A co z toho plyne? Že největší hujda je KAWASAKI
Naposledy editováno 10.05.2009 21:58:45
Bubrak ZX10R>Kolik ma ta ZX10 najeto? Ja se zatacenim nemel problem, esli nema sjety gumy....
Kolik přesně má najeto nevim, ale gumy jsou ok. Je to spíš o pocitu, to řízení je dost strmý, prostě na překlápění z jedný zatáčky do druhý někde na okruhu.
1 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
2 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
1 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
HarryPotter>Všem kdo jen chválí ZX - jeli jste na ZZR 1400? Jestli ne, tak doporučuju, stojí to zato.
V Ameru ZZR1400 vystupuje jako ZX14R, takže je to vlastně vpořádku, že chválí ZX...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
Nic méně - jednu motorku ze Zongshenu mám doma 4 roky a jsem s ní maximálně spokojený A její metalicko - měňavý lak je ta největší bomba, jakou si dovedeš představit. To jsem na žádné jiné motorce neviděl. O takové parádě si můžeš nechat leda zdát
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
MichalR10>HarryPotter>Všem kdo jen chválí ZX - jeli jste na ZZR 1400? Jestli ne, tak doporučuju, stojí to zato.
V Ameru ZZR1400 vystupuje jako ZX14R, takže je to vlastně vpořádku, že chválí ZX...
Já teda nejsem žádný závodník, ale myslím, že by ZZR 1400 tý ZX 10 napráskala jak nic. Vyšší točivý moment v nižších otáčkách a vyšší výkon je fakt dost znát, než se litr dostane do těch správných otáček, tak je čtrnáctka v prachu. Samozřejmě tu tak trochu srovnávám nesrovnatelné, ale je to tak.
Ale že je ZZR hnusná, to mi nikdo nevymluví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
HarryPotter>MichalR10>HarryPotter>Všem kdo jen chválí ZX - jeli jste na ZZR 1400? Jestli ne, tak doporučuju, stojí to zato.
V Ameru ZZR1400 vystupuje jako ZX14R, takže je to vlastně vpořádku, že chválí ZX...
Já teda nejsem žádný závodník, ale myslím, že by ZZR 1400 tý ZX 10 napráskala jak nic. Vyšší točivý moment v nižších otáčkách a vyšší výkon je fakt dost znát, než se litr dostane do těch správných otáček, tak je čtrnáctka v prachu. Samozřejmě tu tak trochu srovnávám nesrovnatelné, ale je to tak.
Ale že je ZZR hnusná, to mi nikdo nevymluví
O kolik ma vyssi vykon? O 5 koni? A o kolik je tezsi? Samozrejme na rozjezd je ZX14 lepsi, predevsim diky konstrukci, ale verim, ze od 130 nahoru bude ZX10 na tom lepe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
Bubrak ZX10R>HarryPotter>MichalR10>HarryPotter>Všem kdo jen chválí ZX - jeli jste na ZZR 1400? Jestli ne, tak doporučuju, stojí to zato.
V Ameru ZZR1400 vystupuje jako ZX14R, takže je to vlastně vpořádku, že chválí ZX...
Já teda nejsem žádný závodník, ale myslím, že by ZZR 1400 tý ZX 10 napráskala jak nic. Vyšší točivý moment v nižších otáčkách a vyšší výkon je fakt dost znát, než se litr dostane do těch správných otáček, tak je čtrnáctka v prachu. Samozřejmě tu tak trochu srovnávám nesrovnatelné, ale je to tak.
Ale že je ZZR hnusná, to mi nikdo nevymluví
O kolik ma vyssi vykon? O 5 koni? A o kolik je tezsi? Samozrejme na rozjezd je ZX14 lepsi, predevsim diky konstrukci, ale verim, ze od 130 nahoru bude ZX10 na tom lepe.
ZX má nějakých 188 koní (těch udávaných 200 je podle mě nesmysl, výkon s náporem je vždycky větší u všech značek a ten údaj je značně zavádějící), stačí se podívat na test na motorkářích zde, ZZR má 203 koní, tedy patnáctikoňový rozdíl. Taky daleko nižší točivý moment ve vyšších otáčkách (ZX 113 Nm / 8700 ot. oproti 154 Nm / 7500 ot. u ZZR) dělá podle mě Ninju tou druhou. Je fakt, že ZZR je těžší, což například na okruhu bude problém, ale zase ne o tolik - 224 kg, ZX 179 kg suché hmotnosti - aby to nesmazalo jasnou výhodu brutálního točivýho momentu ZZR. Jak říkám, jel jsem na obou, obě to jsou rakety, ale můj dojem z toho je, že ZZR musí ZX ve sprintu napráskat. Samozřejmě za situace, že na obou strojích pojedou stějně tlustí jezdci .
1 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
[img] se o ZX 16RRR, novinka roku 2010, k zakoupení zatím jen u vybraný dealerů, právě totiž nabíhá sériová výroba .
Technické parametry:
Rám: klasický kolébkový, svařenec z ocelových uzavřených profilů z vysokopevnostní, asi čínské oceli , odpružení žádné , kola miniaturní, údajné brzdy bubnové, výška sedla plynule nastavitelná dle délky sedlovky, sedadlo jednomístné - verze pro okruhové závody WSBK .
Motor: dvoutaktní, válec jediný, zcela osamocený o objemu 0043 ccm, výkon prý 1,25 kW, točivý moment neznámý. Rychlost jediná, taktéž osamocená. Spojka zcela automatická.
Objem nádrže: 1 litr
Elektrická výzbroj: kompletní, včetně dvojitého předního světla, baterie a elektrického startéru (v záloze ruční startování startovací šňůrou ála travní sekačka nejmenované značky ).
A je to můj miláček s charismatem, kterého třeba nudná Honda nedosáhne nikdy
Naposledy editováno 12.05.2009 21:16:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
A co teprv ty elektro verze z TV magazínu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
veselak73>HarryPotter> Pěkná mašina!
A co teprv ty elektro verze z TV magazínu.
Dík. Uvažuju o laďáku, doporučíš mi něco?
HarryPotter>...
S tím RV, nekecáš?
Ale stroj je to jak hrom. Kolem mojého baráku na tom lítá jedna babi v růžové šustce téměř denně. Pere tomu plný kotel. A s tím hromem to myslím doslova. Zvuk předchází jev o min. 10 minut.
Edit: A jako laďák, doporučuju buben od pračky. Whirpoolky mají fajne fugy.
Naposledy editováno 13.05.2009 10:58:30
1 reakcí na tento příspěvek Největší hujda je Kawasaki!
O sprintu na 400m se nepru, tam ZZR ma na to uject a jak zacne ZX10 tahat vic, tj od tech napriklad 130km/h, tak ma ZZR treba uz 160 a na zbytku drahy se mozna stihnou srovnat rychlosti (tj ZZR porad ujizdi). Ale kdyby mely jet motky vedle sebe 130 a pak plnej, tak vsadim na ZX10.
Nicméně jsem zjistil maximálku svého nového peklostroje - radar v sousední vsi mi ukázal celých 33 km/h . Kawasaki forever
maco>No to může napsat jedině idiot Protože jedině idiot neví,že Kawasaki vyrábi pro Boeing části křídel a podvozku,takže se naopak dá říct,že Kawasaki je letadlo
Kawasaki Aircraft
Já si furt říkal, že jsem už tohle někde viděl, nebo četl, nebo to někdo někde říkal, prostě něco podobného mi pořád vrtalo hlavou. Až jsem na to konečně přišel! No jasně - HONDA JET, letecká technologie!!!
"Honda v roce 1992 vytvořila první lehký prototyp letadla. Mezitím Honda nejen pracovala na dvou projektech zabývajícími se proudových motory (N3079N a MH-02), ale také vyvinula HFX-01 – experimentální proudový motor. Honda nyní zahájila rozvoj jejího dalšího modelu HFX-20 a jejím záměrem je vybudování komerčního tryskového letadla. V roce 2003 se uskutečnil počáteční letecký test HondaJetu, nového zkušebního a kompaktního komerčního proudového letadla, které bylo vybavené Hondou vyvinutým HF118 proudovým motorem." Tolik komerční kecy plácy. Takže žádné vlaky, tankery a průmyslová zařízení, ale sofistikovaná řešení inteligentních robotů (ASIMO) a celá letadla včetně motorů, né nějaký kusy plechu do křídel a trubky do podvozků.
Závěrem lze tedy říci, že Kawasaki není ani to letadlo . Pokud je něco letadlo (a nikoli travní sekačka), pak jedině Honda. Protože Yamaha se zmůže leda tak na zobcové flétny z plastu a Suzuki snad na auta z Maďarska
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
SensationBlaack>HarryPotter> Nechci ti do toho kecat ale ZX-10R a ZZR-1400 jsou jiny stroje nevim co srovnavas... a za 2. ten vykon ZZR ze ma 203koní je jen pairovej udaj v realu ji bylo namereno 196 nebo 197 tedy o neco malo nez Hayabusa K8 ktera ma 198... Rozhodl bych se pro Bušu ne pro vykon ale pro to ze lip vypada nez masarka ZZR ale zase jizdni konfort bude jinde,ZZR je pohodlnejsi atd. proste lip okopirovanej BlackBird
Honda je prostě Honda
A jaký reálný výkon má ZX?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší hujda je Kawasaki!
Bojím se ale, že jsou Hondy moc výkonné a že to neupilotuju.
Myslíš, že zvládnu CBF 125?
Na netu píší, že CBF 125 je pro začínající a méně zkušené. To u ER-6 psali také.
Doporučuješ mi tuhle výměnu, nebo se mám raději držet uchrchlané nevýkonné Kawy a necpat se mezi skutečné motorkáře?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |