Přesunuto z Začínáme na moto
Naposledy editováno 30.10.2008 16:14:20
mira xj>na XJčku jsem najel 45 000km a pár banditech jsem taky jel.Myslím že můžu porovnávat. Motor - do 5t. otáček XJ táhle mnohem líp,potom jasně vítězí bandit - holt těch 25koní navíc se někde projevit musí.Bandit si při stejné trase papne o litr víc. Podvozek xj měkčí,ale žádná hrůza.Brzdy - XJ jsme měl s dvěma kotoučema a můžu říct,že by zastavili vlak.Jen tak mimochodem stejné brzdy se montovali na FZ6S.XJ s dvouma kotoučema brzdilo líp jak na banditech co jsem jel. Posez a sedlo - tady jednoznačně vede XJ. Bandit má klouzající sedlo a i při větším zabrždění jsem pokaždé seděl pomalu na nádrži.Shrnutí - bandit výkon větší,podvozek lepší - proti banditovi hraje sedlo,spotřeba( i když co to je litr),cena ojetiny - rozdíl 20t.kč mezi stejným ročníkem XJ a GSF.Jen tak mimochodem za rok,dva tě obě motorky přestanou bavit nedostečným výkonem a půjdeš do silnější. TeĎ jsem kamarádovi vybíral nějakého pěkného bandita 600 a na co jsem sedl,to abych popoháněl bičem -prostě to nejelo. (už třetí rok sedlám FZS 1000)
Miro nepomlouvej
1 reakcí na tento příspěvek Gsf 600 nebo XJ 600
Nevím kde jste přišli na to, že XJ 600 jsou držáky motory, já mám opačné zkušenosti, není vyjímka, že v 60tis km už klepe klika a dost motorů zadřených na klice jsem viděl.
Motor GSF vydrží více, má lépe vyřešené chlazení a hlavně úplně jiný zvuk.. Zvuk XJ je celkem tragédie, i když někomu se to "ševelení květin" ze dvou výfuků může líbit..
1 reakcí na tento příspěvek Gsf 600 nebo XJ 600
kamarád má na XJ najeto skoro 90 tis a nepocituje žádný problémy, dokonce se mi zdá, že mu to jede líp než mě, asi je to teprve zajetý
pochybuju že většina těch motorek co tady jezdí ještě nemá najeto 50 tis, bůhví kolik už maj stočeno, já jsem svojí kupoval s údajně 40 tis a už měla měněnej rozvodovej řetěz, kterej se mění v 50 tis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsf 600 nebo XJ 600
Vatak>nestraš, ted se blížim k 60 tis
kamarád má na XJ najeto skoro 90 tis a nepocituje žádný problémy, dokonce se mi zdá, že mu to jede líp než mě, asi je to teprve zajetý
pochybuju že většina těch motorek co tady jezdí ještě nemá najeto 50 tis, bůhví kolik už maj stočeno, já jsem svojí kupoval s údajně 40 tis a už měla měněnej rozvodovej řetěz, kterej se mění v 50 tis
záležíé jak sa kdo k motorce chová,možeš kůpit motku v 20 tisícama po smrti a naopak motku s 60 ti tisícama která je free takže to neni tak o motorkách,jak o lidech,co na nich jezdíja
Motomaniak>
záležíé jak sa kdo k motorce chová,možeš kůpit motku v 20 tisícama po smrti a naopak motku s 60 ti tisícama která je free takže to neni tak o motorkách,jak o lidech,co na nich jezdíja
Přesně tak.. Pokud to někdo netočil pořád přes 9tis ot. a měnil olej, tak by měl vydržet každý motor..
1 reakcí na tento příspěvek Gsf 600 nebo XJ 600
C.J.>Z těhle dvou jednoznačně bandita.. XJ je skutečně měké a dost se vlní, motor je fakt slabota..
Nevím kde jste přišli na to, že XJ 600 jsou držáky motory, já mám opačné zkušenosti, není vyjímka, že v 60tis km už klepe klika a dost motorů zadřených na klice jsem viděl.
Motor GSF vydrží více, má lépe vyřešené chlazení a hlavně úplně jiný zvuk.. Zvuk XJ je celkem tragédie, i když někomu se to "ševelení květin" ze dvou výfuků může líbit..
co se týká měkkosti a vlnění, obě ty motorky mi přijdou vpodstatě stejné, naprosto dostačující a vpohodě. A motor slabota? No 45 a 57 kW, nevím, jestli každej chce Bandasku točit, aby ten rozdíl poznal...Zvuky? to je dost subjektivní, imho ale Bandit se sériovým výfukem není žádná výhra, resp. žádnej nářez...Krom toho Zil se svým Ixilem na Xj by ti ukázal, co se dá z XJ vytáhnout za zvouček..Samo, to samé jde i s Bandaskou..A ty motory? XJ je profláklé svou výdrží, ostatně při tom výkonu a způsobu jízdy většiny jezdců na XJ se asi není čemu divit. Za mě: Bandaska je o fous lepší než XJ, ale rozdíl cen mluví pro XJ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsf 600 nebo XJ 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsf 600 nebo XJ 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsf 600 nebo XJ 600
2 reakcí na tento příspěvek Gsf 600 nebo XJ 600
mira xj>Co by mě na banditu pěkně sralo,tak servisní interval. olej 6000km,ventily 6000km. Totál na palicu a přístup konkrétně pro štelování ventilů je uplně na p..u. - rozdělání půl motorky XJ olej po 12t. km a ventily po 24t.km.
Ventily co 24tis km? To by mě sralo.. Kupte si pořádný stroj, na VFR ventily co 36tis km
1 reakcí na tento příspěvek Gsf 600 nebo XJ 600
To: stáhni si manuál od hynese ,tam je to rozepsané a výrobce od r.v. 99. prodloužil výměnu oleje ze 6 na 12t. km. Motorky jsou motoricky stejné,tak se to používá i na starší ročníky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 | tompok76 | 5 | 30.4.2024 v 14:56 tompok76 |
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |