Téma: Mousse vs. Tireballs
 
14.8.2008 v 15:13
Čau,
sháním praktické zkušenosti s Mousse nebo Tireballs - žádný slyšel jsem atd. - jaký systém je lepší a proč, výhody/ nevýhody, kde nejlevněji koupit, životnost atd.

Četl jsem nějaké recenze, ale tam všechno vychvalují...

Díky

Mousse vs. Tireballs

14.8.2008 v 20:30 | Nahoru | #1
Myslim ze tireballs se u nas moc nechytly, hlavne jsou asi nadmiru predrazene. Ja osobne jezdim mousse, prijde mi to jako nejrozumnejsi volba. Mousse oproti klasicke dusi lepe pohlcuje razy a mene ti odskakuje kolo, takze trakce je podstatne lepsi. Da se poridit uz od 3tis kc - podle toho, kde ho kupujes. K tomu si musis prikoupit specialni silikonovy gel, kterym musis pred kazdym obudim mousse a pneu zevnitr namazat, to proto aby se trenim uvnitr neprehral a nerozdrolil. Je s tim trosku vetsi namaha pri prezouvani, musis mit pripravek- kruhovy stojan na ktery kolo polozis, nejlepe s pakou,kterou stlacis pneu, tak aby jses dostal montpakou pod hranu gumy. Che to taky kvalitni paky na prezouvani, at se s tim netrapis. Specialne pro mousse dela treba MITAS pneumatiky se zelenym pruhem, ktere maji o nekolik mene platen, tim padem se zreguluje nadbytek hmotnosti, ktery ti ve vysledku vznikne, kdyz nazujes pneu s moussem, u techto pneu nepotrebujes takovou tvrdost platen, protoze jakykoli predmet ktery ti projede zkrz, ti nezpusobi diky mousse unik tlaku a ty muzes pokracovat dale v jizde. Zivotnost je ruzna, odviji se to od toho jak moc jezdis,. Nekteri palici udelaji 5 zavodu a je po nem. Me vetsinou vydrzi tak pul sezony.

Mousse vs. Tireballs

15.8.2008 v 00:10 | Nahoru | #2
Mario ty jsi se rozkecal,ale dobře

a ještě sám Macek mě říkal že TB stojej uplně za prd a na konec stějně jel na Dakaru mousse!!! toď jeho slova!

Naposledy editováno 15.08.2008 00:13:25

Mousse vs. Tireballs

15.8.2008 v 10:03 | Nahoru | #3
MarioRinaldi> Tak Mousse můžu mít tuším kolem 120 éček, ale každý mi říkal, že je malá životnost. Tireballs prý vydrží více a cena je kolem 4 tis. Každopádně jsem v posledních 14 dnech 5x měnil duši a přestává mě to bavit. Já toho moc nenajezdím - stíhám je víkendy - kolem 100 Mth za rok...

Mousse vs. Tireballs

15.8.2008 v 10:58 | Nahoru | #4
mouse od Metzeler vyjde na 90 euro

Mousse vs. Tireballs

15.8.2008 v 14:18 | Nahoru | #5

Lenny55>mouse od Metzeler vyjde na 90 euro

A kdepak to kupuješ za tak pěknou cenu?

Mousse vs. Tireballs

15.8.2008 v 14:53 | Nahoru | #6
HP> na zavodech na evrope (enduro)

Naposledy editováno 15.08.2008 15:02:38

1 reakcí na tento příspěvek Mousse vs. Tireballs

19.4.2009 v 22:00 | Nahoru | #7
zjistil jsem při koupi že mam na motorce asi mouse - chybí ventilky
je to třeba nějak preventivně mazat nebo tak něco? Přezouvání je stejný jako u duše nebo potřebuju nějakej spešl vercajk? Až to odejde, tak se asi vrátim spátky k duším, ale když už to mam tak by bylo dobrý, aby chvilku vydrželo.
Kde a za kolik se dá případně sehnat ten sprej na mazání - fulltext mě při hledání vyhazuje pořád nějaký spreje na mouchy :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mousse vs. Tireballs

19.4.2009 v 22:16 | Nahoru | #8
mikulas-JJ> maže se to sprejem na mouchy,dokonalá kluzkost,moucha když dosedne tak uklouzne a zabije se,nebo asponˇzmrzačí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mousse vs. Tireballs

19.4.2009 v 22:36 | Nahoru | #9
mikš>
jsem vocas, ve fulltextu stačilo přidat jedno "s" do slova Mousse a bylo po problému.
Našel jsem tohle, jestli je to ono tak to neni zas tak drahý:
gel na mousse

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mousse vs. Tireballs

19.4.2009 v 22:53 | Nahoru | #10

mikulas-JJ>mikš>
jsem vocas, ve fulltextu stačilo přidat jedno "s" do slova Mousse a bylo po problému.
Našel jsem tohle, jestli je to ono tak to neni zas tak drahý:
gel na mousse



Je to drahe jako krava jestli to je original Michelin Mousse gel tak to je tubicka jako zubni pasta.... a ta ti staci na jedno namazani predniho mouse, na zadni potrebujes aspon 2
Metzeler pasta se prodava po 1 litru a vyjde neco kolem 35 éček

(reakce na) Mousse vs. Tireballs

19.4.2009 v 23:00 | Nahoru | #11
Lenny55> dík za info, tak to asi nic kupovat nebudu :\
takže když to tam prdnu bez gelu, tak se pak ta náplň rozdrolí? to by pak ve finále až do další výměny plášťů až tak vadit nemělo né?

1 reakcí na tento příspěvek Mousse vs. Tireballs

19.4.2009 v 23:50 | Nahoru | #12
já si myslim že to vadit bude...když to nebude držet ten tvar tak to bude skoro jak prázdná duše podle mě protože se to tam bude převalovat jen tak pro srandu králíkům a nic z toho

(reakce na) Mousse vs. Tireballs

20.4.2009 v 21:09 | Nahoru | #13
kastrol> no já právě nevim :\ myslel jsem, že když to bude držet plášť tak by to mělo bejt jedno né? bylo by to stejný jako vzduch - jestli to ale pak nevypade dírou po ventilku

Mousse vs. Tireballs

22.4.2009 v 06:28 | Nahoru | #14
A co říkáte na novinku od Mitas? Multielement Mouse – „MEM“

http://www.motorkari...nky-mitas-13550.html

Slyšel jsem, že to má stát kolem 3.000,-Kč ,aby byli konkurence schopní Michelinu.No,na to,že jde o český produkt,tak cena teda moc česká není... A hlavní otázka zní,jestli to bude fungovat podobně jako Moose od Michelinu...?
Ale tak předpokládám, že to museli důkladně testovat,než s tím přišli.

Mousse vs. Tireballs

23.4.2009 v 17:25 | Nahoru | #15
HP-Tire Balls jezdíme v naší partě tři skoro rok.Jestli bys chtěl nějaké podrobnější informace tak tady je muj telefon(je to na delší povídání):777017194

1 reakcí na tento příspěvek Mousse vs. Tireballs

13.5.2009 v 09:43 | Nahoru | #16
až budu teď přezouvat, tak to bude asi jako na druhém videu

(reakce na) Mousse vs. Tireballs

13.5.2009 v 09:50 | Nahoru | #17
mikulas-JJ> nechapu co se ten frantik snazil vykouzlit jinak ten prvni typek

Mousse vs. Tireballs

13.5.2009 v 15:33 | Nahoru | #18
Frantík je očividně debil

Mousse vs. Tireballs

16.12.2013 v 11:24 | Nahoru | #19
Oživím toto téma z důvodu zkušeností za tuto uběhlou sezónu.

Tak nějak jsem zoufalý z nabídky značek a jejich kvalit mousse a máme sezónu s Tireballs za sebou.Motorky 250 XC/2013 + TE 125/2013
Plášť 140/80/18" a po zmenšení moussu pak do 120/90/18"(michelin,metzeler,mitas)
Tak prvně moussy:
Pireli-20mth a je na prach.
Michellin-10mth a je na cáry podélné s vydrolením.
Technomouss-70 mth a je z něj patvar s nevratným stavem(zdeformován a menší),ale drží plocha,jeho chování je ale divné s rostoucí teplotou měkne více a naopak ,což je protiklad použití v terénu.Ony sračky a potřeba měkšího "nahuštění" bývá právě v chladnějším počasí.
Mefo-30mth a je na cáry praská podélně i příčně s výdrolem.
GoldenTyren-20mth a je zdeformovaný a začíná se podélně trhat,uvnitř je jakoby prázdný,udělá takovou odlouplou vrchní centimetrovou slupku jak duše.

Podtrženo sečteno vše je do 30mth na sračky a na vyhození,což je při jejich ceně značně neekonomické.Samozřejmě byly nasazovány vždy na novou gumu s úplným namazáním gelem(plášť),vždy byla obměna pláště do 8mth max(dva víkendy závodů) a vždy bylo gelu pořád dost uvnitř,motorka stojí na zvedlém stojanu a uvnitř mám vždy dva haltry proti posuvu,na slunci jsou gumy jen během jízdy.Reklamace neuznány z důvodu nemožnosti potvrzení zacházení a času odjetých hodin,tak jsem je už poslal doprdele a nekupuji tyto značky.

Po té následoval zoufalý krok na změnu a nakoupil jsem Tirebally předek + zadek

Koupeny sady dvouvrstvých endurových tireballů kde jsem foukal po konzultacích s těmi co je jezdí na 0,6BAR a po naolejování je nastrkal do plášťů a začlo se jezdit.V předním bez haltru a vzadu zase dva.Je docela mazec narovnat jednotlivé tirebolly do pláště v patřičném počtu ,ať není kolo podhuštěné moc, nebo naopak tvrdé.No a přišlo první dobré zjištění a to váha motorky klesla výraznou měrou i oproti duším(tenkým) natoš oproti mousse.Ale po dvou závodech zjišťuji,že balónek je prostě balónek a ten se buď cvakne nebo píchne jako duše.Na dojetí to zatím vliv nemělo ,ale po pár závodech najednou ze sady už není co doplňovat a nákup další je mi proti srsti při ceně 4700Kč!!!(30ks)na jedno kolo,jednotlivě jsou po 200Kč!!!Takže ač se s tirebally jezdí super tak mají své proti a to výdrží vůči ceně a montáží.Nedovedu si představit přezutí na čas na klasickém enduru!!

Tak tady máme závěr,nevím o mousse ,který by držel aspoň 80mth pokupě do 3000Kč a to už i včetně předních!!!Teoreticky zbývá jen metzeler,který jsem neměl.Tireballs je absolutně neekonomický,dát do třech celých sad na sezónu 27000Kč na dvě motorky to opravdu né.A na duších se dojet prostě nedá!

Přední kolo jsem už zřejmě vyřešil díky něčemu co je jako mouss a tireballs dohromady a zatím to funguje parádně(zatím zkouším),ale do zadní 140/80/18" opravdu krom metzeleru nezbývá nic.

CO MÁTE ODZKOUŠENO LETOS VY? BAVME SE ALE O ZÁVODNÍM JEŽDĚNÍ PROSÍM

Naposledy editováno 16.12.2013 11:24:57

Mousse vs. Tireballs

16.12.2013 v 17:30 | Nahoru | #20
Nemám nic převratnýho, jezdím silné duše, sice foukám 0,9/1,1-zadek,předek, koukám před sebe a 2 roky jsem neprorazil..

Mousse vs. Tireballs

16.12.2013 v 18:26 | Nahoru | #21
je to hnus,já jsem se na moussy vysral,protože nevydrží fakt nic,jednou jsem měl takové "vajca" bylo to jak mouss,ale nakrájený na cca 8cm kousky-to nebylo špatné,protože jak se to časem zmenšovalo,tak se daly přidávat další,ale jednu vadu to mělo-tím že to mělo tolik venkovních ploch,tak to časem napilo hromadu mazacího gelu a bylo to těžké jako prase.

takže teď jen duše a defekt řeším odhadem co 20-30 hodin.

Mousse vs. Tireballs

19.12.2013 v 18:45 | Nahoru | #22
Tak 2013 moussy Metzeler a Pirelli jsou od jednoho majitele a výrobce made by Italia, ani se neobtěžovali potisknout jinak krabici a udělat různé foto,jen přelepí jednu nálepku.Mouss je takový měkký na dotek tak se uvidí co zase provede.Cena je 3000Kč! V obalu je 60g gel v tubě s upozorněním ,že nesmí na silnici.Pokud neobstojí zbývá jen Dunlop.

Mousse vs. Tireballs

13.2.2014 v 17:54 | Nahoru | #23
Tak po dlouhé době poznatky co a jak.Jinak mám 10mth mousse PIRELLI zatím dobrý a 1mth nový DUNLOP,ten dělají japonci a prvotní kontakt vypadá dobře uvidíme.

Naposledy editováno 13.02.2014 17:59:16

Mousse vs. Tireballs

3.7.2014 v 21:23 | Nahoru | #24
Tak Kopec by měl obrovskou radost nazul jsem Tublissy na obě kola a po prvotních tragických počátcích ,to tedy dlouhodobě odzkouším. Je potřeba ale vychytat několik věcí,snad to už bude konečná v systémech huštění.

Naposledy editováno 03.07.2014 21:24:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist