paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
 
9.5.2007 v 21:53
Sháním silnici chtel bych min. od roku 2000 a cenově max do 115Tis. Nasel jsem Suzu GSXR 750 r.v. 2000 cena by byla asi 115, CBR 929 Faroš r.v.2001 cena 115 tis, R6 taky něco kolem 110 tis r.v. 2000, a R1 r.v. 99 --105 tis. Nějak se nemužu rozhodnout, když tak na to mrkněte a dejte vědět jestli nahodou o ní něco nevíte.
GSXR-http://bazar.motorkari.cz/?cId=inzerat- … atu=143072
Faros- www.amoto.cz
R6,R1-www.motoinzerce.cz,www.tipmoto.cz
Díkes moc za radu popř napište někdo nějaký dobrý typ jak na motku tak na bazar nebo vyhledávač.

Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

9.5.2007 v 22:49 | Nahoru | #1
Etli> ty v tom máš dobrý guláš kámo:))) mícháš šestky, 750 a litry dohromady..na čem jsi doteď jezdil?

1 reakcí na tento příspěvek Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

9.5.2007 v 23:12 | Nahoru | #2
kámo kámo r1 a r6 je krapet rozdíl ono se to moc nezdá ale 85-8 a 110 kilowat je trochu jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

10.5.2007 v 14:13 | Nahoru | #3
zdenik>právě že na ničem občas si pujčim od brachy faroše ale chtěl bych svojí.

(reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

10.5.2007 v 14:50 | Nahoru | #4
Etli>>
tak to už si pobral dost zkušeností na karburátorovou R1 :thmubup:
přeji krásný zbytek krátkého života

Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

10.5.2007 v 19:04 | Nahoru | #5
Možná to tak nevypadá ale psal jsem o radu a né o kritiku. Je mi jasný že do začátku R1 nebude asi to pravý, ale je tam napsaná i R6, GSXR, a faros. zkuste se aspon někdo mrknout na ty odkazy nez mi odpovite. dik :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

10.5.2007 v 19:13 | Nahoru | #6

Etli píše: Sháním silnici chtel bych min. od roku 2000 a cenově max do 115Tis. Nasel jsem Suzu GSXR 750 r.v. 2000 cena by byla asi 115, CBR 929 Faroš r.v.2001 cena 115 tis, R6 taky něco kolem 110 tis r.v. 2000, a R1 r.v. 99 --105 tis. Nějak se nemužu rozhodnout, když tak na to mrkněte a dejte vědět jestli nahodou o ní něco nevíte.
GSXR-http://bazar.motorkari.cz/?cId=inzerat- … atu=143072
Faros- www.amoto.cz
R6,R1-www.motoinzerce.cz www.tipmoto.cz
Díkes moc za radu popř napište někdo nějaký dobrý typ jak na motku tak na bazar nebo vyhledávač.

(reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

10.5.2007 v 19:14 | Nahoru | #7

Etli píše: [quote=Etli]Sháním silnici chtel bych min. od roku 2000 a cenově max do 115Tis. Nasel jsem Suzu GSXR 750 r.v. 2000 cena by byla asi 115, CBR 929 Faroš r.v.2001 cena 115 tis, R6 taky něco kolem 110 tis r.v. 2000, a R1 r.v. 99 --105 tis. Nějak se nemužu rozhodnout, když tak na to mrkněte a dejte vědět jestli nahodou o ní něco nevíte.
GSXR- http://bazar.motorkari.cz/?cId=inzerat- … atu=143072
Faros- www.amoto.cz
R6,R1- www.motoinzerce.cz www.tipmoto.cz
Díkes moc za radu popř napište někdo nějaký dobrý typ jak na motku tak na bazar nebo vyhledávač.


[/quote]

1 reakcí na tento příspěvek Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

10.5.2007 v 19:23 | Nahoru | #8
Čau Etli.Doporučil bych ti GSXR poněvač je to zlatá střední cesta na litr být tebou bych se ani zatím nedíval,pokud si ještě na ničem moc zvlášť nejezdil.GSXR si myslím že je dobrá volba , ale chce to vyskoušet co ti sedne nejlíp a hlavně ti přeju hodně kilometrů v plném zdraví :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

10.5.2007 v 19:36 | Nahoru | #9

Etli píše: Sháním silnici chtel bych min. od roku 2000 a cenově max do 115Tis. Nasel jsem Suzu GSXR 750 r.v. 2000 cena by byla asi 115, CBR 929 Faroš r.v.2001 cena 115 tis, R6 taky něco kolem 110 tis r.v. 2000, a R1 r.v. 99 --105 tis. Nějak se nemužu rozhodnout, když tak na to mrkněte a dejte vědět jestli nahodou o ní něco nevíte.
GSXR-http://bazar.motorkari.cz/?cId=inzerat- … atu=143072
Faros- www.amoto.cz
R6,R1-www.motoinzerce.cz,www.tipmoto.cz
Díkes moc za radu popř napište někdo nějaký dobrý typ jak na motku tak na bazar nebo vyhledávač.


Já osobně bych doporučil GSXRo, ale ne todle - viz. jedna diskuze tady na foru, kde se majitel této motorky ptá, proč mu to zatáčí v zatáčce na druhou stranu. :lol:
Jinak obecně se říká, že R6 je spíš pro začátky, R1 pro pokročilý, GSXR 750 je nejideálnější na okruh a Fujbled na obyč ježdění v serpentinách. Takže to může bejt taky jisté hledisko při výběru. Nicméně, jak už jsem tu několikrát psal, stroje o stejném objemu jsou si velice podobné a pak výběr záleží na aktuální nabídce a tom, která se ti nejvíc líbí. :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

10.5.2007 v 20:59 | Nahoru | #10
marabu77>
*yes* :thmubup: diky konečně mě někdo odpověděl na co jsem se ptal. Ja koukal i na net na nabídky a GSXR zatím vede tak ještě vše promyslim a uvidím. Nevíš nějaký stránky kde bych se dozvěděl víc??

(reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

10.5.2007 v 21:01 | Nahoru | #11
MarV> *yes* Jak jsem už psal zatím u mě GSXR vede, bratr si nedávno koupil Faroše tak chci něco podobného aby jsme mohli jezdit spolu. Ješte vše promyslím a uvidím co seženu. ještě jednou diky :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

10.5.2007 v 21:09 | Nahoru | #12
ja sem byl podobne jako ty natom taky sem si pucoval farose od svary a pak si koupil R1 02 a sem max spokojenej jediny co to chce je mit neco v hlave je jedno co mas za masinu ale je to otom cloveku ne o motorce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

10.5.2007 v 21:26 | Nahoru | #13

Etli píše: marabu77>
*yes* :thmubup: diky konečně mě někdo odpověděl na co jsem se ptal. Ja koukal i na net na nabídky a GSXR zatím vede tak ještě vše promyslim a uvidím. Nevíš nějaký stránky kde bych se dozvěděl víc??


Víc o čem? Statistiky ohledně výkonu, maximální rychlosti atd. jsou k ničemu. Jediný co se tak dá zjistit jsou hodnoty, který určujou jakési chování motorky. Třeba Fujbled mívá strmější řízení z čehož plyne, že jde líp do zatáček, ale ve vyšších rychlostech má horší stabilitu - orbáceně chopery na zatáčky moc nejsou, ale když už jedou rovně, tak jako tramvaj (nemyslim to hanlivě). Podle křivky výkonu poznáš, jak s tou motorkou musíš jezdit. Ono to sice vypadá hezky, že 6ky maj 120 koní, ale v jakejch otáčkách? Takže pokud nejseš sebevrah a nebo nejezdíš neustále po okruhu s otáčkama těsně pod omezovačem, tak je lepší koupit něco, co má dostatečnej výkon i ve středních otáčkách (ideální jsou dvouválce, i když to už taky neplatí stoprocentně). Všechno má výhody i nevýhody a tak jak už jsem psal, podle mě je nejlepší vybírat podle vzhledu, tak dva tři typy a pak si vybrat podle aktuální nabídky, pár jich objet a výslednou vybrat podle momentální sympatie. :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

11.5.2007 v 13:54 | Nahoru | #14
marabu77>no myslel jsem na co dát pozor při koupy, nebo jestli se mám na něco opravdu zaměřit?? nerad bych koupil naleštenou bafku která byla složená. Pojede se mnou určitě kámoš ale přece jenom víc hlav-víc rad!! :lol:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

11.5.2007 v 14:02 | Nahoru | #15
Bulda1>Jak jsem tak pochopil z toho co píšeš tak tvoje první moto byla erjednice.Prosím tě tady na foru jsem se dočetl o R6 a R1 že tam byl problém ze senzorem přidání plynu (TPS) prý chyba v YAMAZE takže to mění zdarma. Nevíš o tom něco??Mělo by to být od prvních až do roku 05. :/

(reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

11.5.2007 v 14:41 | Nahoru | #16
Etli>tak to nevim to me zajima oco de a jak poznam ze ho tam mam spatnej typ podle cisla ale ja mam USA verzy tak tam by to nemelo snad byt nebo jestli to maj vsechny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

11.5.2007 v 15:20 | Nahoru | #17
Etli>>
No asi nikdo ti neporadí něco všeobecnýho, každej stroj má jiný závady, to by ti musel poradit ten, kdo má přesně to, co si chceš koupit. Tak nějak nejlepší je si ssebou vzít někoho, kdo tomu rozumí a pokud možno tu danou mašinu nemá v oblibě :P protože takovej člověk ti tam tutově najde mnohem víc chyb než někdo, kdo jí sám má a bude ti jí chválit, i kdyby měla vydle za roh (to je pochopitelně přehnaný). Pak je taky důležitý se na ní projet a zkusit jestli někam netáhne, jak se chová při brždění a podobný standartní věci. Většinou se v tom poznaj takový ty drobný výchylky rámu, vydlí apod. který nejsou na první pohled vidět. Ovšem taky se podívat na gumy, ne kvůli tomu, že by jsi je musel koupit, ale jak už tu bylo Xkrát psáno, špatně sjetý gumy nebo jiná značka vepředu a vzádu udělaj i z nebouraný mašiny stroj, kterej jezdí jak had a v zatáčkách se při ubrání plynu nebo brždění okamžitě srovná.
Jinak řečeno, pokud to má dobrý gumy a řetěz a stejně to jede šejdrem, tak nebrat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

11.5.2007 v 16:23 | Nahoru | #18
marabu77>O.K. dik moc pak dám vědět co jsem pořídil :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

11.5.2007 v 16:40 | Nahoru | #19
Etli>>
Jasný a nespěchej, v týdle cenový relaci se vyplatí objet pár strojů a nebrat hned první co se namane.

(reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

11.5.2007 v 16:50 | Nahoru | #20
marabu77>Jasný, přemejšlím že si nechám něco dovézt z D, ten bratra Faroš je mooc pěknej sice najeto 33 tis ale když ho přivez tak total bez investic akorát jsme měnili olej, jinak vše o.k. Je to ta 954 r.v.03 a stál 160. Za tu cenu jsem koukal seženeš i tady ale v jakým stavu???No jak říkám uvidíme, to GSXR 750 co je tady na foru jak u něj nedávno psal že táhne do strany to vypouštím a budu hledat dál. V sobotu se jedu mrknout na R1 měla by být za 100 tis r.v.00 a říkal že je vymazlená akorát olej a přihlásit. No víc budu vědět až to omrknem a svezu se :D .

1 reakcí na tento příspěvek Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

11.5.2007 v 21:28 | Nahoru | #21
ahoj

(reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

11.5.2007 v 21:32 | Nahoru | #22
.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

12.5.2007 v 10:14 | Nahoru | #23
Etli>Zdarec máš pravdu yameha má problém s tímto senzorem mám FZ6n a nějak to zlobí,projevuje se to tak ,že někdy nedrží volnoběh ,stačí vypnout klíček a zaonout a je to OK ,nicmeně je to nepříjemné,ale v Yamaze o tom problému vědí a mění to...nejprve u nás koupené motorky a potom dovozové...je tam nějaká špatná serie senzorů....tento problém je i u R1 a R6

(reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

12.5.2007 v 10:34 | Nahoru | #24
mikk31>Čaues diky za info, nevíš náhodou co ten senzor stojí?? Zvládnu to vyměnit doma sám nebo musím na servis?? Někde tady na foru jsem se dočetl že by to měli měnit bezplatně ale to se mi moc nezdá????? :rolleyes:

Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis

14.5.2007 v 14:42 | Nahoru | #25
Tak asi tady bylo napsáno dost, ale pro začátek jako sportovní mašinu bych dopořučil jednoznačně 600. Já jako první silniční měl CBR 600 F a byl jsem s ní max spokojený. Na naučení jedna z nejlepších motorek, potom GSX určitě nezklame, jen se mě nelíbí. Litry bych fakt vyřadil, to je dost jinde a nechceš li ukoncit karieru jezdce brzo, na R1ci Farose zapomen aspon na dve sezony.
Jinak souhlasím s názorem ostatních
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist