Carlos.>Ahma>Rekl bych ze je to zhruba nastejno, u 2T se delaj furt vybrusy ktery odchazej dost casto, kdyz je valec deravej jak reseto. O voleji uz psal uvalak, s tim souhlasim. A pokud budeme srovnavat stejny tridy(MX2,MX1) tak to bude fakt skoro nastejno. Pokud se ovsem 4T nepotka, nebo tak neco. Pak bude asi generalka drazsi....
Výbrusy se dneska už na ostrých 2T nedělají(nějakej ten pátek) a nedělají se už vůbec "furt"!
JAsny, mel sem na mysli nikasil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
Provozně máš pravdu, že je to skoro stejný, ale letos to tam spadlo u nás už dvěma klukům tak tu pravděpodobnost nevidím až tak zanedbatelnou. Na druhou stranu se na 4T krásně jezdí.
1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
Vana666> pokud na to koukáš z finanční stránky tak bych řek že je to + - nastejno při dobrým kusu a časovým horizontu řekněme rok. Jinak jasný že každý chce svoje - ten vejfuk na 2t to je prokletí - to mi říká když ho vyfouknu - srovná se mi do původního tvaru, nebo se jenom vyšouknou promáčkliny ? Mám ho totiž hnutej k rámu a sundat ho je vo nervy.
Naposledy editováno 05.05.2009 16:32:01
1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
Naposledy editováno 05.05.2009 16:33:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
Proč by se měla potkat? Pokud dodržuješ servisní intervaly tak máš velice malé riziko poruchy.Alespoň mi to tak říkal jeden odborník!Ale pokud jen jezdíš a nestaráš se o ní tak se potom nediv!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
Přesně jak říkáš!Nikdy nevíš jak se majitel o moto stará!Hodně lidí si tyto krosové speciály pletou se starými Jawami,Simsony a podobně!Nějaká údržba jim nic neříká!Hotové neštěstí pro ty,kteří takovou moto potom koupí!
1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
Jinak jezdit se 2T a 4T ve stejnejch obsazích tak by to bylo taky trošku jinde, jenže moderní 2T přestávaj na moderní 4T dvojnásobnýho obsahu stačit.
Ctyrtakt jede lip zere min ale vymena oleje co 14 dni neni zrovna koser ( prevodak u dvoutaktu mel podobny intervaly ale stalo to polovicni prachy) clovek se desi toho az to otevre co drivejsi majitel s tim delal a doufa ze to neklepne... Zaklepavam a doufam ze to vydrzi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
Pulec491>Jezi> Mě to může bejt putna protože si tohle stejně teď v dohlednu nemám šanci koupit
Stejně tak já, a X dalších a to sou právě ty lidi co je pak údržba domrdanýho stroje zabíjí.
A vo tom to je - kyž máš love tak je celkem zbytečný řešit 4T - 2T a intervaly výměn a pod kraviny - když nemáš tak potom je to laborace.
1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
3 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
balkon>2T. je živější, silnější, rychlejší, krasnější než 4T. ale potřebuje 2x věčí udržbu než 4T
ve stejnym objemu mozna, ale obecne bych to ucrcite netrvrdil - a hlavne to krasnejsi a rychlejsi je opravdu hodne smerodatny...