Chci si koupit 125ccm endurko na nauceni, jsem uplny zacatecnik a dost me lakaj polni cesty a louky a pritom ale chci, aby to mohlo i na silnici a dalo se na tom nekam dojet. Motorku chci kupovat mirne jetou, tak rv 2005 nejstarsi a najeto do 15k, lepe do 10k. Cena do 55000.
Postupnym vyrazovanim mi zbyly dve motorky, XR a DT. Jelikoz jsou dost odlisne, 2T vs 4T, nemohu se stale rozhodnout. U XR se bojim, ze mi brzo nebude stacit vykon a budu se na tom nudit (DT je vykonnejsi a jeste si ho mohu za rok otevrit), maximalka taky nic moc. U DT se bojim nepohodlnosti sedla a ze budu do motorky porad cpat dalsi a dalsi penize, nebot je to 2T a ja se v motorkach skoro nevyznam a nic si sam neopravim. Dalsi nevyhoda vyssi spotreba, nutnost lit olej a jecivej zvuk.
Proto bych chtel poprosit nejakeho majitele DT 125 R, aby mi potvrdil jak je to s tou pohodlnosti, jak dlouho se na tom da po polnackach a silnici jezdit, aby clovek nebyl otlacenej a rozbolavelej a hlavne jak je to s tou udrzbou dvoutaktu a investic do neho, toho se bojim nejvice, ze s tim budu muset porad nekam jezdit a platit a platit a platit a nejhure zapomenout neco udrzovat aby to pak odeslo...
Uplne nejvice bych ocenil info od nekoho, kdo najezdil dost km na obou techto motorkach.
Predem diky za opdovedi.
jako jo, je to urcite meksi nez dt , vzhledove vede dt pac je mohutnejsi ale nakej peknej polep a ses ready s xr...
xr naprosto spolehlivy..mam ho rok a akorat olej do motoru a vycistit ´vzduchas... jinak fakt nic..
SirIndy>JENIKdt125R>http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/282998-dt125r.html
Ja koukal na vsechny inzeraty XR a DT, u tehle ja bych chtel spis neotevreny DT, nevim jestli bych otevreny zvladl a navic otevreny bude mit jeste mnohem drazsi provoz...
z vlatní zkušenosti můžu doporučit DT. koupili sme ho mojí segře a lítala na něm od 16 do 18.od začátku to měla otevřený, tak se toho neboj.žrát to bude asi o trochu víc než 4T ale ten projev motorky je fakt pěknej, olej neřeš, naplníš tu bandasku a vydrží ti tak dlouho, že se ti to bude zdát divný. jinak jak ste tady řešili max. rychlost tak já sem to dotlačil na 130 tachometrovejch.
1 reakcí na tento příspěvek XR 125 vs DT 125 R
Co byste rekli na toto DT, muj favorit. Ale pise, ze mu jede max 110, to je horsi jak XR...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
1 reakcí na tento příspěvek XR 125 vs DT 125 R
.:MireCzech:.>Yamaha DT 125 RE
Yamaha DT 125 RE
Prvni nema uvedeny vykon a kolik ma najeto a ma tam 250ccm, nakej divnej inzerat, druha je z moravskoslezskeho kraje... Vsechno jsem to projizdel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
Stejně 80% jízd jezdim po silnicích II. a nižší třídy, kde vyšší rychlost nepotřebuješ.Když už vjedu na nějakou větší silnici tak holt nepředjíždím...Stejně si nemysli, ono než se to na těch 110 rozmotá tak to taky trvá celkem dobu a ta době je rozhodně delší, než co by bylo záhodno na bezpečné předjetí.
Jak už zde bylo zmíněno - vybíráš z endur - nemůžeš chtít pohodlí a průchodnost terénem zkombinovanou s vysokou cestovní rychlostí a pohodlím na silnici.Taková motorka zatím neexistuje, ale až ji někdo objeví tak budu první v řadě kdo si jí poběží koupit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
SirIndy>BagoBorec> Presne... Idealni na to co popisujes by bylo XR 250... Nechapu proc ho Honda nedela, hned bych ho bral, klidne bych si na nej i pujcil. Honda ted vlastne nedela zadne endura 250 nebo 450... Skoda skoda skoda...
