Ja ho mel za 600 , mam ho 3 roky, destem, sluncem, vsim projel a nemam jediny vyhrady.
Jedinou vytku bych teda mel k magnetum, ktery nejsou az tak moc silny a 2x se mi stalo ze pri prudkym bocnim vetru se mi odklopil na ruku ale to snadno vyresil popruh pod nadrzi...
1 reakcí na tento příspěvek Pozor na tankvak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na tankvak
1 reakcí na tento příspěvek Pozor na tankvak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na tankvak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na tankvak
1 reakcí na tento příspěvek Pozor na tankvak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na tankvak
ripax>já si ho nedávno koupil taky, dnes jsem ho nasadil a sundal a nádrž je prodřená tak že mi kape benzín.tak bacha na tenhle tankvak, je životu nebezpečný Prej jde z něj i nějaký elektromagnetický záření co způsobuje debilitu
a otáčí chod čerpadla, takže místo do válců tlačí benzín zpět do nádrže...
Ale pouze před tím, když se motor vypne čudlíkem a ne klíčkem..
že je kámoš guma, za to lídl nemůže
2 reakcí na tento příspěvek Pozor na tankvak
1) Vezmu tankvak.
2) Obrátím tankvak tak, abych viděl tu jeho část (tzv. spodní), která přichází do styku s nádrží.
3) Podrobím tuto část podrobné vizuální kontrole (tj. si ji pořádně prohlédnu), zda se zde nenechází něco tvrdého, co mohlo způsobit mechanické poškození laku nádrže.
4) Chcili mít opravdu jistotu, podrobím tuto část rovněž důkladné hmatové kontrole (tj, prohmatám to, jezdím po tom dlaní apod.)
5) Jsou výsledky obou zkoušek negativní (tj. nenašel jsem nic, co by mohlo narušení laku (tzv. škrábanec) způsobit), znamená to, že toto narušení nezpůsobil tankvak.
Závěr: nezřídka se stává, že mezi tankvak a nádrž vnikne cizí těleso - toto riziko existuje především u motocyklů pohybujících se mimo asfaltové komunikace. Takové cizí těleso se pak pohybuje mezi nádrží a tankvakem a v důsledku tření dochází k mechanickému poškození laku.
Když máš pak tank sedřený jak sviňa, bo už si třeba tak unavený, že nemáš sílu tankvak nadzvednout, tak je ti to fuk
Repulsion>Ono je snadná pomoc.
1) Vezmu tankvak.
2) Obrátím tankvak tak, abych viděl tu jeho část (tzv. spodní), která přichází do styku s nádrží.
3) Podrobím tuto část podrobné vizuální kontrole (tj. si ji pořádně prohlédnu), zda se zde nenechází něco tvrdého, co mohlo způsobit mechanické poškození laku nádrže.
4) Chcili mít opravdu jistotu, podrobím tuto část rovněž důkladné hmatové kontrole (tj, prohmatám to, jezdím po tom dlaní apod.)
5) Jsou výsledky obou zkoušek negativní (tj. nenašel jsem nic, co by mohlo narušení laku (tzv. škrábanec) způsobit), znamená to, že toto narušení nezpůsobil tankvak.
Závěr: nezřídka se stává, že mezi tankvak a nádrž vnikne cizí těleso - toto riziko existuje především u motocyklů pohybujících se mimo asfaltové komunikace. Takové cizí těleso se pak pohybuje mezi nádrží a tankvakem a v důsledku tření dochází k mechanickému poškození laku.