Díky
1 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo
Bluetooth Consortium
In 1998, Ericsson, IBM, Intel, and Nokia, formed a consortium and adopted the code name Bluetooth for their proposed open specification. In December 1999, 3Com, Lucent Technologies, Microsoft, and Motorola joined the initial founders as the promoter group. Since that time, Lucent Technologies transferred their membership to their spinoff Agere Systems, and 3Com has left the promoter group.
a pokud by te to zajimalo hloubeji tak http://www.bluetoot...logy/Specifications/ atd.
1 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo
1 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo
Slam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo
ja vim ze mapsource neni uplne dokonaly soft ale kdyz clovek zapatra na netu tak vzdycky najde nejaky navod jak problem vyresit....... holt kdyz chce clovek navigovat off road nema tak jednoduchy zivot jako na silnici. na silnici to je jen "jedu tam a tam" pak "navigovat domu" coz je sice v aute super ale zase jsem si s tim nevydrzel tak dlouho hrat a schanet po netu rozne free mapy, logy atd. a ja si rad hraju :P
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo
Nicméně, Nokia je vedoucí světový výrobce mobilů. Nějak jí Garmin nevadí. Spíš to vadí Garminu a jeho prdejcům, soudím.
Mezi námi, pokud bych chtěl komunikaci do Garminu, maje Nokii, nikdy bych si to nekoupil.
Za další, Měl jsem pocit, že Garmin bude v motce mluvit stejně jako v autu, pustím si to nahlas a budu poslouchat bábu, co mě nadává že jedu blbě.. Je ale němý a asi bych si musel koupit komunikaci do přilby. Na což se vykašlu. Alespoň si odpočinu od bab, co se mě snaží dirigovat!!!
Vena R píše: LiX>No, s něčím takovým pracuji, dokonce toho je docela dost v provozu.
Nicméně, Nokia je vedoucí světový výrobce mobilů. Nějak jí Garmin nevadí. Spíš to vadí Garminu a jeho prdejcům, soudím.
Mezi námi, pokud bych chtěl komunikaci do Garminu, maje Nokii, nikdy bych si to nekoupil.
Za další, Měl jsem pocit, že Garmin bude v motce mluvit stejně jako v autu, pustím si to nahlas a budu poslouchat bábu, co mě nadává že jedu blbě.. Je ale němý a asi bych si musel koupit komunikaci do přilby. Na což se vykašlu. Alespoň si odpočinu od bab, co se mě snaží dirigovat!!!
A jak by měl vodotěsný GPS příjmač mluvit? Nemusíš si kupovat bezdrát, na držáku (na obou držácích) je 3.5mm výstup stereo, takže stačí to napíchnout na GW, LT, RT a dalších motorkách do palubního AUX a hlasitě to hrát bude. Ale než jezdit po městě s hlasitou navigací, tak bych si tam dal radši za maximálně tak pětikilo drátovou sluchátkovou sadu co prodávají k vysílačkám apod.
Ještě k té Nokii - není to problém jen Garminu. Automatická synchronizace nefunguje ani s dalšími car-kit sadami (to jsou pevné HF sady s displejem do auta, které umí zobrazovat kontakty telefonu atd). Je to opravdu problém implementace Symbianu u Nokie. Asi jim to nijak nevadí - pokud vím, tak Nokia sama takový kit nenabízí, tak jim to nějak asi moc nevadí. Mě to třeba osobně štve a už bych si kvůli tomu (jeden z důvodů) Nokii řady "N" nekoupil.
1 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo
Ale zrovna na srazu v sobotu to jeden řešil, jak mu ten jeho Mio krásně nadává že jede blbě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo
ja to mam s nokii vyresene jednoduse.... pokud me nefunguje skoro zadne prislusenstvi tak proc bych ho menil kdyz staci vymenit jednu jedinou vec a to mobil . s jinym me bude fungovat to co mam i to co v budoucnu koupim ;)
1 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo
Mě to třeba město Martin nenajde ani v MapSource - v bodech zájmu nahraných v mapě CN9 ho nemám. Název Martin se mi v MapSource ukáže jen jako popiska na mapě v zobrazení 7km a vyšším, jako navigační bod tam asi prostě není. A v Zumu to vyhledává přesně stejný místa s názvem Martin jako v MapSource. Pochopitelně po přepnutí do SlovakiaRoads to je v pořádku.
Ty státy nepovažuju za "pokryté", je to lepší než nic ale jezdit se podle toho moc nedá. Všechny tyhle země mají svojí navigační a často i topografickou mapu a prodávají jí samostatně, takže kdo tam častěji jezdí, vyplatí se koupit samostatnou mapu. Ale když porovnávám 278C a Zumo, tak CN9NT vyhledává naprosto stejně - přístrojem to není.
1 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo
Trhám vlas č 1. Na obzoru je Zumo 450 ba i 400... víte co lze očekávat? Co jsem si všiml, tak bude bez BT, což mě nijak nebolí. A co dál (kdy bude a zač a ....)?
Trhám vlas č. 2. Byla tu zmínka, že 550 neumí jít po svých stopách na počátek cesty (uměl to i eMap!!!) - nelze to obejít tím, že se zakáže přepočítat trasu? Alespoň u Questu to jde (i když hodně blbě).
Trhám vlas č. 3 . Prošlé trasy lze uložit do PC i nahrát zpět do Zumo (doufám). A dotaz: Najdu je v Zumo a lze po nich jet? To také uměl eMap a taková cesta do Santiaga se nahrála ve 4 kouscích a postupně se volil jeden za druhým, až člověk dojel na konec světa. Je fajn, že nove GPS umí počítat trasu.... ale ne vždy hodlám jet podle diktátu, nebo podle mapy, nebo po cestě (nebo mapu nemám neb ani není) a někdy bych rád tou šílenou, náhodně nalezenou, romantikou jel znova.
P.S. Snažil jsem se přečíst těch 15 stran poctivě, pokud mi unikla odpověď na některou z otázek, tak se hluboce omlouvám.
P.P.S. Nemá někdo na prodej eMap? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo
1. není a asi hned tak nebude, není moc důvod uvádět na trh přístroj s očesanou kapacitou a funkcemi, protože cena zase o tolik nižší nebude. Podívej se jinde v cizině, za kolik se prodává ta řada 4xx - moc výhodné to není. Nejspíš by tam byla i omezená mapa evropy nebo další kompromisy (jako u 500 - chybějící držák do auta, který s kabelem přijde na 4000) apod. Podle mě když něco bude, tak ten úplně nejslabší a nejvíc ořezaný typ ale kdo ví kdy a jestli vůbec... Každopádně v ceníku zatím není, informace žádné...
2. Nejde. Ale zato jde zobrazit prošlou trasu na mapě a navigovat se vizuálně podle čáry nebo si na ní naházet orientační body a propojit je offroad výpočtem (přímo od bodu k bodu). Podle mě to už považují za funkci, kterou drtivá majitelů Zuma nikdy nebude potřebovat.
3. Nahrát tam a zpátky - to jde a docela snadno. Zkoušel jsem jen jednu trasu ale někdy vyzkouším víc současně co to udělá. Podle mě to bude podobné jako v Questu - bude umět jen jednu prošlou trasu. Ale jet podle ní beztak nejde, leda zase stejně - přepočítat na navigační trasu (klidně offroad metodou) a nebo jen zapnout zobrazení na mapě a sledovat jí na displeji vizuálně. Když ale máš použitelnou mapu, tak ten přepočet na navigační trasu není vůbec špatný. Nikdy jsem nezkusil přepočítat to pomocí offroad metody a vypnout všechny mapy. Třeba tu trasu použije podle záznamu bez úprav. Zkusím to.
Některé funkce tam prostě nejsou ale zase to má řadu jiných, které jsou silně návykové (zadávání adres, ukládání waypointů se zobrazením souřadnic v posledně použitém formátu a přepočty souřadnic z/do všeho co snad na světě existuje... Něco chybí (možnost nastavení údajů na displeji, využití funkcí které tam interně jsou ale chybí k nim ovládací prvek). Ale slyšel jsem o tom, že bude k dispozici něco jako developerský kit a bude možné napsat skript pro vlastní obrazovku a na ní si pustit cokoliv podle toho, co člověk naprogramuje nebo si nechá naprogramovat. Spousta věcí se už dá docela snadno prohlížet přímo v souborovém systému bez jakéhokoliv speciálního vybavení.. To by bylo zajímavé - lidi by mohli nabízet své speciální doplňky a moduly třeba pro konkrétní sporty nebo speciální využití apod.
Jinak nástupce Questu to není, na to se teprve čeká. Zumo je speciální řada, která na nic předtím nenavazuje a nejvíc se blíží zaměření streetpilot řadě, nejde porovnávat s Questem nebo dokonce GPSMAP řadou apod.
T.
Ale co není, to může být. Před týdnem jsem mluvil s člověkem z jedné firmy, která pro Garmin dělá něco jako betatesty a na vývoj Zuma mají poměrně velký vliv a říkal mi o řadě funkcí, které doporučují které jsou v seznamu priorit, takže pokud marketing rozhodne že ano, třeba uvidíme víc. Kupříkladu kompas tam taky původně nebyl a být ani neměl. A když se chce, tak to jde...
1 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo
Používám GPS co tu snad je, začal jsem s eMapem. Žel GPSky se ubírají tam co ostatní technika - k samolibosti. Malý příklad - zkoušel jsem GPS s příjmačem dopravních informací - na Smíchově byla zácpa směrem z Prahy. Jel jsem z protisměru k baranďáku - tam GPS zavelela na most, předpokládal jsem, že mě chce nahnat na druhé nábřeží, že bude volné... ouha, za mostem řekla - a zpátky hochu na levý břeh... ušetřila 500 metrů teoretické zácpy za cenu asi 2500 metrů zajížďky (samo v zácpě). Zkrátka vyhodnotila situaci blbě nebo dostala špatné informace...
Často musím nápady GPS kudy jet korigovat. A to je i o cestách po normálních silnicích. Tak vznikla trasa na Konec světa. GPS mě tam nikdy nedovede optimálně. Pořád si myslí, že zná cestu líp... nezná... nezná líp ani cestu z Řitky do Prčic. A proto tak s láskou vzpomínám na eMap... ten mi řekl kde jsem a jel hezky podle toho co jsem ho doma naučil.
Asi zůstanu u Questa - i když SiRF III by se mi tuze líbil (a větši obraz, a ... a to je to zásadní asi všechno).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo
Každopádně Zumo počítá to, co dostane za podklady z mapy a když jsou ty mapy špatný, pochopitelně počítá blbosti. Ale to samý dělá většinou i MapSource, tak to zkus spočítat se standardním nastavením v MapSource, kam tě požene. Jestli stejně blbě, je to jasně chyba v mapě.
1 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo
http://www8.garmin.c...e/MapSource_6124.exe
Počítám že upgrade bude ke stažení během pár dnů. Funguje to docela pěkně, je to graficky lepší... viz ta docela podrobná recence a v diskuzi je pár screenshotů z Nuvi, docela hezké porovnání...
T