Já bych viděl ideál, kdyby šlo dát motor z DT do XRka To bych ho pak snad ani neprodávalAnebo XR 250 by taky byla perfektní řešení, jenže vzhledem k rozdělení našich skupin řidičáků v ČR by asi byla naprosto neprodejná.Kdo má 16, musí mít 125ccm a v 18 už je zas 250ccm zbytečně málo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
2 reakcí na tento příspěvek XR 125 vs DT 125 R
jeleva>No ono u endurka a ještě k tomu 125 srovnávat maximálku je 3,14čovina dt je lepší co se týče jízdy,akcelerace atd. já o mám rok najel sem cca 4000km (celkově má najeto 13000) a dělám přesně to samé, jak tady píšou kluci s XR kama- dolívám benzín( a občas ten olej) takže jdi do zavřeného DT ideální kompromis...hodně lidí píše na inzeráty k XRkum 11Kw ale pravda je řekl bych hoodně jinde.
Jo to jsem si zjistil, ze vsichni kecaj, XR ma 8,3kW, s ladakem a upravama karbce trochu vic... Asi ten pred tebou to DT dobre udrzoval. Jinak jak ty bys popsal sedlo u DT?
jeleva>No ono u endurka a ještě k tomu 125 srovnávat maximálku je 3,14čovina dt je lepší co se týče jízdy,akcelerace atd. já o mám rok najel sem cca 4000km (celkově má najeto 13000) a dělám přesně to samé, jak tady píšou kluci s XR kama- dolívám benzín( a občas ten olej) takže jdi do zavřeného DT ideální kompromis...hodně lidí píše na inzeráty k XRkum 11Kw ale pravda je řekl bych hoodně jinde.
1 reakcí na tento příspěvek XR 125 vs DT 125 R
1 reakcí na tento příspěvek XR 125 vs DT 125 R
1 reakcí na tento příspěvek XR 125 vs DT 125 R
2T PoWeR!!!!
Naposledy editováno 03.05.2009 10:55:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
hanyva>běž do dt dá se udělat spousta ůprav hromady náhradních dílů a hlavně to oproti xr alespon trocha jede xr tě začne nudit.... jinak na předjíždění aut který jezdí 80- 90 ti nedoporučuju ani jedno bo než se zvrávorají tak ti něco vyjede do protivky a 80-90 by ti mělo stačit si endurář ne hustokruto střelec
2T PoWeR!!!!
Jenze to je presne to co ja nechci, porad se v te motorce hrabat, vubec se v tom nevyznam... Ja chci hlavne jezdit :)
KutilXR>tak je asi jasný že když mám XR tak budu prosozovat XR , tak jako většina mladých honičů, tak i tento začínající motorkář chce aby dváca letěla aspoň 150km/h, ale když chceš enduro, tak přece nemůžeš čekat nějaký ohromný maximálky, je to prostě o tom užít si jízdu, na našich českých "dálnicích" je určitě lepší endruko já bych teda do 2T nešel, protože moje peněženka není zrovna vypasená , ale nevím jak jsi ve vatě ty , já bych teda řekl že se 4T hodně ušetříš na opravách, když jsem se rozhodoval mezi 4T a 2T všichni říkali ber 4T
150 ani ne, to uz je pomalu zbytecne, ale 130 by me potesilo (ne abych mohl jezdit 130 tocit to jak debil ale abych mohl jet s klidem 110 a kvuli predjizdeni) . A to by mela nejaka otevrena DT zvladnout ne?
2 reakcí na tento příspěvek XR 125 vs DT 125 R
2T vs. 4T:
Opět pro neznalé podotýkám, že se jedná o otázku zda zvolit dvoutaktní nebo čtyřtaktní motor. Odpovědi na tuto otázku bývají subjektivní, proto zde napíši fakta ke každému motoru a na závěr můj komentář (údaje se vztahují na motocykly o objemu 125ccm):
2T: Vyšší výkon (až 22kW = +-160km/h), lepší akcelerace, vyšší spotřeba (+-5l/100km), vyšší pořizovací cena (v případě, že chceme mít motorku otevřenou a zároveň mít 11kW v TP), ne příliš vhodný na delší cesty, nižší hmotnost, snažší opravitelnost, dražší provoz.
Výkon především ve vyšších otáčkách
4T: Nižší výkon (až 11kW = +-110km/h), nižší spotřeba (+-3,5l/100km), vyšší ceny náhradních dílů, výborný na delší cesty, levný provoz, vyšší hmotnost.
výkon je dá se říct po celou dobu otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
hanyva>a jinak rozdíl mezi 2T a 4T je tohle a hlavně za půl roku budeš na 4t nadávat a proklínat si svoje rozhodnutí (zkušenosti kamarádů) jinak 2T má hlavní výhodu v tom že to kdykoliv otevřeš nebo zavřeš což je velká výhoda.
2T vs. 4T:
Opět pro neznalé podotýkám, že se jedná o otázku zda zvolit dvoutaktní nebo čtyřtaktní motor. Odpovědi na tuto otázku bývají subjektivní, proto zde napíši fakta ke každému motoru a na závěr můj komentář (údaje se vztahují na motocykly o objemu 125ccm):
2T: Vyšší výkon (až 22kW = +-160km/h), lepší akcelerace, vyšší spotřeba (+-5l/100km), vyšší pořizovací cena (v případě, že chceme mít motorku otevřenou a zároveň mít 11kW v TP), ne příliš vhodný na delší cesty, nižší hmotnost, snažší opravitelnost, dražší provoz.
Výkon především ve vyšších otáčkách
4T: Nižší výkon (až 11kW = +-110km/h), nižší spotřeba (+-3,5l/100km), vyšší ceny náhradních dílů, výborný na delší cesty, levný provoz, vyšší hmotnost.
výkon je dá se říct po celou dobu otáček
Pls k tomu otvirani DT - je to slozite, pripadne kde mi to udelaji a za kolik tak?
hanyva>a jinak rozdíl mezi 2T a 4T je tohle a hlavně za půl roku budeš na 4t nadávat a proklínat si svoje rozhodnutí (zkušenosti kamarádů) jinak 2T má hlavní výhodu v tom že to kdykoliv otevřeš nebo zavřeš což je velká výhoda.
2T vs. 4T:
Opět pro neznalé podotýkám, že se jedná o otázku zda zvolit dvoutaktní nebo čtyřtaktní motor. Odpovědi na tuto otázku bývají subjektivní, proto zde napíši fakta ke každému motoru a na závěr můj komentář (údaje se vztahují na motocykly o objemu 125ccm):
2T: Vyšší výkon (až 22kW = +-160km/h), lepší akcelerace, vyšší spotřeba (+-5l/100km), vyšší pořizovací cena (v případě, že chceme mít motorku otevřenou a zároveň mít 11kW v TP), ne příliš vhodný na delší cesty, nižší hmotnost, snažší opravitelnost, dražší provoz.
Výkon především ve vyšších otáčkách
4T: Nižší výkon (až 11kW = +-110km/h), nižší spotřeba (+-3,5l/100km), vyšší ceny náhradních dílů, výborný na delší cesty, levný provoz, vyšší hmotnost.
výkon je dá se říct po celou dobu otáček
No a ze bych na XR za pul roku nadaval tak s tim pocitam, tak bych ho prodal a sel na vyssi, na XR jsem jel pul hodky a hned jsem vedel, ze po dvou trech tisicich to pro me bude slaby...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R | SirSpecny | 1 | 18.3.2024 v 14:10 Remzy |
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R | Adoš170 | 4 | 14.2.2024 v 10:15 Bugs |