2 reakcí na tento příspěvek Husqvarna T610
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610
Po500km,to je maso, to už je jeden z atributů,proč nejdu do těchto strojů...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610
Ale je z čeho vybírat.Jen vsi musíš koupit to,co jezdí,a ne to,co tabulkově osňuje kolegy...
Jinak ještě se podívej po TE610e - má to startér, nižší výkon asi 34kw, rozumnou spotřebu a intervaly asi kolem 5000 na olej a sejtko. Bohužel je trochu těžší a asi bude i mírně dražší, já mám 410 ečko a v pohodě až na ty kila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna T610
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna T610
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610
Bud budeš vybírat mezi vzducháčema (všeobecně menší provozní náklady a mín starostí) a vodníkama (vyšší výkon někdy lepší odpružení atd)
ze vzducháčů určitě vzít v potaz Hondu XR 400 popřípadě nějakou XR600, Suzuka DR350 je lehká a hbitá motorka ale v výkonu má už trochu mín (dá se řešit různými kity válců, výfukem a kolenem) ale zase se dá sehant za relativně pár šprdliků a servis a díly nejsou drahý.
a u vodníku to je prostě něco za něco...Jako rozumný východisko je třeba ta huska v ečku jak 410 tak 610 (610 je to znát oproti 410, má stavitelný přední vidlice) a nebo KTM nějakou LC4ku. Do týhle kategori patří i Honda XR650 ale ta si drží hodně svojí cenu takže je dražší. tyhlety tři mají olej +- po 5000km a jedou už docela...
No a pak jsou ty co maj olej po "pár" km nebo motohodin. Asi výhodu bych v nich viděl v tech kilogramech jinak pro nějaký hobby lesní jízdy mě přijdou zbytečný:)
Jo, já mam s 410e kil asi se vším 150. 610 má asi o tři víc takže oproti XT krok snad vpřed:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610
CRF450 má na rozdíl od italek dvojí olej. A mění se po 20MTH. Nepleť si motocross s endurem. Pokud vím,tak 610 není motocross. K té bych přirovnal spíše XR400 nebo WR400 ne CRF,pokud němíníš verzi X. A i tam je to po 30mth. Tak neplácej nesmysly. 10let zarytí husáci říkají,že od letoška už jsou dobrý a vychytaný. Nejsou,a dokud nebudou,jezdit na nich nebudu. Mě se líbí,jak každej žehrá po huse a nebo po KTm bo mají nejvíce natuněný motory,ale že 90% "motodravců" neumí vzít za plyn,a v lese ho posere 50letej strejda na DR350 je nesere. Hlavně že maj kátéém nebo husu,to je pane maso!!!!!! *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610
A jinak nikomu jí nevnucuju jen pořád dokola píšu že já jsem spokojen a mnoho dalších lidí taky...:D
Jinak si jezděte chlapci na čem chcete. Mě je to fuk. Aspoň tu bude o čem psát.... :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna T610
Ryen-Te píše: Autor>Myslím že už zas trochu přibarvuješ...ale máš pravdu svojí husu obhajuji,protože mě slouží dobře a zatim mě nedala jedinej důvod na ní nadávat....
A jinak nikomu jí nevnucuju jen pořád dokola píšu že já jsem spokojen a mnoho dalších lidí taky...:D
Nepřibarvuju. Mířím jinam. 610ka JE DOST OSTREJ STOJ pro někoho,kdo s tím už umí. U nás si borec zrovna koupil to samý. r.v.1998. Na otázku,proč si koupil toto,a ne třeba XR mě řekl,že XR nejede... :lol: Když pominu,že už to měl 2x v servisu,tak beru to,že na ní jezdí za klukama na místní hřiště,občas na polní cestu za barákem,a jezdí na ní,jak s kabelou piv na řidítkách. Vsadím se,že moje dcera s TTR by ho v lese "vyplatila" jak nic. Ale hlavně,že má husu,bo to je brutus. :lol: :lol: O toto mi šlo. Jinak nic proti chlapci,jezděte si třeba na chunlinu do Egypta...
To POPO:Nebylo to míněno proti tobě:)
To RYEN-TE:každopádně ty tvoje volby mašin projdu a uvidíme + a -
To AUTOR:Jak už jsem psal,nejde o výkon-prostě vypadala jako vhodný kandidát:)
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna T610
ja rikam ze 610ka nema u hondy konkurenci, protoze honda nedela vic jak 450ccm krosku..... a to ze 610ka existuje i ve verzi te610e .. coz je silnicni enduro..... a ze v soucasnosti uz se prodava jen jako tahle verze a ostre enduro a krosku zastupuje 510 verze neznamena ze to tak bylo vzdy..... ostatne myslim ze tazatel chce spis jetou motorku nez funglofku ....... a v minulosti rozhodne existovala te610 jako hard enduro ktery teda rozhodne neni zadnej chcipak ,ale i jako TC610 coz je 60konovej motocross ... takze zase evidentne rejes do neceho do ceho nevidis... a jak ma nakej 400-600 jednovalec vc jak 50 koni proste se v nem kazdou chvili meni olej a to u vsech znacek.... jestli je to diky tomu ze ma oddeleny naplne po 20mh misto po 10ti zase nevidim takovej rozdil ........
o tom ze si vsichni koupi moto o velkym vykonu a neumej to vyuzit - to je mozny a je to jejich vec.... ostatne tvoje dcera by nam asi vsem ujela v lese ..... ale zase znam par lidi co by te na husqarne vyskolili po silnici na RR a taky netvrdim at to prodas a koupis si radsi CB500 ........
diskuze o hnedym smradlavym.....
Odatro kup si Eckovou husku 610 .. a mas vyreseno .. pokud nejsi nejakej mega rider a bahnomil tak ti to bude bohate stacit .. pokud jsi bahnomil co na cestu vjede jenom z duvodu aby se dostal na polnacku a podobne tak si kup ostrou .. ale spise 410 jede az dost.. a pokud nejsi jak uz sem napsal absolutni hlupak tak na motorce pospravis vsechno cca za 10 tis.. jako ja a bude z ni vonavka na ktere budes leda menit olej a najezdis na ni hromadu kilometru.. ty reci o servisech bych asi nebral moc vazne pac to sou asi takove tlachy jako o ducati.. najdou se i takovy machri co ti prekroutijou skutecnost z toho ze borec zlomil packu v lese na to ze mu podala ruku ojnice skrze motor :)
takze ja ti radim LC 4 KTM nejlepe 400 nebo husu 610 e nebo 410. nebo jeste husaberg FE 400 ma ho kamarad a je to taky dosti spolehlivej stroj 5let fungujici motor bez zavad jednou menenej rozvodovej retez. jinak jenom serizovani ventylu a vymeny oleje. stejne jako u HQV. podle te cenove relace patris.. k tem chudakum(jako sem ja) co bohuzel nemaji na to aby si koupily ´poradnou´ japonskou motorku ;)
nepsal jsi tu nic o 2t .. ale jeden bych taky doporucil a to Gas Gas EC 250
tAK MNOHO ZDARU VE VYBERU ..
Ona 610ka není vlastně ani jedno. na enduro ostrá,na cross těžká....
To že reju o něčeho,do čeho nevidím mě jenom pobavilo,a to,že by mě někdo proškolil na 610 vs. RR taky,ale budiž.Rád se nechám proškolit.
Ovšem-sám si napsal,že je možný,že 610ku nikdo z přítomných diskutujících nevyužije,tak potom nevidím smysl toho,kupovat takovou motorku. Je tro jako koupit CR500. Byla by mi k hovnu,bo bych ji prostě nevyužil...
Pokud chce tazatel ojetopu motorku na prndání,a nemá moc peněz,což mi přijde,když si tak pečlivě počítá náklady,tak je pro něj 610 dost nevhodnej stroj. To snad ví i Mirek12 a Jorael,né?