globalmoto_kveten





Téma: Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
 
4.5.2009 v 23:43
Slyšel sem že 4T ve náročnější na údržbu je to pravda...?

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 15:21 | Nahoru | #31
na nějakým americkým servru to shrnuli tak, že za cenu pístu čtyřtaktu uděláte malou generálku 2t motoru. pak si ještě přičti oleje filtry, seřizování všelijakých vůlí, napínání řetězu a další sraní. a ještě ke všemu na ten čtyřtakt sedneš a jede to uplný hovno

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 15:31 | Nahoru | #32

Carlos.>Ahma>Rekl bych ze je to zhruba nastejno, u 2T se delaj furt vybrusy ktery odchazej dost casto, kdyz je valec deravej jak reseto. O voleji uz psal uvalak, s tim souhlasim. A pokud budeme srovnavat stejny tridy(MX2,MX1) tak to bude fakt skoro nastejno. Pokud se ovsem 4T nepotka, nebo tak neco. Pak bude asi generalka drazsi....
Výbrusy se dneska už na ostrých 2T nedělají(nějakej ten pátek) a nedělají se už vůbec "furt"!



JAsny, mel sem na mysli nikasil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 15:44 | Nahoru | #33
hAjPR> CO máš proti majitelům ČZ??

Provozně máš pravdu, že je to skoro stejný, ale letos to tam spadlo u nás už dvěma klukům tak tu pravděpodobnost nevidím až tak zanedbatelnou. Na druhou stranu se na 4T krásně jezdí.

1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 16:08 | Nahoru | #34
Já i myslím jak tadyk byllo řečeno už,že 2T má kratší,ale levnější intervaly servisek a 4T sice delší,ale nákladnější. Samozřejmě jak je zmiňované tak když se vysere tak na 100% dražší 4T. Vlastně to vyjde skoro nastejno když 4T delší,ale nákladnější a 2T kratší a míňě nákladné než 2T. A co vim tak 2T se v motocrosu už moc nejezdí.. čím to je vůbec???

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 16:28 | Nahoru | #35
Sally06> Lidi sou moc pohodlný

Vana666> pokud na to koukáš z finanční stránky tak bych řek že je to + - nastejno při dobrým kusu a časovým horizontu řekněme rok. Jinak jasný že každý chce svoje - ten vejfuk na 2t to je prokletí - to mi říká když ho vyfouknu - srovná se mi do původního tvaru, nebo se jenom vyšouknou promáčkliny ? Mám ho totiž hnutej k rámu a sundat ho je vo nervy.

Naposledy editováno 05.05.2009 16:32:01

1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 16:32 | Nahoru | #36
4T v MX jezději ty "movitější" a ten motor jede v jinejch otáčkách a je to celkově takový příjemnější(prej). Hlavně už to dneska točí stejně jako 2T a ne-li víc,akorát jak už se někdo zmiňoval,točí se tam víc věcí,než na 2T. (Proto jezdim 2T ) Jinak já nevim,ale měl bych asi strach u 4T,že se mi to potká to je pak na mašli

Naposledy editováno 05.05.2009 16:33:10

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 16:42 | Nahoru | #37
Jindrarm>

Proč by se měla potkat? Pokud dodržuješ servisní intervaly tak máš velice malé riziko poruchy.Alespoň mi to tak říkal jeden odborník!Ale pokud jen jezdíš a nestaráš se o ní tak se potom nediv!

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 16:52 | Nahoru | #38
Raffaello> No mě se to nestalo,já jen píšu,co jsem slyšel,četl Já jinak teda o motorku se starám jak jen to jde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 16:58 | Nahoru | #39
Raffaello> Problém je, že málokdo z hobíků koupí novou a jak kdo dodržoval intervaly před nima je ve hvězdách jinak by ty motorky byly nezničitelný

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 17:11 | Nahoru | #40
ještě aby se to vysralo když to budu všechno po předepsanejch mth němit.. To bych se na to mohl rovnout vy a čekat až to padne a výsledku to bude ještě levnější ne? Nevim že by třeba 250 ve 2t vydrželi málo.. Jednou za rok tam z jistoty vrazíš novej píst za 3,- a po 2 letech tam teda na něco jukneš. Samo záleží kdo drží řidítka. Taky výrobci z těch 4t maj víc peněz a hlavně snáž se to ladí na určitý mapy než ten 2t takže v tomhle je jejich veliký + Dneska už se to obrací-dřív když byl mezi 2t slyšet 4t tak všichni z toho padali na prd.. a dneska je to obráceně. Každý má svoje. Já sem chudej.2t

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 17:14 | Nahoru | #41
Jezi>

Přesně jak říkáš!Nikdy nevíš jak se majitel o moto stará!Hodně lidí si tyto krosové speciály pletou se starými Jawami,Simsony a podobně!Nějaká údržba jim nic neříká!Hotové neštěstí pro ty,kteří takovou moto potom koupí!

1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 17:15 | Nahoru | #42
A víte něco o KTM 450sx...?Žádá moc oprav nebo je to jednou za půl roku...?Ale nevím jesi je to 2T nebo 4T...

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 17:19 | Nahoru | #43
Aťa1-FOX>

SX 450 je 4T,pokud moto koupíš nové můžeš jezdit s klidnou duši…Určitě musíš nějaké díly vyměnit,záleží jak hodně budeš jezdit!

1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 17:26 | Nahoru | #44
nejlepší koupě 4t je nějaká předváděčka s třeba 20-30mth-ale zaručenejma. Ne že ti střelec řekne mám na budíku 45 mht a ono to ve skutku má 145mht To je jak tu psali

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 17:32 | Nahoru | #45
Pulec491> Nj jenže na tej motorce poznáš hovno dokud jí neotevřeš. 100 a 500 MTH vypadá z venku dost stejně.

Jinak jezdit se 2T a 4T ve stejnejch obsazích tak by to bylo taky trošku jinde, jenže moderní 2T přestávaj na moderní 4T dvojnásobnýho obsahu stačit.

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 17:47 | Nahoru | #46

Michal #5>hAjPR> CO máš proti majitelům ČZ??



myšleno "silničářů"

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 17:51 | Nahoru | #47

Jezi>Jinak jezdit se 2T a 4T ve stejnejch obsazích tak by to bylo taky trošku jinde, jenže moderní 2T přestávaj na moderní 4T dvojnásobnýho obsahu stačit.



Noo, ono ani tohle už není moc pravda...

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 18:43 | Nahoru | #48
A po kolika motohodinách děláte kontrolu a po kolika zhruba měníte píst...?

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 19:45 | Nahoru | #49
Tak z moji zkusenosti dvaca dvoutakt peknej ale kdo to ma zivit zere to jak tank a kdo netoci nejede a mimo trat jsem se moc nesvezl udrzba na tom je jako na kazdy jiny motorce
Ctyrtakt jede lip zere min ale vymena oleje co 14 dni neni zrovna koser ( prevodak u dvoutaktu mel podobny intervaly ale stalo to polovicni prachy) clovek se desi toho az to otevre co drivejsi majitel s tim delal a doufa ze to neklepne... Zaklepavam a doufam ze to vydrzi

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 20:00 | Nahoru | #50
Když vezmem v potaz velkého 2t(300), tak bych řekl že ta údžba už je tam docela zvládnutelná. Netočí to zdaleka tolik jako 2t 125 a díly na to o tolik dražší nejsou.

Ale tuhle diskuzi bych nechal až na konec sezóny, kdy se ukáže.

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 21:24 | Nahoru | #51
.... a pocit z řízení je jasnej , kdo vede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

6.5.2009 v 13:05 | Nahoru | #52
Jezi> když si půjdeš pro předváděčku tak ta 500mth mít nebude. To by nikdo nestihnul najet. Jak už je to 2 roky starý tak tam už jistota nemůže bejt. A nebo si koupit starej model ale novej. Třeba nějakou 06-07 a tam už je taky jiná cenovka než u new 09. Mě to může bejt putna protože si tohle stejně teď v dohlednu nemám šanci koupit

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

6.5.2009 v 13:49 | Nahoru | #53

Pulec491>Jezi> Mě to může bejt putna protože si tohle stejně teď v dohlednu nemám šanci koupit



Stejně tak já, a X dalších a to sou právě ty lidi co je pak údržba domrdanýho stroje zabíjí.
A vo tom to je - kyž máš love tak je celkem zbytečný řešit 4T - 2T a intervaly výměn a pod kraviny - když nemáš tak potom je to laborace.

1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

6.5.2009 v 16:25 | Nahoru | #54
Když tadyk bylla řeč o předváděčkách tak tadyk je jedna a má 150 mth je to tím,že je to enduro? ŘÍkalo se tadyk,že předváděčka 150 mth mít nemůže.. ??

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

6.5.2009 v 18:41 | Nahoru | #55
Sally06> 150 MTH muže(má) mít každá(ý) druhý enduro po dvou letech

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

6.5.2009 v 21:33 | Nahoru | #56

Mikagen>fallen> To srovnání by mě zajímalo, jelikož plkánuji koupi TM-ka 3OO ve 2Taktu.

Co náhradní díly...



u Michalíka myslim....nebo na www.motopalič.cz a když se zeptáš tak ti to můžou sehnat

3 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

7.5.2009 v 23:21 | Nahoru | #57
2T. je živější, silnější, rychlejší, krasnější než 4T. ale potřebuje 2x věčí udržbu než 4T

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

8.5.2009 v 08:45 | Nahoru | #58

balkon>2T. je živější, silnější, rychlejší, krasnější než 4T. ale potřebuje 2x věčí udržbu než 4T

ve stejnym objemu mozna, ale obecne bych to ucrcite netrvrdil - a hlavne to krasnejsi a rychlejsi je opravdu hodne smerodatny...

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

8.5.2009 v 19:24 | Nahoru | #59
Nevím jestli to tady už zaznělo, ale řek bych, že 4T oproti 2T o poznání více žere řetězovku a taky zadní gumu Takže tam je taky nějaká kačka navíc oproti 2T..

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

8.5.2009 v 20:00 | Nahoru | #60
4T jenom nový,nebo s jasnou minulostí,starší koupit spíš 2T.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist