Téma: Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?
 
4.5.2009 v 23:43
Slyšel sem že 4T ve náročnější na údržbu je to pravda...?
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

4.5.2009 v 23:48 | Nahoru | #1
2T

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

4.5.2009 v 23:52 | Nahoru | #2
Mýslim že obecně platí 2T(výbrusy,olej atd....) ale čím víc se s něčím pipláš tím k tomu máš větší citový vztah. =0)

Edit: A nebo tě to naprudí natolik že to zahodíš

Naposledy editováno 04.05.2009 23:54:32

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

4.5.2009 v 23:53 | Nahoru | #3
He?

1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

4.5.2009 v 23:54 | Nahoru | #4
pokud se baívme o ostrém náčinní.. rozhodně je náročnější 4T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

4.5.2009 v 23:56 | Nahoru | #5

Allan>pokud se baívme o ostrém náčinní.. rozhodně je náročnější 4T



Ostré náčiní? wtf?

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

4.5.2009 v 23:59 | Nahoru | #6

poseroutka>Allan>pokud se baívme o ostrém náčinní.. rozhodně je náročnější 4T

Ostré náčiní? wtf?



je to sekce enduro..takže ostrý (závodní) motorky

taky si myslím že 4T

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 00:01 | Nahoru | #7
Tak to já jsem myslel spíš starší typy 2T jako jsou Jawky,ČZ atd. I když mi nepřijdou jako moc údržbový,zatím jsem na svojí Jawce nedělal žádnou péči nad rámec "Mám svoji motorku rád". =0)

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 00:02 | Nahoru | #8
Tak to já jsem myslel spíš starší typy 2T jako jsou Jawky,ČZ atd.

Edit : Ted jsem si všiml tý sekce tak to pardon za OT.

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 00:07 | Nahoru | #9
kup si dvoutaktní čtyřtakt

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 00:17 | Nahoru | #10
4T (proto jezdím dvoutakty, bo jsem študý chudent)

3 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 00:43 | Nahoru | #11
ja si myslim ze to je o stesti kus od kusu (jetiny atd..)

v pripade novy moto, shodnete se taky na 4T?
Co se vymeni olej u 4T se zase spali u 2T.... po sezone 2T urci pist, ojka, klika, loziska -> 15ka s praci?
Po sezone 4T se dela co? pist a zbytek jen kontrola? nebo ventily?

fakt nevim.. jen chci posunout diskuzi dal od cezetek

zatim muzu rict ze TM vs DRZ..... hadejte

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 06:32 | Nahoru | #12
fallen> tak jak to píšeš tak bereš to nějak zmateně, toho dvoutata by měl profík a toho 4t hodne lehkej hobík kdybys to bral tak že budeš jako hobík po každé sezóně dělat totální GO (což není u 2t ani 4t potřeba max. píst) (nutný tak jednou za dva roky) u 4T tu kliku máš taky, ojnici taky a k tomu jeste rozvodak + 4 ventily a píst

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 06:55 | Nahoru | #13
tak narocnost je motorka vod motorky jina. treba jiz zmineny DR-Z muze bejt dost nenarocny a treba v naky 80 crossce se budes hrabat co pul roku. ale kdyz srovnam treba 4T 250 cross a 2T 250 cross tak podle bude narocnejsi 4T. jinak na provoz to vyjde dost na stejno - to co ja naleju na oleji do nadrze, to ctyrtaktari zase zaplatej za filtry a olej do motoru, ale kdyz se dela GO tak je urcite drazsi u 4T, a muzes ho klidne delat stejne casto ne-li castejc nez 2T (zase jak u kteryho stroje, ale asi te zajimaj motocrossy kdyz mas CRko)

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 06:58 | Nahoru | #14
OSTREJ 4T je náročnější a hlavně dražší na údržbu narozdíl od ostrýho 2T...v endurech je to jiný...trochu jiný

1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 07:05 | Nahoru | #15
Rekl bych ze je to zhruba nastejno, u 2T se delaj furt vybrusy ktery odchazej dost casto, kdyz je valec deravej jak reseto. O voleji uz psal uvalak, s tim souhlasim. A pokud budeme srovnavat stejny tridy(MX2,MX1) tak to bude fakt skoro nastejno. Pokud se ovsem 4T nepotka, nebo tak neco. Pak bude asi generalka drazsi....

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 07:40 | Nahoru | #16

fallen>ja si myslim ze to je o stesti kus od kusu (jetiny atd..)

v pripade novy moto, shodnete se taky na 4T?
Co se vymeni olej u 4T se zase spali u 2T.... po sezone 2T urci pist, ojka, klika, loziska -> 15ka s praci?
Po sezone 4T se dela co? pist a zbytek jen kontrola? nebo ventily?

fakt nevim.. jen chci posunout diskuzi dal od cezetek

zatim muzu rict ze TM vs DRZ..... hadejte



troufám si tvrdit, že nová 4T(zavedení výrobci-yamaha/ktm/husaberg etc)nový píst určitě potřebovat nebude a ventily se pouze kontrolují

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 08:08 | Nahoru | #17
2T GO - 15-20tis.kč.
4T GO - 25-50tis.kč.

Provoz cca nastejno . de jen o to GO motoru . Hobík 4T snad tak brzo neutahá . a 2T už profíci nejezděj ( kromě endura )

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 08:19 | Nahoru | #18
4T je levnější naq provoz ale kdyz se ti vysype, tak se vetsinou vysype komplet a stoji to 2X tolik co na provoz o neco drazsi dvoutakt... aspon toto o tom vim ja

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 08:31 | Nahoru | #19
já mám 4T a myslim že je náročnejší a hlavně draší na udržbu

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 08:35 | Nahoru | #20

Šimonka>2T


ne na kazdou otazku, kde se vyskytuje "2T nebo 4T" je spravna odpoved 2T. i kdyz vetsinou jo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 09:36 | Nahoru | #21

Ahma>Rekl bych ze je to zhruba nastejno, u 2T se delaj furt vybrusy ktery odchazej dost casto, kdyz je valec deravej jak reseto. O voleji uz psal uvalak, s tim souhlasim. A pokud budeme srovnavat stejny tridy(MX2,MX1) tak to bude fakt skoro nastejno. Pokud se ovsem 4T nepotka, nebo tak neco. Pak bude asi generalka drazsi....


Výbrusy se dneska už na ostrých 2T nedělají(nějakej ten pátek) a nedělají se už vůbec "furt"!

1 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 09:42 | Nahoru | #22
HM, zajímavý názory, dycky když potkám někoho na krosu, at´už malým (80) nebo velkým (300) 2T, dycky se dám do řeči a ptám, kolik na píst a kolik na nikasil? Dostalo se mi odpovědí, že na píst 10 mth, ale další na stejný motorce na píst 150 mth, nikasil někdo 30 mth, někdo 300 mth. To mi chcete říct, že ve 2 stejnejch motorech jeden oddělá píst 10x rychleji než druhej? Nejsou to nějaký bludy dotyčnejch majitelů? Kde je pravda? Berme jako příklad 125 2t kros...

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 09:48 | Nahoru | #23
2T víc sežere ale že by se dělala go za sezonu no nevim podle toho kolik najedeš
jinak 2T je jednoduchej motor narozdíl od 4T a go vyjde na takovejch 10-15tis
4T jsou nesmrtelný ale pokud jsou to ostrý 4 takty tak se serou o dost víc než 2T a jejich opravy jsou mnohem dražší

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 09:52 | Nahoru | #24

chlumakFZS600>HM, zajímavý názory, dycky když potkám někoho na krosu, at´už malým (80) nebo velkým (300) 2T, dycky se dám do řeči a ptám, kolik na píst a kolik na nikasil? Dostalo se mi odpovědí, že na píst 10 mth, ale další na stejný motorce na píst 150 mth, nikasil někdo 30 mth, někdo 300 mth. To mi chcete říct, že ve 2 stejnejch motorech jeden oddělá píst 10x rychleji než druhej? Nejsou to nějaký bludy dotyčnejch majitelů? Kde je pravda? Berme jako příklad 125 2t kros...


Otázkou je, jestli to ty střelci po těch 10 mth nemění zbytečně (nevim jak v MX ale v ostrym enduru je 10mth cca 300km- to se akorát zajede novej píst a můžu pořádně začít nakládat-jsou to cca dvě nádrže)

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 10:50 | Nahoru | #25
Těžko najdeš jednoznačnou odpověď, každá motorka chce svoje, záleží na tom, jak se kterej model povedl, jak na tom jezdíš a taky jak moc seš ochotnej se s tim mazlit, sou lidi, co jezděj dokud se to točí a pak dělaj go a lidi, co měněj věci preventivně po nějaký době, fakt těžko říct, co vyjde levnějc. Jezdil bych na tom co mi sedí a co se mi líbí.

Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 10:54 | Nahoru | #26
podívej se třeba na ceny ND....kolik stojí spojkový obložení na cvajtaktní dvácu a kolik na štyrypade....kolik píst atd....

2 reakcí na tento příspěvek Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 11:15 | Nahoru | #27
Zajímavé počtení, nejlépe, když se do diskuze přidají majitelé ČZ nebo GSF...

Beru třídu MX2.

Jedu na dváce, všechno tam odchází rychle. Co rok, to ojka, ložiska, dva písty, (lamely nevím přesně, ty jsem neměnil, ale už asi dlouho nevydrží). Projedeš plno benzínu s drahým olejem.

Jedeš na dvěpade "F". Ojka vydrží dýl, píst si myslím jednu sezonu zvládne, ložiska taky tak. Leješ do motoru drahý olej a měníš s ním filtr co pár hodin.

Já si nemůžu pomoct, ale početně to vidím dost stejně.

Ale buďme trochu paranoidní, aaano, co když tam něco spadne. To je pak jasný, 2T bude levnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 11:28 | Nahoru | #28
fallen> To srovnání by mě zajímalo, jelikož plkánuji koupi TM-ka 3OO ve 2Taktu.

Co náhradní díly...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 11:55 | Nahoru | #29

hAjPR>Ale buďme trochu paranoidní, aaano, co když tam něco spadne. To je pak jasný, 2T bude levnější.



Tak dokud to všecko jede tak je to stejný, ale když vemeš o kolik se toho na 4t motoru točí víc a logicky každá část má svuj nějakej interval výměny tak prostě musí 4T logicky vyjít dráž.

De vo to, že když to máš rok tak je ti to celkem jedno protože pokud se nestane nějaký neštěstí tak to vyjde + - stejně, začlo by se to rozcházet až bys tu motorku měl dejme tomu 5 let a víc, jenže to tu praktikuje málokdo, takže každej bere jetou (na kterou má) a modlí se aby to nepadlo.

(reakce na) Co chce větší péčí? 4T nebo 2T...?

5.5.2009 v 14:39 | Nahoru | #30

Jezi>Tak dokud to všecko jede tak je to stejný...


no vzhledem ke složitější výměně oleje u 4T (kor u dvounáplňových), nutnosti pravidelně kontrolovat ventily a rozvoďák bych si tipnul, že dvoutakt bude na údržbu přece jen jednodušší
až na to rovnání výfuku ...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist