1 reakcí na tento příspěvek Nebezpečné zalité praskliny asfaltem ve vozovce!
Je to každej rok čím dál tím víc stejný
Mám silnýho tušéra že se to ale nezmění
Taky sem na to nadával ale od doby co sem přešel na cestovní enduro mě tenhle "standartně zdevastovaný" stav našich českých silnic vůůůůbec netrápí
PS: Ďoury poberou velký tlumiče ale na štěrkový zásypy je docela dobrý je udělat si čas, najít si místo a natrénovat si lehké drifty a smyky - když to pak přijde v realitě tak se člověk tolika nelekne a místy si aji přidá aby to byl "echt šmýkn"
1 reakcí na tento příspěvek Nebezpečné zalité praskliny asfaltem ve vozovce!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebezpečné zalité praskliny asfaltem ve vozovce!
Ricard>Jste zhejčkaný, nebo neumíte jezdit. Chtělo by to vyhnat vás v zimě na kostky pod sněhem, nebo aspoň na kostky za deště. Ne na kousek, ale na normální štreku, na silnici s pořádně vyklenutým tělesem, kdy každá zatáčka vychází absolutně opačně klenutá a kde i na rovině vás to táhne do pangejtu. Pak byste za každej kousek asfaltu byli vděčný a nějaký hadovitý záplaty by vám byly šuma fuk.
Si vedle jak ta jedle... Pokud je mokro, kostky, námraza, cokoli, tak přizpůsobíš styl jízdy. Jenže když si takhle za slunečna a tepla jedeš, vidíš krásnou zatáčku, suchej asfalt, tak to tam pošleš, tam hadi, nepříjemná chvilka na světě... No nic, jasně že se to dá v poho ustát, ale snad si tu můžeme aspoň zanadávat, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebezpečné zalité praskliny asfaltem ve vozovce!
Navíc mám silný pochybnosti, že by oprava silnice začala uprostřed zatáčky, že by si už před tou zatáčkou neměl zvonky v jakým stavu je konkrétní silnice: novej koberec, tankodrom, nebo sešívka.
Většinou to jsou jenom výlmuvy: když někdo prachsprostě přepískne zatáčku a flákne tam sebou, tak potom půl hodiny prolejzá celou zatáčku div ne s lupou, jestli tam nenajde krapátko prachu, nebo stopu od oleje, a klidně i letitou, aby pak měl jasno proč to tam vlastně, přirozeně ono samo, s ním švihlo.
1 reakcí na tento příspěvek Nebezpečné zalité praskliny asfaltem ve vozovce!
Samozřejmě když s tím fláknu tak za to můžu já a jen já,jedinný kdy za to může povrch je když to položím v nulové rychlosti u tchýně na prachu a kamínkách co zbyl z posypu ze zimy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebezpečné zalité praskliny asfaltem ve vozovce!
jahha>Ricard>....jedinný kdy za to může povrch je když to položím v nulové rychlosti u tchýně na prachu a kamínkách co zbyl z posypu ze zimy.
I tam za to můžeš Ty, to že u kraje silnic bývá prach, v rohu u obrubníku, je naprosto normální a musíš s tím počítat. Ostatně moje dva první pády se přesně takhle odhrávaly, pravda je to už přes třicet let, od té doby jsem si, ale při rozjezdu od krajnice, nebo od chodníku oroštovat motorku nikdy nedovolil. Neumíš prostě ještě jezdit. Motorka (stejně tak i auto) není jen o tom se na ní udržet, rozjet jí, nebo zastavit, je i o určité schoponosti čtení terénu. Přitom je běžné, že autoškola tohle nikdy nenaučí, a ani nikdy naučit nemůže, protože kdyby Ti měl instruktor předat všechny potřebné zkušenosti během těch několika pár jízd, tak máš hlavu jak pátrací balón. Kdyby měl navíc z toho komisař zkoušet, tak by ty zkoučky neudělal nikdo.
Navíc i na prachu a kamínkách se dá v naprostý pohodě jezdit, moje parketa to sice není, ale crosaři nebo enduráci si v tom přímo libujou, uměj na tom.
K tý autoškole....tam tě akorát nutěj jezdit u krajnice, no to může udělat jen úplnej blbec. Jediná situace, kdy se k ní přibližuje je, když si najíždim do zatáčky (a jsem si jistej povrchem)
To je blbost. Je to o tom, jakou člověk jede stopu a měli byste jet takovou, abyste ještě dokázali manévrovat = uhejbat hadum, kanálum atd.
Loni jsme byli na Grossglockneru a okolí. Pršelo nám celou cestu i ty čtři dny, co jsme tam byli, ale stejně jsme jezdili.
Maj tam takovou nepěknou věc. Pod ostré horské zatáčky do prostřed pruhu, nebo silnice dávaj železný víka kanálů. Taky jsem si tam pěkně zadriftoval a zopakovat si to už znovu nechci. Na dešti je to jak na ledu.