paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jak správně "chcípat" motor?
5.4.2009 v 22:27
Ahoj,
jak správně vypínat motor na Honda CB600F Hornet? Je správně vypínat ho tlačítkem ENGINE STOP nebo vypínat motor klíčkem z polohy ON do polohy OFF? Díky.


Naposledy editováno 05.04.2009 22:27:33
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:15 | Nahoru | #31
nahllowSKY> strašně málo šmejd jeden spořivej , sem potřeboval sundat nádrž a mít ji úplně prázdnou tak sem vycucl hadičkou co se dalo, pak to asi 20 min běželo na volnoběh, tak už mě nebavilo čekat, tak sem to vytáhl na ulici a jezdil po ulici tam zpátky tak 10 min, pak už sem byl tak zmrzlej (v únoru cca 2 nad nulou) že sem musel zajet dom a pak to po ňákých 5 min konečně chcíplo, takže tipuju tak krygl/hodina.

Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:16 | Nahoru | #32
já bych založil tábor těch, co vypánají nouzovim chcípákem a tábor, kterej vypíná standartně polohou off klíčkem a udělal bych velkou epickou bitvu a ten tábor, který první umře, prohrál

Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:17 | Nahoru | #33
právě proto že jsou na to rozdílné názory jsem se ptal konkrétně na daný model. Jestli teda u Horneta je leší to nebo ono nebo je to úplně jedno.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:18 | Nahoru | #34

sterbis2>Němec> osobně si myslim,že je to blbost,pže když odpojíš baterku(jak říkáš ty) odpojiš i altík,a jelikož není nabuzen proudem z baterie,tak nemuže ani vyrábět proud,takže si osobně myslím,že je to jedno.
Jiná by byla v případě dynama,to na nabuzeni nepotřebuje baterii.
Proto starý auta s dynamem,když mají uplně vybitou baterku chytnou na roztlačeni,ale u altiku ani nahodou,pže ho nemá co nabudit,a tím pádem nevyrobí ani proud ne jiskru.


je fajn, ze se pokousis uvazovat logicky, ale neni to tak jak rikas... Alternatory motorek byvaji vetsinou s permanentnim buzenim (tzv. magneto) - rotor je oblozen magnety a na statoru jsou vinuti. Takovy system pochopitelne generuje napeti, narozdil od alternatoru automobilu s mag. polem buzenym dalsimi vinutimi, i bez vnejsiho buzeni. A i dynamo muze mit buzeni elektromagnetem. Rozdil alternator/dynamo je takovy, ze dynamo obsahuje navic komutator, coz je elektromechanicky usmernovac, takze na jeho vystupu je narozdil od alternatoru (alternate = menit/stridat) stejnosmerne napeti. Jeste jednodusseji: alternator je inverzni synchronni motor a dynamo inverzni komutatorovy motor (o buzeni to nevypovida). Co se tyce provozu bez baterky, tzv. zapalovani kondenzatorove to, narozdil od tzv. baterioveho, umoznuje...

Chcipani, vdecne to tema...
Celerrimus> jak jsi nakonec sam spravne, i kdyz se spozdenim, objevil v manualu - spinac "Engine STOP" je primarne urcen k nozovemu pouziti; defaultni zpusob vypinani motorky je klickem, takze i elektroinstalace s timto pocita...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:18 | Nahoru | #35

Celerrimus>Peca> přetřihl jsem drátky k zadnímu světlu a motor pořád běží, nemám to rozbitý?



Možná..

..pokračuj a uvidíš, však ono se zadaří

(reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:20 | Nahoru | #36
Peca> už se asi blížím, teď mi přestaly jít ostřikovače a stěrače

(reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:22 | Nahoru | #37
Skalda> "Celerrimus> jak jsi nakonec sam spravne, i kdyz se spozdenim, objevil v manualu - spinac "Engine STOP" je primarne urcen k nozovemu pouziti; defaultni zpusob vypinani motorky je klickem, takze i elektroinstalace s timto pocita..."

konečně příspěvek, který reaguje na konkrétně uvedené informace, díky

(reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:30 | Nahoru | #38
Skalda> To bylo tezce vycerpavajici.Musel jsem to cist 2x jestli si nahodou nevymyslis,ale vsechno souhlasi.Ty musis pracovat nejmin pro SIEMENS

(reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:31 | Nahoru | #39
Skalda> kurna...mám elektro průmku, ale asi bych si měl elektro osvěžit ... kde jsou ty doby, kdy jsme měli tyhle věci v malíčku... :\

2 reakcí na tento příspěvek Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:33 | Nahoru | #40
Celerrimus> aby mela dusicka klid , tak budu jeste presne citovat z manualu od Hondy (doufam, ze ostatni chcipakovi polemici si to nasledne najdou, nez zalozi dalsi vlakno, ale to budu asi silne naivni...):

Engine STOP Switch: ... This switch is intended primarily as a safety or emergency switch and should normally remain in the RUN position.



Parking: After stopping the motorcycle, shift the transmission into neutral, turn the ignition switch OFF...



pro hnidopichy dodam, ze slovem stopping vyse je mysleno zastavit z rychlosti > 0 na rychlost = 0 (nikoliv verglovat se spinaci) a ignition switch je spinaci skrinka na klicek. Zhasinani motoru po jizde jinak nez klickem (krome slapohybu typu Babetta) je hovadina, ospravedlnitelna tim, ze si chcete taky obcas zmacknout to tlacitko pro odpalovani jadernych bomb (narazim na jeho barevne provedeni)

(reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:37 | Nahoru | #41
Skalda> ...no a ty sis ho ještě nikdy nezmáčkl? ... čudlík...fascinující červenej čudlík....

Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:38 | Nahoru | #42
nahllowSKY> nj, cekam, az zacne na Eurosportu SBK, tak alespon poucuju...

meti> no vidis, ja elektro prumku nemam, tak alespon neni odkud zapominat

jasne, ze jsem si ho zmacknul... u me ma zase zlutocerne pruhy (jako vosa)

Naposledy editováno 05.04.2009 23:39:30

(reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:39 | Nahoru | #43
Skalda> ta část o parkingu v české verzi právě není uvedena a v anglické verzi jsem to nenašel, jsem rád, že se tu ještě najdou osoby, který jsou schopny svoje názory vyargumentovat a odkázat se na daný zdroj informací. A ne jenom tlachat obecně o něčem, když se někdo zeptá na něco konkrétního

Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:41 | Nahoru | #44
Kůže

Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:42 | Nahoru | #45
Celerrimus> ono se jim zas nesmis tolik divit, protoze tohle tema (jeste spolu s klasifikaci oleju) patri mezi velice oblibene a stale se vracejici otazky. Ja zrovna nemel co delat, tak jsem to napsal...

2 reakcí na tento příspěvek Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:55 | Nahoru | #46
Me se libi na jinych forech , ze pri opakovane a blbe otazce te administrator pekne sprdne a tema ZAMKNE

1 reakcí na tento příspěvek Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:55 | Nahoru | #47
10W40

1 reakcí na tento příspěvek Jak správně "chcípat" motor?

5.4.2009 v 23:58 | Nahoru | #48
Brzdíte přední, zadní nebo oběma?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

6.4.2009 v 00:01 | Nahoru | #49
dedek new> jestli to myslíš tak, že i moje otázka je blbá a hodná zamknutí, tak mi tu moji otázku s konkrétní odpovědí najdi, budu ti vdečnej.

(reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

6.4.2009 v 00:02 | Nahoru | #50
aifel202> s brzdama umí jezdit každej blbec

(reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

6.4.2009 v 00:06 | Nahoru | #51

Palec_caferacer>10W40



pozn.: to to zas na tom Eurosportu v zaznamu skrouhli, co...

1 reakcí na tento příspěvek Jak správně "chcípat" motor?

6.4.2009 v 00:08 | Nahoru | #52
Na co bytam to tlacitko asi bylo?na okrasu?

(reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

6.4.2009 v 00:09 | Nahoru | #53
Spieke> Engine STOP Switch: ... This switch is intended primarily as a safety or emergency switch and should normally remain in the RUN position.

Parking: After stopping the motorcycle, shift the transmission into neutral, turn the ignition switch OFF...

(reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

6.4.2009 v 01:28 | Nahoru | #54

Celerrimus>dedek new> jestli to myslíš tak, že i moje otázka je blbá a hodná zamknutí, tak mi tu moji otázku s konkrétní odpovědí najdi, budu ti vdečnej.



.... ale stokrat omleta : Tady

(reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

6.4.2009 v 01:56 | Nahoru | #55

krabica>Textil.



AMEN

Jak správně "chcípat" motor?

6.4.2009 v 07:28 | Nahoru | #56
Mě se po vypínání tlačítkem "endžine zastav" vynuloval trip a hodiny na palubce (digitální)... zkusím mrknout na kontakty u baterky

Jak správně "chcípat" motor?

6.4.2009 v 07:52 | Nahoru | #57
Ja teda po "chcipaku" chnapnu jen kdyz motorka padne, je to rychlejsi nez klicek.
Jinak bych tam to tlacitko snad ani mit nemusela, uz se mi jednou povedlo, ze sem si v rozespalosti popletla ruce a misto dalkovek vypla motor To bylo bleskovy probuzeni...

(reakce na) Jak správně "chcípat" motor?

6.4.2009 v 08:08 | Nahoru | #58

dedek new>Me se libi na jinych forech , ze pri opakovane a blbe otazce te administrator pekne sprdne a tema ZAMKNE



to by admin nesměl za jeden víkend ujet desetinu servisního intervalu je to taky jenom člověk.
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist