Téma: Základní nastavení Suzuki podvozku GSX R 1000 K6
 
11.5.2009 v 11:33
Zdravím všechny fandy a motorkáře.Vím že téma tlumiče a nastavení podvozku je tu mockrát rozebíráno,ale přesto:
Najde se někdo,kdo mi poradí s tou mou bestií Gsxr 1000k6. Alespoň základní tovární nastavení.Abych se měl od čeho odrazit.Připadá mi taková těžkopádná do zatáček.Na rovinkách je zas jak přikovaná,a ani se nehne,což je super!!Není to bouračka stav je A1!!! Jsem trocha vyšší postavy,195cm a asi 110kg. Předem děkuji za každou dobrou radu.

1 reakcí na tento příspěvek Základní nastavení Suzuki podvozku GSX R 1000 K6

11.5.2009 v 11:54 | Nahoru | #1
no tovarni nastaveni je v servisnim manualu a ten se da na netu stahnout vsude mozne...

Základní nastavení Suzuki podvozku GSX R 1000 K6

11.5.2009 v 11:56 | Nahoru | #2
kazdopadne jestli slovni spojeni "tezkopadna do zatacek" predstavuje to co si ja pod tim vybavim tak to asi nema uplne co do cineni s nastavenim odpruzeni/tlumeni ... aby to lip zatacelo popustil bych o par mm vidle v brylych.. ale ztrati to tim na stabilite v primem smeru no...

Základní nastavení Suzuki podvozku GSX R 1000 K6

11.5.2009 v 12:26 | Nahoru | #3
4zabka : Čau,koukám že řešíš tu situaci co jsem řešil já.Já mám sice gsxr 2001,ale třeba se ti to bude hodit. Tohle mi tady poradil jeden borec a tak jsem to udělal a je to svaty... Když sedneš na motorku tak by měl zadek poklesnout asi tak o 2,5 as 3 cm max.zvol si dva pevne body jeden na podsedlaku a jeden na třeba kyvce.ja osobně preferuju sportovnejši tvrdší motorku tak jsem si daval 2,5cm.pak predek to same když si sedneš tak by to mělo padnout asi max 2,5cm.Samozřejmě když je vše v pořadku.to je nastaveni pružin a co se týče utlumu a odskoku tak je to dost na každém zvlášt podle toho co ti vyhovuje.No as vyvážení je v celku jednoduché a to tak že necháš motorku stát rovně a v jejím středu na ni zatlačíš a měla by se zmáčknout stejně rychle dolu a nahoru a hlavně předek a zadek najednou.(samozřejmě to funguje pouze pokud máš v dobrém stavu oba tlumiče )K1 jsem jezdil 2 roky a je celkem dobře doladitelná.pokud tam máš nějaký sportovní tlumiče tak bud rád.

Základní nastavení Suzuki podvozku GSX R 1000 K6

11.5.2009 v 13:08 | Nahoru | #4
Třeba tě zaujme a v něčem pomůže fórum Nastavení tlumičů

Naposledy editováno 11.05.2009 13:08:14

(reakce na) Základní nastavení Suzuki podvozku GSX R 1000 K6

11.5.2009 v 13:41 | Nahoru | #5
assassin> zdarec.. nešla by poslat nějaká konkrétní adresa???

Základní nastavení Suzuki podvozku GSX R 1000 K6

13.5.2009 v 19:06 | Nahoru | #6
Ahoj,mám K 5 a podle manuálu je standartní nastavení předku: předpětí pružin 4 viditelný drážky,komprese 16 a a zpětnej útlum 11 kliků ,oboje nejdřív plně utáhnout a povolovat.Zadek komprese 14 a zpětnej útlum 12 kliků z plně utažený polohy.JB

Základní nastavení Suzuki podvozku GSX R 1000 K6

13.5.2009 v 22:23 | Nahoru | #7
ZABKA
jelikoz jsem se v RK narodil, tak ti pomuzu
je to proste, ale ucine: nahore zalozka MOTODATABAZE - leve menu - MANUALY - a pak uz jenom vybiras Moto a typ a hle tuho mame

http://img.motorkari...ly/1375_GSX-R1000%20(K5,K6)%20'05-'06%20Service%20Manual.pdf

Naposledy editováno 13.05.2009 22:24:43

Základní nastavení Suzuki podvozku GSX R 1000 K6

15.5.2009 v 14:00 | Nahoru | #8
DIKAS MOC VŠEM ZA JAKÝKOLIV PŘÍSPĚVĚK.JÁ ŘÍKÁM VÍC HLAV VÍC VÍ!!! V NEDĚLI TO JEDU ZKUSIT DO BRNA,TAK UVIDÍME JAK JSEM SE POLEPŠIL.ALE MUSÍMŘÍCT ŽE NEJVÍCE POMOHLO POPUSTIT VYDLE V BREJLÍCH.....JEŠTĚ JEDNOU DIK.

Základní nastavení Suzuki podvozku GSX R 1000 K6

15.5.2009 v 14:09 | Nahoru | #9
DIKAS MOC RODÁKOJ Z RK..

Základní nastavení Suzuki podvozku GSX R 1000 K6

15.5.2009 v 14:18 | Nahoru | #10
Proto jsem nikdy nechtěl litra a vždy sáhl po 750.Litr je prostě do zatáček línej a neohrabanej. Pokud jsem slezl z mé 750 na litra a je jedno jaký to byl výrobce výsledek byl vždy stejný...Tu motorku jsem musel do prudkýho náklonu vyloženě přetahovat. Tahle situace se týče prudkých a rychle po sobě jdoucíh zatáček...
Takže to je moje zkušenost.

1 reakcí na tento příspěvek Základní nastavení Suzuki podvozku GSX R 1000 K6

15.5.2009 v 15:14 | Nahoru | #11
MÁŠ RECHT VAZOUNE..
I KDYŽ Z R1 JSEM BYL DOCELA NADŠENEJ JAK TAM PADÁ LEHCE.ZNAČKY MI JSOU TAK TROCHU PUTNA,A ŽÁDNOU NEZVRHUJU!!

(reakce na) Základní nastavení Suzuki podvozku GSX R 1000 K6

15.5.2009 v 15:19 | Nahoru | #12

zabka>MÁŠ RECHT VAZOUNE..
I KDYŽ Z R1 JSEM BYL DOCELA NADŠENEJ JAK TAM PADÁ LEHCE.ZNAČKY MI JSOU TAK TROCHU PUTNA,A ŽÁDNOU NEZVRHUJU!!


No já měl půjčenou GSX-R 1000-K7, K8, dále R1 08, ZX-10 07, CBR 1000RR 08.
Nejhorší moto jakou jsem kdy řídil byla beze sporu R1 08 a nej CBR 1000RR 08.
Jo a všechno to byly víceméně funglovky(nebourané), nebo najeto max do 5tis km.

Základní nastavení Suzuki podvozku GSX R 1000 K6

15.5.2009 v 16:07 | Nahoru | #13
MÁŠ RECHT VAZOUNE..
I KDYŽ Z R1 JSEM BYL DOCELA NADŠENEJ JAK TAM PADÁ LEHCE.ZNAČKY MI JSOU TAK TROCHU PUTNA,A ŽÁDNOU NEZVRHUJU!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist