meni olej, co par motohodin menis pist a rozvody..... ja poucen si priste koupim jedine hondu....

(reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 12:14 | Nahoru | #9
ondatra: jinak predpokladam ze si mel na mysli te610e .... protoze na nestarterovy te610 ujet 500km za vikend na spuntech po silnici na tom sedatku co vypada jako tricoulova trubka omotana kouskem molitanu..... je sebevrazda......

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna T610

25.5.2007 v 12:28 | Nahoru | #10
A jeste...nerekl bych,ze je predepsano 500 km,ale spis ze je to v motohodinach...kazdych 10 mth bys mel menit olej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 14:03 | Nahoru | #11
Zdravím,je pravda že s těma 500 kilákama za vikend jsem to trochu přepískl,ale to bylo víceméně obrazně řečeno.Druhá věc je,věřím tomu že motorka by najela i 10 000km bez výměny oleje,ale nejsem z těch co by jezdili dokud to jede a pak se uvidí.Třetí záležitost se týká váhy,vzhledem k mým konstitučním proporcím si nemůžu dovolit koupit třeba Yamahu XT 600,na které jsem jezdíval a mit 200kilo pod sebou byl docela kumšt.Tak zkusme zauvažovat (ikdyž by to asi patřilo do jiné skupiny diskuze) co byste mi doporučili jako kompromis mezi nízkou váhou a dostupnou cenou.Každopádně všem děkuji,takový zájem jsem ani nečekal:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 14:17 | Nahoru | #12
ondatra: xt nebude mit 200kg snad..... tezko rict moto s vahou ostryho endura a s prijatelnyma nakladama asi nenajdes ...... ale muzes se chvili povozit v terenu na tanku ala varadero a jak potom budes rad za vahu XTcka:) tezko radit, ale jestli chces jezdit prevazne vetsi vzdalenosti = prevazne silnice a lehci teren ala polni cesta tak zas ta hmotnost nema vetsi vliv..... jak se to rozjede tak se kazda moderni masina chova krasne a paradne se manevruje i se strojema nad 250kg...... na MX trat zas vzit asi 2t pro hobby jezdeni je levnejsi......

(reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 14:21 | Nahoru | #13
ondatra>Tak ono to je docela složitý..

Bud budeš vybírat mezi vzducháčema (všeobecně menší provozní náklady a mín starostí) a vodníkama (vyšší výkon někdy lepší odpružení atd)

ze vzducháčů určitě vzít v potaz Hondu XR 400 popřípadě nějakou XR600, Suzuka DR350 je lehká a hbitá motorka ale v výkonu má už trochu mín (dá se řešit různými kity válců, výfukem a kolenem) ale zase se dá sehant za relativně pár šprdliků a servis a díly nejsou drahý.

a u vodníku to je prostě něco za něco...Jako rozumný východisko je třeba ta huska v ečku jak 410 tak 610 (610 je to znát oproti 410, má stavitelný přední vidlice) a nebo KTM nějakou LC4ku. Do týhle kategori patří i Honda XR650 ale ta si drží hodně svojí cenu takže je dražší. tyhlety tři mají olej +- po 5000km a jedou už docela...

No a pak jsou ty co maj olej po "pár" km nebo motohodin. Asi výhodu bych v nich viděl v tech kilogramech jinak pro nějaký hobby lesní jízdy mě přijdou zbytečný:)

Jo, já mam s 410e kil asi se vším 150. 610 má asi o tři víc takže oproti XT krok snad vpřed:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 14:28 | Nahoru | #14
assassin>>
CRF450 má na rozdíl od italek dvojí olej. A mění se po 20MTH. Nepleť si motocross s endurem. Pokud vím,tak 610 není motocross. K té bych přirovnal spíše XR400 nebo WR400 ne CRF,pokud němíníš verzi X. A i tam je to po 30mth. Tak neplácej nesmysly. 10let zarytí husáci říkají,že od letoška už jsou dobrý a vychytaný. Nejsou,a dokud nebudou,jezdit na nich nebudu. Mě se líbí,jak každej žehrá po huse a nebo po KTm bo mají nejvíce natuněný motory,ale že 90% "motodravců" neumí vzít za plyn,a v lese ho posere 50letej strejda na DR350 je nesere. Hlavně že maj kátéém nebo husu,to je pane maso!!!!!! *no*

(reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 14:49 | Nahoru | #15
ondatra>vsak ja to tak ani nemyslel,abys jezdil co to vydrzi a pak to cely rozdelal.mozna to tak vyznelo,ale nejsem zastancem neceho podobneho-psal jsem to spis pro zajimavost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 14:52 | Nahoru | #16
Autor>jenze jako my jsme desny kreteni,co vychvalujou husky a ktm,tak ty jsi ten samej kreten,jen s tim rozdilem,ze jezdis na necem jinym.A bohuzel-kdyz mam s necim dobry zkusenosti,nebudu se za ne stydet jen proto,ze je to husqvarna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 15:04 | Nahoru | #17
Autor>Myslím že už zas trochu přibarvuješ...ale máš pravdu svojí husu obhajuji,protože mě slouží dobře a zatim mě nedala jedinej důvod na ní nadávat....

A jinak nikomu jí nevnucuju jen pořád dokola píšu že já jsem spokojen a mnoho dalších lidí taky...:D

(reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 15:06 | Nahoru | #18
popo>Nikdo ti nepíše,aby jsi se styděl za dobrý zkušenosti. Jde o to,jaký máš. Mě se kámoši ptali na zkušenosti s motorkou,co jsem měl dva dny. Každá liška chválí svůj ocas. A jaký husky jsou je mě taky jasný. Nechápu,proč někdo,kdo neumí jezdit na motorce chce hnedle to,co má největší výkon ve své třídě Je to jako vyjít z motoškoly a koupit si R1. 2007.
Jinak si jezděte chlapci na čem chcete. Mě je to fuk. Aspoň tu bude o čem psát.... :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 15:10 | Nahoru | #19

Ryen-Te píše: Autor>Myslím že už zas trochu přibarvuješ...ale máš pravdu svojí husu obhajuji,protože mě slouží dobře a zatim mě nedala jedinej důvod na ní nadávat....

A jinak nikomu jí nevnucuju jen pořád dokola píšu že já jsem spokojen a mnoho dalších lidí taky...:D


Nepřibarvuju. Mířím jinam. 610ka JE DOST OSTREJ STOJ pro někoho,kdo s tím už umí. U nás si borec zrovna koupil to samý. r.v.1998. Na otázku,proč si koupil toto,a ne třeba XR mě řekl,že XR nejede... :lol: Když pominu,že už to měl 2x v servisu,tak beru to,že na ní jezdí za klukama na místní hřiště,občas na polní cestu za barákem,a jezdí na ní,jak s kabelou piv na řidítkách. Vsadím se,že moje dcera s TTR by ho v lese "vyplatila" jak nic. Ale hlavně,že má husu,bo to je brutus. :lol: :lol: O toto mi šlo. Jinak nic proti chlapci,jezděte si třeba na chunlinu do Egypta...

(reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 15:29 | Nahoru | #20
Tak se mi zdá že se nám to posouvá od půvoního záměru trochu jinde.... :)Je třeba připomenout že jsem si nevybíral motorku podle výkonu,s mojí váhou poletí jako kameň cokoliv,ale husqva mi přišla jako vcelku lehká,živá a né až tak drahá - navíc jsem na ní seděl takže alespoň minimálně jsem věděl do čeho jdu..
To POPO:Nebylo to míněno proti tobě:)
To RYEN-TE:každopádně ty tvoje volby mašin projdu a uvidíme + a -
To AUTOR:Jak už jsem psal,nejde o výkon-prostě vypadala jako vhodný kandidát:)

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna T610

25.5.2007 v 15:45 | Nahoru | #21
autor: hele na to ze v jednom prispevku napises ze 610 neni kroska ale enduro srovnatelny tak mozna s xr400 od hondy a pak napises ze 610 je ostrej stroj i pro lidi co na tom umi jezdit si trosku odporuje.....

ja rikam ze 610ka nema u hondy konkurenci, protoze honda nedela vic jak 450ccm krosku..... a to ze 610ka existuje i ve verzi te610e .. coz je silnicni enduro..... a ze v soucasnosti uz se prodava jen jako tahle verze a ostre enduro a krosku zastupuje 510 verze neznamena ze to tak bylo vzdy..... ostatne myslim ze tazatel chce spis jetou motorku nez funglofku ....... a v minulosti rozhodne existovala te610 jako hard enduro ktery teda rozhodne neni zadnej chcipak ,ale i jako TC610 coz je 60konovej motocross ... takze zase evidentne rejes do neceho do ceho nevidis... a jak ma nakej 400-600 jednovalec vc jak 50 koni proste se v nem kazdou chvili meni olej a to u vsech znacek.... jestli je to diky tomu ze ma oddeleny naplne po 20mh misto po 10ti zase nevidim takovej rozdil ........

o tom ze si vsichni koupi moto o velkym vykonu a neumej to vyuzit - to je mozny a je to jejich vec.... ostatne tvoje dcera by nam asi vsem ujela v lese ..... ale zase znam par lidi co by te na husqarne vyskolili po silnici na RR a taky netvrdim at to prodas a koupis si radsi CB500 ........

diskuze o hnedym smradlavym.....

Husqvarna T610

25.5.2007 v 16:05 | Nahoru | #22
Podivej se na kawasaki KLR 650. Bratr to mel, ja na tom lital nez to prodal kamosovi za 90 000. ma to starter, neni tezka , je vykonna. uplna pohoda. tet mam te 610 ostrou a za ty prachy 55000+30000 za opravu, to by uz bylo neco hodně pěknyho ale hlavne ne HQ.

Husqvarna T610

25.5.2007 v 16:49 | Nahoru | #23
no nevim asi lidi neumite nakupovat :D ja jeste do zadne motorky nedal po koupi za opravu vice jak 10 tisic.. a pokazde to potom byla skoro lestenka .. :) takze kdyz nekdo rekne ze koupil moto a dal do ni vzápětí 30 tisic za opravu .. tak je bud hlupak co nepozna v prdeli motor a nebo pocital s tim ze do toho ty penize da..

Odatro kup si Eckovou husku 610 .. a mas vyreseno .. pokud nejsi nejakej mega rider a bahnomil tak ti to bude bohate stacit .. pokud jsi bahnomil co na cestu vjede jenom z duvodu aby se dostal na polnacku a podobne tak si kup ostrou .. ale spise 410 jede az dost.. a pokud nejsi jak uz sem napsal absolutni hlupak tak na motorce pospravis vsechno cca za 10 tis.. jako ja a bude z ni vonavka na ktere budes leda menit olej a najezdis na ni hromadu kilometru.. ty reci o servisech bych asi nebral moc vazne pac to sou asi takove tlachy jako o ducati.. najdou se i takovy machri co ti prekroutijou skutecnost z toho ze borec zlomil packu v lese na to ze mu podala ruku ojnice skrze motor :)

takze ja ti radim LC 4 KTM nejlepe 400 nebo husu 610 e nebo 410. nebo jeste husaberg FE 400 ma ho kamarad a je to taky dosti spolehlivej stroj 5let fungujici motor bez zavad jednou menenej rozvodovej retez. jinak jenom serizovani ventylu a vymeny oleje. stejne jako u HQV. podle te cenove relace patris.. k tem chudakum(jako sem ja) co bohuzel nemaji na to aby si koupily ´poradnou´ japonskou motorku ;)


nepsal jsi tu nic o 2t .. ale jeden bych taky doporucil a to Gas Gas EC 250

tAK MNOHO ZDARU VE VYBERU ..

(reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 17:02 | Nahoru | #24
assassin>cross a ostré enduro jsou dva pojmy,co ti splývají v jedno,a to je tvůj problém.
Ona 610ka není vlastně ani jedno. na enduro ostrá,na cross těžká....
To že reju o něčeho,do čeho nevidím mě jenom pobavilo,a to,že by mě někdo proškolil na 610 vs. RR taky,ale budiž.Rád se nechám proškolit.
Ovšem-sám si napsal,že je možný,že 610ku nikdo z přítomných diskutujících nevyužije,tak potom nevidím smysl toho,kupovat takovou motorku. Je tro jako koupit CR500. Byla by mi k hovnu,bo bych ji prostě nevyužil...
Pokud chce tazatel ojetopu motorku na prndání,a nemá moc peněz,což mi přijde,když si tak pečlivě počítá náklady,tak je pro něj 610 dost nevhodnej stroj. To snad ví i Mirek12 a Jorael,né?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 18:53 | Nahoru | #25
Autor>Vsak s timhle taky souhlas-nevidim duvod,proc by si mel nekdo, kdo jezdi par kilometru na chalupu kupovat ostry enduro,preci jen...je to na trochu neco jineho.A co se tyce napr. XR-jezdilo se mi na ti taky pekne-sice jsem na ni stravil jen par chvil,ale taky nemuzu rict pul slova,ze by to bylo spatny...mne slo jen o to rict,ze jsem s huskou spokojen,nic vic.

(reakce na) Husqvarna T610

25.5.2007 v 21:08 | Nahoru | #26
no já sem teda tu 610 tku školil jako prase tahal fest a po silnici by mohla bejt aji silnější na trojku plynem. jinak je to teda silná motorka která chce častěji měnit olej , srali me teda vibrace na ktery sem pozdějc zvaknul, startování sem měl vyštelovany ,,ale ten motor se musel dávkovat stylem plnej půlka prázdnej, jinak při konstantní rychlosti trhá, ale jinak sem větší řežbu na 600cc nejezdil co mám tedka KLR tak ten vykon je jinak rozloženej víc v pruběhu, je to teda težší ale jizda je komfotrnější, hlavně to má 2x vačku a podložky pod ní a 25kw ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist